SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
Fok x360 Crew Memberlist:
Xbox Live - Fok Forum - Social Club
Anormius - Mothzor - Anormius
Bartcoah - Bartcoah - Bartcoah
Drrrrrrugsbunny - Wiebeldak - ferrybb
Hairdo 2000 AD - OMG - Hairdo_2000_AD
hiddit - hiddit - hiddit
Honingraam - ProblemExcel - cowyers
I Leo Krupps I - LeoKrupps - Leokrupps90
ir0x0ryourb0x0r - Anus_Cocainus - Lordcocainus
JostiNSD - Kale - JostiNSD
KamikazeKid33 - Kamikaas - KamikazeKid
liveevil - liveevil - DosiNL
MarkoAlmelo - MarkoAlmelo - MarkoAlmelo
Metioneddcmj - Sjonnie1990 - Mentioneddcmj
MR_Eenoog - Mr_Eenoog - Mr_Eenoog
NL Bale I 11 I - Tassendief - hallon53658
Oksendel - Okz - Oksendel
Paterminator - Swindler - Paterminator
Pepe Pinzon - Abed - Pepe_Pinzon
Pettigrew81 - Pettigrew81 - Pettigrew81
Pinjowww - tralalala - pinjow88
R Tootall - Koopsie - Rtootall
ReclusiveBark34 - ZopittyBopBopBop - Daan_1402
Replica of Love - Desunoto - ReplicaofLove
Rickokun - RickoKun - Rickokun
RobvR - robvr - RobvR11
Roytheslayer83 - Royco1 - Roytheslayer
Saind - Saind - Sainda
SirJudge - Phaelanx_NL - SirJudge
SKILLsz0rs - Goldenrush - Skillsz0rs
Slein NL - Slein83 - Slein-NL
Sternae86takumi - HostiHawaii - HostiHawaii
Straighton89 - Mani89 - Straighton89
tEELzor - Rickk_ - Teelzor
The Vital - Shadeauw - xTheVital
Tief Hoofd NL - Stink-ui - Techatak
volturnus - Vendris - volturnus86
Waggishbeef45 - Fok-now - mrdutchman
NEENquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:44 schreef Cryothic het volgende:
Divje, mag ik dan die chick in je UI?
Nopequote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik hoopte eigenlijk dat jij dat wel zou weten
Stoppen en mij eerste laten worden.quote:
Akuma oppimpen, wheelie doen bij de start en inderdaad zoveel mogelijk voorover leunenn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Stoppen en mij eerste laten worden.![]()
Hoe de fuck komen jullie zo snel weg met de motor?Ik heb 9 van de 10 keer 0,2 seconde lag bij de start en dan heeft iedereen alweer meer snelheid.
Leunen jullie ook nog naar voren tijdens de race eigenlijk of heeft dat geen invloed op de snelheid?
Ja, heb een compleet album gevonden met gifjes e.d. van haarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Nopemaar je kan google images gebruiken en kijken of je wat vindt
Doe eens liefquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:02 schreef Mani89 het volgende:
Oh god die PS3 kneusjes weer. Jullie wilden toch zo graag een eigen topic? Blijf daar dan lekker.
quote:
Ze snappen gewoon eindelijk dat er weer 1 enkel online topic nodig is voor de info, foto's en verhalen. En dat er aparte topics voor play-dates kunnen zijn joh.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:02 schreef Mani89 het volgende:
Oh god die PS3 kneusjes weer. Jullie wilden toch zo graag een eigen topic? Blijf daar dan lekker.
Hij heeft gewoon gelijk, jullie wilde zo graag splitten en kickte iedere xbox gebruiker van de gedeelde crew, blijf dan lekker in je hoekje en laat ons met rustquote:
Iets met een pot en een ketelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:05 schreef Vendris het volgende:
[..]
Overigens, als je wil gaan provoceren, wat alleen het niveau van de PS3 community aangeeft[..]
Bedankt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:13 schreef Vendris het volgende:
Nu is het xbox topic renamed naar PS3 topic.. wat een klapjostis die mods op dit subforum.
Graag gedaan, maak je het er zelf naar door de PS3 spelers hun lolletje te gunnen en ons topic te kapen door het te renamen en moven naar het PS subforum.quote:
Daar hebben de PS3 spelers kennelijk moeite mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:13 schreef rival het volgende:
Ja wat is dat met die TT? straks verwijderd er weer iemand de groep![]()
Stelletje kleuters hier altijd
Deze game is toch voor 18+?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:16 schreef Vendris het volgende:
[..]
Graag gedaan, maak je het er zelf naar door de PS3 spelers hun lolletje te gunnen en ons topic te kapen door het te renamen en moven naar het PS subforum.
[..]
Daar hebben de PS3 spelers kennelijk moeite mee.
Ik heb niks verplaatst of dit topic hernoemt naar een PS3 topic. En je reeks is nog gewoon in orde.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:16 schreef Vendris het volgende:
[..]
Graag gedaan, maak je het er zelf naar door de PS3 spelers hun lolletje te gunnen en ons topic te kapen door het te renamen en moven naar het PS subforum.
[..]
Daar hebben de PS3 spelers kennelijk moeite mee.
zou je dan als goede mod het ps3 gedeelte uit de TT willen halen? Dankjewelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb niks verplaatst of dit topic hernoemt naar een PS3 topic. En je reeks is nog gewoon in orde.
PS3 topic #20 was voorheen de xbox reeks, tot iemand hem opsplitte, want toen kwam het ps3 topic ineens in mijn AT.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb niks verplaatst of dit topic hernoemt naar een PS3 topic. En je reeks is nog gewoon in orde.
zit niet zo te jankenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:18 schreef Vendris het volgende:
[..]
PS3 topic #20 was voorheen de xbox reeks, tot iemand hem opsplitte, want toen kwam het ps3 topic ineens in mijn AT.
Pure pech wellicht dat er geen half lege waren? Probeer nieuwe session te zoeken?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:24 schreef tralalala het volgende:
Ik kom steeds in een lege sessie terecht.
Ja, na de vierde keer zit ik alleen samen met Rickokun.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:25 schreef Vendris het volgende:
[..]
Pure pech wellicht dat er geen half lege waren? Probeer nieuwe session te zoeken?
Die zag ik net wel in een volle sessions. Ik zit nu in een invite only session zodat een vriend zo die 10k bounty kan cashenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, na de vierde keer zit ik alleen samen met Rickokun.
lies!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:23 schreef Vendris het volgende:
[..]
We zijn klaar.
Nu weer de sherrif SUV of Ratloader zoeken..
Als je hem daarna meer dan $500 geeft heeft hij ook winstquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:35 schreef tralalala het volgende:
Rickokun heeft ook nog steeds een bounty op z'n kop staan, kon het bijna niet laten om hem door z'n kop te schieten.Maarja dan krijgen we weer rellen hier.
Die ratloader had ik net binnen 30 min gevonden. Sta ik in de customs om er een tracker etc in te zetten, kom ik buiten staat een fokker (pino ? ) buiten met een helikopter en een peleton politie achter hem aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:23 schreef Vendris het volgende:
[..]
We zijn klaar.
Nu weer de sherrif SUV of Ratloader zoeken..
Dat zou ideaal geweest zijn om ook een SUV te jatten als iemand anders die wanted heeft.. damnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die ratloader had ik net binnen 30 min gevonden. Sta ik in de customs om er een tracker etc in te zetten, kom ik buiten staat een fokker (pino ? ) buiten met een helikopter en een peleton politie achter hem aan.
Maar ik heb die auto nu iig ook.
Ik wil hem nu ook wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die ratloader had ik net binnen 30 min gevonden. Sta ik in de customs om er een tracker etc in te zetten, kom ik buiten staat een fokker (pino ? ) buiten met een helikopter en een peleton politie achter hem aan.
Maar ik heb die auto nu iig ook.
Die heb ik ook, brofistquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik doe dit masker nooit meer af
[ afbeelding ]
Behalve als hij het langer dan 48 minuten volhoudt, dan houdt ie de bounty zelfquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:36 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Als je hem daarna meer dan $500 geeft heeft hij ook winst
Race rijdenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:14 schreef Vendris het volgende:
2 chars
2 ballers inleveren per 48 min
????
Profit.
Niet winnen, geen profitquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:17 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Race rijden
Race winnen
????
Profit.
Dan moet je wel heel erg slecht rijden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:59 schreef Vendris het volgende:
[..]
Zo dramatisch veel dat je beter stores kan overvallen
Jij hebt toch inmiddels 10 gepimpte auto's? Gaat wel snel dan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:12 schreef kensei het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg slecht rijden.
Als je met 4 man een uurtje point to point races gaat doen heb je zo 100k. Meeste races duren 2 minuten en met 4 man heb je al de maximale beloning. Nr 1 krijgt dan iets van 12-14k en zelfs als je laatste bent krijg je nog steeds iets van 4k.
Veel kans om te winnen en heel makkelijk cashen.
8 auto's en 2 motorenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij hebt toch inmiddels 10 gepimpte auto's? Gaat wel snel dan.
Hm serieus? Ik kom niet op meer uit dan 3 a 4k, ook niet als ik win.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:12 schreef kensei het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erg slecht rijden.
Als je met 4 man een uurtje point to point races gaat doen heb je zo 100k. Meeste races duren 2 minuten en met 4 man heb je al de maximale beloning. Nr 1 krijgt dan iets van 12-14k en zelfs als je laatste bent krijg je nog steeds iets van 4k.
Veel kans om te winnen en heel makkelijk cashen.
Down the drain is iets van 12k voor de winnaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:27 schreef Vendris het volgende:
[..]
Hm serieus? Ik kom niet op meer uit dan 3 a 4k, ook niet als ik win.
Die plek waar ik vanmiddag aan het zoeken was. Jij reed daar ook rond. Bij trevor en die caravans allemaal. Daar kan hij random spawnen. Bij mij stond ie helemaal bovenin bij die caravans ineens.quote:
Zal ook eens gaan kijken, reed je in een offroad voertuig?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die plek waar ik vanmiddag aan het zoeken was. Jij reed daar ook rond. Bij trevor en die caravans allemaal. Daar kan hij random spawnen. Bij mij stond ie helemaal bovenin bij die caravans ineens.
Nee op een motor zodat ik ook tussen de caravans door kon rijden. En zo ging het iets sneller.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:52 schreef Vendris het volgende:
[..]
Zal ook eens gaan kijken, reed je in een offroad voertuig?
Klopt, ik had hem in iets minder dan een uurtje gevonden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die plek waar ik vanmiddag aan het zoeken was. Jij reed daar ook rond. Bij trevor en die caravans allemaal. Daar kan hij random spawnen. Bij mij stond ie helemaal bovenin bij die caravans ineens.
Hmmm, jij bent klaar met je bad sport? Ik vermaak me nog wel even tussen de tanksquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:24 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die zin hebben om te racen vanavond om te levelen/cashen?
Ik had vanmiddag een ton gewonnen in een halfuurtje, won bij elke overwinning 13.000 en ruim 3.500 RP, schoot heerlijk op.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:27 schreef Vendris het volgende:
[..]
Hm serieus? Ik kom niet op meer uit dan 3 a 4k, ook niet als ik win.
Damn, moet toch eens gaan racen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:05 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag een ton gewonnen in een halfuurtje, won bij elke overwinning 13.000 en ruim 3.500 RP, schoot heerlijk op.
Heb er net voor Pinjowww zn stuntvliegtuig crashte 1 gevonden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:16 schreef kensei het volgende:
Je hebt 1 specifieke locatie waar die ratloader vaak spawned, staat een guide van op youtube.
Ik heb overigens 300k in mijn ratloader gestoken, maar ben bang dat ik hem nu weg moet doen vanwege ruimtegebrek
Had ik het vliegtuigje nog bijna in je nieuwe aanwinst gecrasht.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:17 schreef Vendris het volgende:
[..]
Heb er net voor Pinjowww zn stuntvliegtuig crashte 1 gevonden.
Zit die er toch in ja? Die moet ik echt hebben!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:12 schreef sjonnie1990 het volgende:
Vandaag ook iemand met een opgeleukte dune buggy langs zien komen. Iemand die al gevonden?
Hij heeft waarschijnlijk deze gezien:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:28 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Zit die er toch in ja? Die moet ik echt hebben!
Deze gezien ja. Is dus geen dune buggyquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:34 schreef kensei het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk deze gezien:
[ afbeelding ]
Is geen dune buggy maar de space docker
Bestaat dat ding serieus?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:34 schreef kensei het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk deze gezien:
[ afbeelding ]
Is geen dune buggy maar de space docker
Ik las gisteren, dat de tekst in de LSC verkeerd is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:27 schreef Mothzor het volgende:
Viel me trouwens op! Gister ongeveer 20 races in de sport class gewonnen voor de Sultan.
Net de sentinel aan het tunen geweest en daar zijn de mods ook unlocked! Is het niet class afhankelijk om tr unlocken?
Ik geloof dat er wel onderscheid zit tussen motor en auto.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:34 schreef Cryothic het volgende:
Nog even terug komen op dit punt, want ik las gisteren iets heel interessants
[..]
Ik las gisteren, dat de tekst in de LSC verkeerd is.
Er moet niet staan "win x races in this class of car to unlock..."
Er moet staan "win x races in this class of vehicle to unlock..."
Je hoeft niet te winnen in bijvoorbeeld "sports"-class-autos om daarvoor extra's te unlocken.
De classes die bedoeld worden zijn "land, air, sea" etc
Dat verklaart dan ook meteen waarom je zowel voor je Sultan als je Sentinel die mods hebt unlocked.
Dit scheelt wel heel veel races winnen.
Dat zou kunnen, daar ben ik nog niet over uit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:37 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ik geloof dat er wel onderscheid zit tussen motor en auto.
Halleluja...ik las gister ook die shit en was bang dat je voor elke klasse auto zoveel moest gaan racenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:34 schreef Cryothic het volgende:
Nog even terug komen op dit punt, want ik las gisteren iets heel interessants
[..]
Ik las gisteren, dat de tekst in de LSC verkeerd is.
Er moet niet staan "win x races in this class of car to unlock..."
Er moet staan "win x races in this class of vehicle to unlock..."
Je hoeft niet te winnen in bijvoorbeeld "sports"-class-autos om daarvoor extra's te unlocken.
De classes die bedoeld worden zijn "land, air, sea" etc
Dat verklaart dan ook meteen waarom je zowel voor je Sultan als je Sentinel die mods hebt unlocked.
Dit scheelt wel heel races winnen.
Voor Online is BAWSAQ gewoon nog uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik kan nog steeds vrijwel nooit op de stock market en die update heb ik volgens mij al 4 keer moeten downloaden. Zijn er meer menson die daar last van hebbon.
Nee, geen merge. het was gezamelijk, Kensei wilde apart. En kwam gisteren even kinderachtig doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:51 schreef Shadeauw het volgende:
Hallon
Ben er ook eindelijk weer na 2 dagen zwoegen
Wat las ik nou over een merge met PS3 topique ofzo?
En gaan we vanavond nog even racen met de crew?
Jaja, doen we. Ik wil even die turbo mod unlocken. Zit nu in races met alleen maar custom cars.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:51 schreef Shadeauw het volgende:
Hallon
Nee, ze hadden de lapo gejat, en dit topic geopend met als titel 'ps3 > xbox'.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:51 schreef Shadeauw het volgende:
Hallon
Vanmiddag ff tentamen maken en dan vanavond flink gamenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:51 schreef Shadeauw het volgende:
Hallon
En ik kreeg nog mn zin ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, geen merge. het was gezamelijk, Kensei wilde apart. En kwam gisteren even kinderachtig doen
Blijft gewoon apart kennelijk.
Is die leuker dan de karin rebel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:07 schreef Shadeauw het volgende:
Okidoki jochies, ga ik nu nog even m'n Ratloader tunen
Vind ik persoonlijk wel ja, ik hou meer van die oldskool lookquote:
Ja maar, ja maar..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:37 schreef kensei het volgende:
[..]
En ik kreeg nog mn zin ook
Maar even serieus, heel veel mensen wilden dit en er waren gewoon praktische redenen. De crew zat vol en er konden geen nieuwe members bij. Ook stond het topic elke keer vol met met vragen op welke console mensen zaten voordat ze iets konden afspreken, dat was echt heel irritant. Het is jammer dat de xboxers zo in de minderheid zijn, maar jullie zijn gewoon welkom om mee te posten hoor in het ps3 topic hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |