SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is dus mijn huidige routine. Ik zat eraan te denken de benen helemaal los op een dag te doen, maar ik twijfel of ik zo niet te weinig per spiergroep per week doe.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
was je in een groepje aan het trainen dan? Alle training die ik doe is personal.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:16 schreef Ethanolic het volgende:
Ik had net een proeflesje bij een gym. Hadden ze een battling rope. Dus ik denk nice, nog even wat kcaltjes verbranden aan het eind van mijn work-out. Nog voor ik was begonnen kwam er een instructeur naar me toe dat dat enkel voor personal training ishetzelfde gold voor kettlebelts en gewichtballen.
Tyfusgym dus.
Probeer nadat je bent gaan hangen (dus voor je reps) eens naar beneden te kijken. Alsof je je kin op je borst probeert te krijgen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:58 schreef star_gazer het volgende:
Hoe doen jullie pull-ups? Echt helemaal naar beneden tot de schouders op slot hangen of net iets daarvoor? Ik heb het gevoel dat ik bij volledige lockout m'n nek wat belast omdat de wervels 'in elkaar geduwd worden' zegmaar. Net voor lockout terug omhoog gaan is een stuk comfortabeler voor me. Is dit onzin en doe ik het gewoon fout?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:16 schreef Drinky het volgende:
Jongens, ik zat eraan te denken mijn 2 daagse split om te zetten naar een 3x daagse.
Voornamelijk probleem is gebrek aan progressie bij de squat.
Huidig programmaGewoon elke training squatten, en begin je workout ook met de squat, zodat al je energie nog behouden is voordat je eraan begint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is dus mijn huidige routine. Ik zat eraan te denken de benen helemaal los op een dag te doen, maar ik twijfel of ik zo niet te weinig per spiergroep per week doe.
Ik gain gewoon bijna geen kracht op de squat om de een of andere reden, Ook als ik begin met squat ipv deadlift. Ik heb nu een aantal keren leg-only days gedaan en merkte een beetje progressie.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:57 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Gewoon elke training squatten, en begin je workout ook met de squat, zodat al je energie nog behouden is voordat je eraan begint.
eet je wel?quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik gain gewoon bijna geen kracht op de squat om de een of andere reden, Ook als ik begin met squat ipv deadlift. Ik heb nu een aantal keren leg-only days gedaan en merkte een beetje progressie.
2700 kcal op off-days, 3000~3100kcal op trainingsdagen. Mijn onderhoud ligt redelijk laag, traag metabolismequote:
Misschien bij een eventuele volgende aankoopquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dan kun je beter die roze shakebeker kiezen, die valt meer op!
apart dat je dan geen kracht gaint met squat,quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
2700 kcal op off-days, 3000~3100kcal op trainingsdagen. Mijn onderhoud ligt redelijk laag, traag metabolisme
Lat, glute, hips. Ik voel de DOMS in al die groepen die ik target een dag of 2 later, maar ben sindsdat ik begonnen ben met squatten slechts 20kg in gewicht omhoog gegaan, terwijl dat bij m'n deadlift bijv. een goede 50~60kg is.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
apart dat je dan geen kracht gaint met squat,
ook niet met micro steps van 2.5kg?
Is je vorm helemaal goed? Lat/glute/hip activatie?
hoelang squat je nu dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Lat, glute, hips. Ik voel de DOMS in al die groepen die ik target een dag of 2 later, maar ben sindsdat ik begonnen ben met squatten slechts 20kg in gewicht omhoog gegaan, terwijl dat bij m'n deadlift bijv. een goede 50~60kg is.
begin Februari ongeveer. Zelfs mijn OHP is er in 3 maanden sneller op vooruit gegaan dan mijn squat in meer dan 6 maanden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hoelang squat je nu dan?
Deadlift gaat soms ook sneller omhoog, ligt een beetje aan je lichaamsverhoudingen.
Mijn spanwijdte is bijv. 199cm, en ik ben maar 192cm lang .. dit kan een voordeel zijn voor deadliften.
Dan moet je serieus naar je form gaan kijken. Om goed het gevoel te krijgen voor squats zijn goblet squats echt perfect. Front squats werken ook, maar goblets zijn makkelijker.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:58 schreef Drinky het volgende:
[..]
begin Februari ongeveer. Zelfs mijn OHP is er in 3 maanden sneller op vooruit gegaan dan mijn squat in meer dan 6 maanden.
ik heb tientallen filmpjes bekeken. Dagen gepakt waarop ik alleen op form en niet op gewicht trainde. Front squats gaan wel iets sneller omhoog qua gewicht maar ook daar is het gewicht nog bedroevend laag.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan moet je serieus naar je form gaan kijken. Om goed het gevoel te krijgen voor squats zijn goblet squats echt perfect. Front squats werken ook, maar goblets zijn makkelijker.
Je hebt er iemand bij nodig die je kan helpen. Of maak filmpjes van jezelf, kan je ook veel van leren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik heb tientallen filmpjes bekeken. Dagen gepakt waarop ik alleen op form en niet op gewicht trainde. Front squats gaan wel iets sneller omhoog qua gewicht maar ook daar is het gewicht nog bedroevend laag.
Hey, wat is omhoog? 1700 kcal is wel erg weinig, als je een beetje je best doet haal je het er met een beste maaltijd uitquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:57 schreef rumiii het volgende:
Whatsup, als je zin hebt beantwoord dan mijn vragen graag, ik waardeer de moeite
Intermittent Fasting
Is het met vetverlies als prioriteit aangeraden vastend te trainen of zou men net zo goed na de eerste maaltijd kunnen trainen?
Mocht men na de eerste maaltijd trainen, is een koolhydraatrijk dieet in dat geval een probleem als men vetverlies wil realiseren?
Wat vinden jullie van IF met het oog op vet verbranden?
Is een window van 1700-2400 acceptabel met het oog op afvallen?
Zijn BCAA's aangeraden, zo ja, voor of na de training?
Is een caloric deficit op trainingsdagen acceptabel met het oog op vetverlies?
Ik hoor graag jullie ervaringen met IF
Doe wat je vol kunt houden/waar je het prettigst bij voelt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:57 schreef rumiii het volgende:
Whatsup, als je zin hebt beantwoord dan mijn vragen graag, ik waardeer de moeite
Intermittent Fasting
Is het met vetverlies als prioriteit aangeraden vastend te trainen of zou men net zo goed na de eerste maaltijd kunnen trainen?
Gewoon je dagelijkse macro's hitten. Niet overthinken.quote:Mocht men na de eerste maaltijd trainen, is een koolhydraatrijk dieet in dat geval een probleem als men vetverlies wil realiseren?
Awesome. Het heeft mij echt van de voedselverslaving afgeholpen. Niet meer eten omdat je je verveelt, maar voor de nutrients. Wat niet wil zeggen dat ik nu niet meer 'geniet' /LIF-mode.quote:Wat vinden jullie van IF met het oog op vet verbranden?
Schitterend window. Eerlijk waar.quote:Is een window van 1700-2400 acceptabel met het oog op afvallen?
Ik heb ze niet gebruikt. Geen idee eigenlijk.quote:Zijn BCAA's aangeraden, zo ja, voor of na de training?
Jazeker.quote:Is een caloric deficit op trainingsdagen acceptabel met het oog op vetverlies?
Zie IF als hongergevoelmanagement. Het is geen magie. Ik heb echt maanden geIFt en een shitload vet gedropt en eindelijk mezelf geherprogrammeerd wat betreft voeding. Zo was mijn window van 17:00 tot 23:00. Niet omdat dat speciale vetverlieskrachten had, maar omdat ik zo op school geen rommel 'kon' eten en me op andere zaken mòest focussen. Dus heb je moeite met je kcals en macro's te hitten omdat je chronisch teveel eet, ga dan IFen. Je zult al gauw merken dat je eigenlijk nog nooit geen echte honger hebt gehad en je eigenlijk altijd gewoon een pussy was met een hoop zelfmedelijden die at uit verveling.quote:Ik hoor graag jullie ervaringen met IF
IF is ideaal voor mij, omdat het me heel makkelijk maakt om een calorie tekort te hebben. Simpelweg omdat ik overdag geen honger heb en 's avonds toch aardig veel kan eten. Ik begon met een window van 14.00 - 22.00, nu is het ongeveer 17.00-22-00. Het maakt allemaal niet uit, doe wat je fijn vind.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:57 schreef rumiii het volgende:
]Ik hoor graag jullie ervaringen met IF
1700 die hij noemt is een tijd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey, wat is omhoog? 1700 kcal is wel erg weinig, als je een beetje je best doet haal je het er met een beste maaltijd uitVerder zou ik niet moeilijk doen met IF en gewoon onder je onderhoud gaan eten, of dit nu in 8 of 14 uur is.
Goed stuk broer. 2000kcal (30% deficit) moet makkelijk te halen zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Doe wat je vol kunt houden/waar je het prettigst bij voelt.
[..]
Gewoon je dagelijkse macro's hitten. Niet overthinken.
[..]
Awesome. Het heeft mij echt van de voedselverslaving afgeholpen. Niet meer eten omdat je je verveelt, maar voor de nutrients. Wat niet wil zeggen dat ik nu niet meer 'geniet' /LIF-mode.
[..]
Ligt aan je TDEE.
[..]
Ik heb ze niet gebruikt. Geen idee eigenlijk.
[..]
Jazeker.
[..]
Zie IF als hongergevoelmanagement. Het is geen magie. Ik heb echt maanden geIFt en een shitload vet gedropt en eindelijk mezelf geherprogrammeerd wat betreft voeding. Zo was mijn window van 17:00 tot 23:00. Niet omdat dat speciale vetverlieskrachten had, maar omdat ik zo op school geen rommel 'kon' eten en me op andere zaken mòest focussen. Dus heb je moeite met je kcals en macro's te hitten omdat je chronisch teveel eet, ga dan IFen. Je zult al gauw merken dat je eigenlijk nog nooit geen echte honger hebt gehad en je eigenlijk altijd gewoon een pussy was met een hoop zelfmedelijden die at uit verveling.
Nee, dat wordt inderdaad gezegd, of dat ook echt klopt is maar de vraag. Voor mij zelf is IF vooral een methode om een calorie tekort te creeeren, mocht het vasten vetverlies stimuleren dan is dat mooi meegenomen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:24 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik dacht dat het geheim van IF hem zat in 't feit dat je aan hand van het vasten sneller je vetreserves aan zou spreken, verkeerd begrepen?
Check je techniek of eet meer. 105 kg is wel vrij weinig voor eind aan progressie met SS tbhquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:21 schreef Faeroer het volgende:
Zit al twee weken vast op 105kg squat met SS, kan die 5e rep bij de drie werksets er niet niet uit persen. Zit eraan te denken om te deloaden naar 90kg en gewoon de reps omhoog te gooien met +1 rep voor elke workoutdag (drie keer per week squatten) en als ik op 10 reps zit 5 kg erbij doen en terug naar 5 reps. Bijvoorbeeld:
Dag 1: 90kg 5 rep
Dag 2: 90kg 6 rep
Dag 3: 90kg 7 rep
Dag 4: 90kg 8 rep
Dag 5: 90kg 9 rep
Dag 6: 90kg 10 rep
Dag 7: 95 kg 5 rep
Elke twee weken zou ik dan 5 kg omhoog gaan, terwijl SS normaal gesproken 15 kg per twee weken is. Iemand anders een goed idee? Voeding zit wel goed, 1g vet/kg, 2.5g eiwit/kg en meer dan voldoende carbs en calos.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hoelang squat je nu dan?
Deadlift gaat soms ook sneller omhoog, ligt een beetje aan je lichaamsverhoudingen.
Mijn spanwijdte is bijv. 199cm, en ik ben maar 192cm lang .. dit kan een voordeel zijn voor deadliften.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:26 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Dan zit je eindelijk op 15cm?
idd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:21 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind die plaatjes altijd zo useless zonder een indicatie van een (gelijkblijvend) VVM.
Dat zou het beste zijn inderdaad. Maar dan nog ziet de een er anders uit bij zeg 20% dan een ander.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
idd.
iemand zou zich eigenlijk op moeten offeren en van ripped naar FAT gaan en zo een vergelijk maken...
ja precies, zie editquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zou het beste zijn inderdaad. Maar dan nog ziet de een er anders uit bij zeg 20% dan een ander.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
idd.
een aantal zou zich eigenlijk op moeten offeren en van ripped naar FAT gaan en zo een vergelijk maken...
en die van de vrouwen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 06:19 schreef ZetaOS het volgende:
Voor de OP
[ afbeelding ]
Alternatief
[ afbeelding ]
Wat kan fat worden snel gaanquote:
Denk dat hij er ook wel echt zijn best voor heeft gedaan. Olijfolie overal doorheen, shitload noten/pindas, veel vloeibare kcals, etc.quote:
vooral ook gewoon junkfoodquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Denk dat hij er ook wel echt zijn best voor heeft gedaan. Olijfolie overal doorheen, shitload noten/pindas, veel vloeibare kcals, etc.
Zal eens bekijken. Zo'n actie staat natuurlijk wel geweldig op je cv als je jezelf verhuurt als PT/weightlosscoach.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
vooral ook gewoon junkfood
zie z'n andere vids maar
Binnen 2 maanden is zijn sixpack volledig weg.quote:
21?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:49 schreef RaymondK het volgende:
Leuk dat ze momenteel bananen voor nog geen euro de kg hebben bij Jumbo, maar geef mij maar de normale van sjiekietah
Deze zijn na 3 dagen al bruin/verrot en na 6 dagen lopen ze de schil uit![]()
zijn gewoon ouwe bananen
Ik hoor die manager nog zeggen toen ik d'r 21 afwoog woensdag "mooie aanbieding heah"
4 per dag door de weeks. Maakt geen hol uit voor w.b.t. schijten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
21?Zal wel lekker schijten zeg
*grinnik* huhuhuhuhquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
4 per dag door de weeks. Maakt geen hol uit voor w.b.t. schijten.
in het weekend eet ik ze niet en dan schijt ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |