Sultan en Sentinel zijn beide Sportsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:27 schreef Mothzor het volgende:
Viel me trouwens op! Gister ongeveer 20 races in de sport class gewonnen voor de Sultan.
Net de sentinel aan het tunen geweest en daar zijn de mods ook unlocked! Is het niet class afhankelijk om tr unlocken?
http://www.igta5.com/vehiclesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:44 schreef Mothzor het volgende:
Ahhh vandaar....dacht dat ie coupe was!
Aangezien die Elegy gratis is, en ik toch nog niet genoeg upgrade-mogelijkheden heb in die klasse ga ik geen dure garage-plek verspillen aan die Elegy.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:56 schreef rival het volgende:
Heb de elegy, want die kon ik gratis kopen. en 2 comets. (ben er eentje kwijt geraakt)
verder stal ik er auto's in die ik kan verkopen aan LSC.
Rij overigens altijd in mijn comet.
Wtf 3 uur..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:02 schreef Mothzor het volgende:
In 3 uurtjes racen van 14 naar 31! En ongeveer 250k
Racen is the way!
Ben benieuwd hoe hard ik omhoog ga na een uurtje met mijn level 4....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:02 schreef Mothzor het volgende:
In 3 uurtjes racen van 14 naar 31! En ongeveer 250k
Racen is the way!
van de week met z'n 3en (incl die maat wiens character volledig is gewiped dit weekend) een paar keer de missie Potshot gedaan. 7K per keer. En 1500RP gemiddeld Dat ging best hard, zeker op die lage levelsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:03 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hard ik omhoog ga na een uurtje met mijn level 4....
Plek aanpassen zou ik best willen, moet steeds zo'n pokke-end lopen naar mijn verzekerde cometquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:58 schreef Cryothic het volgende:
Ik las wel een omslachtige truuk om je auto's anders in te delen in je garage. Waarbij je ook constant Elegy's moet blijven kopen om auto's van plek te wisselen.
ja, en rennen zit er ook niet in in die garagesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Plek aanpassen zou ik best willen, moet steeds zo'n pokke-end lopen naar mijn verzekerde comet
Ingame?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:37 schreef Vendris het volgende:
Gaat weer lekker, al mn charstats gereset
Ja gewoon verbonden, fotos maken werkt gewoon. str stamina en shooting stat volledig gereset..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, en rennen zit er ook niet in in die garages
ik mis ook die snoekduik om mensen onderuit te halen
[..]
Ingame?
heb je wel een connectie met de cloud? (kun je singleplayer een foto maken en opslaan bijvoorbeeld?)
En je level?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:39 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ja gewoon verbonden, fotos maken werkt gewoon. str stamina en shooting stat volledig gereset..
dat is bizarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:41 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ongewijzigd, ook geen cash kwijt. Alleen stat progress
De cloud zou wel active moeten syncen, inderdaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:54 schreef liveevil het volgende:
Ik ben er klaar mee, net weer dik 2 uur speeltijd verloren omdat die vastliep tijdens het laden van de map.
Echt belachelijk dat er geen optie is om ingame te saven online, maar alleen door online helemaal te verlaten, is ook niet iets wat je om de tien minuten gaat doen.
Volgende keer als ik weer flink wat tijd om te spelen heb ga ik ook lekker money glitches uitbuiten.
Tegen de tijd dat rockstar online op orde heeft en daadwerkelijk die mensen die glitches gebruikt hebben verwijderd ben ik dan wel uitgekeken op het spel denk ik.
Eerlijk spelen en alles steeds kwijtraken voelt niet goed, ook niet als we straks dat half miljoen bijgeschreven krijgen.
Hij savet tussendoor toch ook gewoon? Bij mij toch in ieder geval. Af en toe komt dat oranje icoontje toch in beeld? Ik heb één keer een vastloper gehad (van m'n Xbox zelf), maar was toen bijna niks kwijt, alleen de afgelopen 10 minuten of zo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:54 schreef liveevil het volgende:
Ik ben er klaar mee, net weer dik 2 uur speeltijd verloren omdat die vastliep tijdens het laden van de map.
Echt belachelijk dat er geen optie is om ingame te saven online, maar alleen door online helemaal te verlaten, is ook niet iets wat je om de tien minuten gaat doen.
Volgende keer als ik weer flink wat tijd om te spelen heb ga ik ook lekker money glitches uitbuiten.
Tegen de tijd dat rockstar online op orde heeft en daadwerkelijk die mensen die glitches gebruikt hebben verwijderd ben ik dan wel uitgekeken op het spel denk ik.
Eerlijk spelen en alles steeds kwijtraken voelt niet goed, ook niet als we straks dat half miljoen bijgeschreven krijgen.
Dat doet de cloud ook, probleem is alleen dat als je begint en de cloud beschikbaar is, er niks aan de hand is. Daarna als ie eruit knalt krijg je alleen zo'n klein prut-tekstje bovenin die een hoop mensen over het hoofd zien. En dan kan ja wel eens een hele tijd aan het spelen zijn zonder op te slaan. Als de cloud servers niet beschikbaar zijn heeft het ook geen enkel nut om van Online weer naar Offline te jumpen, want ook dan kan ie niet opslaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:02 schreef Vendris het volgende:
[..]
De cloud zou wel active moeten syncen, inderdaad.
dat moet ik van de week ook maar eens proberen idd. Even zorgen dat je zo ver bent dat je Lester kunt vragen om van de politie af te komen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:15 schreef Vendris het volgende:
Boh het lukt me voor geen meter die sherrif suv te jatten
Rank 21.. maar voor je bij die klote wagen in de buurt komt schiet die schijtheli je af, of die 900 agentenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dat moet ik van de week ook maar eens proberen idd. Even zorgen dat je zo ver bent dat je Lester kunt vragen om van de politie af te komen.
Filmpje dat ik zag leek vrij simpel. Daar bij Paleto Bay de attack-chopper pakken achter het politiebureau. En daarmee rellen. De enige LSC waar je die politieauto naar binnen kunt rijden is ook die in Paleto Bay zei hij.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:22 schreef Vendris het volgende:
[..]
Rank 21.. maar voor je bij die klote wagen in de buurt komt schiet die schijtheli je af, of die 900 agenten
Net geweest, achter t politiebureau stond een gewone heli. Die suv's kwamen pas bij 4 sterren, als je dat te voet doet ben je zo kassiewijlenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Filmpje dat ik zag leek vrij simpel. Daar bij Paleto Bay de attack-chopper pakken achter het politiebureau. En daarmee rellen. De enige LSC waar je die politieauto naar binnen kunt rijden is ook die in Paleto Bay zei hij.
Bank-gegevens zijn gedeeld over al je characters. Dus jullie delen dat geld.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:38 schreef robben93 het volgende:
Wat is dit? Had gisteren 408k op me character in slot 1, nu opeens nog maar 180k, en me broertje die een character in slot 2 heeft heeft er opeens 200k bij.. Kan je dit overzetten naar andere characters??
En heeft rockstar die 500k al uitgedeeld?
Ondertussen mogen ze wel t 5-dubbele uitkeren, want zowel ik als een maat raken nog regelmatig, voornamelijk in crew sessions 10 tallen duizenden dollars kwijt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bank-gegevens zijn gedeeld over al je characters. Dus jullie delen dat geld.
Tip: bewaar niet meer dan 5000 op je character zelf, want als iemand je omlegt raak je daar een deel van kwijt. Op de bank zetten zodra je boven de 5000 komt dus.
En nee, dat is nog niet uitgedeeld. Rockstar verplaatst die datum steeds. Maar er zijn dan ook nog genoeg mensen die nog problemen hebben met hun character/autos/huis behouden.
ach, aan de andere kant...het zijn nog steeds geen ingame-credits waar je echt geld voor neergeteld hebt, dus alles wat rockstar geeft is een mooi gebaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:44 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ondertussen mogen ze wel t 5-dubbele uitkeren, want zowel ik als een maat raken nog regelmatig, voornamelijk in crew sessions 10 tallen duizenden dollars kwijt.
Van wat ik begreep 10% van alles boven de 5000 die iemand bij zich heeft.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:44 schreef HostiHawaii het volgende:
Hoeveel van iemands cash krijg je eigenlijk als je iemand neerknalt?
Ik heb eergisteren al mijn contanten maar op de bank gezet voor het geval dat.
Maar hoe kan het dat hij dit opeens heeft? Wij spelen namelijk gewoon gescheiden en hebben beide een eigen character.. Hij heeft dit niet overgezet, kan je dit ggeld überhaupt overzetten en zoja hoe kan ik dit terug zetten? Wou vandaag de entity kopen...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Bank-gegevens zijn gedeeld over al je characters. Dus jullie delen dat geld.
Tip: bewaar niet meer dan 5000 op je character zelf, want als iemand je omlegt raak je daar een deel van kwijt. Op de bank zetten zodra je boven de 5000 komt dus.
En nee, dat is nog niet uitgedeeld. Rockstar verplaatst die datum steeds. Maar er zijn dan ook nog genoeg mensen die nog problemen hebben met hun character/autos/huis behouden.
Dat gebaar werd in t begin gemaakt om t verloren geld te compenseren, niemand had toen nog echt heel veel geld, inmiddels is dat wel anders en komt de compensatie niet overeen met de tijd en moeite die spelers er ingestoken hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ach, aan de andere kant...het zijn nog steeds geen ingame-credits waar je echt geld voor neergeteld hebt, dus alles wat rockstar geeft is een mooi gebaar.
Dit is volgens mij niet waar. Bij een bepaalde rank (50?) speel je de optie vrij om iemand te beroven. Dan moet je Lamar bellen, en die stuurt dan een dief op die persoon af.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat hij zegt is wel waar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:48 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Dit is volgens mij niet waar. Bij een bepaalde rank (50?) speel je de optie vrij om iemand te beroven. Dan moet je Lamar bellen, en die stuurt dan een dief op die persoon af.
Volgens mij is dat de enige manier waarop je je geld kwijt raakt.
Ik ben in ieder geval al een paar keer dood gegaan met 20k+ op zak, zonder het kwijt te raken. Ik raad je evengoed aan om het op de bank te zetten, maar toch
Ik reageerde op zijn 'tip'quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:48 schreef Vendris het volgende:
[..]
Wat hij zegt is wel waar.
Al het geld is shared tussen je chars, mits deze op dezelfde gamertag zitten.
Ook zijn tip klopt, meer dan 5000 in cash bij je, en je raakt een deel kwijt als iemand je afschiet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:50 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Ik reageerde op zijn 'tip'Heb m'n quote maar even aangepast.
En hoe maak je dit geld van character A naar B over dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:48 schreef Vendris het volgende:
[..]
Wat hij zegt is wel waar.
Al het geld is shared tussen je chars, mits deze op dezelfde gamertag zitten.
Je kunt je geld op de bank zetten (via het internet, of een geldautomaat).quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:47 schreef robben93 het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dat hij dit opeens heeft? Wij spelen namelijk gewoon gescheiden en hebben beide een eigen character.. Hij heeft dit niet overgezet, kan je dit ggeld überhaupt overzetten en zoja hoe kan ik dit terug zetten? Wou vandaag de entity kopen...
Persoon 1 kan een "deposit" doen bij de bank, en persoon 2 kan een "withdraw" doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:53 schreef robben93 het volgende:
[..]
En hoe maak je dit geld van character A naar B over dan?
Je krijgt ook een melding als je meer dan 5K bij je hebt (ik heb die al een paar keer gehad na een paar jobs als je weer gaat freeroamen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:51 schreef Vendris het volgende:
[..]
Ook zijn tip klopt, meer dan 5000 in cash bij je, en je raakt een deel kwijt als iemand je afschiet.
Die melding krijg ik inderdaad ook, maar als ik vermoord wordt door een speler, terwijl ik meer dan 5k op zak heb, raak ik het niet kwijt. Heb ook nog nooit meer dan $100 opgeraapt na iemand te doden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Persoon 1 kan een "deposit" doen bij de bank, en persoon 2 kan een "withdraw" doen.
[..]
Je krijgt ook een melding als je meer dan 5K bij je hebt (ik heb die al een paar keer gehad na een paar jobs als je weer gaat freeroamen.
Houd je zo goed je geld in de gaten dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:57 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Die melding krijg ik inderdaad ook, maar als ik vermoord wordt door een speler, terwijl ik meer dan 5k op zak heb, raak ik het niet kwijt. Heb ook nog nooit meer dan $100 opgeraapt na iemand te doden.
Maar dan zal het wel een fout zijn geweest dat ik geen geld kwijt was...
De eerste keer in ieder geval wel. Toen had ik iets van 25k op zak (na een paar races te hebben gedaan), en werd gelijk afgemaakt toen ik de wereld spawnde. Toen was ik niks meer kwijt dan normaal dacht ik, maar misschien dan wel verkeerd gezien. Zoals ik zei heb ik ook nog nooit meer dan $100 opgepakt, maar misschien heeft iedereen gewoon altijd alles op de bank.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Houd je zo goed je geld in de gaten dan?
Als die 10% die me bijstaat klopt, en je hebt 10.000 op zak, dan gaat er nog maar 500 vanaf. Dat soort bedragen kun je nog wel over het hoofd zien lijkt me. Ik let iig niet zo goed op m'n geld (maar stort t ook elke keer zo snel mogelijk op de bank.)
Hij zegt ook niet dat je álles kwijt raakt, maar boven de 5k raak je een deel kwijt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:57 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Die melding krijg ik inderdaad ook, maar als ik vermoord wordt door een speler, terwijl ik meer dan 5k op zak heb, raak ik het niet kwijt. Heb ook nog nooit meer dan $100 opgeraapt na iemand te doden.
Maar dan zal het wel een fout zijn geweest dat ik geen geld kwijt was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |