Heb twee loodzware tassen bij.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga kijken
Zou er wel in moeten zitten.
Buiten Lissabon is je leven in die treinen in portugal echt niet veilig thoughquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:29 schreef Toto69 het volgende:
Mot ik godverredomme mn enorme tas boven in zo'n rek zitten omdat de Ns weer eens fucking hard faalt met te korte treinen met drukte. Fuck off. Dit was dus zo veel beter in Lissabon.
je hoeft niet in het buitenland te zijn geweest om te weten dat de ns kut isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:29 schreef Toto69 het volgende:
Mot ik godverredomme mn enorme tas boven in zo'n rek zitten omdat de Ns weer eens fucking hard faalt met te korte treinen met drukte. Fuck off. Dit was dus zo veel beter in Lissabon.
cachetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:30 schreef xcachet het volgende:
Toto open klb topic over nederland.
En in sommige treindelen zit wel een wc![]()
Cascais trein wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Buiten Lissabon is je leven in die treinen in portugal echt niet veilig though
Joh, krijg ik duizend chauvinistische tokkies op mn dak.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:30 schreef xcachet het volgende:
Toto open klb topic over nederland.
En in sommige treindelen zit wel een wc![]()
Alles goed?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hoeft niet in het buitenland te zijn geweest om te weten dat de ns kut is
[..]
cachet
Nederland heeft 1 van de beste treinnetwerken van Europaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hoeft niet in het buitenland te zijn geweest om te weten dat de ns kut is
[..]
cachet
Toto kan nu mijn favoriete bezigheid beoefenen, kankeren op Nederland all day erry day.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederland heeft 1 van de beste treinnetwerken van Europa
Je draaft echt zwaar door.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Joh, krijg ik duizend chauvinistische tokkies op mn dak.
deze man weetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toto kan nu mijn favoriete bezigheid beoefenen, kankeren op Nederland all day erry day.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toto kan nu mijn favoriete bezigheid beoefenen, haten op linksche menschen op Nederland all day erry day.
netwerken ja, maar vervoersmaatschappijen neequote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederland heeft 1 van de beste treinnetwerken van Europa
Dat doet het toch ook?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je draaft echt zwaar door.
Je bent 2 maanden in Portugal geweest en je doet alsof daar het walhalla is en Nederland alleen uit criminele paupers bestaat
Genoeg kuts aan Portugal, ik had het over FOK! slimmerik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent 2 maanden in Portugal geweest en je doet alsof daar het walhalla is en Nederland alleen uit criminele paupers bestaat
ja hoor, en met jou?quote:
Jij woont in Emmen. Jij denkt dat je niet normaal over straat kan savonds in de randstadquote:
Waar heb ik dat gezegd dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij woont in Emmen. Jij denkt dat je niet normaal over straat kan savonds in de randstad
Komt omdat we verwend zijn in Nederlandquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
netwerken ja, maar vervoersmaatschappijen nee
Was sarcasmequote:
Dan is het goedquote:
Watdanquote:
ja, maar kijk in de beschaafde wereld zoals duitsland of scandinavie en je ziet dat het ook beter kanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt omdat we verwend zijn in Nederlandga maar eens in oost-Europa kijken naar treinen en hun maatschappijen, stuk dramatischer hoor
Hoezo?quote:
Jij bent een criminele pauperquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Italiëquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar kijk in de beschaafde wereld zoals duitsland of scandinavie en je ziet dat het ook beter kan
quote:
Vannacht dikke paniekaanvalquote:
Oh geen idee, 2 keer door Duitsland met de trein gereden en dat was prima maargoed. Die zullen ook weleens vertraging of iets hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar kijk in de beschaafde wereld zoals duitsland of scandinavie en je ziet dat het ook beter kan
Ohquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Vannacht dikke paniekaanval
En nu heb ik weer benauwd en hartslag die echt ongezond hoog is.![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jij bent een criminele pauper
Jij bent een vlaaienvretende kutlimburger die nooit geaccepteerd zal worden in Rotterdam har harquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jij bent een criminele pauper
Om limbo's lachen wij in Rotterdam.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent een vlaaienvretende kutlimburger die nooit geaccepteerd zal worden in Rotterdam har har
al druk?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mooi zo
Ja met mij ook wel. Vakantie is alleen een zo goed als voorbij
Inderdaad. Fucking dure treinenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Nederlanders die klagen over het OV
Kom engeland dan, buiten London.
ja, nu heb ik zin in vlaaiquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent een vlaaienvretende kutlimburger die nooit geaccepteerd zal worden in Rotterdam har har
huh, het is toch pas woensdag?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mooi zo
Ja met mij ook wel. Vakantie is alleen een zo goed als voorbij
Wat voor opleiding doe je danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Tevens is een van mijn leerboeken echt gemaakt door een incompetente mongoolFoute antwoorden, spelfouten en bij opgaven twee keer hetzelfde antwoord
[ afbeelding ]
Vlaaiquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Economiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je dan?
Heb je nog steeds die lelijke tumblr?quote:
Universiteit?quote:
Vandaag werken. Morgen nog vrij. Vrijdag, zaterdag en zondag ook werken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, nu heb ik zin in vlaai
[..]
huh, het is toch pas woensdag?
He ik studeer ook (commerciele) economiequote:
ahahah was fa2 tochquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
He ik studeer ook (commerciele) economie!
Het is echt retesaai, dus als ik een einbaas blijk te zijn stap ik gewoon over naar ectrie volgend jaarquote:
geld verdienenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vandaag werken. Morgen nog vrij. Vrijdag, zaterdag en zondag ook werken.
Ja leuk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
ohjee, hou je adem in dan gaat je hartslag om laag
Jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je nog steeds die lelijke tumblr?
Baasquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is echt retesaai, dus als ik een einbaas blijk te zijn stap ik gewoon over naar ectrie volgend jaar
Wehehequote:
#diearbeidersleefquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja moet de andere helft van mijn rijbewijs nog betalen en dan is mijn spaargeld op
Commerciële economiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
ja, die krengen kunnen duur zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja moet de andere helft van mijn rijbewijs nog betalen en dan is mijn spaargeld op
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Commerciële economiealleen de naam al. Alsof je ook non-commerciële economie zou kunnen hebben
Dat is toch verkapte bedrijfskunde?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Idd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, die krengen kunnen duur zijn
Nee, bedrijfskunde is verkapte ce.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat is toch verkapte bedrijfskunde?
hier ver ben je met lessen?quote:
quote:From alright to handsome, from one room to mansions
From hanging on the block to throwing parties in the Hamptons
From, broke as a joke to rich as a bitch, I bought a
Plane and a boat and six other whips, no MARTA
From dice on the curb to stacking up chips, but harder
From birds on my nerves to chicks on my DICK! Guard your
Women dawg I went from ashy to classy
Went from a, kiss on the cheek to doing the nasty
Reach your hand up in the air and you can play with the stars
It's not the hand that you're dealt but how you're playing your cards
Krijg je ook wiskundevakken?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, bedrijfskunde is verkapte ce.
ohw, dat is niet echt veelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb eerste 2 uur gehad. Nu al geen zin meer
Waarom niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb eerste 2 uur gehad. Nu al geen zin meer
Ja, is pas over drie kwartierquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:46 schreef Crack_ het volgende:
Huh, je had die date toch vandaag pork?!':'(
veel plezier in de stad tot vanvaond fokkiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:46 schreef Fok-it het volgende:
Oke ik ben in een vervelende kutbuien ik ga naar de stad
Kusjes
Lobi voor Jordi hoor
Ja, maar niet echt moeilijke wiskundequote:
Jordi =/= Jordyquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:46 schreef Fok-it het volgende:
Oke ik ben in een vervelende kutbuien ik ga naar de stad
Kusjes
Lobi voor Jordi hoor
wat is er niet leuk aan?quote:
Weet niet. Vond het leuk om een keer te doen maar kan er gewoon niet tegen als iets niet lukt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ver gaat het?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, maar niet echt moeilijke wiskunde
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet. Vond het leuk om een keer te doen maar kan er gewoon niet tegen als iets niet lukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet. Vond het leuk om een keer te doen maar kan er gewoon niet tegen als iets niet lukt.Ik vond autolessen ook altijd kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was veel te perfectionistisch
Maar nu met rijbewijs gwn elke dag maccie jeweet![]()
Jaaa, en tegen mij half één zeggen he!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, is pas over drie kwartier
ahahah jij weet als je ribba hebt sowieso ga je eerste weken ziek vaak macciequote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:47 schreef jordyqwerty het volgende:
Maar nu met rijbewijs gwn elke dag maccie jeweet
ja toch anders stel je echt niks voor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Sowieso net als HMF 4 universitaire studies doen toch
sws enige reden waarom ik rijbewijs heb gehaaldquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahah jij weet als je ribba hebt sowieso ga je eerste weken ziek vaak maccie
okquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
sws enige reden waarom ik rijbewijs heb gehaald
Bij mij ging het echt meer dan goed al. Kan alleen niet snel optrekken en reed al wel binnen en buiten de bebouwde kom. Ik raak dan gefrustreerd dat dat steeds niet lukt en dan vind ik het niks meer aan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vond autolessen ook altijd kutWas veel te perfectionistisch
Maar nu met rijbewijs gwn elke dag maccie jeweet
Eerste paar lessen is het leren, daarna is het steeds hetzelfde tot je afrijdt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij mij ging het echt meer dan goed al. Kan alleen niet snel optrekken en reed al wel binnen en buiten de bebouwde kom. Ik raak dan gefrustreerd dat dat steeds niet lukt en dan vind ik het niks meer aan.
inso ik noem jou emogifmanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:49 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die niet in 12 lessen shit fixen
Ik was eerste keer gezakt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:49 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die niet in 12 lessen shit fixen
Je moet gewoon bij brada leren rijden bespaard veel geld. Daarna paar lesjes om te perfectioneren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Eerste paar lessen is het leren, daarna is het steeds hetzelfde tot je afrijdt.
Ja moet ook niet zo snel opgevenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Eerste paar lessen is het leren, daarna is het steeds hetzelfde tot je afrijdt.
#smoothboy #goddelijkeselfiemakenenbitcheshosselenoptinderquote:
Kreeg zo'n 30 uur pakket van m'n ouders. Als je dan zakt ga je buiten je pakket.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet gewoon bij brada leren rijden bespaard veel geld. Daarna paar lesjes om te perfectioneren.
Dunno. Zo noemen we het hier en ja, ook ik vind het eigenlijk nergens op slaan. Macht der gewoontequote:
Ik krijg na ongeveer 15 lessen de garantie al dat ik slaag. Zo niet kost dat mij niks extra dan. Maar moet wel mijn pakket van 25 lessen helemaal doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kreeg zo'n 30 uur pakket van m'n ouders. Als je dan zakt ga je buiten je pakket.
Hoeveel uur is een les bij jou dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik krijg na ongeveer 15 lessen de garantie al dat ik slaag. Zo niet kost dat mij niks extra dan. Maar moet wel mijn pakket van 25 lessen helemaal doen.
60 minquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoeveel uur is een les bij jou dan?
Wat is hetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dunno. Zo noemen we het hier en ja, ook ik vind het eigenlijk nergens op slaan. Macht der gewoonte
Meestal gaat hij er dik over heen hoor en heb ik 90 min terwijl 60 1 les is. Hij doet daar niet zo moeilijk mee tenzij iemand na mij meteen weer les heeft.quote:
Portugalquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:54 schreef Toto69 het volgende:
Ik ruik naar zweetze hebben mn deo ingenomen op het vliegveld
ratten
Nakken is eigenlijk negatief. Als je van iemand steelt nak je het van iemand. En als de kapper je kapsel verneukt heeft de kapper JOUW genakt.quote:
nakkie doenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nakken is eigenlijk negatief. Als je van iemand steelt nak je het van iemand. En als de kapper je kapsel verneukt heeft de kapper JOUW genakt.
Please don't ask.
Bij die van mij was alles strak ingepland dus geen minuutje meer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meestal gaat hij er dik over heen hoor en heb ik 90 min terwijl 60 1 les is. Hij doet daar niet zo moeilijk mee tenzij iemand na mij meteen weer les heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Hahahaahquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nakken is eigenlijk negatief. Als je van iemand steelt nak je het van iemand. En als de kapper je kapsel verneukt heeft de kapper JOUW genakt.
Please don't ask.
ik ging maar een keer #trotsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahah jij weet als je ribba hebt sowieso ga je eerste weken ziek vaak maccie
40 lessen is het gemiddelde in Nederland. Als je in een grote stad woont dan doe je er nog wel langer over. Hoe lang heb jij er over gedaan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bij die van mij was alles strak ingepland dus geen minuutje meer.
Heb wel relatief best lang erover gedaan.
nakken is snuivenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Please don't ask.
Ik vind dat iedereen verplicht in een grote stad moet lessen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
40 lessen is het gemiddelde in Nederland. Als je in een grote stad woont dan doe je er nog wel langer over. Hoe lang heb jij er over gedaan?
Deventer is ALTIJD kutquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:57 schreef Toto69 het volgende:
!!!!!! Verstoring bij Deventer, we mogen nog even een uur wachten
deventer centraal?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:57 schreef Toto69 het volgende:
Dat komt omdat er in de hele vakantie overal in Nederland werk is aan het spoor. Had je kunnen weten van te voren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:57 schreef Toto69 het volgende:
OHHHHHHHHHHHHHH BRA BRA POWquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles is bij jouw snuiven
40 lessen van een uur ja, ik heb er wel ruim 50 uur gedaan denk ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
40 lessen is het gemiddelde in Nederland. Als je in een grote stad woont dan doe je er nog wel langer over. Hoe lang heb jij er over gedaan?
ik snuif niet dus dit is onzinquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles is bij jouw snuiven
Ik heb onwijs veel geluk dat ik voor CBR niet naar Amersfoort of Utrecht moet maar gewoon in Harderwijk kan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen verplicht in een grote stad moet lessen.
Hoorn groot genoeg?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen verplicht in een grote stad moet lessen.
Er is maar 1 station in deventer dacht ikquote:
is die ah2go er nog , zoja ga daar naar toe en vraag wie er werktquote:
colmschate heb je ofzoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is maar 1 station in deventer dacht ik
Dat is wel redelijk veel. Maar als je ouders het toch betalenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
40 lessen van een uur ja, ik heb er wel ruim 50 uur gedaan denk ik.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die niet op hun 17e al solo mochten rijden
nee, dat mocht nog niet toen ik lessen hadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan moet je met een begeleiderquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:59 schreef Insomnia_ het volgende:
oke, neem bier mee terugquote:
sigaretten en eau de toilette zijn ook goedquote:
Nee, geen alcohol meer wil ik eigenlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sigaretten en eau de toilette zijn ook goed
Oh dat is waar ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:02 schreef xcachet het volgende:
Ik pas met oud en nieuw. Lekker rebels omdat ik dan niet meer legaal mag drinken.
Ik word er echt depressief van wakker tegenwoordigquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb je er elke ochtend last van dan?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:02 schreef xcachet het volgende:
Ik pas met oud en nieuw. Lekker rebels omdat ik dan niet meer legaal mag drinken.
Von 'm gisterr ook wel goed spelen.quote:
Dat moet je niet willen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:03 schreef Tjacka het volgende:
ik wil wel stoppen met doordeweeks drinken
begin een inso te worden
Sinds ik goedkope vodka heb hier gevonden bij polish shop, jezuschristus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:03 schreef Tjacka het volgende:
ik wil wel stoppen met doordeweeks drinken
begin een inso te worden
en grote fles hugo boss, die van de vorige trip is bijna opquote:
Daar wil ik het niet over hebbenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Von 'm ginger ook wel goed spelen.
huh koop je die oostblok?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en grote fles hugo boss, die van de vorige trip is bijna op
Oke. Maar ga niet naar Praag ofzo hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en grote fles hugo boss, die van de vorige trip is bijna op
was toevallig.quote:
Even luisteren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
deze liedje ging ik luisteren en dat is wel truth.
wist niet dat eau de toilette goedkoper was daar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was toevallig.
was toen in dresden bij bij volkswagen. met een collega even de grens over naar tsjechie.
vlak over de grens daar lag een winkel die alleen maar alcohol, peuken en eau de toilette verkocht
ons gezelschap houdenquote:
Luister je ook Kendrick?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
deze liedje ging ik luisteren en dat is wel truth.
Hoezo?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:06 schreef Tjacka het volgende:
ik denk dat ik afstand neem van #teaminsomnia_
veel goedkoper zelfs. maar goed, voor bijna alle toiletspul ga ik naar duitsland. als een fles douchegel daar al de helft kost van hier loont het zich wel om af en toe groots in te slaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wist niet dat eau de toilette goedkoper was daar.
Ik stop.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan niet met mensen die drugs gebruiken omgaan
Jij kan niet met jezelf omgaan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan niet met mensen die drugs gebruiken omgaan
Nee, is serieus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
oke gequote je komt er niet meer onderuit.
Nee, ik kan niet met mate drinken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stop ook met roken. Drinken kan toch wel?
beter stoppen met drinkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stop ook met roken. Drinken kan toch wel?
ohquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet met mate drinken.
Ehm, hoe groot was die fles?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Gister ook, had nieuwe vodka. Drink 1 glaasje om 10 uur, 3 uur. Fles leeg
700 clquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ehm, hoe groot was die fles?
ja ik ook, en dat is echt klote.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:13 schreef Tjacka het volgende:
ik weet niet hoe ik met mense om moet gaan die niks drinken.
want als ik wat met iemand doe, drink ik altijd eigenlijk.
ohquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:13 schreef Tjacka het volgende:
ik weet niet hoe ik met mensen om moet gaan die niks drinken.
want als ik wat met iemand doe, drink ik altijd eigenlijk.
Ik kan niet 1-2 glazen drinken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vast wel. Zo erg is het toch ook weer niet?
Oke dan gewoon stoppen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan niet 1-2 glazen drinken.
gek eigenlijk hoeveel mensen dat doenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:17 schreef Xeor het volgende:
Ik drink eigenlijk ook wel altijd als ik iets ga doen.
Ja gewoonte geworden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gek eigenlijk hoeveel mensen dat doen
Ik ook.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:26 schreef Tjacka het volgende:
ik ga vanavond proberen niet te drinken
Ik drink meer om zat te worden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou ja als het voor de smaak is niet zo erg.
ja welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga cachie niet van dr werk afhouden
jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:27 schreef xcachet het volgende:
Inso wil je me wel helpen als ik niet weet hoe je iets in het Engels zeg?
Ga niet drinken..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben zaterdag al niet geweest dit is mijn herkansing
heb ik maar een keer gedaan op mij brommer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |