Wat voor opleiding doe je danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:40 schreef jordyqwerty het volgende:
Tevens is een van mijn leerboeken echt gemaakt door een incompetente mongoolFoute antwoorden, spelfouten en bij opgaven twee keer hetzelfde antwoord
[ afbeelding ]
Vlaaiquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent een vlaaienvretende kutlimburger die nooit geaccepteerd zal worden in Rotterdam har har
Economiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je dan?
Heb je nog steeds die lelijke tumblr?quote:
Universiteit?quote:
Vandaag werken. Morgen nog vrij. Vrijdag, zaterdag en zondag ook werken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, nu heb ik zin in vlaai
[..]
huh, het is toch pas woensdag?
He ik studeer ook (commerciele) economiequote:
ahahah was fa2 tochquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
He ik studeer ook (commerciele) economie!
Het is echt retesaai, dus als ik een einbaas blijk te zijn stap ik gewoon over naar ectrie volgend jaarquote:
geld verdienenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vandaag werken. Morgen nog vrij. Vrijdag, zaterdag en zondag ook werken.
Ja leuk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
ohjee, hou je adem in dan gaat je hartslag om laag
Jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je nog steeds die lelijke tumblr?
Baasquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is echt retesaai, dus als ik een einbaas blijk te zijn stap ik gewoon over naar ectrie volgend jaar
Wehehequote:
#diearbeidersleefquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja moet de andere helft van mijn rijbewijs nog betalen en dan is mijn spaargeld op
Commerciële economiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
He ik studeer ook (commerciele) economie!
ja, die krengen kunnen duur zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja moet de andere helft van mijn rijbewijs nog betalen en dan is mijn spaargeld op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |