SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
Fok x360 Crew Memberlist:
Xbox Live - Fok Forum - Social Club
Anormius - Mothzor - Anormius
Bartcoah - Bartcoah - Bartcoah
Drrrrrrugsbunny - Wiebeldak - ferrybb
Hairdo 2000 AD - OMG - Hairdo_2000_AD
hiddit - hiddit - hiddit
Honingraam - ProblemExcel - cowyers
I Leo Krupps I - LeoKrupps - Leokrupps90
ir0x0ryourb0x0r - Anus_Cocainus - Lordcocainus
JostiNSD - Kale - JostiNSD
KamikazeKid33 - Kamikaas - KamikazeKid
liveevil - liveevil - DosiNL
MarkoAlmelo - MarkoAlmelo - MarkoAlmelo
Metioneddcmj - Sjonnie1990 - Mentioneddcmj
MR_Eenoog - Mr_Eenoog - Mr_Eenoog
NL Bale I 11 I - Tassendief - hallon53658
Oksendel - Okz - Oksendel
Paterminator - Swindler - Paterminator
Pepe Pinzon - Abed - Pepe_Pinzon
Pettigrew81 - Pettigrew81 - Pettigrew81
Pinjowww - tralalala - pinjow88
R Tootall - Koopsie - Rtootall
ReclusiveBark34 - ZopittyBopBopBop - Daan_1402
Replica of Love - Desunoto - ReplicaofLove
Rickokun - RickoKun - Rickokun
RobvR - robvr - RobvR11
Roytheslayer83 - Royco1 - Roytheslayer
Saind - Saind - Sainda
SirJudge - Phaelanx_NL - SirJudge
SKILLsz0rs - Goldenrush - Skillsz0rs
Slein NL - Slein83 - Slein-NL
Sternae86takumi - HostiHawaii - HostiHawaii
Straighton89 - Mani89 - Straighton89
tEELzor - Rickk_ - Teelzor
The Vital - Shadeauw - xTheVital
Tief Hoofd NL - Stink-ui - Techatak
volturnus - Vendris - volturnus86
Waggishbeef45 - Fok-now - mrdutchman
NEENquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:44 schreef Cryothic het volgende:
Divje, mag ik dan die chick in je UI?
Nopequote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik hoopte eigenlijk dat jij dat wel zou weten
Stoppen en mij eerste laten worden.quote:
Akuma oppimpen, wheelie doen bij de start en inderdaad zoveel mogelijk voorover leunenn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Stoppen en mij eerste laten worden.![]()
Hoe de fuck komen jullie zo snel weg met de motor?Ik heb 9 van de 10 keer 0,2 seconde lag bij de start en dan heeft iedereen alweer meer snelheid.
Leunen jullie ook nog naar voren tijdens de race eigenlijk of heeft dat geen invloed op de snelheid?
Ja, heb een compleet album gevonden met gifjes e.d. van haarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Nopemaar je kan google images gebruiken en kijken of je wat vindt
Doe eens liefquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:02 schreef Mani89 het volgende:
Oh god die PS3 kneusjes weer. Jullie wilden toch zo graag een eigen topic? Blijf daar dan lekker.
quote:
Ze snappen gewoon eindelijk dat er weer 1 enkel online topic nodig is voor de info, foto's en verhalen. En dat er aparte topics voor play-dates kunnen zijn joh.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:02 schreef Mani89 het volgende:
Oh god die PS3 kneusjes weer. Jullie wilden toch zo graag een eigen topic? Blijf daar dan lekker.
Hij heeft gewoon gelijk, jullie wilde zo graag splitten en kickte iedere xbox gebruiker van de gedeelde crew, blijf dan lekker in je hoekje en laat ons met rustquote:
Iets met een pot en een ketelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:05 schreef Vendris het volgende:
[..]
Overigens, als je wil gaan provoceren, wat alleen het niveau van de PS3 community aangeeft[..]
Bedankt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:13 schreef Vendris het volgende:
Nu is het xbox topic renamed naar PS3 topic.. wat een klapjostis die mods op dit subforum.
Graag gedaan, maak je het er zelf naar door de PS3 spelers hun lolletje te gunnen en ons topic te kapen door het te renamen en moven naar het PS subforum.quote:
Daar hebben de PS3 spelers kennelijk moeite mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:13 schreef rival het volgende:
Ja wat is dat met die TT? straks verwijderd er weer iemand de groep![]()
Stelletje kleuters hier altijd
Deze game is toch voor 18+?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:16 schreef Vendris het volgende:
[..]
Graag gedaan, maak je het er zelf naar door de PS3 spelers hun lolletje te gunnen en ons topic te kapen door het te renamen en moven naar het PS subforum.
[..]
Daar hebben de PS3 spelers kennelijk moeite mee.
Ik heb niks verplaatst of dit topic hernoemt naar een PS3 topic. En je reeks is nog gewoon in orde.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:16 schreef Vendris het volgende:
[..]
Graag gedaan, maak je het er zelf naar door de PS3 spelers hun lolletje te gunnen en ons topic te kapen door het te renamen en moven naar het PS subforum.
[..]
Daar hebben de PS3 spelers kennelijk moeite mee.
zou je dan als goede mod het ps3 gedeelte uit de TT willen halen? Dankjewelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb niks verplaatst of dit topic hernoemt naar een PS3 topic. En je reeks is nog gewoon in orde.
PS3 topic #20 was voorheen de xbox reeks, tot iemand hem opsplitte, want toen kwam het ps3 topic ineens in mijn AT.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb niks verplaatst of dit topic hernoemt naar een PS3 topic. En je reeks is nog gewoon in orde.
zit niet zo te jankenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:18 schreef Vendris het volgende:
[..]
PS3 topic #20 was voorheen de xbox reeks, tot iemand hem opsplitte, want toen kwam het ps3 topic ineens in mijn AT.
Pure pech wellicht dat er geen half lege waren? Probeer nieuwe session te zoeken?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:24 schreef tralalala het volgende:
Ik kom steeds in een lege sessie terecht.
Ja, na de vierde keer zit ik alleen samen met Rickokun.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:25 schreef Vendris het volgende:
[..]
Pure pech wellicht dat er geen half lege waren? Probeer nieuwe session te zoeken?
Die zag ik net wel in een volle sessions. Ik zit nu in een invite only session zodat een vriend zo die 10k bounty kan cashenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, na de vierde keer zit ik alleen samen met Rickokun.
lies!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:23 schreef Vendris het volgende:
[..]
We zijn klaar.
Nu weer de sherrif SUV of Ratloader zoeken..
Als je hem daarna meer dan $500 geeft heeft hij ook winstquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:35 schreef tralalala het volgende:
Rickokun heeft ook nog steeds een bounty op z'n kop staan, kon het bijna niet laten om hem door z'n kop te schieten.Maarja dan krijgen we weer rellen hier.
Die ratloader had ik net binnen 30 min gevonden. Sta ik in de customs om er een tracker etc in te zetten, kom ik buiten staat een fokker (pino ? ) buiten met een helikopter en een peleton politie achter hem aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:23 schreef Vendris het volgende:
[..]
We zijn klaar.
Dat zou ideaal geweest zijn om ook een SUV te jatten als iemand anders die wanted heeft.. damnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die ratloader had ik net binnen 30 min gevonden. Sta ik in de customs om er een tracker etc in te zetten, kom ik buiten staat een fokker (pino ? ) buiten met een helikopter en een peleton politie achter hem aan.
Maar ik heb die auto nu iig ook.
Ik wil hem nu ook wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die ratloader had ik net binnen 30 min gevonden. Sta ik in de customs om er een tracker etc in te zetten, kom ik buiten staat een fokker (pino ? ) buiten met een helikopter en een peleton politie achter hem aan.
Maar ik heb die auto nu iig ook.
Die heb ik ook, brofistquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik doe dit masker nooit meer af
[ afbeelding ]
Behalve als hij het langer dan 48 minuten volhoudt, dan houdt ie de bounty zelfquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:36 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Als je hem daarna meer dan $500 geeft heeft hij ook winst
Race rijdenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:14 schreef Vendris het volgende:
2 chars
2 ballers inleveren per 48 min
????
Profit.
Niet winnen, geen profitquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:17 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Race rijden
Race winnen
????
Profit.
Dan moet je wel heel erg slecht rijden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:59 schreef Vendris het volgende:
[..]
Zo dramatisch veel dat je beter stores kan overvallen
Jij hebt toch inmiddels 10 gepimpte auto's? Gaat wel snel dan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:12 schreef kensei het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg slecht rijden.
Als je met 4 man een uurtje point to point races gaat doen heb je zo 100k. Meeste races duren 2 minuten en met 4 man heb je al de maximale beloning. Nr 1 krijgt dan iets van 12-14k en zelfs als je laatste bent krijg je nog steeds iets van 4k.
Veel kans om te winnen en heel makkelijk cashen.
8 auto's en 2 motorenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij hebt toch inmiddels 10 gepimpte auto's? Gaat wel snel dan.
Hm serieus? Ik kom niet op meer uit dan 3 a 4k, ook niet als ik win.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:12 schreef kensei het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg slecht rijden.
Als je met 4 man een uurtje point to point races gaat doen heb je zo 100k. Meeste races duren 2 minuten en met 4 man heb je al de maximale beloning. Nr 1 krijgt dan iets van 12-14k en zelfs als je laatste bent krijg je nog steeds iets van 4k.
Veel kans om te winnen en heel makkelijk cashen.
Down the drain is iets van 12k voor de winnaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:27 schreef Vendris het volgende:
[..]
Hm serieus? Ik kom niet op meer uit dan 3 a 4k, ook niet als ik win.
Die plek waar ik vanmiddag aan het zoeken was. Jij reed daar ook rond. Bij trevor en die caravans allemaal. Daar kan hij random spawnen. Bij mij stond ie helemaal bovenin bij die caravans ineens.quote:
Zal ook eens gaan kijken, reed je in een offroad voertuig?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die plek waar ik vanmiddag aan het zoeken was. Jij reed daar ook rond. Bij trevor en die caravans allemaal. Daar kan hij random spawnen. Bij mij stond ie helemaal bovenin bij die caravans ineens.
Nee op een motor zodat ik ook tussen de caravans door kon rijden. En zo ging het iets sneller.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:52 schreef Vendris het volgende:
[..]
Zal ook eens gaan kijken, reed je in een offroad voertuig?
Klopt, ik had hem in iets minder dan een uurtje gevonden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die plek waar ik vanmiddag aan het zoeken was. Jij reed daar ook rond. Bij trevor en die caravans allemaal. Daar kan hij random spawnen. Bij mij stond ie helemaal bovenin bij die caravans ineens.
Hmmm, jij bent klaar met je bad sport? Ik vermaak me nog wel even tussen de tanksquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:24 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die zin hebben om te racen vanavond om te levelen/cashen?
Ik had vanmiddag een ton gewonnen in een halfuurtje, won bij elke overwinning 13.000 en ruim 3.500 RP, schoot heerlijk op.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:27 schreef Vendris het volgende:
[..]
Hm serieus? Ik kom niet op meer uit dan 3 a 4k, ook niet als ik win.
Damn, moet toch eens gaan racen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:05 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag een ton gewonnen in een halfuurtje, won bij elke overwinning 13.000 en ruim 3.500 RP, schoot heerlijk op.
Heb er net voor Pinjowww zn stuntvliegtuig crashte 1 gevonden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:16 schreef kensei het volgende:
Je hebt 1 specifieke locatie waar die ratloader vaak spawned, staat een guide van op youtube.
Ik heb overigens 300k in mijn ratloader gestoken, maar ben bang dat ik hem nu weg moet doen vanwege ruimtegebrek
Had ik het vliegtuigje nog bijna in je nieuwe aanwinst gecrasht.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:17 schreef Vendris het volgende:
[..]
Heb er net voor Pinjowww zn stuntvliegtuig crashte 1 gevonden.
Zit die er toch in ja? Die moet ik echt hebben!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:12 schreef sjonnie1990 het volgende:
Vandaag ook iemand met een opgeleukte dune buggy langs zien komen. Iemand die al gevonden?
Hij heeft waarschijnlijk deze gezien:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:28 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Zit die er toch in ja? Die moet ik echt hebben!
Deze gezien ja. Is dus geen dune buggyquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:34 schreef kensei het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk deze gezien:
[ afbeelding ]
Is geen dune buggy maar de space docker
Bestaat dat ding serieus?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:34 schreef kensei het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk deze gezien:
[ afbeelding ]
Is geen dune buggy maar de space docker
Ik las gisteren, dat de tekst in de LSC verkeerd is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:27 schreef Mothzor het volgende:
Viel me trouwens op! Gister ongeveer 20 races in de sport class gewonnen voor de Sultan.
Net de sentinel aan het tunen geweest en daar zijn de mods ook unlocked! Is het niet class afhankelijk om tr unlocken?
Ik geloof dat er wel onderscheid zit tussen motor en auto.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:34 schreef Cryothic het volgende:
Nog even terug komen op dit punt, want ik las gisteren iets heel interessants
[..]
Ik las gisteren, dat de tekst in de LSC verkeerd is.
Er moet niet staan "win x races in this class of car to unlock..."
Er moet staan "win x races in this class of vehicle to unlock..."
Je hoeft niet te winnen in bijvoorbeeld "sports"-class-autos om daarvoor extra's te unlocken.
De classes die bedoeld worden zijn "land, air, sea" etc
Dat verklaart dan ook meteen waarom je zowel voor je Sultan als je Sentinel die mods hebt unlocked.
Dit scheelt wel heel veel races winnen.
Dat zou kunnen, daar ben ik nog niet over uit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:37 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ik geloof dat er wel onderscheid zit tussen motor en auto.
Halleluja...ik las gister ook die shit en was bang dat je voor elke klasse auto zoveel moest gaan racenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:34 schreef Cryothic het volgende:
Nog even terug komen op dit punt, want ik las gisteren iets heel interessants
[..]
Ik las gisteren, dat de tekst in de LSC verkeerd is.
Er moet niet staan "win x races in this class of car to unlock..."
Er moet staan "win x races in this class of vehicle to unlock..."
Je hoeft niet te winnen in bijvoorbeeld "sports"-class-autos om daarvoor extra's te unlocken.
De classes die bedoeld worden zijn "land, air, sea" etc
Dat verklaart dan ook meteen waarom je zowel voor je Sultan als je Sentinel die mods hebt unlocked.
Dit scheelt wel heel races winnen.
Voor Online is BAWSAQ gewoon nog uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik kan nog steeds vrijwel nooit op de stock market en die update heb ik volgens mij al 4 keer moeten downloaden. Zijn er meer menson die daar last van hebbon.
Nee, geen merge. het was gezamelijk, Kensei wilde apart. En kwam gisteren even kinderachtig doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:51 schreef Shadeauw het volgende:
Hallon
Ben er ook eindelijk weer na 2 dagen zwoegen
Wat las ik nou over een merge met PS3 topique ofzo?
En gaan we vanavond nog even racen met de crew?
Jaja, doen we. Ik wil even die turbo mod unlocken. Zit nu in races met alleen maar custom cars.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:51 schreef Shadeauw het volgende:
Hallon
Nee, ze hadden de lapo gejat, en dit topic geopend met als titel 'ps3 > xbox'.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:51 schreef Shadeauw het volgende:
Hallon
Vanmiddag ff tentamen maken en dan vanavond flink gamenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:51 schreef Shadeauw het volgende:
Hallon
En ik kreeg nog mn zin ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, geen merge. het was gezamelijk, Kensei wilde apart. En kwam gisteren even kinderachtig doen
Blijft gewoon apart kennelijk.
Is die leuker dan de karin rebel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:07 schreef Shadeauw het volgende:
Okidoki jochies, ga ik nu nog even m'n Ratloader tunen
Vind ik persoonlijk wel ja, ik hou meer van die oldskool lookquote:
Ja maar, ja maar..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:37 schreef kensei het volgende:
[..]
En ik kreeg nog mn zin ook
Maar even serieus, heel veel mensen wilden dit en er waren gewoon praktische redenen. De crew zat vol en er konden geen nieuwe members bij. Ook stond het topic elke keer vol met met vragen op welke console mensen zaten voordat ze iets konden afspreken, dat was echt heel irritant. Het is jammer dat de xboxers zo in de minderheid zijn, maar jullie zijn gewoon welkom om mee te posten hoor in het ps3 topic hoor
Qua tunemogelijkheden hè, allebei hebben ze flink veelquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je wilt een OffRoad pickup vergelijken met een RatRod?
Dat gaat niet
Dat is waar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Qua tunemogelijkheden hè, allebei hebben ze flink veel
Wat is er bijzonder aan die Merryweather Mesa?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik heb ze beide in m'n garage
Maar ja, wil nog een Bodhi, en een Merryweather Mesa. Gelukkig heb ik een 6-garage. Kan nog upgraden naar 10
mwah... niks... behalve:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat is er bijzonder aan die Merryweather Mesa?
Inmiddels geslaagd voor beide.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:23 schreef Vendris het volgende:
[..]
We zijn klaar.
Job starten "a job of a titan" (als ik het goed schrijf).quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:14 schreef Vendris het volgende:
[..]
Inmiddels geslaagd voor beide.
Wat is dat gigantisch simpel om die SUV te bietsen als je met 2 man bent.
We gingen achter de clucking bell zitten zodat ze de hoek om moesten komen. 1 iemand springt daarna in die suv en je ontsnapt via de spoorlijn + bergen.
Merryweather Mesa is mijn volgende doel, eerst even uitzoeken hoe, als ik eenmaal thuis ben.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Job starten "a job of a titan" (als ik het goed schrijf).
Moet je een titan jatten.
Alle enemies kapot knallen, instappen in de titan (zodat de 2de golf soldaatjes er aan komen, want die komen o.a. met mesa's), uitstappen, weer iedereen neerknallen, en dan zo'n mesa je garage inrijden.
enige probleem dat ik voorzie... missie is op t vliegveld... en m'n garage bij sandyshores.
ja, zo zag t er op youtube ook uit.quote:
nah G, vanuit de single playert kan ik BAWSAQ niet benaderen. Een missie kon ik ook niet starten omdat er geen gele corona aanwezig was en om de haverklap moet ik die update opnieuw downloaden. Ik word er helemaal achterlijk van.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Voor Online is BAWSAQ gewoon nog uitgeschakeld.
Kom gewoon online spelen pik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
nah G, vanuit de single playert kan ik BAWSAQ niet benaderen. Een missie kon ik ook niet starten omdat er geen gele corona aanwezig was en om de haverklap moet ik die update opnieuw downloaden. Ik word er helemaal achterlijk van.
ahh man dat werkt bij mij allemaal niet, ik zit tot mijn nek in de technische problemen. Die waardeloze gasten van Rockstar hebben het zeker te druk met geld tellen.quote:
Vraag t dan niet in het Online topicquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
nah G, vanuit de single playert kan ik BAWSAQ niet benaderen. Een missie kon ik ook niet starten omdat er geen gele corona aanwezig was en om de haverklap moet ik die update opnieuw downloaden. Ik word er helemaal achterlijk van.
Dat is zuurquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:23 schreef Shadeauw het volgende:
Dacht even slim te zijn, en de rubberband trick te doen met een helikopter om m'n flying skill op te pompen.
Moest toch even naar de garage toe, dus ik dacht kan dat ding mooi even een paar uurtjes gaan.
Kom ik net thuis, is m'n Xbox vastgelopen en heeft die dus alle progress die ik vanochtend heb gemaakt (paar armored trucks, races etc) niet opgeslagen. Flying skill staat natuurlijk ook nog steeds op 20/100
Heb je een eerste lichting 360?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:23 schreef Shadeauw het volgende:
Dacht even slim te zijn, en de rubberband trick te doen met een helikopter om m'n flying skill op te pompen.
Moest toch even naar de garage toe, dus ik dacht kan dat ding mooi even een paar uurtjes gaan.
Kom ik net thuis, is m'n Xbox vastgelopen en heeft die dus alle progress die ik vanochtend heb gemaakt (paar armored trucks, races etc) niet opgeslagen. Flying skill staat natuurlijk ook nog steeds op 20/100
Ik heb hier een slim staan, vriend een eerste lichting, en nog iemand de allernieuwste, hier loopt ie ook af en toe muurvast. De versie van je console lijkt dan ook geen hol uit te maken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:42 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Heb je een eerste lichting 360?
Ik kreeg een keer mercenaries op me afgestuurd, zij rijden in zo'n wagen en die is dan best makkelijk te krijgenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:14 schreef Vendris het volgende:
[..]
Inmiddels geslaagd voor beide.
Wat is dat gigantisch simpel om die SUV te bietsen als je met 2 man bent.
We gingen achter de clucking bell zitten zodat ze de hoek om moesten komen. 1 iemand springt daarna in die suv en je ontsnapt via de spoorlijn + bergen.
Merryweather Mesa is mijn volgende doel, eerst even uitzoeken hoe, als ik eenmaal thuis ben.
Dat klinkt een stuk simpeler, inderdaadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:50 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer mercenaries op me afgestuurd, zij rijden in zo'n wagen en die is dan best makkelijk te krijgen
Nee de slim. Heb er voor deze al 3 andere 360jes doorheen gejaagdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:42 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Heb je een eerste lichting 360?
Die heb ik ook. Nooit problemen mee.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:53 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Nee de slim. Heb er voor deze al 3 andere 360jes doorheen gejaagd
Misschien kon m'n Xbox het renderen van de complete stad niet aan? Ik zat namelijk vrij hoog in de heli. Dat plus een dag-nacht-cyclus... Werd misschien wat teveel van het goede?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:59 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Nooit problemen mee.
Het is so far compleet willekeurig, 1x tijdens douchen in apartement, 1 keer in tunnel van de 1e heist, er zit geen patroon in.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:02 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Misschien kon m'n Xbox het renderen van de complete stad niet aan? Ik zat namelijk vrij hoog in de heli. Dat plus een dag-nacht-cyclus... Werd misschien wat teveel van het goede?
Heb 1 keer een vastloper gehad toen ik het trappetje van m'n appartement opliepquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:06 schreef Vendris het volgende:
[..]
Het is so far compleet willekeurig, 1x tijdens douchen in apartement, 1 keer in tunnel van de 1e heist, er zit geen patroon in.
Niet warmer dan normaal, hooguit halfuur gespeeld.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:08 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Heb 1 keer een vastloper gehad toen ik het trappetje van m'n appartement opliep
Misschien Xbox te warm? Zat jij een aantal uren achter elkaar te spelen toen die vastliep?
Geen problemen mee op dit moment, router resetten?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:55 schreef Shadeauw het volgende:
Can't connect to Xbox live. WTF is dit nu weer?
Vanochtend al gedaan, want m'n macbook had ook problemen. Sindsdien niet meer. Internet op m'n laptop bleef ook gewoon aan, dus geen idee wat er aan de hand was. Had zo'n test gedaan en stond internet: connected. Xbox live: not connected.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:00 schreef Vendris het volgende:
[..]
Geen problemen mee op dit moment, router resetten?
Ik zag je net online komen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:03 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Vanochtend al gedaan, want m'n macbook had ook problemen. Sindsdien niet meer. Internet op m'n laptop bleef ook gewoon aan, dus geen idee wat er aan de hand was. Had zo'n test gedaan en stond internet: connected. Xbox live: not connected.
Dus....
Ja hij doet 't nu weer. Maar als ik dit vanavond ook heb, kan 't nog lekker worden... Want je wordt wel zonder pardon van online afgekickt. Zonder dat de boel opgeslagen wordt...quote:
Dat is echt drama inderdaadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:30 schreef tralalala het volgende:
Die sport klassiekers hebben maar weinig grip in de bochten zeg...
Ja, maar het wordt steeds uitgesteld ..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb een week ofwat het spel niet aangeraakt wegens andere verplichtingen dus ik weet niet of ik iets gemist heb, maar zouden we geen geld van Rockstar krijgen?
Ja!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:00 schreef Stink-ui het volgende:
boys ik ben online iemand zin om te racen???
niet doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:02 schreef Shadeauw het volgende:
Kunnen we inmiddels disc 2 al installeren of mag dat nog steeds niet van Rockstar?
tsja ik zou het niet doen die vastlopers komen deels van het opslag wat het gewoon niet trekt.quote:
ja :Squote:
Dat is het punt, ik heb dat ding nergens geinstalleerd (alleen die disc 1 die we moesten installeren) hij draait nu als een gek van die DVD, maar die Xbox wordt daardoor behoorlijk warm. Ik ben bang dat die daarom steeds vastloopt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:10 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
tsja ik zou het niet doen die vastlopers komen deels van het opslag wat het gewoon niet trekt.
Die is vet inderdaad.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:20 schreef Desunoto het volgende:
Net de missie The Los Santos Connection solo gespeeld en gehaald. Wat een toffe missie!
Meer van dit!
En nog steeds niks zeggen over online heists.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:02 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Get ready to drop some sea shells with all new vehicles, weaponry and a load of new Jobs that are coming in November with the Beach Bum Pack.
Thank you to everyone for joining in GTA Online throughout this first month of its release, for all of your awesome Online Snapmatic pics and Crew videos that weve spotted, for your patience and understanding as weve been working through the initial teething issues of launching an online experience like this, and for your excellent feedback to the official GTAOnline@rockstargames.com email address. Please keep it coming as it is really helping us plan for the future of the game. Heres a quick update for all Grand Theft Auto Online players worldwide on whats in store in the immediate future.
THE GTA$ STIMULUS PACKAGE
We know many of you are anxiously waiting for us to show you the GTA$ Stimulus Package money we announced a couple weeks back. As mentioned in that post, we of course want to ensure that game progress loss issues are sufficiently sorted before distributing the GTA$ to everyone. We have a few more tweaks and fixes to make in a new title update that will hit sometime next week and then we will distribute the cash.
THE BEACH BUM PACK
Coming in early November will be the first add-on content update, the Beach Bum Pack which will bring all-new beach themed vehicles and new weaponry that youll be able to use in both GTA Online and Story Mode. Plus new customization options for your GTA Online character including new tats, hairstyles and more. Well also be adding lots of brand new action-packed Jobs to play with Gang Attacks, Survivals, Last Team Standings, Parachutes, Deathmatches and Races that will have you bloodying up the waters and coastlines of the finest beach resorts across Los Santos and Blaine County.
THE CONTENT CREATOR
We are also working to bring you the debut of the first part of the GTA Online Content Creator this fall giving players the ability to craft, publish, rate and play custom-made Deathmatch and Race Jobs. Well be keeping our eye open for exceptional ones that well be stamping as Rockstar Verified and will be featuring them here at the Newswire and as part of forthcoming GTA Online Social Club Events. Both the Content Creator and the Beach Bum Pack are free.
SOCIAL CLUB EVENT WEEKENDS
Starting in November will be the first Grand Theft Auto Online Social Club Event weekends which will bring special rewards and bonuses ranging from limited-edition in-game Event Crate Drops to in-game discount specials and even a special new GTA Online live-stream show hosted by Rockstar at the Social Club Events page and Rockstar Games Twitch page plus prize pack giveaways of hard to find GTAV gear and more.
Stay tuned as we hope to have more information with more details and specific timings on these content updates as well as on GTA Online Heists and the new GTA Online Capture the Flag mode to share with you next week. We will also have initial details on more additional content coming for both Story Mode and GTA Online in the next few weeks.
http://www.rockstargames.(...)o-online-update.html
En die Stimulus alweer uitgesteldquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:53 schreef Racerblade het volgende:
[..]
En nog steeds niks zeggen over online heists.
ik duwen? ik begin pas als andere ook klotenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:50 schreef sjonnie1990 het volgende:
Lekker duwen leo krupps tijdens die race
Edit: en nog laatste worden ook
Haha ik probeerde je te ontzien en toen kreeg ik een poffer van jouwquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:58 schreef LeoKrupps het volgende:
[..]
ik duwen? ik begin pas als andere ook klotenen ik word dus laatste omdat ik geduwd word
hahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:17 schreef Shadeauw het volgende:
Ja godverdomme ik praat de hele tijd, maar jullie horen me niet
Ik kan jouw invites niet joinen....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:17 schreef Shadeauw het volgende:
Ja godverdomme ik praat de hele tijd, maar jullie horen me niet
SORRY! had je naam niet geziewn!!!!!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:50 schreef LeoKrupps het volgende:
tief hoofd waarom probeer jij mij te killen? tis gvd een bounty van 1000....
Je doet CR voor de RP dus gewoon normal race 2 laps met personal best aanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Niemand joined criminal records meer.
Ik deed nog wel een 4 lap GTA race.
Ik vind het ook gewoon een leuke race los van de RP.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je doet CR voor de RP dus gewoon normal race 2 laps met personal best aan
Leuke race?? levenloos rondjes karren zul je bedoelen... nah 3 rondes vond ik het al saai... hahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon een leuke race los van de RP.
Met 8 mensen GTA Race op die track is erg leuk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:12 schreef LeoKrupps het volgende:
[..]
Leuke race?? levenloos rondjes karren zul je bedoelen... nah 3 rondes vond ik het al saai... haha
Dat geld maakt mij niet zoveel uit, maar ze mogen wel eens met de heists komen van mij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:46 schreef hiddit het volgende:
nog een week wachten op ons geld
http://tweakers.net/nieuws/92203/rockstar-kondigt-beach-bum-dlc-en-uitstel-voor-gta-online-compensatie-aan.html
Beter zou ik hem niet noemen, op snelwegraces heb je veel meer aan de Bati, races op bergen en races met veel bochten is de Akuma weer de betere keusquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:42 schreef Vendris het volgende:
Zoals we allemaal weten is de Akuma ondanks zijn prijs, beter en sneller dan de Bati801(rr) maar hoe zit het met de Double-T? Is deze volkomen indentiek aan de Akuma, op de kuip na?
Ok, laat ik mezelf verbeteren, voor het soort races / all purpose gebruik waar ik hem voor gebruik, wendbaarheid en acceleratie, is hij beter, maar hoe doet de Akuma het vergeleken de double-t? Ik hou namelijk niet van naked bikesquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:57 schreef kensei het volgende:
[..]
Beter zou ik hem niet noemen, op snelwegraces heb je veel meer aan de Bati, races op bergen en races met veel bochten is de Akuma weer de betere keus
Ik heb disk 1 op de hd staan, disc 2 op USB, geen performance problemen, en tot nu toe slechts 2 vastlopers gehad welke een vriend van mij ook heeft, zonder dat deze disc 2 geinstalleerd heeft. Dus ik zou zeggen, probeer het.quote:
Mesa aan deze boi doneren..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:09 schreef Racerblade het volgende:
Ik heb nu zowel de Merryweather Mesa en de Rebel.
Keuzes maken.
In het vervolg geen week wachten maar meteen onze Führer, Kamikasse inlichten. Je krijgt namelijk niet altijd een melding dat er een request gedaan is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:47 schreef Chef_M het volgende:
Meer dan een week geleden een apply gedaan voor de FOK!crew, hoelang moet ik nog wachten?
Kan dat? Ik heb hem in mijn garage gezet, dus is het nu mijn persoonlijke auto. Zou raar zijn als je iemand anders zijn auto gewoon in je eigen garage kan zetten.quote:
Nog een weekjequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:47 schreef Chef_M het volgende:
Meer dan een week geleden een apply gedaan voor de FOK!crew, hoelang moet ik nog wachten?
Voorlopig gaat het in ieder geval goedquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:04 schreef Mandamo het volgende:
Nou hopelijk voor de laatste keer:
*knip*
Helaas nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:06 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Kan dat? Ik heb hem in mijn garage gezet, dus is het nu mijn persoonlijke auto. Zou raar zijn als je iemand anders zijn auto gewoon in je eigen garage kan zetten.
Snap eigenlijk niet waarom ze dat er niet in hebben gestopt. Zou wel mooi zijn, kun je auto's ruilenquote:
Ja, leuk. Heb je een miljoen betaald voor zo'n Veyron, zet een of andere grapjas 'm in zijn eigen garage.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:01 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Snap eigenlijk niet waarom ze dat er niet in hebben gestopt. Zou wel mooi zijn, kun je auto's ruilen
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:04 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ja, leuk. Heb je een miljoen betaald voor zo'n Veyron, zet een of andere grapjas 'm in zijn eigen garage.
Ik bedoel eigenlijk dat je hem echt kunt geven, net zoals dat je geld kunt geven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:04 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ja, leuk. Heb je een miljoen betaald voor zo'n Veyron, zet een of andere grapjas 'm in zijn eigen garage.
Invitedquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:08 schreef Toekito het volgende:
Toek85 = Toekito. Zoals vanmiddag was mijn eigen crew er niet dan wil ik best met jullie meespelen
zijn sowieso meer leden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:14 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Invited
Is ook veel leuker met de FOK crew
Kan je mij ook inviten? Heb net een request gedaan nadat ik merkte dat ik er voor de 2e keer ineens uit wasquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:14 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Invited
Is ook veel leuker met de FOK crew
Onze vorige 'leider' kon geen kritiek hebben, dus had de crew verwijderd... Maar je bent weer invitedquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan je mij ook inviten? Heb net een request gedaan nadat ik merkte dat ik er voor de 2e keer ineens uit was.
RuffRyder NL
ff deze race afmaken dan zet ik de crew als actief.quote:
Held! Danke sehr!quote:
Wat zijn gesturesquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:08 schreef HostiHawaii het volgende:
Weet iemand hoe je gestures kan doen zonder select ingedrukt te houden?
Ik zie het vaker zoals op deze video:
Handgebaren.quote:
Waarvan akte.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:12 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Held! Danke sehr!
Voor de geïnteresseerden, vanavond ben ik vanaf 20:00-ish online voor races, kutten, whatever.
Joepie, een console-breaking glitch....quote:The tow truck was copied from Single player to Online by some players, it is actually unobtainable when playing legit in Online. When towing a vehicle, anyone within a few blocks will freeze as you enter their draw distance. They will never know what caused the freeze as they will never see the tow truck approaching.
You cannot avoid it. Because it was massively duplicated, any white dot approaching you could be one with a tow truck and I don't see the point playing if you'd avoid all of them.
The safest thing to do is play in an invite only session with your friends.
Moet vandaag werken tot 23:00quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:25 schreef HostiHawaii het volgende:
GOED! Vanavond mensen die willen stunten? Die foto's!
Hmm, gisteravond liep ik rond op zoek naar m'n auto en plots liep de hele handel vast, zomaar ineens. Misschien dat het die glitch was.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:06 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Joepie, een console-breaking glitch....
Blijkbaar kan dit je Xbox ook bricken. Zijn al een paar reports van geweest.
Ziet er naar uit dat ik alleen nog maar invite-only speel totdat dit is opgelost.
Invitedquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:04 schreef Exentric90 het volgende:
Ik wil me graag ook even aan melden bij de crew. Ik speel nog niet online (eerst f single-player afronden) maar over een weekje wil ik graag wel Online gaan
Zal zo even een request sturen. Mijn ign is het zelfde als hier
Ook invited. Wat is je Gamertag?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:32 schreef einschtein het volgende:
Zo, heb mijn Social Club account ook terug gevonden. Zelfde username als hier.
Doe dan gewoon een closed-crew sessie, veel minder omslachtig..quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:09 schreef HostiHawaii het volgende:
Nou goed, voor de mensen die veilig online willen spelen vanavond, ik maak wel een private lobby.
Moet men me wel een friend request sturen via xbl.
ok coolquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:22 schreef liveevil het volgende:
[..]
Doe dan gewoon een closed-crew sessie, veel minder omslachtig..
Ik ben rond een uurtje of 10/11 online waarschijnlijk.
Ja, inloggen op de site van SocialClub, en daar bij Snapmatic je foto's bekijken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:07 schreef Exentric90 het volgende:
Kun je ook foto's van career mode online krijgen?
lekker hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:23 schreef Shadeauw het volgende:
Log net even in op m'n socialclub. Ik dacht: hee Rockstar heeft het geld gestort
Totdat ik erachter kwam dat ik al 250k had verdient afgelopen week
De grap is dat we die 5 ton nooit gaan zien.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:23 schreef Shadeauw het volgende:
Log net even in op m'n socialclub. Ik dacht: hee Rockstar heeft het geld gestort
Totdat ik erachter kwam dat ik al 250k had verdient afgelopen week
Je moet ook met maximaal 5 man racen, dan krijg je beste winst/kans verhouding. Je zou denken dat hoe meer man hoe meer je kan winnen maar dat is dus niet zo, minimaal 3 max 5.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
lekker hoor
bij mij gaat t niet zo hard.
gisteren wel wat races gedaan, gewoon met willekeurige groepen.
enorm gelachen, al is het ook wel eens frustrerend om steeds als net niet laatste over de finish te komen
Ik kan best leuk racen, maar Route68 heeft toch echt wel wat smalle stukjes in het begin. En als je dan 3de ligt in een groep van 15, en iemand tikt je een klein beetje dwars is het gewoon afgelopen. Dan vliegen er nog 10 wagen op je in, moet je respawnen, en dan is het klaar. Dat duurt zo ontiegelijk lang voordat je dan weer op gang bent... Maar goed... zoals ik zei, vooral veel gelachen. Ook al schoot ik er qua wins niks mee op.
want?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:38 schreef editoor het volgende:
[..]
De grap is dat we die 5 ton nooit gaan zien.
Nah, dit was wel tofquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:40 schreef editoor het volgende:
[..]
Je moet ook met maximaal 5 man racen, dan krijg je beste winst/kans verhouding. Je zou denken dat hoe meer man hoe meer je kan winnen maar dat is dus niet zo, minimaal 3 max 5.
Zou me echt helemaal niks verbazenquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:38 schreef editoor het volgende:
[..]
De grap is dat we die 5 ton nooit gaan zien.
Heb je al een pand?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:25 schreef Shadeauw het volgende:
Ik heb nu trouwens die Sentinel Cabrio Hardtop. Die schijnt blijkbaar zeldzaam te zijn? Maar ik vind er helemaal niks bijzonders aan
Precies 't zelfde als de XS, maar dan met een dak dat naar beneden kan...
Ook even 230k erdoorheen gejaagd aan een Oracle
Fully armored etc, leuk voor heists straks
ik heb tot nu toe alleen hackers gezien (niet meegemaakt) die je laten freezen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:13 schreef sjonnie1990 het volgende:
Kan je alweer normaal online? Las hier gister iets over tow trucks die je xbox laten freezen
Ik misschien. Ligt er aan of er vrienden online komen. Ben nu wel alleen online. Net zon special crate drop geopend. Zat een mini gun in, en daarna liep ie meteen vast... logisch weerquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:45 schreef Stink-ui het volgende:
19.00 closed crew session
---------
Tief Hoofd NL
Wie nog meer?
Invitedquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:18 schreef Thizzlor het volgende:
Heb verzoekje ingediend om de crew te joinen.
iGenyus - Thizzlor - iGenyus
ben er ook wel gelijk bij met die closed crew session
Yo! Zou jij Jessah en Olavius kunnen uitnodigen? Ik probeerde ingame al een request te sturen, maar ik las hier dat er iets is misgegaan met het leiderschap ofzo...quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:44 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Invited
Ik ben niet bij denk ik, sowieso is 7 uur te vroeg voor mij, en ik zit in m'n tentamenweek.
Ik denk dat dat 'einschtein' is, want daar heb ik zijn Gamertag nog niet van.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:47 schreef Wiebeldak het volgende:
Kaiman62 ik weet niet wie jij op fok bent maar ik moest net wel lachen toen ik je per ongeluk in je nek sloeg bij die overval. Ik wilde die kassier dood schieten voor 3 sterren politie. :-D
Jessah heb ik gevonden op Social Club, maar bij Olavius zie ik een Deen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:03 schreef Jessah het volgende:
[..]
Yo! Zou jij Jessah en Olavius kunnen uitnodigen? Ik probeerde ingame al een request te sturen, maar ik las hier dat er iets is misgegaan met het leiderschap ofzo...
Oh, gaat het om de Social Club naam? In dat geval Jessah88 en Olavius020 aub. Sorry voor de verwarring!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:08 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Ik denk dat dat 'einschtein' is, want daar heb ik zijn Gamertag nog niet van.
[..]
Jessah heb ik gevonden op Social Club, maar bij Olavius zie ik een Deen?
Kak, dan heb ik de verkeerde uitgenodigdquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:18 schreef Jessah het volgende:
[..]
Oh, gaat het om de Social Club naam? In dat geval Jessah88 en Olavius020 aub. Sorry voor de verwarring!
Bij die container zekerquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:59 schreef Desunoto het volgende:
Mensen die Catchup aanzetten in races.Dan maak je er gewoon een loterij van.
![]()
Ik weet niet of het al gedeeld is, maar Boneyard is nu de makkelijkste Survival om te halen. Ook met free-aim. Er zijn zeker twee plekken die je met twee spelers (niet meer, want dan ga je elkaar in de weg lopen) makkelijk kan verdedigen.
Ja, en dan ieder een kant nemen. Aan de ene kant verschijnen dan meer vijanden dan aan de andere kant dus je krijgt telkens 15-9 of 20-11 of zoiets in kills... niets aan te doen. Of je moet afwisselen. Maar uiteindelijk is de $ beloning hetzelfde voor beiden.quote:
Met dat gebeuk is catch-up juist fijn. Niet om arrogant te doen, maar ik kan best aardig racen en ik win dan ook vaak. Zo moeilijk vind ik het niet om iemand voor te blijven met catch-up aan. Als je eruit gebeukt wordt, wat vaak genoeg gebeurt, heb je juist nog steeds een kans. Daardoor wint juist vaak diegene die wel degelijk de beste is. Ik haat het catch-up principe, maar juist in iets dat niet serieus is als GTA werkt het.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:59 schreef Desunoto het volgende:
Mensen die Catchup aanzetten in races.Dan maak je er gewoon een loterij van.
![]()
Ik weet niet of het al gedeeld is, maar Boneyard is nu de makkelijkste Survival om te halen. Ook met free-aim. Er zijn zeker twee plekken die je met twee spelers (niet meer, want dan ga je elkaar in de weg lopen) makkelijk kan verdedigen.
Dat ligt inderdaad meer aan de slipstream, vrees ik. Die hadden ze wel wat meer mogen nuanceren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:31 schreef Desunoto het volgende:
Met een Catchup race is het mij al vaak genoeg gebeurd dat ik ver voor lag en slechts meters voor de finish verlies door dat verrotte systeem.
In combinatie met de belachelijke grote snelheid die je opbouwt door de 'slipstream' is het slechts een spelletje geworden waarbij alleen de laatste 100 meter telt. Beetje jammer. Bijna alle hosts kiezen ervoor Catchup aan te zetten.
Lekker de laatste lap tweedes blijven en niet inhalen en dan de laatste 200 meter dr voor langs berenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:31 schreef Desunoto het volgende:
Met een Catchup race is het mij al vaak genoeg gebeurd dat ik ver voor lag en slechts meters voor de finish verlies door dat verrotte systeem.
In combinatie met de belachelijke grote snelheid die je opbouwt door de 'slipstream' is het slechts een spelletje geworden waarbij alleen de laatste 100 meter telt. Beetje jammer. Bijna alle hosts kiezen ervoor Catchup aan te zetten.
Dat ben ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:47 schreef Wiebeldak het volgende:
Kaiman62 ik weet niet wie jij op fok bent maar ik moest net wel lachen toen ik je per ongeluk in je nek sloeg bij die overval. Ik wilde die kassier dood schieten voor 3 sterren politie. :-D
Jup haha, volgens mij waren wij de enige zonder g en ôquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Vette crewsessiewel een hoop provincialen in de chat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik hoorde volgensmij een Brabander, een Fries en een Groningerquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:32 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Jup haha, volgens mij waren wij de enige zonder g en ô
Je miste mij dusquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoorde volgensmij een Brabander, een Fries en een Groninger![]()
Wel leuk hoor.
Dat had het compleet gemaakt ja.quote:
Wat is je tag dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:03 schreef Thizzlor het volgende:
Ja was een mooie sessie, helaas begaf me headset het precies vandaag dus even kijken of ik ergens een nieuwe kan scoren zodat ik ook een beetje mee kan praten.
Besluit ik net nog ff een potje Survival te doen op Boneyard, wordt ik godverdomme in de 9de wave eruit gegooid met het berichtje "You were kicked by other players".
Werd tijd!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:48 schreef Cryothic het volgende:
https://play.google.com/s(...)rockstargames.ifruit
IFruit is uit voor Android
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |