SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VersiebeheerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Snakey op 01-11-2013 21:47:54 ]![]()
Dat is precies het doel, kleine stapjes. Bij een OHP hoef ik echt niet aan te komen met stappen van 2,5 kg. Dan ligt mijn schouder uit de kom.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:09 schreef Snakey het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde. 1 kilo is niet echt een noemenswaardige verhoging.![]()
![]()
Even een kort vraagje het gaat niet echt over bodybuilden maar ik denk dat jullie hier wel op kunnen antwoorden.
Ik was vroeger een actief basketballer. Tot mijn 16de toen scheurde ik mijn enkelband af na redelijk lange revalidatie was ik totaal mijn basisniveau verloren. Ik had geen zin meer in omdat ik niet meer op hetzelfde niveau presteerde. Gestopt dus op mijn 17de. Afgelopen 2 jaar compleet niets gedaan.
Met als gevolg dat ik van 1.98 in goede conditie 80 kilo naar totaal uit vorm 90 kilo ben gegaan.(niet sportief gewoon puur vet).
2 maanden geleden vond ik het wel welletjes dat er langzaamaan een buikje kwam. Nu al 5 kilo afgevallen. Door een combinatie van: basketbaltraining bij mijn club & fitness. Tijdens de fitness begon ik vooral met cardio en nu doe ik elke keer 5/10 km interval training.(vooral om mij te helpen om weer op wedstrijdsnelheid te komen). Na de cardio doe ik nog wat krachttraining alleen dat is niet heel intensief. Nu wil ik om weer op wedstrijdniveau te komen ook winnen aan kracht. Maar ik wil niet inboeken op snelheid(mijn snelheid gaat op dit moment met reuze sprongen omhoog door die interval trainingen). Weet iemand hoe ik dit het beste kan combineren?
Dus;
Kan ik intervaltrainingen combineren met krachttraining. Welke oefeningen moet ik doen om krachtiger te worden zonder snelheid te verliezen?![]()
Het antwoord op je vraag is waarschijnlijk ja. Echter heb ik de ballen verstand van basketbal dus check hier eens: http://bit.ly/16BfJvYquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:28 schreef Thezeurminator het volgende:
Even een kort vraagje het gaat niet echt over bodybuilden maar ik denk dat jullie hier wel op kunnen antwoorden.
Ik was vroeger een actief basketballer. Tot mijn 16de toen scheurde ik mijn enkelband af na redelijk lange revalidatie was ik totaal mijn basisniveau verloren. Ik had geen zin meer in omdat ik niet meer op hetzelfde niveau presteerde. Gestopt dus op mijn 17de. Afgelopen 2 jaar compleet niets gedaan.
Met als gevolg dat ik van 1.98 in goede conditie 80 kilo naar totaal uit vorm 90 kilo ben gegaan.(niet sportief gewoon puur vet).
2 maanden geleden vond ik het wel welletjes dat er langzaamaan een buikje kwam. Nu al 5 kilo afgevallen. Door een combinatie van: basketbaltraining bij mijn club & fitness. Tijdens de fitness begon ik vooral met cardio en nu doe ik elke keer 5/10 km interval training.(vooral om mij te helpen om weer op wedstrijdsnelheid te komen). Na de cardio doe ik nog wat krachttraining alleen dat is niet heel intensief. Nu wil ik om weer op wedstrijdniveau te komen ook winnen aan kracht. Maar ik wil niet inboeken op snelheid(mijn snelheid gaat op dit moment met reuze sprongen omhoog door die interval trainingen). Weet iemand hoe ik dit het beste kan combineren?
Dus;
Kan ik intervaltrainingen combineren met krachttraining. Welke oefeningen moet ik doen om krachtiger te worden zonder snelheid te verliezen?Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister![]()
Ik kom juist hier op FOK! omdat ik naar ervaring hier beter advies krijg dan op google. Er staat zoveel zin en onzin op google dat je vaak niet weet wat je moet geloven. Vandaar vraag ik het hier.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:31 schreef Klokov het volgende:
[..]
Het antwoord op je vraag is waarschijnlijk ja. Echter heb ik de ballen verstand van basketbal dus check hier eens: http://bit.ly/16BfJvY![]()
Goed, dan kan ik op het onderstaande na weinig voor je betekenen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:33 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik kom juist hier op FOK! omdat ik naar ervaring hier beter advies krijg dan op google. Er staat zoveel zin en onzin op google dat je vaak niet weet wat je moet geloven. Vandaar vraag ik het hier.
• Hoger springen --> Olympic lifts: cleans, snatches
• Harder rennen --> Met helling sprintenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Goed, dan kan ik op het onderstaande na weinig voor je betekenen.
• Harder rennen --> Met helling sprintenGoeie. Dan John kwam met; doe een lift op reps, dus proberen tot de 20 reps te komen, daarna 400 meter zo hard rennen als je kan. Op adem komen, repeat, 4x.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Goed, dan kan ik op het onderstaande na weinig voor je betekenen.
• Harder rennen --> Met helling sprintenhuskies is inderdaad een goed team maar de trainingsmethoden die daar gebruikt worden zijn voornamelijk voor college basketballers in Amerika(mensen die 7 keer per week basketballen).. Dat is geen realistisch schema voor iemand die 3 jaar niet gebasketbald heeft. Maar bedankt voor je bijdrageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vergeet de spoiler, lees de workout. Daar heb je wel wat aan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:44 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
huskies is inderdaad een goed team maar de trainingsmethoden die daar gebruikt worden zijn voornamelijk voor college basketballers in Amerika(mensen die 7 keer per week basketballen).. Dat is geen realistisch schema voor iemand die 3 jaar niet gebasketbald heeft. Maar bedankt voor je bijdrage![]()
In mijn klas zit een jongen die in het buitenland op eredivisie niveau gebasketbald heeft. Laatst vroeg ik hem nog of hun bij de trainingen veel aan plyometrics deden gezien het feit dat je bij plyometrics ook veel bezig bent met hoger kunnen springen en je coördinatie, en dat was inderdaad zo. Verder vertelde hij ook dat hij op een gegeven moment begon te squatten om sterker te worden, maar moest wel inleveren op snelheid en hoogte, gezien de toename van massa. Erg interessant om dat allemaal te horen. Wellicht niet geheel relevant, but alright.![]()
Ik vind het hoger springen gedeelte van plyometrics wel interessant.
If not now, then when.![]()
Voor explosief squatten, zitten er vaak in schema's(zoals die van JTS) ook weighted box jumps en depth jumps bij in.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
In mijn klas zit een jongen die in het buitenland op eredivisie niveau gebasketbald heeft. Laatst vroeg ik hem nog of hun bij de trainingen veel aan plyometrics deden gezien het feit dat je bij plyometrics ook veel bezig bent met hoger kunnen springen en je coördinatie, en dat was inderdaad zo. Verder vertelde hij ook dat hij op een gegeven moment begon te squatten om sterker te worden, maar moest wel inleveren op snelheid en hoogte, gezien de toename van massa. Erg interessant om dat allemaal te horen. Wellicht niet geheel relevant, but alright.![]()
Ik vind het hoger springen gedeelte van plyometrics wel interessant.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Zijn er hier mensen die barbell glute bridges doen? Beter of slechter dan lunges?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Wel eens gedaan, ziet er beetje apart uit als je die doet echter.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:21 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier mensen die barbell glute bridges doen? Beter of slechter dan lunges?
Niet t idee dat t veel beter is dan walking lunges bijv. Maar om er af en toe bij te doen is t denk ik prima.Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Ik ben op zoek naar een oefening die (vooral) glutes en hammies aanpakt, omdat ik in de squat merk dat het daar tekort komt. Ik denk dat lunges (met lange uitstap) net wat beter zijn voor dat doel?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:32 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wel eens gedaan, ziet er beetje apart uit als je die doet echter.
Niet t idee dat t veel beter is dan walking lunges bijv. Maar om er af en toe bij te doen is t denk ik prima.
Wat mij opvalt, is dat veel assistance oefeningen op een hogere rep range worden gedaan. Waarom? Als een bepaalde lift achterloopt op een spiergroep, is het toch beter die spiergroep op kracht te trainen (low reps), zodat je ook daadwerkelijk carry-over krijgt naar je 'grote' lifts?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Lunges met lange uitstap zijn garantie voor pijn in je billen. Ik doe ze per been achter elkaar en niet wisselen per been. Redelijk hoge snelheid 12 keer.![]()
De reden hiervoor is, is dat mensen(vaak powerlifters) meer spiermassa op die plek willen hebben die zwak is. De kracht trainen ze al met hun grote 3 compounds.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:42 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een oefening die (vooral) glutes en hammies aanpakt, omdat ik in de squat merk dat het daar tekort komt. Ik denk dat lunges (met lange uitstap) net wat beter zijn voor dat doel?
Wat mij opvalt, is dat veel assistance oefeningen op een hogere rep range worden gedaan. Waarom? Als een bepaalde lift achterloopt op een spiergroep, is het toch beter die spiergroep op kracht te trainen (low reps), zodat je ook daadwerkelijk carry-over krijgt naar je 'grote' lifts?
Daarnaast simuleer je met hogere reps de situatie waarbij spieren beginnen te falen op een veilige manier. En deze kan je dan ook doorgrinden op een veiligere manier. Met low reps/zwaar gewicht is het risico op blessures dan veel groter.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Beter of slechter is moeilijk te zeggen, ligt er ook aan voor welk doel je ze wilt doen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:21 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier mensen die barbell glute bridges doen? Beter of slechter dan lunges?
glute bridges kan je veel zwaarder doen dan lunges, dus om bijvoorbeeld een goede lockout kracht te krijgen voor deadlifts, hebben glute bridges een betere carryover.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Gelukkig maar, lunges zijn niet te doen voor mij.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Beter of slechter is moeilijk te zeggen, ligt er ook aan voor welk doel je ze wilt doen.
glute bridges kan je veel zwaarder doen dan lunges, dus om bijvoorbeeld een goede lockout kracht te krijgen voor deadlifts, hebben glute bridges een betere carryover.![]()
![]()
Voor carry-over naar de grote compounds zijn er idd wel betere oefeningen te doen dan lunges.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gelukkig maar, lunges zijn niet te doen voor mij.
[ Bericht 2% gewijzigd door dreamerbulk op 27-10-2013 18:08:49 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Glute bridges zijn sowieso fucking nice, vooral op hoger gewicht. Daarnaast hebben ze ook een carry-over naar je avonturen in bed.If not now, then when.![]()
Dat is zeker een waarheid hahahaquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Glute bridges zijn sowieso fucking nice, vooral op hoger gewicht. Daarnaast hebben ze ook een carry-over naar je avonturen in bed.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Net mijn eerste bestelling bij B&F gedaan (o.a. shake-samplepakket) om er achter te komen dat ze aanzienlijk guller zijn met hun cadeautjes dan XXL![]()
![]()
Heb ze zojuist voor het eerst gedaan. Ik denk dat ik morgen mijn vriendin teleur moet gaan stellenquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Glute bridges zijn sowieso fucking nice, vooral op hoger gewicht. Daarnaast hebben ze ook een carry-over naar je avonturen in bed.Je voelt ze trouwens wel goed op het bot; toch maar een sissy pad gebruiken.
[ Bericht 4% gewijzigd door star_gazer op 28-10-2013 10:48:41 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Of die prachtige keycord, dan kunnen al je vrienden zien dat jij je sups bij B&F bestelt!quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:24 schreef Mr.J het volgende:
"Waarom kiest u voor B&F? De goede kwaliteit supplementen? Een overzichtelijke website?"
"Nou nee, ik krijg altijd een hele mooie B&F balpen cadeau!!1!one"
[ afbeelding ]
Deathlift or Die.![]()
Goeie burn in de onderarmen ook van 5x8x92.5kg deadlift met overhand grip
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
lol, dit is één van de oefeningen waarbij de sissy pad idd wel acceptabel isquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:36 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Heb ze zojuist voor het eerst gedaan. Ik denk dat ik morgen mijn vriendin teleur moet gaan stellenJe voelt ze trouwens wel goed op het bot; toch maar een sissy pad gebruiken.
die voel je namelijk letterlijk op het bot jaBowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Ik zag gisteren iemand 30 kilo deadliften met een belt en iemand een lege bar squatten met de sissy pad (nee, niet dezelfde persoonquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol, dit is één van de oefeningen waarbij de sissy pad idd wel acceptabel is
die voel je namelijk letterlijk op het bot ja)
Together We Will Live Forever
Ik zie hier weleens sukkels een stretching mat tussen de bar en hun rug proppen bij het squatten
-
Ik gooide er de eerste paar weken een handdoek tussen, omdat ik ondergewicht was en bijna 0% vet had met prille beentjes. Uiteindelijk gegroeid en gegeten totdat er voldoende vlees en spieren kwam om het op te vangen. Zag er wellicht mongol uit, maar beter dan een stang direct op de spine in het beginnerstadium van een skelet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:20 schreef star_gazer het volgende:
Ik zie hier weleens sukkels een stretching mat tussen de bar en hun rug proppen bij het squatten![]()
Dan kun je beter die roze shakebeker kiezen, die valt meer op!quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Of die prachtige keycord, dan kunnen al je vrienden zien dat jij je sups bij B&F bestelt!![]()
![]()
Als je maar vaak genoeg squat en je lats goed traint krijg je vanzelf een gootje waar je de bar tijdens het squatten in kunt leggen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik gooide er de eerste paar weken een handdoek tussen, omdat ik ondergewicht was en bijna 0% vet had met prille beentjes. Uiteindelijk gegroeid en gegeten totdat er voldoende vlees en spieren kwam om het op te vangen. Zag er wellicht mongol uit, maar beter dan een stang direct op de spine in het beginnerstadium van een skelet.![]()
Als het zeer doet, leg je de bar niet goed neer.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:09 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik gooide er de eerste paar weken een handdoek tussen, omdat ik ondergewicht was en bijna 0% vet had met prille beentjes. Uiteindelijk gegroeid en gegeten totdat er voldoende vlees en spieren kwam om het op te vangen. Zag er wellicht mongol uit, maar beter dan een stang direct op de spine in het beginnerstadium van een skelet.
Maargoed, ieder z'n ding."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
idd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg squat en je lats goed traint krijg je vanzelf een gootje waar je de bar tijdens het squatten in kunt leggen.
Als je je ellebogen naar achter drukt krijg je een riggel waar die dik op kan liggen.![]()
beter vanuit je schouderbladen denken en die naar achter drukken. Als je vanuit je ellebogen gaat denken kan het voorkomen dat men ze naar achteren en naar boven drukt, dat terwijl tijdens squatten je ellebogen in lijn met je torso moeten zijn; zo activeer je het beste de lats voor optimale stevigheidquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
idd.
Als je je ellebogen naar achter drukt krijg je een riggel waar die dik op kan liggen.
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
je hebt gelijk idd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
beter vanuit je schouderbladen denken en die naar achter drukken. Als je vanuit je ellebogen gaat denken kan het voorkomen dat men ze naar achteren en naar boven drukt, dat terwijl tijdens squatten je ellebogen in lijn met je torso moeten zijn; zo activeer je het beste de lats voor optimale stevigheid
ik gebruik het altijd alleen om aan te geven bij iemand waar die nou moet liggen. Als ze dan hun ellebogen naar achter drukken komt dat randje aan de achterkant van je schouders (als er uberhaupt vlees aan zit) makkelijk tevoorschijn.![]()
Haha ja, op t bot moet ie iig niet liggen neequote:Op maandag 28 oktober 2013 13:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
je hebt gelijk idd.
ik gebruik het altijd alleen om aan te geven bij iemand waar die nou moet liggen. Als ze dan hun ellebogen naar achter drukken komt dat randje aan de achterkant van je schouders (als er uberhaupt vlees aan zit) makkelijk tevoorschijn.
Te laag bestaat niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:33 schreef JaqenHghar het volgende:
Vraagje: Hoe laag squatten is te laag?
Te laag voor je eigen lichamelijke mobiliteit bestaat wel. Waarbij het dus ten koste gaat van je rug.
High bar dan, low bar kan vrijwel niet ass to grass.
Je kan beter vragen, wat is te hoog? Parallel is nog net te hoog, de bovenste rand van je heup moet onder je knie komen.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
nee, maar als hij daar ligt waar dat randje verschijnt achter je schouder, dan ligt de bar op zo veel mogelijk oppervlak op je rug/schouders. Hij ligt dan ook op je schouders.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Haha ja, op t bot moet ie iig niet liggen nee
lol idd.
Bij sommige mannetjes bijv. 1,70 @<50kg valt er niet veel anders te doen dan bare bone squatting
![]()
![]()
Alright, bedankt!quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Te laag bestaat niet.
Te laag voor je eigen lichamelijke mobiliteit bestaat wel. Waarbij het dus ten koste gaat van je rug.
High bar dan, low bar kan vrijwel niet ass to grass.
Je kan beter vragen, wat is te hoog? Parallel is nog net te hoog, de bovenste rand van je heup moet onder je knie komen.![]()
![]()
Ik heb na jarenlang squatten een mooie lijn op mijn rug lopen, precies waar de stang altijd ligt lol. Weet niet of het eelt is of gewoon verkleuring van de huidquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee, maar als hij daar ligt waar dat randje verschijnt achter je schouder, dan ligt de bar op zo veel mogelijk oppervlak op je rug/schouders. Hij ligt dan ook op je schouders.
lol idd.
Bij sommige mannetjes bijv. 1,70 @<50kg valt er niet veel anders te doen dan bare bone squatting
Hoe doen jullie pull-ups? Echt helemaal naar beneden tot de schouders op slot hangen of net iets daarvoor? Ik heb het gevoel dat ik bij volledige lockout m'n nek wat belast omdat de wervels 'in elkaar geduwd worden' zegmaar. Net voor lockout terug omhoog gaan is een stuk comfortabeler voor me. Is dit onzin en doe ik het gewoon fout?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik heb soms de dag na het squatten rode uitslag in mn nek van de knurling. Weet je tenminste dat je wat gedaan hebtquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:39 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Ik heb na jarenlang squatten een mooie lijn op mijn rug lopen, precies waar de stang altijd ligt lol. Weet niet of het eelt is of gewoon verkleuring van de huid
-
ik stop net voor lockout, dat de spanning nog aan mijn lats hangt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:58 schreef star_gazer het volgende:
Hoe doen jullie pull-ups? Echt helemaal naar beneden tot de schouders op slot hangen of net iets daarvoor? Ik heb het gevoel dat ik bij volledige lockout m'n nek wat belast omdat de wervels 'in elkaar geduwd worden' zegmaar. Net voor lockout terug omhoog gaan is een stuk comfortabeler voor me. Is dit onzin en doe ik het gewoon fout?
Helemaal tot lockout is niet echt heerlijk voor mijn ellebogen met mijn gewicht heb ik gemerkt.
Maar hoe bedoel je in elkaar geduwd? Eerder dat je wervels uit elkaar getrokken worden lol.. aangezien er gewicht aanhangt
Weet niet... Lastig uit te leggen. Het voelt in ieder geval niet goed in m'n nek, dus ik doe het liever niet. Heb al eerder een rare nekblessure overgehouden aan chin-ups, dus ik kijk wel uit. En inderdaad, ik heb het gevoel dat je je lats net wat beter pakt als je net voor de lockout stopt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik stop net voor lockout, dat de spanning nog aan mijn lats hangt.
Helemaal tot lockout is niet echt heerlijk voor mijn ellebogen met mijn gewicht heb ik gemerkt.
Maar hoe bedoel je in elkaar geduwd? Eerder dat je wervels uit elkaar getrokken worden lol.. aangezien er gewicht aanhangt"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Stop ook voor lockout, ook met pulldowns. Mijn schouders danken 'me, m'n lats vervloeken meDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
ja pcies, ik heb mijn elleboog zwaar verneukt een keer met weighted pullups door lockoutsquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:38 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Weet niet... Lastig uit te leggen. Het voelt in ieder geval niet goed in m'n nek, dus ik doe het liever niet. Heb al eerder een rare nekblessure overgehouden aan chin-ups, dus ik kijk wel uit. En inderdaad, ik heb het gevoel dat je je lats net wat beter pakt als je net voor de lockout stopt.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Gewoon helemaal naar beneden en langzaam omhoog, maar moet eigenlijk een dipping belt halen zodat ik er wat schijven aan kan hangen. Nu nog met dumbbells aan het klooien telkens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:58 schreef star_gazer het volgende:
Hoe doen jullie pull-ups? Echt helemaal naar beneden tot de schouders op slot hangen of net iets daarvoor? Ik heb het gevoel dat ik bij volledige lockout m'n nek wat belast omdat de wervels 'in elkaar geduwd worden' zegmaar. Net voor lockout terug omhoog gaan is een stuk comfortabeler voor me. Is dit onzin en doe ik het gewoon fout?
Iemand een linkje misschien om te bestellen? Heb laatst gezocht maar kreeg het niet gevonden.![]()
http://www.fitness-seller.nl/dipping-belt-bruin/quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:44 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Gewoon helemaal naar beneden en langzaam omhoog, maar moet eigenlijk een dipping belt halen zodat ik er wat schijven aan kan hangen. Nu nog met dumbbells aan het klooien telkens.
Iemand een linkje misschien om te bestellen? Heb laatst gezocht maar kreeg het niet gevonden.![]()
Ik had net een proeflesje bij een gym. Hadden ze een battling rope. Dus ik denk nice, nog even wat kcaltjes verbranden aan het eind van mijn work-out. Nog voor ik was begonnen kwam er een instructeur naar me toe dat dat enkel voor personal training ishetzelfde gold voor kettlebelts en gewichtballen.
Tyfusgym dus.Deathlift or Die.![]()
Jongens, ik zat eraan te denken mijn 2 daagse split om te zetten naar een 3x daagse.
Voornamelijk probleem is gebrek aan progressie bij de squat.
Huidig programmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is dus mijn huidige routine. Ik zat eraan te denken de benen helemaal los op een dag te doen, maar ik twijfel of ik zo niet te weinig per spiergroep per week doe.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
was je in een groepje aan het trainen dan? Alle training die ik doe is personal.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:16 schreef Ethanolic het volgende:
Ik had net een proeflesje bij een gym. Hadden ze een battling rope. Dus ik denk nice, nog even wat kcaltjes verbranden aan het eind van mijn work-out. Nog voor ik was begonnen kwam er een instructeur naar me toe dat dat enkel voor personal training ishetzelfde gold voor kettlebelts en gewichtballen.
Tyfusgym dus.
Maar klinkt dus wel als een Kutgym. Als je in Utrecht woont kan ik je de all-in fitness aanbevelen.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Probeer nadat je bent gaan hangen (dus voor je reps) eens naar beneden te kijken. Alsof je je kin op je borst probeert te krijgen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:58 schreef star_gazer het volgende:
Klikken al je nekwervels op z'n plek/alle stress uit je nek![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:16 schreef Drinky het volgende:
Jongens, ik zat eraan te denken mijn 2 daagse split om te zetten naar een 3x daagse.
Voornamelijk probleem is gebrek aan progressie bij de squat.
Huidig programmaGewoon elke training squatten, en begin je workout ook met de squat, zodat al je energie nog behouden is voordat je eraan begint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is dus mijn huidige routine. Ik zat eraan te denken de benen helemaal los op een dag te doen, maar ik twijfel of ik zo niet te weinig per spiergroep per week doe.![]()
Ik gain gewoon bijna geen kracht op de squat om de een of andere reden, Ook als ik begin met squat ipv deadlift. Ik heb nu een aantal keren leg-only days gedaan en merkte een beetje progressie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:57 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Gewoon elke training squatten, en begin je workout ook met de squat, zodat al je energie nog behouden is voordat je eraan begint.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
eet je wel?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik gain gewoon bijna geen kracht op de squat om de een of andere reden, Ook als ik begin met squat ipv deadlift. Ik heb nu een aantal keren leg-only days gedaan en merkte een beetje progressie.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
2700 kcal op off-days, 3000~3100kcal op trainingsdagen. Mijn onderhoud ligt redelijk laag, traag metabolismequote:
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Misschien bij een eventuele volgende aankoopquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dan kun je beter die roze shakebeker kiezen, die valt meer op!![]()
![]()
apart dat je dan geen kracht gaint met squat,quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
2700 kcal op off-days, 3000~3100kcal op trainingsdagen. Mijn onderhoud ligt redelijk laag, traag metabolisme
ook niet met micro steps van 2.5kg?
Is je vorm helemaal goed? Lat/glute/hip activatie?Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
Zit al twee weken vast op 105kg squat met SS, kan die 5e rep bij de drie werksets er niet niet uit persen. Zit eraan te denken om te deloaden naar 90kg en gewoon de reps omhoog te gooien met +1 rep voor elke workoutdag (drie keer per week squatten) en als ik op 10 reps zit 5 kg erbij doen en terug naar 5 reps. Bijvoorbeeld:
Dag 1: 90kg 5 rep
Dag 2: 90kg 6 rep
Dag 3: 90kg 7 rep
Dag 4: 90kg 8 rep
Dag 5: 90kg 9 rep
Dag 6: 90kg 10 rep
Dag 7: 95 kg 5 rep
Elke twee weken zou ik dan 5 kg omhoog gaan, terwijl SS normaal gesproken 15 kg per twee weken is. Iemand anders een goed idee? Voeding zit wel goed, 1g vet/kg, 2.5g eiwit/kg en meer dan voldoende carbs en calos.![]()
Lat, glute, hips. Ik voel de DOMS in al die groepen die ik target een dag of 2 later, maar ben sindsdat ik begonnen ben met squatten slechts 20kg in gewicht omhoog gegaan, terwijl dat bij m'n deadlift bijv. een goede 50~60kg is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
apart dat je dan geen kracht gaint met squat,
ook niet met micro steps van 2.5kg?
Is je vorm helemaal goed? Lat/glute/hip activatie?I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
hoelang squat je nu dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Lat, glute, hips. Ik voel de DOMS in al die groepen die ik target een dag of 2 later, maar ben sindsdat ik begonnen ben met squatten slechts 20kg in gewicht omhoog gegaan, terwijl dat bij m'n deadlift bijv. een goede 50~60kg is.
Deadlift gaat soms ook sneller omhoog, ligt een beetje aan je lichaamsverhoudingen.
Mijn spanwijdte is bijv. 199cm, en ik ben maar 192cm lang .. dit kan een voordeel zijn voor deadliften.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)![]()
begin Februari ongeveer. Zelfs mijn OHP is er in 3 maanden sneller op vooruit gegaan dan mijn squat in meer dan 6 maanden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hoelang squat je nu dan?
Deadlift gaat soms ook sneller omhoog, ligt een beetje aan je lichaamsverhoudingen.
Mijn spanwijdte is bijv. 199cm, en ik ben maar 192cm lang .. dit kan een voordeel zijn voor deadliften.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Dan moet je serieus naar je form gaan kijken. Om goed het gevoel te krijgen voor squats zijn goblet squats echt perfect. Front squats werken ook, maar goblets zijn makkelijker.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:58 schreef Drinky het volgende:
[..]
begin Februari ongeveer. Zelfs mijn OHP is er in 3 maanden sneller op vooruit gegaan dan mijn squat in meer dan 6 maanden.![]()
ik heb tientallen filmpjes bekeken. Dagen gepakt waarop ik alleen op form en niet op gewicht trainde. Front squats gaan wel iets sneller omhoog qua gewicht maar ook daar is het gewicht nog bedroevend laag.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan moet je serieus naar je form gaan kijken. Om goed het gevoel te krijgen voor squats zijn goblet squats echt perfect. Front squats werken ook, maar goblets zijn makkelijker.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Je hebt er iemand bij nodig die je kan helpen. Of maak filmpjes van jezelf, kan je ook veel van leren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik heb tientallen filmpjes bekeken. Dagen gepakt waarop ik alleen op form en niet op gewicht trainde. Front squats gaan wel iets sneller omhoog qua gewicht maar ook daar is het gewicht nog bedroevend laag.![]()
Whatsup, als je zin hebt beantwoord dan mijn vragen graag, ik waardeer de moeite
Intermittent Fasting
Is het met vetverlies als prioriteit aangeraden vastend te trainen of zou men net zo goed na de eerste maaltijd kunnen trainen?
Mocht men na de eerste maaltijd trainen, is een koolhydraatrijk dieet in dat geval een probleem als men vetverlies wil realiseren?
Wat vinden jullie van IF met het oog op vet verbranden?
Is een window van 1700-2400 acceptabel met het oog op afvallen?
Zijn BCAA's aangeraden, zo ja, voor of na de training?
Is een caloric deficit op trainingsdagen acceptabel met het oog op vetverlies?
Ik hoor graag jullie ervaringen met IF![]()
Hey, wat is omhoog? 1700 kcal is wel erg weinig, als je een beetje je best doet haal je het er met een beste maaltijd uitquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:57 schreef rumiii het volgende:
Whatsup, als je zin hebt beantwoord dan mijn vragen graag, ik waardeer de moeite
Intermittent Fasting
Is het met vetverlies als prioriteit aangeraden vastend te trainen of zou men net zo goed na de eerste maaltijd kunnen trainen?
Mocht men na de eerste maaltijd trainen, is een koolhydraatrijk dieet in dat geval een probleem als men vetverlies wil realiseren?
Wat vinden jullie van IF met het oog op vet verbranden?
Is een window van 1700-2400 acceptabel met het oog op afvallen?
Zijn BCAA's aangeraden, zo ja, voor of na de training?
Is een caloric deficit op trainingsdagen acceptabel met het oog op vetverlies?
Ik hoor graag jullie ervaringen met IFVerder zou ik niet moeilijk doen met IF en gewoon onder je onderhoud gaan eten, of dit nu in 8 of 14 uur is.
Together We Will Live Forever
Doe wat je vol kunt houden/waar je het prettigst bij voelt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:57 schreef rumiii het volgende:
Intermittent Fasting
Is het met vetverlies als prioriteit aangeraden vastend te trainen of zou men net zo goed na de eerste maaltijd kunnen trainen?Gewoon je dagelijkse macro's hitten. Niet overthinken.quote:Mocht men na de eerste maaltijd trainen, is een koolhydraatrijk dieet in dat geval een probleem als men vetverlies wil realiseren?Awesome. Het heeft mij echt van de voedselverslaving afgeholpen. Niet meer eten omdat je je verveelt, maar voor de nutrients. Wat niet wil zeggen dat ik nu niet meer 'geniet' /LIF-mode.quote:Wat vinden jullie van IF met het oog op vet verbranden?Schitterend window. Eerlijk waar.quote:Is een window van 1700-2400 acceptabel met het oog op afvallen?Ik heb ze niet gebruikt. Geen idee eigenlijk.quote:Zijn BCAA's aangeraden, zo ja, voor of na de training?Jazeker.quote:Is een caloric deficit op trainingsdagen acceptabel met het oog op vetverlies?Zie IF als hongergevoelmanagement. Het is geen magie. Ik heb echt maanden geIFt en een shitload vet gedropt en eindelijk mezelf geherprogrammeerd wat betreft voeding. Zo was mijn window van 17:00 tot 23:00. Niet omdat dat speciale vetverlieskrachten had, maar omdat ik zo op school geen rommel 'kon' eten en me op andere zaken mòest focussen. Dus heb je moeite met je kcals en macro's te hitten omdat je chronisch teveel eet, ga dan IFen. Je zult al gauw merken dat je eigenlijk nog nooit geen echte honger hebt gehad en je eigenlijk altijd gewoon een pussy was met een hoop zelfmedelijden die at uit verveling.quote:Ik hoor graag jullie ervaringen met IF
[ Bericht 0% gewijzigd door Awesome_ op 28-10-2013 23:24:09 ]BEASTMODE![]()
IF is ideaal voor mij, omdat het me heel makkelijk maakt om een calorie tekort te hebben. Simpelweg omdat ik overdag geen honger heb en 's avonds toch aardig veel kan eten. Ik begon met een window van 14.00 - 22.00, nu is het ongeveer 17.00-22-00. Het maakt allemaal niet uit, doe wat je fijn vind.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:57 schreef rumiii het volgende:
]Ik hoor graag jullie ervaringen met IF
IF is geen magische tool om vet te verliezen, maar kan een goed middel zijn om eenvoiudig een calorie tekort vol te houden.1700 die hij noemt is een tijd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey, wat is omhoog? 1700 kcal is wel erg weinig, als je een beetje je best doet haal je het er met een beste maaltijd uitVerder zou ik niet moeilijk doen met IF en gewoon onder je onderhoud gaan eten, of dit nu in 8 of 14 uur is.
Verder kun je moeilijk zeggen wat weinig voor hem is, op rustdagen eet ik ook rond de 1700 kcal omdat ik anders niets verlies.![]()
Goed stuk broer. 2000kcal (30% deficit) moet makkelijk te halen zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Doe wat je vol kunt houden/waar je het prettigst bij voelt.
[..]
Gewoon je dagelijkse macro's hitten. Niet overthinken.
[..]
Awesome. Het heeft mij echt van de voedselverslaving afgeholpen. Niet meer eten omdat je je verveelt, maar voor de nutrients. Wat niet wil zeggen dat ik nu niet meer 'geniet' /LIF-mode.
[..]
Ligt aan je TDEE.
[..]
Ik heb ze niet gebruikt. Geen idee eigenlijk.
[..]
Jazeker.
[..]
Zie IF als hongergevoelmanagement. Het is geen magie. Ik heb echt maanden geIFt en een shitload vet gedropt en eindelijk mezelf geherprogrammeerd wat betreft voeding. Zo was mijn window van 17:00 tot 23:00. Niet omdat dat speciale vetverlieskrachten had, maar omdat ik zo op school geen rommel 'kon' eten en me op andere zaken mòest focussen. Dus heb je moeite met je kcals en macro's te hitten omdat je chronisch teveel eet, ga dan IFen. Je zult al gauw merken dat je eigenlijk nog nooit geen echte honger hebt gehad en je eigenlijk altijd gewoon een pussy was met een hoop zelfmedelijden die at uit verveling.
Bedankt voor de antwoorden.
Ik dacht dat het geheim van IF hem zat in 't feit dat je aan hand van het vasten sneller je vetreserves aan zou spreken, verkeerd begrepen?
Succes met jullie doelstellingen.![]()
Nee, dat wordt inderdaad gezegd, of dat ook echt klopt is maar de vraag. Voor mij zelf is IF vooral een methode om een calorie tekort te creeeren, mocht het vasten vetverlies stimuleren dan is dat mooi meegenomen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:24 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik dacht dat het geheim van IF hem zat in 't feit dat je aan hand van het vasten sneller je vetreserves aan zou spreken, verkeerd begrepen?
Daarnaast heb ik er veel over honger van geleerd en hoe je lichaam daarmee om gaat. Voorheen was een maaltijd overslaan ondenkbaar, nu weet ik dat het ook wel later kan.![]()
![]()
Check je techniek of eet meer. 105 kg is wel vrij weinig voor eind aan progressie met SS tbhquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:21 schreef Faeroer het volgende:
Zit al twee weken vast op 105kg squat met SS, kan die 5e rep bij de drie werksets er niet niet uit persen. Zit eraan te denken om te deloaden naar 90kg en gewoon de reps omhoog te gooien met +1 rep voor elke workoutdag (drie keer per week squatten) en als ik op 10 reps zit 5 kg erbij doen en terug naar 5 reps. Bijvoorbeeld:
Dag 1: 90kg 5 rep
Dag 2: 90kg 6 rep
Dag 3: 90kg 7 rep
Dag 4: 90kg 8 rep
Dag 5: 90kg 9 rep
Dag 6: 90kg 10 rep
Dag 7: 95 kg 5 rep
Elke twee weken zou ik dan 5 kg omhoog gaan, terwijl SS normaal gesproken 15 kg per twee weken is. Iemand anders een goed idee? Voeding zit wel goed, 1g vet/kg, 2.5g eiwit/kg en meer dan voldoende carbs en calos."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hoelang squat je nu dan?
Mijn spanwijdte is bijv. 199cm, en ik ben maar 192cm lang .. dit kan een voordeel zijn voor deadliften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Lol, Cedric McMillan traint nu in mijn Gym. Hij kwam me de vorige keer al bekend voor. Gek genoeg waren de gewichten waarmee hij trainde niet zo heel zwaar, of het moet zijn warming up zijn geweest.
Indrukwekkend wel hoe groot hij is, maar lijkt me ook zwaar ongemakkelijk. Stel je voor hoeveel je op een dag moet eten om al die massa te behouden.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:26 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Dan zit je eindelijk op 15cm?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Test kuren binnenkort overbodig?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
idd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:21 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind die plaatjes altijd zo useless zonder een indicatie van een (gelijkblijvend) VVM.
een aantal zou zich eigenlijk op moeten offeren en van ripped naar FAT gaan en zo een vergelijk maken...![]()
Dat zou het beste zijn inderdaad. Maar dan nog ziet de een er anders uit bij zeg 20% dan een ander.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
idd.
iemand zou zich eigenlijk op moeten offeren en van ripped naar FAT gaan en zo een vergelijk maken...![]()
ja precies, zie editquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zou het beste zijn inderdaad. Maar dan nog ziet de een er anders uit bij zeg 20% dan een ander.![]()
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
idd.
een aantal zou zich eigenlijk op moeten offeren en van ripped naar FAT gaan en zo een vergelijk maken..."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Gisteren bij de deadlift zo gefocust op het dichtbij de schenen houden van de bar, dat ik volgens mij de bovenkant van mn knieeen heb meegepakt op de weg naar beneden in de laatste set.
Twee sjieke blauwe plekken iig hehe![]()
en die van de vrouwen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 06:19 schreef ZetaOS het volgende:
Voor de OP
[ afbeelding ]
Alternatief
[ afbeelding ]![]()
Wat kan fat worden snel gaanquote:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Denk dat hij er ook wel echt zijn best voor heeft gedaan. Olijfolie overal doorheen, shitload noten/pindas, veel vloeibare kcals, etc.quote:BEASTMODE![]()
vooral ook gewoon junkfoodquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Denk dat hij er ook wel echt zijn best voor heeft gedaan. Olijfolie overal doorheen, shitload noten/pindas, veel vloeibare kcals, etc.
zie z'n andere vids maar![]()
Zal eens bekijken. Zo'n actie staat natuurlijk wel geweldig op je cv als je jezelf verhuurt als PT/weightlosscoach.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
vooral ook gewoon junkfood
zie z'n andere vids maarBEASTMODE![]()
Binnen 2 maanden is zijn sixpack volledig weg.quote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Leuk dat ze momenteel bananen voor nog geen euro de kg hebben bij Jumbo, maar geef mij maar de normale van sjiekietah
Deze zijn na 3 dagen al bruin/verrot en na 6 dagen lopen ze de schil uit![]()
zijn gewoon ouwe bananen
Ik hoor die manager nog zeggen toen ik d'r 21 afwoog woensdag "mooie aanbieding heah"![]()
21?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:49 schreef RaymondK het volgende:
Leuk dat ze momenteel bananen voor nog geen euro de kg hebben bij Jumbo, maar geef mij maar de normale van sjiekietah
Deze zijn na 3 dagen al bruin/verrot en na 6 dagen lopen ze de schil uit![]()
zijn gewoon ouwe bananen
Ik hoor die manager nog zeggen toen ik d'r 21 afwoog woensdag "mooie aanbieding heah"Zal wel lekker schijten zeg
-
4 per dag door de weeks. Maakt geen hol uit voor w.b.t. schijten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
21?Zal wel lekker schijten zeg
in het weekend eet ik ze niet en dan schijt ik ook![]()
Bij welk lichaamsvet percentage beginnen jullie trouwens definitie te zien in de benen? Ik zat op 15% en had nog helemaal niks. Massa zit er wel (heb genetisch behoorlijke stalpoten), maar definitie vind ik maar lastig. Moet je voor gedefinieerde benen op 10% zitten?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: