Stel je instructeurs niet teleur als squadleader joh homo. Toon initatief en leid van vooraan!quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Groepscommandant, deze maand is mijn beurt
Bb gooit ze er wel even uit met de blanke klewang.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Stel je instructeurs niet teleur als squadleader joh homo. Toon initatief en leid van vooraan!
Inderdaad: op linie voorwaarts met de klewang getrokken, al Nederlandse leuzen schreeuwend!quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:28 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Bb gooit ze er wel even uit met de blanke klewang.
Makkelijk gezegd jongenquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Stel je instructeurs niet teleur als squadleader joh homo. Toon initatief en leid van vooraan!
Les in leiding geven is pas vanaf januariquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:32 schreef jitzzzze het volgende:
Nou BB, aan zelfvertrouwen geen gebrekWat heb je dan eigenlijk wél geleerd die afgelopen twee maanden?
Dat vroeg ik nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Les in leiding geven is pas vanaf januari
Leiderschap is iets wat je bezit en dat verder enkel uitgediept kan worden met training, niet verkregen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Les in leiding geven is pas vanaf januari
Basis dingetjesquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat vroeg ik nietIk vroeg wat je wel geleerd hebt de afgelopen maanden?
GPC moet toch juist als laatste de groet brengen i.p.v. als eerst?quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
IN = GERUKT
*hier ergens tussenin mag je als gpc de groet brengen*
MARS
M'n buddyquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:36 schreef Cobra4 het volgende:
BB? Wie klaarde tot nu toe dan altijd dat klusje welk jij morgen mag gaan doen?
Lekker specifiekquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
W a t h e b j e d a n g e l e e r d ?
Ik typ toch geen Chinees?
IN=GERUKTquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
GPC moet toch juist als laatste de groet brengen i.p.v. als eerst?
Dan heb je dus goed kunnen kijken hoe het wel of niet moet. Komt toch wel goed dan?quote:
Dit is toch niet bescheiden? Dit is het schoolvoorbeeld van onzekerheid.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:41 schreef EllaN het volgende:
Nou, altijd gezeik over dat BB zo hoog van de toren blaast. Is hij een keer bescheiden, weer niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |