Ik heb niks verplaatst of dit topic hernoemt naar een PS3 topic. En je reeks is nog gewoon in orde.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:16 schreef Vendris het volgende:
[..]
Graag gedaan, maak je het er zelf naar door de PS3 spelers hun lolletje te gunnen en ons topic te kapen door het te renamen en moven naar het PS subforum.
[..]
Daar hebben de PS3 spelers kennelijk moeite mee.
zou je dan als goede mod het ps3 gedeelte uit de TT willen halen? Dankjewelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb niks verplaatst of dit topic hernoemt naar een PS3 topic. En je reeks is nog gewoon in orde.
PS3 topic #20 was voorheen de xbox reeks, tot iemand hem opsplitte, want toen kwam het ps3 topic ineens in mijn AT.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb niks verplaatst of dit topic hernoemt naar een PS3 topic. En je reeks is nog gewoon in orde.
zit niet zo te jankenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:18 schreef Vendris het volgende:
[..]
PS3 topic #20 was voorheen de xbox reeks, tot iemand hem opsplitte, want toen kwam het ps3 topic ineens in mijn AT.
Pure pech wellicht dat er geen half lege waren? Probeer nieuwe session te zoeken?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:24 schreef tralalala het volgende:
Ik kom steeds in een lege sessie terecht.
Ja, na de vierde keer zit ik alleen samen met Rickokun.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:25 schreef Vendris het volgende:
[..]
Pure pech wellicht dat er geen half lege waren? Probeer nieuwe session te zoeken?
Die zag ik net wel in een volle sessions. Ik zit nu in een invite only session zodat een vriend zo die 10k bounty kan cashenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, na de vierde keer zit ik alleen samen met Rickokun.
lies!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:23 schreef Vendris het volgende:
[..]
We zijn klaar.
Nu weer de sherrif SUV of Ratloader zoeken..
Als je hem daarna meer dan $500 geeft heeft hij ook winstquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:35 schreef tralalala het volgende:
Rickokun heeft ook nog steeds een bounty op z'n kop staan, kon het bijna niet laten om hem door z'n kop te schieten.Maarja dan krijgen we weer rellen hier.
Die ratloader had ik net binnen 30 min gevonden. Sta ik in de customs om er een tracker etc in te zetten, kom ik buiten staat een fokker (pino ? ) buiten met een helikopter en een peleton politie achter hem aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:23 schreef Vendris het volgende:
[..]
We zijn klaar.
Nu weer de sherrif SUV of Ratloader zoeken..
Dat zou ideaal geweest zijn om ook een SUV te jatten als iemand anders die wanted heeft.. damnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die ratloader had ik net binnen 30 min gevonden. Sta ik in de customs om er een tracker etc in te zetten, kom ik buiten staat een fokker (pino ? ) buiten met een helikopter en een peleton politie achter hem aan.
Maar ik heb die auto nu iig ook.
Ik wil hem nu ook wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die ratloader had ik net binnen 30 min gevonden. Sta ik in de customs om er een tracker etc in te zetten, kom ik buiten staat een fokker (pino ? ) buiten met een helikopter en een peleton politie achter hem aan.
Maar ik heb die auto nu iig ook.
Die heb ik ook, brofistquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik doe dit masker nooit meer af
[ afbeelding ]
Behalve als hij het langer dan 48 minuten volhoudt, dan houdt ie de bounty zelfquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:36 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Als je hem daarna meer dan $500 geeft heeft hij ook winst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |