Ik werd laatst uitgelachen dat ik niet wist wat een "Godwin" was en mk en achja vroegen zich af wanneer die in de pieten discussie kwam. Dusdat mattie.quote:
Jongetje doe nietzodanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:23 schreef sp3c het volgende:
dude, ik was hier al toen jij nog aan je moeder dr tet lag te sabbelen
Net alsof jouw goedkeuring een vereiste is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Blijf sp3c, u bent nen oud gediende, u mag blijven.
Ja. Kus nu mijn voeten proleet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Net alsof jouw goedkeuring een vereiste is.
Ragequiterquote:
Dan zullen mijn lippen de eerste zijn die jouw lichaam mogen beroeren, ik zal je alleen maar kwetsen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja. Kus nu mijn voeten proleet.
Haha, juuuust kidding bro. Pretentieuze elitairen zijn homo's.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:49 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan zullen mijn lippen de eerste zijn die jouw lichaam mogen beroeren, ik zal je alleen maar kwetsen.
Overigens zal ik niet zo elitair gaan doen. Tot je papiertje (in het geval áls overigens) ben jij nog de grootste staatsruiver van ons allemaal..._!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |