Die van de kustwacht gaan zeker niet die kant op, zal wel een Hercules, F16 of een gehuurd ding worden.quote:
BB, is dat nou je VeVa tenue? Mag je daarin wél naar de Mc om een QP'tje te downloaden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:55 schreef Pumatje het volgende:
Er landde vandaag een F-35 op Vliegbasis Oirschot.. extra vroeg hier gestationeerd om als vliegmasjien te dienen voor Syriegangers. De piloot was niet bereikbaar voor commentaar, hij was druk bezig met het vast-tapen van de linkervleugel.
[ afbeelding ]
Zoals eigenlijk al het overtollig materieel. Niemand wil het hebben want verouderd/iedereen al voorzien. In het verleden kwamen we vrij makkelijk van de schepen af want die waren pas 15 jaar oud (zeg maar net ingevaren).quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:39 schreef Pumatje het volgende:
omdat die gewoon niet verkoopbaar zijn.
Zeil eraf, kan je net als vroegah schietend rijden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:49 schreef Pumatje het volgende:
Jongens, instijgen! Hop! Allemaal in de viertonner.. we gaan op patrouille.
Daar is het ooit mee begonnen, met Frits Stau.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:07 schreef Lotusss het volgende:
Die Duitse filelezer... die kende ik nog niet![]()
![]()
Is dat al een Godwin?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:32 schreef sp3c het volgende:
moet ik straks ook de holocaust gaan uit lopen leggen zeker, gezellige pakjesavond zal dat worden
whadupindezequote:
Ik werd laatst uitgelachen dat ik niet wist wat een "Godwin" was en mk en achja vroegen zich af wanneer die in de pieten discussie kwam. Dusdat mattie.quote:
Jongetje doe nietzodanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:23 schreef sp3c het volgende:
dude, ik was hier al toen jij nog aan je moeder dr tet lag te sabbelen
Net alsof jouw goedkeuring een vereiste is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Blijf sp3c, u bent nen oud gediende, u mag blijven.
Ja. Kus nu mijn voeten proleet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Net alsof jouw goedkeuring een vereiste is.
Ragequiterquote:
Dan zullen mijn lippen de eerste zijn die jouw lichaam mogen beroeren, ik zal je alleen maar kwetsen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja. Kus nu mijn voeten proleet.
Haha, juuuust kidding bro. Pretentieuze elitairen zijn homo's.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan zullen mijn lippen de eerste zijn die jouw lichaam mogen beroeren, ik zal je alleen maar kwetsen.
Overigens zal ik niet zo elitair gaan doen. Tot je papiertje (in het geval áls overigens) ben jij nog de grootste staatsruiver van ons allemaal..._!
quote:
Eens!!!einz11!!quote:
Onmogelijk te zeggen zonder te weten waarvoor je een "uittreksel justitiële documentatie" hebt gekregen, wat de omstandigheden waren en wat de exacte criteria zijn voor het afgeven van een VGB.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
weet iemant hier als je op je 14de 1 strafblad hebt gekregen mag je dan nog in de leger op 17 jaar?
voor zware aanklachten iigquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 07:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Onmogelijk te zeggen zonder te weten waarvoor je een "uittreksel justitiële documentatie" hebt gekregen, wat de omstandigheden waren en wat de exacte criteria zijn voor het afgeven van een VGB.
Dus daar komt ie weer: bel W&S en je weet het.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
voor zware aanklachten iig
quote:
Wat 'ws' is weet ik zo ook niet. Maar W&S staat voor Werving & Selectie, een vrij bekende kreet in Nederland. Ook in de burgermaatschappij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat is ws nou weer ik weet dat allemaal niet
oh oke dankjewelquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat 'ws' is weet ik zo ook niet. Maar W&S staat voor Werving & Selectie, een vrij bekende kreet in Nederland. Ook in de burgermaatschappij.
Dus bel ze maandag op, stel je vraag en je weet direct of het zin heeft om te solliciteren. Of solliciteer gewoon, maar dan loop je het risico er veel tijd in te steken en dan te horen dat je niet wordt aangesteld.quote:
Ik ben op het moment nog 15 maar ik wil al me hele ;leven bij de marine dus ik wacht nog even maar ik weet niet of ik een strafblad heb ben namelijk nooit voor de rechter geweestquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus bel ze maandag op, stel je vraag en je weet direct of het zin heeft om te solliciteren. Of solliciteer gewoon, maar dan loop je het risico er veel tijd in te steken en dan te horen dat je niet wordt aangesteld.
Zoek dan eerst maar eens uit of je überhaupt wel voorkomt in de Justitiële Documentatie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben op het moment nog 15 maar ik wil al me hele ;leven bij de marine dus ik wacht nog even maar ik weet niet of ik een strafblad heb ben namelijk nooit voor de rechter geweest
Jouw Nederlands is zo abominabel en verschrikkelijk dat ze jou meteen overboord gooien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
weet iemant hier als je op je 14de 1 strafblad hebt gekregen mag je dan nog in de leger op 17 jaar?
quote:
quote:
Nee jij dan met je al je peppie meukquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jouw Nederlands is zo abominabel en verschrikkelijk dat ze jouw meteen overboord gooien.
opzich verveel ik me nu wel jaquote:
Hehehequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee jij dan met je al je peppie meukJij ben door al die kutzooi veel te zwaar om mee te mogen
whatsapp fagquote:
Jouw wat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jouw Nederlands is zo abominabel en verschrikkelijk dat ze jouw meteen overboord gooien.
Ja je hebt een strafblad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ben op het moment nog 15 maar ik wil al me hele ;leven bij de marine dus ik wacht nog even maar ik weet niet of ik een strafblad heb ben namelijk nooit voor de rechter geweest
Ben jij ook m.k. dan?quote:
quote:
Verse...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:23 schreef sp3c het volgende:
dude, ik was hier al toen jij nog aan je moeder dr tet lag te sabbelen
Een jaartje wachten, jeugdstrafblad verdwijnt op je 18e voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 03:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Komt wel goed dan want ik ben denk ik op me 18ste ook pas klaarquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een jaartje wachten, jeugdstrafblad verdwijnt op je 18e voor zover ik weet.
Althans bij mij wel destijds...
Edit: Eea is ondertussen veranderd denk ik: http://www.ouders.nl/arti(...)ad-bij-minderjarigen
ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ flex your dongers ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗquote:
Ik ben na 1 minuut gestopt met kijken, krijg er jeukende handen vanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:56 schreef Thaboel het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_door_politie.html
Speciaal voor mk en AJ er zit een godwin in!
http://www.dumpert.nl/med(...)ten_deurwaarder.htmlquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:03 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik ben na 1 minuut gestopt met kijken, krijg er jeukende handen van
Fucking occupy hippies... De lange lat eroverheen...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:56 schreef Thaboel het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_door_politie.html
Speciaal voor mk en AJ er zit een godwin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |