Enige echt goede battle tot nu toe.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van die battle van vorige week die zo awesome was

dat wasquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van die battle van vorige week die zo awesome was

Ja, een ECHTE battle vond ik ook! Elkaar proberen af te troeven maar toch een knap duet er van maken, echt supertof. Heb hem nog vaak geluisterd sinds vorige weekquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
Enige echt goede battle tot nu toe.

Dat is in Nederland standaard.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
Ik vond Lizan echt heel sportief reageren juist.
En waarom is een beetje zelfvertrouwen vooraf meteen arrogant?

Marco's hand in een battle met zijn piempie.quote:

Ik vind dat altijd zo raarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is in Nederland standaard.
SYTYCD heeft een Joey (Showie genoemd). Die is superzeker van zichzelf en geeft ook zeker een show. En ja hoor, meteen haat
 Artiesten horen geen verlegen mutsjes te zijn, die horen zelfverzekerd op het podium te staan, anders is het suf om naar te kijken. Maar dan is het meteen arrogant als ze een beetje in zichzelf geloven
 Artiesten horen geen verlegen mutsjes te zijn, die horen zelfverzekerd op het podium te staan, anders is het suf om naar te kijken. Maar dan is het meteen arrogant als ze een beetje in zichzelf geloven  

iets met kop en maaveldquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is in Nederland standaard.
SYTYCD heeft een Joey (Showie genoemd). Die is superzeker van zichzelf en geeft ook zeker een show. En ja hoor, meteen haat

quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
SYTYCD heeft een Joey (Showie genoemd).
 Nu weet ik weer waarom ik dit seizoen oversla.
 Nu weet ik weer waarom ik dit seizoen oversla.

Geen idee, ik sta er nooit in.quote:

ik denk dat ik ook ga solliciteren daar, blijkbaar heb je geen oog voor kleding nodigquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:28 schreef Stickertje het volgende:
wat een goede stijling weer, past goed bij elkaar

Dat vind ik echt een belediging voor haar!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Deze doet me teveel denken aan Jennifer Ieuwbank

Dennis moet eens kappen. Volledig. Met zijn bijnamen. Echt, gast kan niet presenteren, kan niet surviven en wat doet hij? Presenteren van Expeditie Robinson. Kijk ik al niet meerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]Nu weet ik weer waarom ik dit seizoen oversla.

Je let goed op de monden van de kandidaten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik ben voor Lauren
Geen idee waarom, maar die ander haar tanden staan me niet aan.

Die tanden staren mij aanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik ben voor Lauren

Die moet nog om haar gebit heen groeien!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik ben voor Lauren

ik heb dezelfde reden waarim lauren moet winnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik ben voor Lauren

Ze heeft zo'n mond die verkeerd om zitquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik ben voor Lauren

quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:30 schreef Pheno het volgende:
Jennifer klinkt als een schaap met een brok in haar keel

De twix zit vast.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:30 schreef Pheno het volgende:

quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:29 schreef CherryOnTop het volgende:
die amerikaanse heeft zo'n country stem

Als dat zo is weet ik dat ze er niks aan kan doen maar dan moet Colgate toch maar winnen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
Is Danie Bles de zus van dat kleintje met hoedje?
Echt????

Nee, de styliste van de kandidaten Chantal Bles is het zusje van.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
Is Danie Bles de zus van dat kleintje met hoedje?
Echt????

daar hebben ilse en duffy ook last vanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:30 schreef Pheno het volgende:

Als je Anky ziet lachen moet je welquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Wist niet dat het paard van Anky kon zingen

*proestquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Wist niet dat het paard van Anky kon zingen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |