Ik zou dus nooit bij de politie kunnen/ deurwaarder kunnen worden...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ten_deurwaarder.html
Flinke beuk zou mij mooi uit de oren klinken.
Ik wel, zou alleen niet zo soepel gaan denk ikquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zou dus nooit bij de politie kunnen/ deurwaarder kunnen worden...
In mijn geval zou het filmpje niet op Youtube staan, althans niet lang... Liveleak zou het misschien wel trekken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:32 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik wel, zou alleen niet zo soepel gaan denk ik
hoe vind je zoiets?quote:
Het is de laatste tijd wel hilarisch in de DEF SC...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:34 schreef m.k het volgende:
Open je ogen Achja!!!! De waarheid is recht voor je neus enzo
Maaaruuu jij gelooft dus niet dat die vent in het FFL topic bij het KCT en het legioen heeft gezeten? Wat wantrouwend ben je weer zegquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd wel hilarisch in de DEF SC...
Als er vragen zijn over de reguliere krijgsmacht hoor je niemand, als er vragen zijn over Seals, FFL, KCT, Marsof, BSB, BBE, Spetsnatz en weet ik veel wat popt er plotseling altijd een onbekende op met 100 jaar ervaring en ex pakico... Zo ook nu weer, lazer toch op met je Tinus verhalen en ga op een Frans forum de dikke lul uithangen ofzo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:42 schreef m.k het volgende:
[..]
Maaaruuu jij gelooft dus niet dat die vent in het FFL topic bij het KCT en het legioen heeft gezeten? Wat wantrouwend ben je weer zeg
Voor die vragen hebben we jitzz!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als er vragen zijn over de reguliere krijgsmacht hoor je niemand, als er vragen zijn over Seals, FFL, KCT, Marsof, BSB, BBE, Spetsnatz en weet ik veel wat popt er plotseling altijd een onbekende op met 100 jaar ervaring en ex pakico... Zo ook nu weer, lazer toch op met je Tinus verhalen en ga op een Frans forum de dikke lul uithangen ofzo.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 07:03 schreef jitzzzze het volgende:
Dus daar komt ie weer: bel W&S en je weet het.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vind het sukkels... Oh dat bedoelde je niet?
Vaak kom je wel het eea aan verwijzingen tegen, deze hippies zijn ook lid van die UFO partij kwam ik achter...quote:
Matigjes.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:14 schreef m.k het volgende:
Voor lui die nog niks te kijken hebben gevonden
Kan ik wel mee leven vanavondquote:
Was wel een vermakelijke film.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:21 schreef AchJa het volgende:
Een beetje van hetzelfde laken een pak als Olympus Has Fallen...
kut-filmquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:14 schreef m.k het volgende:
Jij bent ook een kutfilmquote:
Is toch nie normaal meer?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ho ho, zo kan die wel weer hè...
quote:
Oh my god.....quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:14 schreef m.k het volgende:
Alsof dat uitmaaktquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:24 schreef the-system het volgende:
Lekker dan als dat openbaar wordt gemaakt....
Je hebt 1 voet buiten de deur gezet?quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:44 schreef jitzzzze het volgende:
Net toen je dacht alles gehad te hebben
Nee, waarom zou ik dat nou weer doen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je hebt 1 voet buiten de deur gezet?
Geen idee. Wellicht zou je het natte voeten koord willen halen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik dat nou weer doen?
Nee, sorryquote:Op zondag 27 oktober 2013 08:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen idee. Wellicht zou je het natte voeten koord willen halen?
Wauwquote:Op zondag 27 oktober 2013 09:55 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
http://cnc-comm.com/community/index.php?action=downloads;cat=27
Pure nostalgie
Ja, nog nooit gedaan en dadelijk gaat 't foutquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja? En?
Zie geen probleem. Jij wel?
Men vreest het meest voor dat wat men vreest.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, nog nooit gedaan en dadelijk gaat 't fout
En dat wil zeggen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Men vreest het meest voor dat wat men vreest.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, nog nooit gedaan en dadelijk gaat 't fout
Ey bij ingerukt, moet je dan zelf ook groeten na het commando of moet je wachten tot de rest allemaal al groet, en daarna nadat je gegroet hebt je hand weer normaal voor het volgende commandoquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Men vreest het meest voor dat wat men vreest.
Bij ingerukt moet je je broek laten zakken en 1 keer aan je piemel trekken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ey bij ingerukt, moet je dan zelf ook groeten na het commando of moet je wachten tot de rest allemaal al groet, en daarna nadat je gegroet hebt je hand weer normaal voor het volgende commando
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
Schrijf u nu in voor de cursus "Omgaan met nachtelijke teleurstellingen", gegeven door Sam.
Nachtelijke successen zul je bedoelenquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
Schrijf u nu in voor de cursus "Omgaan met nachtelijke teleurstellingen", gegeven door Sam.
Ik dacht dat ie het niet deedquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nachtelijke successen zul je bedoelen
Stel je instructeurs niet teleur als squadleader joh homo. Toon initatief en leid van vooraan!quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Groepscommandant, deze maand is mijn beurt
Bb gooit ze er wel even uit met de blanke klewang.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Stel je instructeurs niet teleur als squadleader joh homo. Toon initatief en leid van vooraan!
Inderdaad: op linie voorwaarts met de klewang getrokken, al Nederlandse leuzen schreeuwend!quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:28 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Bb gooit ze er wel even uit met de blanke klewang.
Makkelijk gezegd jongenquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Stel je instructeurs niet teleur als squadleader joh homo. Toon initatief en leid van vooraan!
Les in leiding geven is pas vanaf januariquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:32 schreef jitzzzze het volgende:
Nou BB, aan zelfvertrouwen geen gebrekWat heb je dan eigenlijk wél geleerd die afgelopen twee maanden?
Dat vroeg ik nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Les in leiding geven is pas vanaf januari
Leiderschap is iets wat je bezit en dat verder enkel uitgediept kan worden met training, niet verkregen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Les in leiding geven is pas vanaf januari
Basis dingetjesquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat vroeg ik nietIk vroeg wat je wel geleerd hebt de afgelopen maanden?
GPC moet toch juist als laatste de groet brengen i.p.v. als eerst?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
IN = GERUKT
*hier ergens tussenin mag je als gpc de groet brengen*
MARS
M'n buddyquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:36 schreef Cobra4 het volgende:
BB? Wie klaarde tot nu toe dan altijd dat klusje welk jij morgen mag gaan doen?
Lekker specifiekquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
W a t h e b j e d a n g e l e e r d ?
Ik typ toch geen Chinees?
IN=GERUKTquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
GPC moet toch juist als laatste de groet brengen i.p.v. als eerst?
Dan heb je dus goed kunnen kijken hoe het wel of niet moet. Komt toch wel goed dan?quote:
Dit is toch niet bescheiden? Dit is het schoolvoorbeeld van onzekerheid.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:41 schreef EllaN het volgende:
Nou, altijd gezeik over dat BB zo hoog van de toren blaast. Is hij een keer bescheiden, weer niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |