Heb twee loodzware tassen bij.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Ga kijken
Zou er wel in moeten zitten.
Buiten Lissabon is je leven in die treinen in portugal echt niet veilig thoughquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:29 schreef Toto69 het volgende:
Mot ik godverredomme mn enorme tas boven in zo'n rek zitten omdat de Ns weer eens fucking hard faalt met te korte treinen met drukte. Fuck off. Dit was dus zo veel beter in Lissabon.
je hoeft niet in het buitenland te zijn geweest om te weten dat de ns kut isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:29 schreef Toto69 het volgende:
Mot ik godverredomme mn enorme tas boven in zo'n rek zitten omdat de Ns weer eens fucking hard faalt met te korte treinen met drukte. Fuck off. Dit was dus zo veel beter in Lissabon.
cachetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:30 schreef xcachet het volgende:
Toto open klb topic over nederland.
En in sommige treindelen zit wel een wc![]()
Cascais trein wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Buiten Lissabon is je leven in die treinen in portugal echt niet veilig though
Joh, krijg ik duizend chauvinistische tokkies op mn dak.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:30 schreef xcachet het volgende:
Toto open klb topic over nederland.
En in sommige treindelen zit wel een wc![]()
Alles goed?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hoeft niet in het buitenland te zijn geweest om te weten dat de ns kut is
[..]
cachet
Nederland heeft 1 van de beste treinnetwerken van Europaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hoeft niet in het buitenland te zijn geweest om te weten dat de ns kut is
[..]
cachet
Toto kan nu mijn favoriete bezigheid beoefenen, kankeren op Nederland all day erry day.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederland heeft 1 van de beste treinnetwerken van Europa
Je draaft echt zwaar door.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Joh, krijg ik duizend chauvinistische tokkies op mn dak.
deze man weetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toto kan nu mijn favoriete bezigheid beoefenen, kankeren op Nederland all day erry day.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toto kan nu mijn favoriete bezigheid beoefenen, haten op linksche menschen op Nederland all day erry day.
netwerken ja, maar vervoersmaatschappijen neequote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederland heeft 1 van de beste treinnetwerken van Europa
Dat doet het toch ook?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je draaft echt zwaar door.
Je bent 2 maanden in Portugal geweest en je doet alsof daar het walhalla is en Nederland alleen uit criminele paupers bestaat
Genoeg kuts aan Portugal, ik had het over FOK! slimmerik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je draaft echt zwaar door.
Je bent 2 maanden in Portugal geweest en je doet alsof daar het walhalla is en Nederland alleen uit criminele paupers bestaat
ja hoor, en met jou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |