SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Team Marco Borsato
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornTeam Trijntje Oosterhuis
TAL / #teamTrijntje - Jermain van der Bogt / Wudstik
TAL / #teamTrijntje - Nikita DoornboschTeam Ilse deLange
TAL / #teamIlse - Lizzy OssevoortTeam Ali B
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Collin de Vries
Wat zei ze?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:12 schreef Joooo-pi het volgende:
Trijntje heeft echt een hekel aan Gerrie
Gerrie en Lisannequote:
Sugar lee?quote:
Alleen al omdat Gerrie haar mond WEER zo dom liet hangen tijdens het aanhoren van het commentaar, daar word ik agressief vanquote:
En we kijken allemaal naar The Voice of Holland. De ironie.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:14 schreef fratsman het volgende:
Dit lijkt me zo'n gigantisch baggerprogramma.
Daphne is beter te doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:14 schreef Joooo-pi het volgende:
Dat programma van Daphne is net zo als dat van Eva Jinek
Lisan.quote:
Ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:14 schreef Cee het volgende:
Gerrie ook, zodra ze klaar was met zingen ging ze naar haar Adje-expressie.
Wie is Vajen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:16 schreef Aspergermeisje het volgende:
Mijn zusje zegt net dat Vajén dat liedje uit de vorige reclame zong. Wist ik niet.
Ho ho, Ik zit in dit topic en kijk met een schuin oog naar the Voice.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
En we kijken allemaal naar The Voice of Holland. De ironie.
welke reclamequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:16 schreef Aspergermeisje het volgende:
Mijn zusje zegt net dat Vajén dat liedje uit de vorige reclame zong. Wist ik niet.
Oh ja, krijgen we dat weer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:17 schreef Sway- het volgende:
Misschien is lisan beter maar die zou er zo uitliggen bij de liveshows, gerrit heeft heel Friesland die op haar stemmen.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen al omdat Gerrie haar mond WEER zo dom liet hangen tijdens het aanhoren van het commentaar, daar word ik agressief van
krijgen we weer johannes tafarelenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:17 schreef Sway- het volgende:
Misschien is lisan beter maar die zou er zo uitliggen bij de liveshows, gerrit heeft heel Friesland die op haar stemmen.
Ik las fallusquote:
oh dat, leuk liedjequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:18 schreef Aspergermeisje het volgende:
Over de reclame: http://www.bd.nl/regio/re(...)tuur-fonds-1.3860535
Wat is berenburg ookweer?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Berenburgen paprikachips... regen, kachel, zeuren met jullie
Lekker alleen thuis zo
Maar wees eerlijk, daar ga je toch geen concert ofzo van bijwonen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:20 schreef Starlie het volgende:
Als Gerrie in de liveshows net zo zingt als tijdens de blind auditions mag van mij heel NL op haar stemmen!
Trouwens komt een Voice of Holland concert in december in de HMH.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
krijgen we weer johannes tafarelen
Ik verveel me al in de rij van de kassa.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk, daar ga je toch geen concert ofzo van bijwonen?
Dan verveel je je toch dood na anderhalf nummer?
Ja, dat is waar. Maar ik zou wel liedjes downloaden waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Fries kruidenbitter, lekker met cola (en met koffie en slagroom)quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Berenburgen paprikachips... regen, kachel, zeuren met jullie
Lekker alleen thuis zo
Klopt dat zou ik niet doen maar dat zou ik bij geen enkele voice kandidaat doen!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik bij bv Wudstick welquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Klopt dat zou ik niet doen maar dat zou ik bij geen enkele voice kandidaat doen!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:22 schreef CherryOnTop het volgende:
z'n piempie heeft het hardst gebeat bij moeke gerrie dus
Doe ik in de pauze welquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:23 schreef Starlie het volgende:
Trijntje keek verbaasd... of schoot haar andere oog ook in de stress?
niet???quote:
Enige echt goede battle tot nu toe.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van die battle van vorige week die zo awesome was
dat wasquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van die battle van vorige week die zo awesome was
Ja, een ECHTE battle vond ik ook! Elkaar proberen af te troeven maar toch een knap duet er van maken, echt supertof. Heb hem nog vaak geluisterd sinds vorige weekquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Enige echt goede battle tot nu toe.
Dat is in Nederland standaard.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
Ik vond Lizan echt heel sportief reageren juist.
En waarom is een beetje zelfvertrouwen vooraf meteen arrogant?
Marco's hand in een battle met zijn piempie.quote:
Ik vind dat altijd zo raarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is in Nederland standaard.
SYTYCD heeft een Joey (Showie genoemd). Die is superzeker van zichzelf en geeft ook zeker een show. En ja hoor, meteen haat
iets met kop en maaveldquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is in Nederland standaard.
SYTYCD heeft een Joey (Showie genoemd). Die is superzeker van zichzelf en geeft ook zeker een show. En ja hoor, meteen haat
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
SYTYCD heeft een Joey (Showie genoemd).
Geen idee, ik sta er nooit in.quote:
ik denk dat ik ook ga solliciteren daar, blijkbaar heb je geen oog voor kleding nodigquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:28 schreef Stickertje het volgende:
wat een goede stijling weer, past goed bij elkaar
Dat vind ik echt een belediging voor haar!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Deze doet me teveel denken aan Jennifer Ieuwbank
Dennis moet eens kappen. Volledig. Met zijn bijnamen. Echt, gast kan niet presenteren, kan niet surviven en wat doet hij? Presenteren van Expeditie Robinson. Kijk ik al niet meerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]Nu weet ik weer waarom ik dit seizoen oversla.
Je let goed op de monden van de kandidaten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik ben voor Lauren
Geen idee waarom, maar die ander haar tanden staan me niet aan.
Die tanden staren mij aanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik ben voor Lauren
Die moet nog om haar gebit heen groeien!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik ben voor Lauren
ik heb dezelfde reden waarim lauren moet winnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik ben voor Lauren
Ze heeft zo'n mond die verkeerd om zitquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik ben voor Lauren
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:30 schreef Pheno het volgende:
Jennifer klinkt als een schaap met een brok in haar keel
De twix zit vast.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:30 schreef Pheno het volgende:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:29 schreef CherryOnTop het volgende:
die amerikaanse heeft zo'n country stem
Als dat zo is weet ik dat ze er niks aan kan doen maar dan moet Colgate toch maar winnen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
Is Danie Bles de zus van dat kleintje met hoedje?
Echt????
Nee, de styliste van de kandidaten Chantal Bles is het zusje van.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
Is Danie Bles de zus van dat kleintje met hoedje?
Echt????
daar hebben ilse en duffy ook last vanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:30 schreef Pheno het volgende:
Als je Anky ziet lachen moet je welquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Wist niet dat het paard van Anky kon zingen
*proestquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Wist niet dat het paard van Anky kon zingen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef Rickario het volgende:
Ik moet altijd zo kotsen van die AliB bullshit
Jerney kijkt nog recht door haar ogenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje, Trijntje gaat ook met de minuut meer op Jerney lijken he?
gebleekte tanden is 10x zo ergquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef JimboSlice het volgende:
Alleen al vanwege het feit dat die ene een bolhoed draagt mag zij niet door.
Ik weet niet wat het is, maar het lijkt serieus alsof ze d'r pony niet wil laten bewegen ofzo en daarom zo stil zitquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeetje, Trijntje gaat ook met de minuut meer op Jerney lijken he?
toch snijdt het aardig hout wat hij zegtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef Rickario het volgende:
Ik moet altijd zo kotsen van die AliB bullshit
Alsof het een CITO-toets isquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef snellejelle het volgende:
Ali heeft dingen van ze gevraagd. Goed hoor!
pruik of echt haarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar het lijkt serieus alsof ze d'r pony niet wil laten bewegen ofzo en daarom zo stil zit
jenniferquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:35 schreef hexje het volgende:
Jennifer vs Gerrie. Daar ben ik wel benieuwd naar.
beide het hoofd van een slapende amoebequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:35 schreef hexje het volgende:
Jennifer vs Gerrie. Daar ben ik wel benieuwd naar.
het kan nog, toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:35 schreef Symphonic het volgende:
.......
en vorige week 2 steals en nu is er opeens nog maar een?
slecht gemixt dus
terwijl je weggeflikkerd wordt voor een fake Amerikaanse.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:35 schreef snellejelle het volgende:
Je bent een absolute artiest. Het zal je maar gezegd worden.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:36 schreef tralalala het volgende:
Bah, dat neppe Amerikaanse van haar.
Moet van Sjonquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:36 schreef Day het volgende:
Waarom dat namaak-gedoe bij de cheats? Het is toch duidelijk dat niemand gaat drukken?
alles is nep aan haar..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:36 schreef tralalala het volgende:
Bah, dat neppe Amerikaanse van haar.
Nederlandse huisvrouw tegen huisvrouw uit the bold & the beautifulquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
beide het hoofd van een slapende amoebe
Vorige aflevering nog met dat rare vrouwtje die moest huilen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef Cee het volgende:
Waarom doen ze niet een keer jongen vs meisje?
Dat was vorige week.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef Cee het volgende:
hebben ze vorige week gedaan.. toen werd het bijna batsen op het podiumquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef Cee het volgende:
Tsja, dan weet je wel wat er gaat gebeurenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef Cee het volgende:
inderdaad. Echt een compliment.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
terwijl je weggeflikkerd wordt voor een fake Amerikaanse.
Ohjaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hebben ze vorige week gedaan.. toen werd het bijna batsen op het podium
Bang voor een interventie van de VN. Bijna net zo erg als een Zwarte Piet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef Cee het volgende:
nu weer toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hebben ze vorige week gedaan.. toen werd het bijna batsen op het podium
Ik start een Piemptitie.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bang voor een interventie van de VN. Bijna net zo erg als een Zwarte Piet.
Nu heb ik zin in Oreoquote:
Marelquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
enige voorkeur wie er doorgaat?
Wel de echte Voice beleving zo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:38 schreef oLexie het volgende:
Had het al wel verwacht toen ik ze ging checken op YT, zelfde sound.
Hebben ze gedaan die jongen die die vrouw wilde zoenen en allesquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef Cee het volgende:
Maar daar mocht de tegenstandster ook haar instrumentquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:39 schreef Pheno het volgende:
En Jennifer dumpen ze wel constant achter een piano?
Piempie is borsato?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:39 schreef CherryOnTop het volgende:
piempie wil lesbische spanning op het podium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |