Onze vorige 'leider' kon geen kritiek hebben, dus had de crew verwijderd... Maar je bent weer invitedquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan je mij ook inviten? Heb net een request gedaan nadat ik merkte dat ik er voor de 2e keer ineens uit was.
RuffRyder NL
ff deze race afmaken dan zet ik de crew als actief.quote:
Held! Danke sehr!quote:
Wat zijn gesturesquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:08 schreef HostiHawaii het volgende:
Weet iemand hoe je gestures kan doen zonder select ingedrukt te houden?
Ik zie het vaker zoals op deze video:
Handgebaren.quote:
Waarvan akte.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:12 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Held! Danke sehr!
Voor de geïnteresseerden, vanavond ben ik vanaf 20:00-ish online voor races, kutten, whatever.
Joepie, een console-breaking glitch....quote:The tow truck was copied from Single player to Online by some players, it is actually unobtainable when playing legit in Online. When towing a vehicle, anyone within a few blocks will freeze as you enter their draw distance. They will never know what caused the freeze as they will never see the tow truck approaching.
You cannot avoid it. Because it was massively duplicated, any white dot approaching you could be one with a tow truck and I don't see the point playing if you'd avoid all of them.
The safest thing to do is play in an invite only session with your friends.
Moet vandaag werken tot 23:00quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:25 schreef HostiHawaii het volgende:
GOED! Vanavond mensen die willen stunten? Die foto's!
Hmm, gisteravond liep ik rond op zoek naar m'n auto en plots liep de hele handel vast, zomaar ineens. Misschien dat het die glitch was.quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:06 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Joepie, een console-breaking glitch....
Blijkbaar kan dit je Xbox ook bricken. Zijn al een paar reports van geweest.
Ziet er naar uit dat ik alleen nog maar invite-only speel totdat dit is opgelost.
Invitedquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:04 schreef Exentric90 het volgende:
Ik wil me graag ook even aan melden bij de crew. Ik speel nog niet online (eerst f single-player afronden) maar over een weekje wil ik graag wel Online gaan
Zal zo even een request sturen. Mijn ign is het zelfde als hier
Ook invited. Wat is je Gamertag?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:32 schreef einschtein het volgende:
Zo, heb mijn Social Club account ook terug gevonden. Zelfde username als hier.
Doe dan gewoon een closed-crew sessie, veel minder omslachtig..quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:09 schreef HostiHawaii het volgende:
Nou goed, voor de mensen die veilig online willen spelen vanavond, ik maak wel een private lobby.
Moet men me wel een friend request sturen via xbl.
ok coolquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:22 schreef liveevil het volgende:
[..]
Doe dan gewoon een closed-crew sessie, veel minder omslachtig..
Ik ben rond een uurtje of 10/11 online waarschijnlijk.
Ja, inloggen op de site van SocialClub, en daar bij Snapmatic je foto's bekijken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:07 schreef Exentric90 het volgende:
Kun je ook foto's van career mode online krijgen?
lekker hoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:23 schreef Shadeauw het volgende:
Log net even in op m'n socialclub. Ik dacht: hee Rockstar heeft het geld gestort
Totdat ik erachter kwam dat ik al 250k had verdient afgelopen week
De grap is dat we die 5 ton nooit gaan zien.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:23 schreef Shadeauw het volgende:
Log net even in op m'n socialclub. Ik dacht: hee Rockstar heeft het geld gestort
Totdat ik erachter kwam dat ik al 250k had verdient afgelopen week
Je moet ook met maximaal 5 man racen, dan krijg je beste winst/kans verhouding. Je zou denken dat hoe meer man hoe meer je kan winnen maar dat is dus niet zo, minimaal 3 max 5.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
lekker hoor
bij mij gaat t niet zo hard.
gisteren wel wat races gedaan, gewoon met willekeurige groepen.
enorm gelachen, al is het ook wel eens frustrerend om steeds als net niet laatste over de finish te komen
Ik kan best leuk racen, maar Route68 heeft toch echt wel wat smalle stukjes in het begin. En als je dan 3de ligt in een groep van 15, en iemand tikt je een klein beetje dwars is het gewoon afgelopen. Dan vliegen er nog 10 wagen op je in, moet je respawnen, en dan is het klaar. Dat duurt zo ontiegelijk lang voordat je dan weer op gang bent... Maar goed... zoals ik zei, vooral veel gelachen. Ook al schoot ik er qua wins niks mee op.
want?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:38 schreef editoor het volgende:
[..]
De grap is dat we die 5 ton nooit gaan zien.
Nah, dit was wel tofquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:40 schreef editoor het volgende:
[..]
Je moet ook met maximaal 5 man racen, dan krijg je beste winst/kans verhouding. Je zou denken dat hoe meer man hoe meer je kan winnen maar dat is dus niet zo, minimaal 3 max 5.
Zou me echt helemaal niks verbazenquote:Op maandag 28 oktober 2013 10:38 schreef editoor het volgende:
[..]
De grap is dat we die 5 ton nooit gaan zien.
Heb je al een pand?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:25 schreef Shadeauw het volgende:
Ik heb nu trouwens die Sentinel Cabrio Hardtop. Die schijnt blijkbaar zeldzaam te zijn? Maar ik vind er helemaal niks bijzonders aan
Precies 't zelfde als de XS, maar dan met een dak dat naar beneden kan...
Ook even 230k erdoorheen gejaagd aan een Oracle
Fully armored etc, leuk voor heists straks
ik heb tot nu toe alleen hackers gezien (niet meegemaakt) die je laten freezen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:13 schreef sjonnie1990 het volgende:
Kan je alweer normaal online? Las hier gister iets over tow trucks die je xbox laten freezen
Ik misschien. Ligt er aan of er vrienden online komen. Ben nu wel alleen online. Net zon special crate drop geopend. Zat een mini gun in, en daarna liep ie meteen vast... logisch weerquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:45 schreef Stink-ui het volgende:
19.00 closed crew session
---------
Tief Hoofd NL
Wie nog meer?
Invitedquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:18 schreef Thizzlor het volgende:
Heb verzoekje ingediend om de crew te joinen.
iGenyus - Thizzlor - iGenyus
ben er ook wel gelijk bij met die closed crew session
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |