SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*********DENK AAN LEDBANDJES/REFLECTIE*********
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 24-10-2013 21:33:21 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Over 3 dagen mijn volgende marathon gaat verre van lukkendat word volgend jaar
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Parlauf is 'handjeklaplopen': de een rent zo snel mogelijk een rondje/stuk, komt bij de ander uit, rust, terwijl de ander een rondje loopt. In de tussentijd zit er een verbindingsstukje uit, waardoor de uiteindelijk vorm een soort van 8 is:
Ik ren een 'rondje', klap Wolve af die daar aan het einde van mijn deel staat te wachten, die gaat rennen, ik loop naar beneden waar dan vervolgens Wolve weer aan komt rennen en stopt waar mijn starpunt is. Zeg maar. Ik kan het wel painten als het nodig is!
Ja doei.![]()
Eerder terug van de Veluwe dus vanavond met de loopgroep meeHeb wel flink getwijfeld of ik wel zou gaan; gisterochtend nig 10km gelopen tenslotte, maar heb heerlijk getraind
![]()
Met de bruggenloop zijn er ook aardig wat van de loopgroep; binnenkort gaan we met die groep eens wat brugtraining doen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
De Berenloop op Terschelling is ook een leuke voor ooitquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef _MvN_ het volgende:
Over 3 dagen mijn volgende marathon gaat verre van lukkendat word volgend jaar
F means you're fucked![]()
Is volgens mij ook een behoorlijk zware. Ik zit zelf ook al een beetje te kijken wat ik volgend jaar kan gaan lopen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:59 schreef YUR het volgende:
[..]
De Berenloop op Terschelling is ook een leuke voor ooit![]()
paintquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
Parlauf is 'handjeklaplopen': de een rent zo snel mogelijk een rondje/stuk, komt bij de ander uit, rust, terwijl de ander een rondje loopt. In de tussentijd zit er een verbindingsstukje uit, waardoor de uiteindelijk vorm een soort van 8 is:
Ik ren een 'rondje', klap Wolve af die daar aan het einde van mijn deel staat te wachten, die gaat rennen, ik loop naar beneden waar dan vervolgens Wolve weer aan komt rennen en stopt waar mijn starpunt is. Zeg maar. Ik kan het wel painten als het nodig is!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Iedere marathon is zwaarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:01 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Is volgens mij ook een behoorlijk zware. Ik zit zelf ook al een beetje te kijken wat ik volgend jaar kan gaan lopen.F means you're fucked![]()
Ach ja... het hele topic hier droomt van de zwaarste wedstrijden van honderdmiljoenmiljard kilometersquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:05 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maar ze komen wel in meerdere gradaties van zwaar..
Jungfrau marathonF means you're fucked![]()
Laat die paint maar komenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Dromen zijn dan ook leuk!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Ach ja... het hele topic hier droomt van de zwaarste wedstrijden van honderdmiljoenmiljard kilometers![]()
![]()
Wij. Willen. Paint.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Ach ja... het hele topic hier droomt van de zwaarste wedstrijden van honderdmiljoenmiljard kilometers
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Paint it black!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ga al heel gelukkig zijn met een marathon ooit... Voor echte ultra's ga ik toch opzoek moeten gaan naar een tijdwinkel.quote:
Zondag trailwedstrijdje, maar ga het zien als trainingsrondje, dus niet relaxen deze week. Morgen proberen om voor de eerste keer een 20 km te lopen, vrijdag heuveltraining en zaterdag gewoon bootcamp...Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Not even once.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Ach ja... het hele topic hier droomt van de zwaarste wedstrijden van honderdmiljoenmiljard kilometersIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nietes!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Ach ja... het hele topic hier droomt van de zwaarste wedstrijden van honderdmiljoenmiljard kilometers![]()
![]()
kan iemand mij nog in de Wie loopt waar plaatsen voor dit weekend
27 november 2013 [url]http://devilstrail.nl]Devil`s trail(Berg en Dal)[/[/url]
Winterstorm666 8.666 km
damit hoe moet dat nou precies@ geen computerskillshome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
zwart kan echt niet meer .. volgens de VNquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja, sorry, ik heb nieuwe Pokémonquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:16 schreef YUR het volgende:
Voorspelbare reacties, duurde nog lang voor ze er waren![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik heb nieuwe Pokémon![]()
![]()
![]()
![]()
oh mijn godquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik heb nieuwe Pokémon![]()
F means you're fucked![]()
We stellen je natuurlijk ook niet graag teleurquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:16 schreef YUR het volgende:
Voorspelbare reacties, duurde nog lang voor ze er waren
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:16 schreef winterstorm666 het volgende:
kan iemand mij nog in de Wie loopt waar plaatsen voor dit weekend
damit hoe moet dat nou precies@ geen computerskills
1
2[b]27 november 2013 [url=http://devilstrail.nl]Devil`s trail(Berg en Dal)[/b][/[/url]
Winterstorm666 8.666 kmIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: