Check je techniek of eet meer. 105 kg is wel vrij weinig voor eind aan progressie met SS tbhquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:21 schreef Faeroer het volgende:
Zit al twee weken vast op 105kg squat met SS, kan die 5e rep bij de drie werksets er niet niet uit persen. Zit eraan te denken om te deloaden naar 90kg en gewoon de reps omhoog te gooien met +1 rep voor elke workoutdag (drie keer per week squatten) en als ik op 10 reps zit 5 kg erbij doen en terug naar 5 reps. Bijvoorbeeld:
Dag 1: 90kg 5 rep
Dag 2: 90kg 6 rep
Dag 3: 90kg 7 rep
Dag 4: 90kg 8 rep
Dag 5: 90kg 9 rep
Dag 6: 90kg 10 rep
Dag 7: 95 kg 5 rep
Elke twee weken zou ik dan 5 kg omhoog gaan, terwijl SS normaal gesproken 15 kg per twee weken is. Iemand anders een goed idee? Voeding zit wel goed, 1g vet/kg, 2.5g eiwit/kg en meer dan voldoende carbs en calos.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:35 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hoelang squat je nu dan?
Deadlift gaat soms ook sneller omhoog, ligt een beetje aan je lichaamsverhoudingen.
Mijn spanwijdte is bijv. 199cm, en ik ben maar 192cm lang .. dit kan een voordeel zijn voor deadliften.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:26 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Dan zit je eindelijk op 15cm?
idd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:21 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vind die plaatjes altijd zo useless zonder een indicatie van een (gelijkblijvend) VVM.
Dat zou het beste zijn inderdaad. Maar dan nog ziet de een er anders uit bij zeg 20% dan een ander.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
idd.
iemand zou zich eigenlijk op moeten offeren en van ripped naar FAT gaan en zo een vergelijk maken...
ja precies, zie editquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat zou het beste zijn inderdaad. Maar dan nog ziet de een er anders uit bij zeg 20% dan een ander.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 10:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
idd.
een aantal zou zich eigenlijk op moeten offeren en van ripped naar FAT gaan en zo een vergelijk maken...
en die van de vrouwen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 06:19 schreef ZetaOS het volgende:
Voor de OP
[ afbeelding ]
Alternatief
[ afbeelding ]
Wat kan fat worden snel gaanquote:
Denk dat hij er ook wel echt zijn best voor heeft gedaan. Olijfolie overal doorheen, shitload noten/pindas, veel vloeibare kcals, etc.quote:
vooral ook gewoon junkfoodquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:39 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Denk dat hij er ook wel echt zijn best voor heeft gedaan. Olijfolie overal doorheen, shitload noten/pindas, veel vloeibare kcals, etc.
Zal eens bekijken. Zo'n actie staat natuurlijk wel geweldig op je cv als je jezelf verhuurt als PT/weightlosscoach.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
vooral ook gewoon junkfood
zie z'n andere vids maar
Binnen 2 maanden is zijn sixpack volledig weg.quote:
21?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:49 schreef RaymondK het volgende:
Leuk dat ze momenteel bananen voor nog geen euro de kg hebben bij Jumbo, maar geef mij maar de normale van sjiekietah
Deze zijn na 3 dagen al bruin/verrot en na 6 dagen lopen ze de schil uit![]()
zijn gewoon ouwe bananen
Ik hoor die manager nog zeggen toen ik d'r 21 afwoog woensdag "mooie aanbieding heah"
4 per dag door de weeks. Maakt geen hol uit voor w.b.t. schijten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
21?Zal wel lekker schijten zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |