SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*********DENK AAN LEDBANDJES/REFLECTIE*********
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 24-10-2013 21:33:21 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Over 3 dagen mijn volgende marathon gaat verre van lukkendat word volgend jaar
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Parlauf is 'handjeklaplopen': de een rent zo snel mogelijk een rondje/stuk, komt bij de ander uit, rust, terwijl de ander een rondje loopt. In de tussentijd zit er een verbindingsstukje uit, waardoor de uiteindelijk vorm een soort van 8 is:
Ik ren een 'rondje', klap Wolve af die daar aan het einde van mijn deel staat te wachten, die gaat rennen, ik loop naar beneden waar dan vervolgens Wolve weer aan komt rennen en stopt waar mijn starpunt is. Zeg maar. Ik kan het wel painten als het nodig is!
Ja doei.![]()
Eerder terug van de Veluwe dus vanavond met de loopgroep meeHeb wel flink getwijfeld of ik wel zou gaan; gisterochtend nig 10km gelopen tenslotte, maar heb heerlijk getraind
![]()
Met de bruggenloop zijn er ook aardig wat van de loopgroep; binnenkort gaan we met die groep eens wat brugtraining doen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
De Berenloop op Terschelling is ook een leuke voor ooitquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef _MvN_ het volgende:
Over 3 dagen mijn volgende marathon gaat verre van lukkendat word volgend jaar
F means you're fucked![]()
Is volgens mij ook een behoorlijk zware. Ik zit zelf ook al een beetje te kijken wat ik volgend jaar kan gaan lopen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:59 schreef YUR het volgende:
[..]
De Berenloop op Terschelling is ook een leuke voor ooit![]()
paintquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
Parlauf is 'handjeklaplopen': de een rent zo snel mogelijk een rondje/stuk, komt bij de ander uit, rust, terwijl de ander een rondje loopt. In de tussentijd zit er een verbindingsstukje uit, waardoor de uiteindelijk vorm een soort van 8 is:
Ik ren een 'rondje', klap Wolve af die daar aan het einde van mijn deel staat te wachten, die gaat rennen, ik loop naar beneden waar dan vervolgens Wolve weer aan komt rennen en stopt waar mijn starpunt is. Zeg maar. Ik kan het wel painten als het nodig is!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Iedere marathon is zwaarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Is volgens mij ook een behoorlijk zware. Ik zit zelf ook al een beetje te kijken wat ik volgend jaar kan gaan lopen.F means you're fucked![]()
Ach ja... het hele topic hier droomt van de zwaarste wedstrijden van honderdmiljoenmiljard kilometersquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:05 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maar ze komen wel in meerdere gradaties van zwaar..
Jungfrau marathonF means you're fucked![]()
Laat die paint maar komenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Dromen zijn dan ook leuk!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Ach ja... het hele topic hier droomt van de zwaarste wedstrijden van honderdmiljoenmiljard kilometers![]()
![]()
Wij. Willen. Paint.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Ach ja... het hele topic hier droomt van de zwaarste wedstrijden van honderdmiljoenmiljard kilometers
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Paint it black!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ga al heel gelukkig zijn met een marathon ooit... Voor echte ultra's ga ik toch opzoek moeten gaan naar een tijdwinkel.quote:
Zondag trailwedstrijdje, maar ga het zien als trainingsrondje, dus niet relaxen deze week. Morgen proberen om voor de eerste keer een 20 km te lopen, vrijdag heuveltraining en zaterdag gewoon bootcamp...Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Not even once.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Ach ja... het hele topic hier droomt van de zwaarste wedstrijden van honderdmiljoenmiljard kilometersIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nietes!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Ach ja... het hele topic hier droomt van de zwaarste wedstrijden van honderdmiljoenmiljard kilometers![]()
![]()
kan iemand mij nog in de Wie loopt waar plaatsen voor dit weekend
27 november 2013 [url]http://devilstrail.nl]Devil`s trail(Berg en Dal)[/[/url]
Winterstorm666 8.666 km
damit hoe moet dat nou precies@ geen computerskillshome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
zwart kan echt niet meer .. volgens de VNquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja, sorry, ik heb nieuwe Pokémonquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:16 schreef YUR het volgende:
Voorspelbare reacties, duurde nog lang voor ze er waren![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik heb nieuwe Pokémon![]()
![]()
![]()
![]()
oh mijn godquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik heb nieuwe Pokémon![]()
We stellen je natuurlijk ook niet graag teleurquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:16 schreef YUR het volgende:
Voorspelbare reacties, duurde nog lang voor ze er waren
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:16 schreef winterstorm666 het volgende:
damit hoe moet dat nou precies@ geen computerskills
1
2[b]27 november 2013 [url=http://devilstrail.nl]Devil`s trail(Berg en Dal)[/b][/[/url]
Winterstorm666 8.666 kmIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Doe dan een Butterfree..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:19 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nog een level en m'n Kakuna wordt een Beedrill!![]()
![]()
Hey Semtex, koningin van de LDL en herstelshakesvoedingsmeuk (en anderen natuurlijk), ik heb vandaag ook zo'n http://www.sis-sportvoedi(...)ana-sachet-50gr-p-60 zakje gekocht. Wekt dat een beetje goed voor het herstel of ben ik in de marketing valkuil getrapt?![]()
Welke potjes en spulletjes gebruiken jullie allemaal eigenlijk?![]()
komt omdat ik 'm moest quoten etcquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Er zit nog steeds 2x een [/[/ in.
gelukkig ben jij wel een code held
Helemaal niksquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:20 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hey Semtex, koningin van de LDL en herstelshakesvoedingsmeuk (en anderen natuurlijk), ik heb vandaag ook zo'n http://www.sis-sportvoedi(...)ana-sachet-50gr-p-60 zakje gekocht. Wekt dat een beetje goed voor het herstel of ben ik in de marketing valkuil getrapt?![]()
Welke potjes en spulletjes gebruiken jullie allemaal eigenlijk?Voor het fietsen pik ik wel eens van dat peptopro of langzame-suikerpoeder van mijn vriend, maar voor het lopen functioneer ik eigenlijk gewoon op water en een goede maaltijd achteraf..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zit nu aan godenvoer voor hardlopers, havermout!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat romantisch! En in de tussentijd sta je stil?quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
oh jij zit aan de overkant van de plas he? anders ist zo'n rare tijd voor havermout hehequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Zit nu aan godenvoer voor hardlopers, havermout!![]()
Het is altijd tijd voor havermout!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:30 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
oh jij zit aan de overkant van de plas he? anders ist zo'n rare tijd voor havermout heheMaar ze hebben hier van die zakjes instant havermout met stukjes appel, is 1 portie en er hoeft alleen heet water bij, dus dat eet ik nu even omdat ik straks training heb
Goed loopje voor jou, met al die 666quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:16 schreef winterstorm666 het volgende:
Winterstorm666 8.666 km
nou om 22.34 zo vlak voor bedtijd niet hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is altijd tijd voor havermout!Maar ze hebben hier van die zakjes instant havermout met stukjes appel, is 1 portie en er hoeft alleen heet water bij, dus dat eet ik nu even omdat ik straks training heb
Die chocoladetaart in de koelkast roept me harder
![]()
![]()
Ideale afstemming is dat je terwijl je rustig (stippellijn) terugloopt naar je beginpunt, de ander daar aankomt. In werkelijkheid sta je (even) stilquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat romantisch! En in de tussentijd sta je stil?
Ja doei.![]()
Kustmarathon Zeeland, no doubt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:31 schreef _MvN_ het volgende:
Blijf het leuk vinden om steeds de geslaagde loopjes te lezen, ieder op zijn of haar eigen manier![]()
Zojuist zelf ook 6 KM gelopen. Op slakkentempo langs het water. Beetje lopen denken over mijn volgende marathon.
Eindhoven valt af. 2 keer hetzelfde rondje lijkt me niks.
Iemand suggesties voor een leuke binnenlandse marathon?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ook. Kruidnootjesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Zit nu aan godenvoer voor hardlopers, havermout!
Mijn broertje at de dagen voor zijn marathon verschrikkelijk veel tai tai poppen.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
quote:![]()
Nu snap ik 'm helemaalIs die niet vrij lastig om voor in te schrijven?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kustmarathon Zeeland, no doubt.
(Niet dat ik het van plan was, just asking)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Echt? Waarom dat? Lijkt me dat je dan alleen maar liters slijm produceertquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:40 schreef Mascleta het volgende:
Mijn broertje at de dagen voor zijn marathon verschrikkelijk veel tai tai poppen.
Inschrijving gaat open op nieuwjaarsnacht. De ladiesrun en de wandelmarathon waren afgelopen jaar binnen no-time vol. De marathon zelf is volgens mijn nog nooit vol geweest.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:40 schreef KaBuf het volgende:
Is die niet vrij lastig om voor in te schrijven?
(Niet dat ik het van plan was, just asking
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
De tijd moet dit weekend een uur achteruit, niet een maand vooruitquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:16 schreef winterstorm666 het volgende:
Winterstorm666 8.666 km
Heb er Oktober van gemaakt
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zit veel honing in, dus gezonde koolhydraten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Echt? Waarom dat? Lijkt me dat je dan alleen maar liters slijm produceertZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Verkeerd gelakt? Hardlopen met mooie nagels?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe de neuk kom ik hier nou weer![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Verkeerd gelakt? Hardlopen met mooie nagels?![]()
![]()
http://www.believeiam.com(...)er-to-aspiring-pro-s
Leuke blog over hoe je de mindset van een pro ipv van een amateur kunt aannemen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik hou liever de mindset van een amateurquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Leuke blog over hoe je de mindset van een pro ipv van een amateur kunt aannemen..Gewoon lekker doen waar ik zelf zin in heb.
QFTquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:51 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik hou liever de mindset van een amateurGewoon lekker doen waar ik zelf zin in heb.
![]()
Maar je rent toch ook wel eens wanneer je geen zin hebt?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:51 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik hou liever de mindset van een amateurGewoon lekker doen waar ik zelf zin in heb.
Mijn mindset is zo fantastisch dat ik de hardloophanddoek (voorlopig) in de ring heb gegooidNa 3 mislukte pogingen (1e keer longproblemen, 2e keer enkel verzwikt en nu lekker een overbelaste spier in mijn bovenbeen
) tot Evy uitlopen en een andere manier van sporten gevonden te hebben waar ik mij ook goed bij voel, mijn doel aan gewicht en conditie ook kan bereiken én ook nog lekker buiten kan sporten op vrijwel dezelfde plaatsen als mn hardlooproute.
Volgend jaar zie ik wel weer of het gaat. Of niet. Maar dan wel alvast met een goede conditie en 2-3x in de week bootcamp met ook wat stukken hardlopen erbij als ervaring![]()
![]()
Even snel gebrowsed, is leukquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Leuke blog over hoe je de mindset van een pro ipv van een amateur kunt aannemen..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Neu, als ik echt geen zin heb ga ik gewoon niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar je rent toch ook wel eens wanneer je geen zin hebt?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Stefanovich je wou in de WLWW voor dit weekend zei je. Maar heb je iets wat ik toe kan voegen?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja ik had t al eerder een x gepost maar toen werd ik genegeerd![]()
Maarre je kan me erbij zetten voor de Drechtstadloop HM aanstaande zondag en de 7HL 15 km. Je hebt neem ik aan niet de hele tag nodig
• Stefanovic - HM
• Stefanovic - 15 km
Als ik dat allemaal goed verteer misschien in dec nog de bruggenloop of Linschotenloop HM![]()
![]()
daywalker had je mijn post gezien?
[b]27 november 2013 Devil`s trail(Berg en Dal)[/b][/
Winterstorm666 8.666 kmhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
amateur!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:56 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Neu, als ik echt geen zin heb ga ik gewoon niet.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Winter had je mijn quote gezien?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
De tijd moet dit weekend een uur achteruit, niet een maand vooruit
Heb er Oktober van gemaaktJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Graag gedaan hoorquote:
Stefanovic jij staat er ook in!
DJMO bedankt voor het bijna goed fixen van de tags
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Havermoutquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Zit nu aan godenvoer voor hardlopers, havermout!![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Scheelt dat je me niet meteen een jogger noemt
ik zie mijzelf als een amateur die sommige aspecten professioneel probeert aan te pakken of dat altijd lukt is een tweede'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Polenta schijnt ook een hele goede vervanger te zijn voor havermoutquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat is er dan mis met havermout? Dat je er een vervanger voor nodig hebt? Jong en oud is groot geworden met havermout.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Polenta schijnt ook een hele goede vervanger te zijn voor havermoutZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
niets, dat heb ik ook niet gezegd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met havermout? Dat je er een vervanger voor nodig hebt? Jong en oud is groot geworden met havermout.
Maar er zijn misschien mensen die wel eens iets anders willen dan havermout maar met het zelfde effect.
En in Runner's World stond dat het heel goed is dus dan is het waar!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik sla de eettips in Runnersword altijd over, sinds ze er een eetspecialist hebben die strikt veganistisch is en dat iedereen opdringt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niets, dat heb ik ook niet gezegd.
Maar er zijn misschien mensen die wel eens iets anders willen dan havermout maar met het zelfde effect.
En in Runner's World stond dat het heel goed is dus dan is het waar!!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
NOFI maar dat gaat vaak hand in handquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik sla de eettips in Runnersword altijd over, sinds ze er een eetspecialist hebben die strikt veganistisch is en dat iedereen opdringt.![]()
Helaas wel ja. Hoewel ik het dan altijd wel mooi vind om te zeggen dat mijn eten op hun eten schijt.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
OP zich best handig. Ben zelf een redelijk fan van vlees en dan eet ik weer eens wat minder vlees (maar ik lees de RW de laatste tijd niet meer echt).quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik sla de eettips in Runnersword altijd over, sinds ze er een eetspecialist hebben die strikt veganistisch is en dat iedereen opdringt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
staan wel lekkere en gezonde recepten is maar als je alles wil volgen heb je een inloopkast aan ingredienten nodig, vaak ingredienten die je niet dagelijks gebruik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik sla de eettips in Runnersword altijd over, sinds ze er een eetspecialist hebben die strikt veganistisch is en dat iedereen opdringt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb zelfs van veel ingrediënten nooit gehoord. Terwijl ik vrij regelmatig kook.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
staan wel lekkere en gezonde recepten is maar als je alles wil volgen heb je een inloopkast aan ingredienten nodig, vaak ingredienten die je niet dagelijks gebruik.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
en of het nu allemaal zo veel bijdraagt aan beter lopen? Volgens mij kom je met een gezond en redelijk gebalanceerd dieet een heel eind'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tuurlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
en of het nu allemaal zo veel bijdraagt aan beter lopen? Volgens mij kom je met een gezond en redelijk gebalanceerd dieet een heel eindJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ben de laatste maanden steeds minder dierlijke producten gaan eten. Bevalt me erg goed. Geïnspireerd door oa Scott Jurek, Eat & Run. Aanrader.![]()
Merk je niet dat je wellicht minder hersteld door minder eiwitten?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:43 schreef Tarahumara het volgende:
Ik ben de laatste maanden steeds minder dierlijke producten gaan eten. Bevalt me erg goed. Geïnspireerd door oa Scott Jurek, Eat & Run. Aanrader.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik volg het 'doe normaal'-loopdieet. Werkt voor mij primaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
en of het nu allemaal zo veel bijdraagt aan beter lopen? Volgens mij kom je met een gezond en redelijk gebalanceerd dieet een heel eind
Ja doei.![]()
Eiwitten kan je ook ruim voldoende uit plantaardige voeding halen, groente, peulvruchten en noten bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Merk je niet dat je wellicht minder hersteld door minder eiwitten?
Ik eet erg veel groente en fruit. Elke dag een groene smoothie met ca 200 gram groene groente.
Herstel gaat juist erg goed, beter zou ik zeggen. ( al ben ik nog niet hersteld van zondag)
![]()
More running = more cakequote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik volg het the oatmeal hardloopdieet.
Ja doei.![]()
Ik zou eigenlijk best wel als 'the fruitarian' willen eten.Ik hou echt van fruit en rauwe groente. Maar volgens mij is dat wel een dure bezigheid. En vlees is ook erg lekker vaak. Maar wel interessant, die fruitarian loopt ook echt wel heel goed.
Eat and run trouwens ook gelezen, ook een erg leuk boek en interessant.
Toevallig net ook 'Run or die' uitgelezen van Jornet. Wel een leuk boek, maar haalt het qua amusement niet bij eat and run of born to run, waarvan ik de laatste nog wel het leukste vind. Maar zijn prestaties zijn wel onovertroffen!![]()
Ik moet het plezier in lezen weer terug zien te vinden. Er staat nog zoveel op m'n leeslijst, waaronder wat hardloopboeken.
Maar eerst maar slapen planken.Ja doei.![]()
Ja daar zit idd ook wel eiwit in. Veel groente dus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:56 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Eiwitten kan je ook ruim voldoende uit plantaardige voeding halen, groente, peulvruchten en noten bijvoorbeeld.
Ik eet erg veel groente en fruit. Elke dag een groene smoothie met ca 200 gram groene groente.
Herstel gaat juist erg goed, beter zou ik zeggen. ( al ben ik nog niet hersteld van zondag)
De fruitarian zijn ervaringen zijn inderdaad intressant.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:04 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik zou eigenlijk best wel als 'the fruitarian' willen eten.Ik hou echt van fruit en rauwe groente. Maar volgens mij is dat wel een dure bezigheid. En vlees is ook erg lekker vaak. Maar wel interessant, die fruitarian loopt ook echt wel heel goed.
Eat and run trouwens ook gelezen, ook een erg leuk boek en interessant.
Maar het lijkt mij dat als wij, als gewone stervelingen ons dieet drastisch zouden aanpasen zullen we volgens mij niet zo maar opeens stukken beter gaan lopen.
Als je veel talent hebt en dan ook nog ga sleutelen aan je dieet en daarmee voor jou een optimaal dieet hebt dan is het volgens mij win/win.
Totdat het zo ver is blijf ik dus gewoon maar datgene wat ik er in stop en verbruik in de gaten houden en weinig ongezonde meuk proberen te eten.
[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 24-10-2013 01:12:46 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lekker mijn eigen ding gedaan op de baan, en heerlijk gelopen! Linkjekomt als ik thuis ben..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/261644173/11367364
Zo, eindelijk mooie nette intervalletjes te zien op mijn grafiekje! 6x600, ik heb het op 10k pace (ongeveer 4.50) gedaan ipv 5k en sneller dan dat, en dat ging heel relaxt! Ik had er zo nog een paar kunnen doen. Het inrennen en uitlopen is me nog steeds iets sneller dan ideaal met die groep, maar verder was het wel echt een fijne training. En de trainer zei naderhand ook nog dat het verstandig van mij was om de training aan te passen als ik voor de HM trainde![]()
Oh ja en ik heb toch maar wat ijzer en magnesiumtabletten gekocht, spieren zeuren me toch iets teveel, en aangezien ik nog steeds probeer af te vallen krijg ik waarschijnlijk ook niet alle goede stofjes binnen
Afvallen? Jij bent toch dat lekkerding die haar sportkleding aant showen was?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 03:40 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/261644173/11367364
Zo, eindelijk mooie nette intervalletjes te zien op mijn grafiekje! 6x600, ik heb het op 10k pace (ongeveer 4.50) gedaan ipv 5k en sneller dan dat, en dat ging heel relaxt! Ik had er zo nog een paar kunnen doen. Het inrennen en uitlopen is me nog steeds iets sneller dan ideaal met die groep, maar verder was het wel echt een fijne training. En de trainer zei naderhand ook nog dat het verstandig van mij was om de training aan te passen als ik voor de HM trainde![]()
Oh ja en ik heb toch maar wat ijzer en magnesiumtabletten gekocht, spieren zeuren me toch iets teveel, en aangezien ik nog steeds probeer af te vallen krijg ik waarschijnlijk ook niet alle goede stofjes binnen![]()
![]()
Dan is afvallen zeker niet nodig.
Wel lekker gelopen volgens endo
Vrouwen...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:47 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Afvallen? Jij bent toch dat lekkerding die haar sportkleding aant showen was?![]()
![]()
Wel lekker gelopen volgens endo![]()
![]()
![]()
offtopic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic:
Dat wordt vroeg opstaan voor de Beartrail zaterdagen dat is me de hele week nog niet gelukt uitgerust van de vakantie terugkomen me reet
Precies ditquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:47 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Afvallen? Jij bent toch dat lekkerding die haar sportkleding aant showen was?![]()
![]()
Wel lekker gelopen volgens endo
En ditquote:soms..
Fixed.quote:
Nee grapje
Ik denk dat ik maandag weer ga hardlopen. Dan is het 1 week en 1 dag na mijn HMHet weekend moet ik de hele dag werken (= hele dag staan) en ik weet niet of het verstandig is om het dan te doen.
Benen voelen op zich goed, af en toe wel een beetje "kramp" (kan het niet beter omschrijven) in mijn linkerknie.
![]()
Ze wordt nog lekkerder nu.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:47 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
![]()
Wel lekker gelopen volgens endoIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
vandaag de eerste lekkere lentedag,20 graden maar wel een dike tegenwind op de heenweg
lekker 1,5 uur gelopen en windje in de rug op weg naar huis.
Mijn loopplannen voor het weekend beginnen langzaam in het water te vallen door verschuiven van de loopdagen dus nu hard wat aan het regelen voor volgend weekend.....en volgende week, voor het eerst in 14 weken, twee rustdagen achter elkaar volgens mijn "schema"
quote:
1 november start de inschrijving voor Amsterdam marathon 2014. Ik denk toch dat ik liever daar ga lopen dan in Eindhoven, mede omdat je in Eindhoven 2 keer dezelfde ronde loopt. Desondanks twijfel ik een beetje. Een jaar toewerken naar die ene marathon zou wel eens veel te lang kunnen zijn en daarom twijfel ik of ik me alsnog inschrijf voor Rotterdam in April; dat is nog ruim 6 maanden en wellicht beter als streefdoel (en qua motivatie).“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
MoggeEen bruiloft op woensdag
![]()
Dat waren leuke pumps gisteravond, maar nu voel ik mijn knietjes. Maar even sneakers aan tot vrijdag, want dan lekker een LDL![]()
La_Tramposa: of afvallen nu nodig is ja/nee (dat is vaak persoonlijk, ik zeg ook: niet nodig), dan zou je geen voedingsstoffen tekort moeten hebben, die met supplementen moeten worden aangevuld.
Lijkt me![]()
![]()
Nog 3 uurtjes tot de CPC inschrijving opent![]()
Mooi doel om naartoe te werken, als ik morgen - hopelijk - van de fysio te horen krijg dat ik weer voorzichtig mag gaan opbouwen.
Laatste paar dagen totaal geen last meer van m`n been gehad, maar durfde het toch nog niet aan. Liever nu een weekje of 2 extra rust, dan later nog meer weken uit de running zijn![]()
Voor welke afstand ga je?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:01 schreef Levitas het volgende:
Nog 3 uurtjes tot de CPC inschrijving opent![]()
Mooi doel om naartoe te werken, als ik morgen - hopelijk - van de fysio te horen krijg dat ik weer voorzichtig mag gaan opbouwen.
Laatste paar dagen totaal geen last meer van m`n been gehad, maar durfde het toch nog niet aan. Liever nu een weekje of 2 extra rust, dan later nog meer weken uit de running zijn
Veel succes bij de fysio alvast! Hoop dat je goed nieuws krijgt.![]()
HMquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:09 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Voor welke afstand ga je?
Veel succes bij de fysio alvast! Hoop dat je goed nieuws krijgt.![]()
![]()
Leuk!quote:
Aan de ene kant wil ik die ook doen, aan de andere kant nietIk vond de lange trainingen de laatste weken moeilijk worden, ben ook bezig met afstuderen en plannen is niet mijn sterkste kant dus dat vond ik lastig...
Aan de andere kant... Wil ik heel graag mijn tijd van mijn eerste HM verbeteren en het ziet er naar uit dat ik de volgende periode dinsdag vrij ben van school (is voorlopig rooster..) dus dan zou ik de LDL op dinsdag kunnen doen. Decisions, decisions...![]()
misschien moet je wat minder miepen en gewoon lopen
Ik ga ook voor de HM tijdens de CPC.
Belooft een druk Fok! evenement te worden
Een dag niet gemiept is een dag niet geleefd!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:22 schreef Guard het volgende:
misschien moet je wat minder miepen en gewoon lopen
Ik ga ook voor de HM tijdens de CPC.
Belooft een druk Fok! evenement te worden
Nee grapje. Al sta ik er wel bekend om om mij veel te druk te maken over onnozele dingen.![]()
En daarom ben ik zo blij met het HM-groepje dat volgende week begint. Geef mezelf gewoon de rust "to go with the flow"
Oeh. Dan ga ik me strakjes maar eens inschrijven!
Hoop trouwens dat de pier er nog staat tzt!![]()
Je hebt gezegd dat je na een kilometer of 13 gewoonlijk wel klaar bent met het hardlopen. Dus waarom zou je dan alsnog de HM gaan doen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:24 schreef hatsaflats het volgende:
Ik twijfel zoals gewoonlijk, maar ga denk ik gewoon lekker 10 hobbelen en daarna bier drinkenNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
hardlopen is niet onnozel, maar ook niet iets waar je je heel druk om moet maken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:24 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Een dag niet gemiept is een dag niet geleefd!
Nee grapje. Al sta ik er wel bekend om om mij veel te druk te maken over onnozele dingen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat uurtje op donderdagavond en 1,5 - 2 uur op zondag is toch best te combineren met afstuderen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:20 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Leuk!
Aan de ene kant wil ik die ook doen, aan de andere kant nietIk vond de lange trainingen de laatste weken moeilijk worden, ben ook bezig met afstuderen en plannen is niet mijn sterkste kant dus dat vond ik lastig...
Aan de andere kant... Wil ik heel graag mijn tijd van mijn eerste HM verbeteren en het ziet er naar uit dat ik de volgende periode dinsdag vrij ben van school (is voorlopig rooster..) dus dan zou ik de LDL op dinsdag kunnen doen. Decisions, decisions...
Ik heb er - als het goed is - dan geen last meer van. Met een beetje geluk dan wel een fulltime baan.
Het doel is idd om de HM tijd te verbeteren, hopelijk sub 1:55. Maar eerst eens fatsoenlijk herstellen en genieten van het leven hier![]()
![]()
om slacker's PR te verslaan natuurlijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:26 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je hebt gezegd dat je na een kilometer of 13 gewoonlijk wel klaar bent met het hardlopen. Dus waarom zou je dan alsnog de HM gaan doen?
Omdat het uiteindelijk ook gewoon goed is voor het duurvermogen dat ik aanspreek op de 10. Niet alles hoeft alleen maar leuk te zijn.
En Slacker heeft gewoon foute informatie op Endomondo staan, ik ben ruim 2 minuten sneller![]()
![]()
Ik wilde zeggen: "dan heb je mij nog nooit zien hardlopen", maar dat hebben jullie natuurlijk welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:27 schreef Guard het volgende:
[..]
hardlopen is niet onnozel, maar ook niet iets waar je je heel druk om moet maken.
@Levitas:
Op zaterdag en zondag werk ik meestal de hele dag, dus dan doe ik liever wat kortere trainingenMaar komt goed, jullie hebben gewoon gelijk
(Stiekem wil ik de halve doen om Hatsaflats te verslaan!)
![]()
(Jij mag datquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:32 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: "dan heb je mij nog nooit zien hardlopen", maar dat hebben jullie natuurlijk wel
@Levitas:
Op zaterdag en zondag werk ik meestal de hele dag, dus dan doe ik liever wat kortere trainingenMaar komt goed, jullie hebben gewoon gelijk
(Stiekem wil ik de halve doen om Hatsaflats te verslaan!)
)
![]()
2:08:59. Dat red je makkelijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:35 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Dan even een vraagje: Wat is je PR op de halve?![]()
![]()
![]()
54 seconden... Moet te doen zijn!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
2:08:59. Dat red je makkelijk![]()
![]()
![]()
Kom volgend jaar die HM doen die ik hier rende. Als ik 2.04 kan rennen daar dan moet jij daar 1.50 kunnen ofzo, op je sloffen!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
2:08:59. Dat red je makkelijkJa doei.![]()
Ssssst, die waren opquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kom volgend jaar die HM doen die ik hier rende. Als ik 2.04 kan rennen daar dan moet jij daar 1.50 kunnen ofzo, op je sloffen!![]()
![]()
http://www.spibelt.nl/spi(...)ergy-gels-zwart.html
Mss moet ik deze kopen ter voorbereidingHaha.
Zag zoveel gelletjes liggen op de grond tijdens de Amsterdam Marathon!![]()
Nee, want na 12km ben ik het zatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kom volgend jaar die HM doen die ik hier rende. Als ik 2.04 kan rennen daar dan moet jij daar 1.50 kunnen ofzo, op je sloffen!M'n hoofd dan, m'n lijf deed het nog wel aardig.
Ik ga in 2014 ook sowieso geen HM lopen voor een goede tijd, maar alleen als lange relatief snelle duurloop.![]()
Een beetje vet is gezond hoor.quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:42 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Een beetje vet is gezond hoor.boter
Ja doei.![]()
Spekjesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:42 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Een beetje vet is gezond hoor.![]()
![]()
Zelfgemaakte speltbodempizza met gorgonzola en spinazieOf met lamsgehakt en gorgonzola
![]()
Godver, nu wil ik pizza.
Damn.Ja doei.![]()
Gebrselassi loopt de 7^^ weer dit jaar!
Evenals een aantal andere toppers. En ze willen op jacht gaan naar records!
http://www.zevenheuvelenloop.nl/home/media/persberichten
Eerst dus even de finish kijken, dan snel terug hobbelen naar de start van het ongetwijfeld laat vertrekkende vak waar ik in geplaatst word.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Over 7^^ gesproken: zondagochtend gaan we met wat mensen van de loopgroep het 7^^ parcours lopen. Ik heb er zin in![]()
![]()
Je gaat net voor de loop de loop alvast een keer doen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Over 7^^ gesproken: zondagochtend gaan we met wat mensen van de loopgroep het 7^^ parcours lopen. Ik heb er zin in
Of bedoel je de komende zondagochtend? Dat klinkt al een stuk logischer...
Hailequote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:52 schreef Wolve000 het volgende:
Gebrselassi loopt de 7^^ weer dit jaar!
Evenals een aantal andere toppers. En ze willen op jacht gaan naar records!
http://www.zevenheuvelenloop.nl/home/media/persberichten
Eerst dus even de finish kijken, dan snel terug hobbelen naar de start van het ongetwijfeld laat vertrekkende vak waar ik in geplaatst word.En ik kan niet
![]()
Echt, die man is mijn grootste sportheld en samen met hem 1 evenement lopen...
Da's wel tof! En is er niet een klein kansje dat je nog gaat lopen? Of heb je geen inschrijving/je inschrijving al vergeven?
Ja doei.![]()
Ik kan echt niet gaan lopen daar, hoewel mijn kaartje nog niet definitief is verkocht, maar al wel toegezegd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
Da's wel tof! En is er niet een klein kansje dat je nog gaat lopen? Of heb je geen inschrijving/je inschrijving al vergeven?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jammer!
http://www.zevenheuvelenl(...)s/zevenheuvelenfeest
Leuk wel. Maarja. Je wilt toch ook een béétje op tijd slapen als je een béétje wilt presteren de dag erna
Ja doei.![]()
Overigens wel min of meer besloten na de Bruggenloop en de feestdagen bij OSS VOLO te gaan lopen in Den Bosch. Dan kan ik de laatste twee maanden richting CPC onder begeleiding trainen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
iemand hier die het november nr heeft van de runnersworld?? Ik ben vooral geinteresseerd in het artikel : - Jong geleerd: hoe ver mogen kinderen lopen?
dus als iemand mij een scan zou kunnen bezorgen zou ik heel blij zijn
Hij is wel 'apart'. Weer eens wat anders.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
'Medaille' van dit jaar:
[ afbeelding ]"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Net de lekkerste souplesse-interval in tijden gedaan. 6x1000m, heel soepel allemaal in 3:55 - 3:57. Wat aanpassingen in armzwaai en borst+rug houding aan het maken en of dat eraan bij heeft gedragen weet ik niet maar echt heel fijn gelopen.![]()
Echt gaaf dat die er weer bij is inderdaad! Vorig jaar had ik hem al gemist..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
HaileEn ik kan niet
![]()
Echt, die man is mijn grootste sportheld en samen met hem 1 evenement lopen...
Eigenlijk moet je gewoon vooraan het blauwe startvak gaan staan en dan keihard gaan sprinten, dan kan je misschien wel 5 seconden naast hem lopen.Voordat je hijgend op de grond valt.
Wel een leuke stunt, Haile een schouderklopje geven!![]()
![]()
Als het goed is krijg ik hem vanmiddag wel binnen. Als er niemand is die eerder is kan ik er wel een foto van makenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:51 schreef DJMO het volgende:
iemand hier die het november nr heeft van de runnersworld?? Ik ben vooral geinteresseerd in het artikel : - Jong geleerd: hoe ver mogen kinderen lopen?
dus als iemand mij een scan zou kunnen bezorgen zou ik heel blij zijn. Heb geen scanner helaas. Ben alleen pas rond 7 uur thuis ofzo.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:59 schreef Tieske89 het volgende:
Net de lekkerste souplesse-interval in tijden gedaan. 6x1000m, heel soepel allemaal in 3:55 - 3:57. Wat aanpassingen in armzwaai en borst+rug houding aan het maken en of dat eraan bij heeft gedragen weet ik niet maar echt heel fijn gelopen.Lekker hoor, mooie snelle training! Goed dat die nog zo lekker soepel ging! Sowieso is interval altijd wel erg lekker, al vind ik de kortere afstanden nog wat leuker. Waar ben jij nu voor aan het trainen?
![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik hem vanmiddag wel binnen. Als er niemand is die eerder is kan ik er wel een foto van maken. Heb geen scanner helaas. Ben alleen pas rond 7 uur thuis ofzo.
zou geweldig zijn. ik heb geen haast ermee, ik wil Jan toch pas na z'n verjaardag (28-12) meenemen op m'n warming up, maar een handvat zou fijn zijn. Om alleen bijna 6 euro uit te geven voor één artikeltje vind ik een beetje zonde zeg maar. Dus ook een foto is welkom!
Dankje! Ik ben nu bezig voor de 7^^, vorig jaar een paar seconden boven het uur gelopen. Dat wil ik dit jaar rechtzetten. Intervallen zijn inderdaad leuk, maar dat vind ik pas sinds ik ze niet meer volledig in de verzuring loop! Mijn polar heeft beetje moeite met 200m en 400m intervallen, "snelle" afstand wordt dan vaak veel langer als de herstel-afstand. Die zet ik dus handmatig uit als ik ze doe, maar dan loop ik steeds heen en weer en dat is ook niet alles.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:08 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker hoor, mooie snelle training! Goed dat die nog zo lekker soepel ging! Sowieso is interval altijd wel erg lekker, al vind ik de kortere afstanden nog wat leuker. Waar ben jij nu voor aan het trainen?
Zag dat jij bezig bent voor een marathon, met 3:40 intervallen. Doeltijd onder de 3u? Of gewoon een standaard 1e marathon en al lopende zien waar je op uitkomt?![]()
Even hoor... 30+ Swingfeesten... Zeker weten dat dat niet Swingers moet zijn?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer!
http://www.zevenheuvelenl(...)s/zevenheuvelenfeest
Leuk wel. Maarja. Je wilt toch ook een béétje op tijd slapen als je een béétje wilt presteren de dag erna
***![]()
Idd kijk uit met de combi van feest en swing in 1 zinquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Even hoor... 30+ Swingfeesten... Zeker weten dat dat niet Swingers moet zijn?Ik ben er eens ingetrapt en dan kom je op hele andere feestjes terecht
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Idd kijk uit met de combi van feest en swing in 1 zinIk ben er eens ingetrapt en dan kom je op hele andere feestjes terecht
![]()
Ik heb er geen ervaring mee, maar ken de term wel, vandaar dat ik even een wenkbrauw optrok. Vooral ook omdat er zo duidelijk 30+ bij staat.
***![]()
Vertel verderquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Idd kijk uit met de combi van feest en swing in 1 zinIk ben er eens ingetrapt en dan kom je op hele andere feestjes terecht
Wat een lekker weer vandaag! Lekker zonnetje, op mijn looprondje wel behoorlijke tegenwind, maar ach.
Les 12 zit eropOp naar week 5! Het bevalt me wel goed met Evy, ik ben alleen erg ongeduldig, ik wil nú 5km aan een stuk door kunnen
Dus. Dat.![]()
Het uitbreiden van je duurvermogen is nooit offtopicquote:![]()
Ben het stukje eens gaan lezen en het staat er idd wat dubieus.
Ik heb mij meteen ingeschreven."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ah exciting, dan lezen we jouw verslag gewoonquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:54 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Het uitbreiden van je duurvermogen is nooit offtopic![]()
Ben het stukje eens gaan lezen en het staat er idd wat dubieus.
Ik heb mij meteen ingeschreven.![]()
![]()
LOL.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:54 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
het staat er idd wat dubieus dus
ik heb mij meteen ingeschreven.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Whoehaaaaa! Ingeschreven voor mijn eerste HM
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:05 schreef Manual het volgende:
Zo. Ingeschreven voor de CPC HM. Ik denk dat ik startnummer 1 hebIk denk dat ik die heb!
![]()
![]()
Zo te zien heeft Hema nu eindelijk mijn extra uren uitbetaald, dus die nieuwe schoenen gaan er gewoon komen![]()
Eerst even tentamentjes maken, in midden november ga ik richting de winkel denk ik(Heel toevallig kocht ik mijn huidige schoenen ook in november...
)
![]()
Heulniewaar!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:07 schreef Quoi het volgende:
[..]Ik denk dat ik die heb!
![]()
![]()
Dat is zo. Ik voel mij wel speciaal overigensquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:08 schreef Miezziej het volgende:
Alleen speciale uitgenodigde mensen krijgen toch nummer 1 enzo?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:07 schreef Quoi het volgende:
![]()
Heb me ook ingeschreven![]()
![]()
Sowiesoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:11 schreef Manual het volgende:
[..]
Dat is zo. Ik voel mij wel speciaal overigens
Zou bijna mee willen doen aan de inschrijfgolf.
Maar ik ben op stage dus dat gaat niet![]()
![]()
![]()
Ik zie jullie enthousiasme, en heel even, een halve seconde maar ofzo, was ik tempted, maar ik liep me tussen de middag tijdens mijn loopje weer te bedenken dat ik me echt nooit meer voor iets inschrijf omdat ik nu ook alleen loop omdat ik volgende maand die 10 moet bij die 7^^, terwijl ik normaal gesproken zo drie keer in de week loop, maar nu, omdat ik bang ben dat ik die 10 straks niet haal MOET het ineens nu en vind ik er geen r**t aan.
***![]()
Jij gaat die 10 gewoon halen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie jullie enthousiasme, en heel even, een halve seconde maar ofzo, was ik tempted, maar ik liep me tussen de middag tijdens mijn loopje weer te bedenken dat ik me echt nooit meer voor iets inschrijf omdat ik nu ook alleen loop omdat ik volgende maand die 10 moet bij die 7^^, terwijl ik normaal gesproken zo drie keer in de week loop, maar nu, omdat ik bang ben dat ik die 10 straks niet haal MOET het ineens nu en vind ik er geen r**t aan.
Aan de ene kant heb ik ook zoiets, maar aan de andere kant helpt een evenement me ook welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
Maar jij gaat die 10 gewoon halen!![]()
![]()
Ik schrijf me pas in voor de CPC zodra het kan via mn werk..
Vandaag eindelijk voor het eerst in 2eneenhalve week weer een stukje gelopen. Viel niet mee, maar het was fijn om er ff uit te zijn. Zeker in dit weer
Ik ben vorig jaar al 6 kg afgevallen, daar was ik erg blij mee, en ik zit nu nog een paar kg van een streefgewicht af wat ik wil halen. Dat gewicht is niet absurd laag en ik zal heus ook nog wel vet overhoudenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:54 schreef Quoi het volgende:
MoggeEen bruiloft op woensdag
![]()
Dat waren leuke pumps gisteravond, maar nu voel ik mijn knietjes. Maar even sneakers aan tot vrijdag, want dan lekker een LDL![]()
La_Tramposa: of afvallen nu nodig is ja/nee (dat is vaak persoonlijk, ik zeg ook: niet nodig), dan zou je geen voedingsstoffen tekort moeten hebben, die met supplementen moeten worden aangevuld.
Lijkt meDaarnaast ben ik alweer 2 kg zwaarder dan ik van de zomer was, in Amerika is op gewicht blijven alleen al een uitdaging dus ik moet er sowieso op letten. Vorig jaar merkte ik ook dat ik door het afvallen een stuk sneller werd met hardlopen, dus dat is ook een van de redenen waarom ik nog een paar kg kwijt wil.
Verder heb je helemaal gelijk, maar ik eet hier helaas niet zo gezond als ik zou willen. Ik ben al niet zo'n enorme vlees-eter maar hier heb ik het nog helemaal niet gekookt, dus gezond eten wordt al snel een soep of een salade. Het is gewoon nogal duur en een gedoe om hier te koken zoals ik wil, en aangezien ik me een beetje slap voelde en ik weet dat ijzer en magnesium daar in het verleden bij geholpen hebben, heb ik deze supplementen gehaald.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mag ik in de OP?
1
2[b]26 october - [url=http://www.diepehelholterbergloop.nl]Diepe hel holterbergloop (Holten)[/url][/b]
[*] Manual - 5 EM
1
2[b]3 november - [url=http://www.lvml.nl]Laan van meedervoortloop (Den Haag)[/url][/b]
[*] Manual - 10 km
1
2[b]9 maart 2014 - [url=http://www.cpcloopdenhaag.nl]ABN AMRO CPC Loop (Den Haag)[/url][/b]
[*] Manual - HM![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:42 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Een beetje vet is gezond hoor.Daywalk3r
CPC klinkt erg leuk trouwens, ik weet helaas nu al dat ik het erg druk ga hebben met coachen (van roeiers) in die periode dus ik vrees dat dat hem niet gaat worden..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:22 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb ik ook zoiets, maar aan de andere kant helpt een evenement me ook wel
Maar jij gaat die 10 gewoon halen!
Oh ja, ik haal die 10 ook wel, maar ik kan niet nu 2 weken niet lopen, dan gaat het krap worden zeg maar. Of nu gewoon even lekker een ritme van 3 keer in de week 5k aanhouden, ook dan zal het tricky worden, en op de een of andere manier irriteert die druk me.
Maar goed, de 7^^ is een familie-evenementje geworden, hoewel er steeds minder mee lopen geloof ik, dus ik moet en ik zal hem sws lopen.
Ik geloof dat mijn marathonlopende neef zowel met de 10 als de 15 mee doet.
***![]()
Woei, paper af genoeg, nu hopsaflops naar Amsterdam om dat ding in te leveren en hopelijk doe ik op de terugweg wat nieuwe energie op voor een hardlooprondje, al dan niet op de baan.![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:41 schreef Guard het volgende:
offtopic:Heb ze al meer dan 10 keer live gezien, maar laat ze dit keer schieten, vind het nieuwe album echt ruk. Maar jij vast heel veel plezier vanavond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic:
Dat wordt vroeg opstaan voor de Beartrail zaterdagen dat is me de hele week nog niet gelukt uitgerust van de vakantie terugkomen me reet
![]()
Dat uur ga je wel redden, komt helemaal goed!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:22 schreef Tieske89 het volgende:
[..]
Dankje! Ik ben nu bezig voor de 7^^, vorig jaar een paar seconden boven het uur gelopen. Dat wil ik dit jaar rechtzetten.
Zag dat jij bezig bent voor een marathon, met 3:40 intervallen. Doeltijd onder de 3u? Of gewoon een standaard 1e marathon en al lopende zien waar je op uitkomt?Gewoon lekker knallen straks! Bij de zevenheuvelenloop word je ook bijna meegezogen door de massa
.
De marathon is eigenlijk een standaard 1e marathon inderdaad. Hij schijnt ook redelijk zwaar te zijn, dus wel zullen wel zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Done!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:24 schreef Manual het volgende:
Mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:07 schreef Quoi het volgende:
Zo vrij geweest jullie ook bij de CPC te zetten. Arquero ook HM?quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Lekker!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:22 schreef YUR het volgende:
Ik schrijf me pas in voor de CPC zodra het kan via mn werk..
Vandaag eindelijk voor het eerst in 2eneenhalve week weer een stukje gelopen. Viel niet mee, maar het was fijn om er ff uit te zijn. Zeker in dit weerHoe gaat het verder allemaal thuis, begint het al een beetje te wennen enzo? Veel aan het knuffelen?
![]()
![]()
O top thanks!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Done!
[..]
[..]
Zo vrij geweest jullie ook bij de CPC te zetten. Arquero ook HM?![]()
Ik denk dat tegen die tijd Salland Trail 25K wel prima te doen moet zijn... maar ergens zit de CPC ook nog in m'n kop...
*twijfel*Ja doei.![]()
Thanks!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Done!
[..]
[..]
![]()
In zo'n smogstad of in de fijne boslucht in het oosten. Ik wist het welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk dat tegen die tijd Salland Trail 25K wel prima te doen moet zijn... maar ergens zit de CPC ook nog in m'n kop...
*twijfel*![]()
Om je over te halen..
http://photography.visser.it/home/#223Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Twee minuten, overdrijven is ook een vak. Je PR is 2:08:5x en mijn PR is 2:09:11 Dat is max 21 seconden sneller. Twee minuten...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:30 schreef hatsaflats het volgende:
Omdat het uiteindelijk ook gewoon goed is voor het duurvermogen dat ik aanspreek op de 10. Niet alles hoeft alleen maar leuk te zijn.
En Slacker heeft gewoon foute informatie op Endomondo staan, ik ben ruim 2 minuten sneller
2:08:59 vs 2:09:11, 12 seconden. dat is 10% van je twee minuten.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, OK...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In zo'n smogstad of in de fijne boslucht in het oosten. Ik wist het wel![]()
Om je over te halen..
http://photography.visser.it/home/#223Ja doei.![]()
Nee je moet maar zien. De Sallandtrail is er de volgende jaren ook wel. Wordt steeds populairder.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
De CPC zal er andere jaren ook nog wel zijn, gok ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee je moet maar zien. De Sallandtrail is er de volgende jaren ook wel. Wordt steeds populairder.
Die ookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:24 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De CPC zal er andere jaren ook nog wel zijn, gok ik.![]()
Jaaa maar nu is jubileummmquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:24 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
De CPC zal er andere jaren ook nog wel zijn, gok ik.![]()
![]()
Ik gok dat er misschien ook wel weer last minute startbewijzen zullen zijn van mensen die toch geblesseerd zijn.. dus dan kan je hem altijd nog lopen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nou ja, wat Wolve ook al tegen mij zei eerder: zaterdag Salland Trail, en zondag 5K uitlopen op de CPC!
Ja doei.![]()
Doe ik ook waarschijnlijk, alleen dan uitlopen op de Mud-mastersquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, wat Wolve ook al tegen mij zei eerder: zaterdag Salland Trail, en zondag 5K uitlopen op de CPC!![]()
![]()
Idee is dat ik graag een eindje met m'n mams wil hobbelen op de CPC als ze haar hardloopavontuur doorzet. Maar Sallandtrail is wel meer in mijn straatje qua loopvoorkeuren.Ja doei.![]()
Oja je wou met je moeder lopen. Dan kan je Wolves idee doen of volgend jaar b.v. de sallandtrail doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
Idee is dat ik graag een eindje met m'n mams wil hobbelen op de CPC als ze haar hardloopavontuur doorzet. Maar Sallandtrail is wel meer in mijn straatje qua loopvoorkeuren.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Als ik de berichten op dit forum lees krijg ik ook steeds meer zin om ook keetje op te geven voor een wedstrijd, al is dit nu nog wel lastig ivm voetbal wat bij mij toch voorrang krijgt.
Merk wel dat ik maandag wat langere afstand heb gelopen, toch wel goed om te weten dat ik volgende keer beter iets kortere afstand kan doen.![]()
RUN ALL THE RUNS!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oja je wou met je moeder lopen. Dan kan je Wolves idee doen of volgend jaar b.v. de sallandtrail doen.Ja doei.![]()
Op Facebook zei je dat je PR 2:11:x wasquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:19 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Twee minuten, overdrijven is ook een vak. Je PR is 2:08:5x en mijn PR is 2:09:11 Dat is max 21 seconden sneller. Twee minuten...
2:08:59 vs 2:09:11, 12 seconden. dat is 10% van je twee minuten.
/edit: 2:11:08. Dat is meer dan 2 minuten.![]()
Gaat prima hoor! Knuffelen, luiers verschonen...alles erop en eraanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Lekker!Hoe gaat het verder allemaal thuis, begint het al een beetje te wennen enzo? Veel aan het knuffelen?
Ow fuck... Dat zegt Garmin ook. Lalalalala. Tijd voor vakantie!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Op Facebook zei je dat je PR 2:11:x was
/edit: 2:11:08. Dat is meer dan 2 minuten.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als je beschuit met muisjes doet. Dan is het makkelijk om een bakje te pakken waar een beschuit in past. En dan doe je daar een laagje muisjes in, smeer je een beschuit met boter en dan kun je die zo op de kop in het bakje doen zodat de muisjes eraan kleven.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Gaat prima hoor! Knuffelen, luiers verschonen...alles erop en eraan
Waarschijnlijk wist je dit wel maar toch
Het nieuwe album vind ik niet ruk, maar wel minder als live materiaal.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Heb ze al meer dan 10 keer live gezien, maar laat ze dit keer schieten, vind het nieuwe album echt ruk. Maar jij vast heel veel plezier vanavond!
Wachten op de toegift dus
Mail van Aktiesport over mijn versleten Asics:
Beste GuitarJJ,
Hartelijk dank voor uw e-mail. Vervelend dat uw schoenen versleten zijn. U kunt hiervoor het beste met uw aankoopbewijs naar de Aktiesport winkel in Apeldoorn gaan. Zij zullen deze dan afhandelen alszijnde klacht. Succes.
Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben en met vriendelijke groet,
Ik ben benieuwd wat ze er mee gaan doen. (hopelijk een nieuw paar schoenen, dan kan ik eventjes sparen voor een paar degelijke schoenen)![]()
Het is dan ook niet afkomstig van Asicsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het een beetje een /care berichtje van Asics.. Beetje jammer...F means you're fucked![]()
Ik begin weer akelig dicht bij de 30 minuten grens op de 5km te komen. Voor de laatste keer dat me dat gelukt is, moeten we terug naar 2007
. Met een beetje geluk moet het dit weekend gaan lukken tijdens m'n laatste intervaltraining voor de Plantsoenloop.
http://www.endomondo.com/workouts/261784534/4776103
Oh en ik heb een setje Bibbits besteld![]()
![]()
Oh, scheef gelezen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is dan ook niet afkomstig van AsicsJa doei.![]()
Hahaha fijn dat ze je succes wensen, geeft niet echt veel vertrouwen in een postieve reactie in het filiaalquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:09 schreef GuitarJJ het volgende:
Mail van Aktiesport over mijn versleten Asics:
Beste GuitarJJ,
Hartelijk dank voor uw e-mail. Vervelend dat uw schoenen versleten zijn. U kunt hiervoor het beste met uw aankoopbewijs naar de Aktiesport winkel in Apeldoorn gaan. Zij zullen deze dan afhandelen alszijnde klacht. Succes.
Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben en met vriendelijke groet,
Ik ben benieuwd wat ze er mee gaan doen. (hopelijk een nieuw paar schoenen, dan kan ik eventjes sparen voor een paar degelijke schoenen)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wellicht kun je asics ook benaderen ja. Kijken wat hun te zeggen hebben.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Sja, ik zou iemand ook naar het filiaal verwijzen. Daar kunnen ze ook veel meer met je klacht.
Wat wil je eruithalen? Nieuwe schoenen? Korting op volgend paar? Dan ga je naar die winkel en laat je schoenen zien en zegt: dit wil ik.![]()
Klopt op zich wel, maar op de website stond dat je je klacht per mail (of telefoon) in moest dienen. Vandaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:14 schreef Quoi het volgende:
Sja, ik zou iemand ook naar het filiaal verwijzen. Daar kunnen ze ook veel meer met je klacht.
Wat wil je eruithalen? Nieuwe schoenen? Korting op volgend paar? Dan ga je naar die winkel en laat je schoenen zien en zegt: dit wil ik.![]()
![]()
Ik heb mijn piekmomenten voor volgend jaar bepaald.
Ga proberen een snelle marathon in april in Rotterdam te lopen en ook weer de kustmarathon in oktober. Ws ook de CPC als training/test voor de Marathon van Rotterdam.
Komende winter zal de focus wat meer op het krachthonk liggen en dan vanaf begin februari, weer meer looptraining.
ipv 3 keer in de week, wil ik voorlopig 2x in de week gaan lopen en 3x naar de gym.
Ben nu wel zo goed als hersteld van de marathon zeeland en ga vanaf volgende week elke week 1 snelle tempoloop (10-15k) en 1 duurloop (20-25k) lopen. Zo moet ik de winter wel doorkomen.Feyenoord!!! * Barça![]()
Klinkt goed! Succes!
Heb sinds vandaag m'n studentenpas en krijg dinsdag m'n eerste keer 'salaris'dus ook maar eens gym membership aanvragen
Ja doei.![]()
![]()
1
2[b]9 maart 2014 - [url=http://www.cpcloopdenhaag.nl/]ABN AMRO CPC Loop (Den Haag)[/url][/b]
[*] Debsterr - 10 km
Mag ik er ook bij?
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Je zou er bijna van gaan schelden. Wat een gave loopjes!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
Meer trailfapmateriaal: http://www.lostworldsracing.com/trail-series-overview/
Bucketlist stroomt over
Ik vind ze wel behoorlijk prijzig...Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Zelf regelen!quote:Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Donequote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:30 schreef Debsterr het volgende:
[ code verwijderd ]
Mag ik er ook bij?
Manual, Debsterr en anderen. Als het loopje al in de WLWW staat, dan hoef je niet de hele opmaak te geven. Dan kan je er gewoon bijgezet worden als je je afstand doorgeeft.
Dat scheelt je wat moeite
Thanks! En ik twijfelde ff, maar zal de volgende keer niet zoveel moeite doenquote:.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Zaterdagochtend gaan ze van hardloopvereniging Beuningen hetzelfde doen, ook voor de 7^^avondloopjes. Jammer dat ik niet kan.. maar goed, heb nog nooit 10 km gelopen dus ga dat zo vlak voor de loop ook niet voor het eerst doen. 7^^ wordt mijn primeur op de 10quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Over 7^^ gesproken: zondagochtend gaan we met wat mensen van de loopgroep het 7^^ parcours lopen. Ik heb er zin in![]()
Gisteravond tijdens het lopen heel veel mensen tegenkomen in vooral zwarte kleding, zonder reflectie en/of lampjes![]()
Bij de sluis vlak voor ik thuis was, kwam ik wel een goed verlichte groep tegen. Bejaarden die aan het nordic walken waren![]()
![]()
Aanstaande zondag idd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:13 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je gaat net voor de loop de loop alvast een keer doen?
Of bedoel je de komende zondagochtend? Dat klinkt al een stuk logischer...Dat is de medailleversie van "de Rode Loper"quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
'Medaille' van dit jaar:
[ afbeelding ]
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2013 17:07:15 ]![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:41 schreef Guard het volgende:
offtopic:Yes! Gogo en ik gaan ook! Ik rij zelfs NU weg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Persoonlijk vind ik dat er wel lang gewacht is met het opmerken vd slijtage. Ik zit me af te vragen of de Aktiesport niet hetzelfde denkt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:14 schreef Quoi het volgende:
Wat wil je eruithalen? Nieuwe schoenen? Korting op volgend paar? Dan ga je naar die winkel en laat je schoenen zien en zegt: dit wil ik.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zowel rotterdam vond ik niet echt geweldig als parcours, ik ga volgend jaar denk ik eens in leiden (en omgeving) kijken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:29 schreef Jor_Dii het volgende:
1 november start de inschrijving voor Amsterdam marathon 2014. Ik denk toch dat ik liever daar ga lopen dan in Eindhoven, mede omdat je in Eindhoven 2 keer dezelfde ronde loopt. Desondanks twijfel ik een beetje. Een jaar toewerken naar die ene marathon zou wel eens veel te lang kunnen zijn en daarom twijfel ik of ik me alsnog inschrijf voor Rotterdam in April; dat is nog ruim 6 maanden en wellicht beter als streefdoel (en qua motivatie).![]()
Mo, waar zit jouw rem?
Ik zou er gek in mijn hoofd van worden, al die bucketlistsAh, dat is nogal tegenstrijdigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:18 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Klopt op zich wel, maar op de website stond dat je je klacht per mail (of telefoon) in moest dienen. Vandaar![]()
Succes dus in ieder geval!![]()
wow, zit je al op de 10km??!! Goed bezig, dat had ik helemaal gemist.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:59 schreef Serinde het volgende:
[..]
Zaterdagochtend gaan ze van hardloopvereniging Beuningen hetzelfde doen, ook voor de 7^^avondloopjes. Jammer dat ik niet kan.. maar goed, heb nog nooit 10 km gelopen dus ga dat zo vlak voor de loop ook niet voor het eerst doen. 7^^ wordt mijn primeur op de 10![]()
Gisteravond tijdens het lopen heel veel mensen tegenkomen in vooral zwarte kleding, zonder reflectie en/of lampjes![]()
Bij de sluis vlak voor ik thuis was, kwam ik wel een goed verlichte groep tegen. Bejaarden die aan het nordic walken waren
De 7^^loop lijkt me erg vet, maar dat ga ik dit jaar nog niet redden helaas![]()
Net weer een rondje gehobbeld. Het was echt lekker weerkan het niet zo blijven?
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/261786104/7208949![]()
Wat zou ik ook graag de HM lopen bij de CPC, maar weet niet of het verstandig is om van de 10km naar de HM te trainen nu ik net weer drie maandjes terugben van mijn shin splints (MTSS) blessure.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Er zijn (dit jaar) ook 5km en 10km opties beschikbaar, waarvoor nog plekken beschikbaar zijn. De 15km zit sowieso vol. Volgens je loopje zou je de 5 wel aan moeten kunnen mocht het je een leuk evenement lijken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:40 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
wow, zit je al op de 10km??!! Goed bezig, dat had ik helemaal gemist.
De 7^^loop lijkt me erg vet, maar dat ga ik dit jaar nog niet redden helaas![]()
Net weer een rondje gehobbeld. Het was echt lekker weerkan het niet zo blijven?
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/261786104/7208949
Voor mensen die hardlopen saai vinden, vooral de langere afstanden (hats?), misschien is dit iets:
http://www.kansascity.com(...)athon-knits-his.html
Hoe kut om helemaal kapot te gaan en dat je dan ingehaald wordt door een breiend persoonquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:03 schreef Wolve000 het volgende:
Voor mensen die hardlopen saai vinden, vooral de langere afstanden (hats?), misschien is dit iets:
http://www.kansascity.com(...)athon-knits-his.html
Mag ik erbij?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Done
Manual, Debsterr en anderen. Als het loopje al in de WLWW staat, dan hoef je niet de hele opmaak te geven. Dan kan je er gewoon bijgezet worden als je je afstand doorgeeft.
Dat scheelt je wat moeite
Halve marathon CPC en hele marathon rotterdam.Feyenoord!!! * Barça![]()
Ja van de 5km en 10km weet ik. Maar ik ben net weer begonnen met Evy (en heb dus het grootste gedeelte van mijn loopje gelopen) en denk niet dat het verstandig is om over een maand al 5km te gaan lopen. .... Volgend jaar dan maar denk ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:48 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Er zijn (dit jaar) ook 5km en 10km opties beschikbaar, waarvoor nog plekken beschikbaar zijn. De 15km zit sowieso vol. Volgens je loopje zou je de 5 wel aan moeten kunnen mocht het je een leuk evenement lijken.![]()
Dan zit er wel een steekje los ...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:03 schreef Wolve000 het volgende:
http://www.kansascity.com(...)athon-knits-his.html![]()
Neh.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:03 schreef Wolve000 het volgende:
http://www.kansascity.com(...)athon-knits-his.html![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan zit er wel een steekje los ...
Ja, HM inderdaad, dankjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:11 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
Als je het idee hebt dat je er niet klaar voor bent, inderdaad niet doen. Genoeg andere events om te doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:17 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ja van de 5km en 10km weet ik. Maar ik ben net weer begonnen met Evy (en heb dus het grootste gedeelte van mijn loopje gelopen) en denk niet dat het verstandig is om over een maand al 5km te gaan lopen. .... Volgend jaar dan maar denk ik.
Ik lees veel over mensen hier die ultrarunning icm trailing willen gaan doen of al doen natuurlijk, maar persoonlijk lijkt het mij fantastisch om gewoon ontiegelijk lang te lopen over de verharde weg. Lekker verstand op nul en gaan. Kwam laatst een documentaire tegen over de . Dat wil ik!![]()
Zover ben ik nog lang niet, maar ik hou van afstanden lopen. Niet snel, maar wel lang![]()
![]()
Daar wil ik ook naartoe, ik ben vandaag begonnen met temporiserend lopen en dat gaat een lang proces worden, maar dat zal wel nodig zijn om op den duur lange duurlopen te gaan dan van 50km en langer.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:54 schreef Manual het volgende:
Ik lees veel over mensen hier die ultrarunning icm trailing willen gaan doen of al doen natuurlijk, maar persoonlijk lijkt het mij fantastisch om gewoon ontiegelijk lang te lopen over de verharde weg. Lekker verstand op nul en gaan. Kwam laatst een documentaire tegen over de . Dat wil ik!![]()
Zover ben ik nog lang niet, maar ik hou van afstanden lopen. Niet snel, maar wel lang“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Donequote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:12 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Mag ik erbij?
Halve marathon CPC en hele marathon rotterdam.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
http://all4running.nl/winteractie/
Aanbiedingsset, zag hem staan in de Runners World
En recepten voor pizza's in het nummerPizza
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar wil ik ook naartoe, ik ben vandaag begonnen met temporiserend lopen en dat gaat een lang proces worden, maar dat zal wel nodig zijn om op den duur lange duurlopen te gaan dan van 50km en langer.![]()
Wat bedoel je met temporiserend lopen? Heb al even gegoogeld, maar vind niet echt een uitleg.![]()
nog leuk om dat op een kilometer of 10 te doen zo van "ik weet niet wat je allemaal aan het doen bent maar ik ben er nog hoor!!"quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:05 schreef Jero_nimo het volgende:
Wel een leuke stunt, Haile een schouderklopje geven!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Temporiseren is tempo verlagen. Dus ik denk op een rustig tempo langere afstanden lopen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:31 schreef Manual het volgende:
[..]![]()
Wat bedoel je met temporiserend lopen? Heb al even gegoogeld, maar vind niet echt een uitleg.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik oooookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:54 schreef Manual het volgende:
Zover ben ik nog lang niet, maar ik hou van afstanden lopen. Niet snel, maar wel langdat is mijn meest onhaalbare doel op mijn bucketlist. 270km door de verzengende hitte
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dit dus. Ik moet echt een stap terug gaan doen qua tempo. Voor een HM is het allemaal prima om 4:40 te lopen.. maar mijn lichaam houdt het simpelweg niet vol voor dubbel die afstand.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Temporiseren is tempo verlagen. Dus ik denk op een rustig tempo langere afstanden lopen.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:11 schreef Jero_nimo het volgende:
dat probeert RR ook al jaren het is helemaal een frustratie geworden voor die man...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik hoop dat het je lukt, dat zou werkelijk fantastisch zijn!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou de gel-test ging goed. Eerst opgewarmd, daarna een km volle bak om mn hartslag op hoog niveau te krijgen en toen dat ding naar binnen geslurpt. Daarna nog halfuurtje rond gehobbeld, no worries!
Heb nu wel iets meer vermoeide benen dan de bedoeling was maargoed. Het was waarschijnlijk niet heel slim om een pr te lopen op de km haha. 4.20 volgens mij, en harder kan ook echt niet. Respect voor die kenianen hoor!![]()
http://www.buzzfeed.com/m(...)t-about-runners-dhod
25 dingen die niet-hardlopers niet snappen over hardlopers
zitten zeer herkenbare punten bijquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:56 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.buzzfeed.com/m(...)t-about-runners-dhod
25 dingen die niet-hardlopers niet snappen over hardlopers![]()
![]()
en met jou 99.99% van de hardloopwereld....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:54 schreef Manual het volgende:
. Dat wil ik!![]()
Zover ben ik nog lang niet, maar ik hou van afstanden lopen. Niet snel, maar wel langdit soort wedstrijden zijn natuurlijk prachtig maar alleen voor een paar stervelingen weg gelegd die tot vooral mentaal aankunnen
pick a date and we make it a mini meet!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik oooookdat is mijn meest onhaalbare doel op mijn bucketlist. 270km door de verzengende hitte
En qua tijd en mogelijkheden om te trainen.. denk dat deze mensen toch wel 4 uur per dag trainen..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en met jou 99.99% van de hardloopwereld....dit soort wedstrijden zijn natuurlijk prachtig maar alleen voor een paar stervelingen weg gelegd die tot vooral mentaal aankunnen
Ah, okay. Ook goed om te wennen aan langzamer lopen en niet te snel willen. Ook weer niet te langzaam. Ik vind een tempo van tussen de 6:00 en de 6:20min/km een fijne snelheid voor langere afstanden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Temporiseren is tempo verlagen. Dus ik denk op een rustig tempo langere afstanden lopen.![]()
Ja, vooral het rijden om een stukje te lopen om vrijwillig te lopen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:57 schreef linebear het volgende:
[..]
zitten zeer herkenbare punten bijJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die hitte hoeft er voor mij niet perse bijquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik oooookdat is mijn meest onhaalbare doel op mijn bucketlist. 270km door de verzengende hitte
![]()
![]()
die 4 uur per dag dat valt volgens mij wel mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En qua tijd en mogelijkheden om te trainen.. denk dat deze mensen toch wel 4 uur per dag trainen..
http://www.erunningguide.(...)program-first-timers
dit is nog geen Badwater maar begin er aardig op te lijken.
En als je aan zo iets begin dan maak je er gewoon tijd voor, om 5 uur opstaan, uurtje lopen en dan evt. 's avonds weer 2 uurtjes.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Is dat niet iets wat je zou kunnen leren als je het dan al niet in je hebt? Ik bedoel het mentale deel. Ik weet het voor mezelf nog niet, want nooit gedaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en met jou 99.99% van de hardloopwereld....dit soort wedstrijden zijn natuurlijk prachtig maar alleen voor een paar stervelingen weg gelegd die tot vooral mentaal aankunnen
![]()
Maar daar komt ook nog extra tijd voor herstellen bij, goed eten, omkleden, douchen. Voor elk uur dat je traint moet je eigenlijk een uur extra rusten. Ik vraag me sterk af of veel deelnemers een baan hebben waarbij ze 40 uur per week op kantoor worden verwacht in ieder geval.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:16 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
die 4 uur per dag dat valt volgens mij wel mee.
http://www.erunningguide.(...)program-first-timers
dit is nog geen Badwater maar begin er aardig op te lijken.
En als je aan zo iets begin dan maak je er gewoon tijd voor, om 5 uur opstaan, uurtje lopen en dan evt. 's avonds weer 2 uurtjes.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dit weekend moest ik het al stellen zonder weekendkrant omdat ie niet bezorgd was, en vandaag is m'n Runnersworld niet bezorgd. Schande!![]()
dat denk ik net...in die oude docu op youtube loopt bijv. ook die Marine mee, ik ga er vanuit dat er voor hem tijd vrij gemaakt wordt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar daar komt ook nog extra tijd voor herstellen bij, goed eten, omkleden, douchen. Voor elk uur dat je traint moet je eigenlijk een uur extra rusten. Ik vraag me sterk af of veel deelnemers een baan hebben waarbij ze 40 uur per week op kantoor worden verwacht in ieder geval.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Stomme bezorgers hier zijn stom.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:26 schreef hatsaflats het volgende:
Dit weekend moest ik het al stellen zonder weekendkrant omdat ie niet bezorgd was, en vandaag is m'n Runnersworld niet bezorgd. Schande!Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:54 schreef Manual het volgende:
Zover ben ik nog lang niet, maar ik hou van afstanden lopen. Niet snel, maar wel lang![]()
Ben er van de zomer geweest. Daar wil je echt niet hardlopen, om 18.30 nog 117 graden Fahrenheit....
Wel een gave docu!![]()
Postnl is wel geweest vandaag, maar ik heb geen idee of Runnersworld ook met Postnl komt. Hopelijk morgen dan. En anders maar weer zeuren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stomme bezorgers hier zijn stom.![]()
Quoi: Het is mijn schuld niet! Facebook komt met allemaal suggestie-pagina's van de tofste trailraces dit-dat-alles! Ik hoef er niet eens moeite voor te doen!![]()
Ja doei.![]()
Mijn Runnersworld is er ook nog nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:26 schreef hatsaflats het volgende:
Dit weekend moest ik het al stellen zonder weekendkrant omdat ie niet bezorgd was, en vandaag is m'n Runnersworld niet bezorgd. Schande!
De Reiz& is er wel. Lees ik die wel
Jouw Runnersworld is steeds zo last lijkt wel, gup! Als ie er iig maar voor het weekend is, want ik heb voor het eerst in heel lang weer 2 dagen weekend![]()
![]()
Ik heb me ook ingeschreven voor de CPC. Het wordt mijn tweede HM, dit jaar liep ik tijdens de CPC 2:02:51 en nu wil ik echt onder de 2 uur. De kans is wel aanwezig dat dat gaat lukken, want de voorbereiding was bepaald niet ideaal destijds (beschouw die 2:02 eigenlijk als mijn beste prestatie ooit).
Ik heb er nu al zin in.
Ofwel: * Zwabberhark - HM mag toegevoegd worden.![]()
Ik heb de RW ook nog niet. Ik merk de laatste tijd dat de post minder secuur is sinds het allemaal geprivatiseerd moest worden. De VI is steeds vaker één of twee dagen te laat bij mij.
Nog even terugkomende op het eetdebat van eerder: ik loop zelf het beste op patat.![]()
Net voor het eerst rondje gelopen op nieuwe schoenen, rustig tempo.
Viel alleen ongelooflijk tegen, erg lastig gelopen. Leek alsof er voorin extra lood zat. Beetje last van voetzolen....
Kan alleen maar beter gaan zullen we maar denken
All management is Strategic Management.![]()
Ja, laatst was ie er ook al een keer niet. En dan ga je klagen, krijg je er tweequote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:10 schreef hatsaflats het volgende:
Jouw Runnersworld is steeds zo last lijkt wel, gup! Als ie er iig maar voor het weekend is, want ik heb voor het eerst in heel lang weer 2 dagen weekend
Vast wel. RD traint dat nou ook.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:17 schreef Manual het volgende:
[..]
Is dat niet iets wat je zou kunnen leren als je het dan al niet in je hebt? Ik bedoel het mentale deel. Ik weet het voor mezelf nog niet, want nooit gedaan.
Had pas ook een discussie met mijn moeder, wat zwaarder zou zijn, de Nijmeegse of de. Kennedymars. Ik zeg de Kennedymars want dat is mentaal gewoon veel langer en meer eenzaam lijkt me.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh, mag ik bij de CPC in de OP? Ik doe de 10. HM voor training zoek ik nog wel een voor uit die niet zo allejezus druk is. Of een 10EM ofzo. Bij de HM sta ik wel fris gedoucht met een biertje in m'n hand te juichen ergens rond de 3e km.![]()
Ik neem aan dat je bij de Nijmeegse dan alle vier de avonden bedoeld.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Vast wel. RD traint dat nou ook.
Had pas ook een discussie met mijn moeder, wat zwaarder zou zijn, de Nijmeegse of de. Kennedymars. Ik zeg de Kennedymars want dat is mentaal gewoon veel langer en meer eenzaam lijkt me.
En toch denk ik dat dit eigenlijk niet kan vergelijken.
al staan ze beiden op mijn whislist om ooit rennend uit te lopen.![]()
Gabberhark staat erinquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:11 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven voor de CPC. Het wordt mijn tweede HM, dit jaar liep ik tijdens de CPC 2:02:51 en nu wil ik echt onder de 2 uur. De kans is wel aanwezig dat dat gaat lukken, want de voorbereiding was bepaald niet ideaal destijds (beschouw die 2:02 eigenlijk als mijn beste prestatie ooit).
Ik heb er nu al zin in.
Ofwel: * Zwabberhark - HM mag toegevoegd worden.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat is er zo leuk aan de CPC? Het is er koud, het waait waarsch hard en Den Haag is toch ook helemaal geen mooie stad ofzo?![]()
![]()
![]()
Mag niet! In Nijmegen mag je m in ieder geval niet rennend afleggenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:29 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bij de Nijmeegse dan alle vier de avonden bedoeld.
al staan ze beiden op mijn whislist om ooit rennend uit te lopen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het bier na afloopquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:32 schreef Stefanovic83 het volgende:
Wat is er zo leuk aan de CPC? Het is er koud, het waait waarsch hard en Den Haag is toch ook helemaal geen mooie stad ofzo?![]()
![]()
![]()
Nee ik denk niet te vergelijken idd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:29 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bij de Nijmeegse dan alle vier de avonden bedoeld.
al staan ze beiden op mijn whislist om ooit rennend uit te lopen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dan moet je de Sallandtrail doen Hats. Grolsch na afloop in het mooie Twente .Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: