Waar heb ik dat gezegd dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij woont in Emmen. Jij denkt dat je niet normaal over straat kan savonds in de randstad
Komt omdat we verwend zijn in Nederlandquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
netwerken ja, maar vervoersmaatschappijen nee
Was sarcasmequote:
Dan is het goedquote:
Watdanquote:
ja, maar kijk in de beschaafde wereld zoals duitsland of scandinavie en je ziet dat het ook beter kanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt omdat we verwend zijn in Nederlandga maar eens in oost-Europa kijken naar treinen en hun maatschappijen, stuk dramatischer hoor
Hoezo?quote:
Jij bent een criminele pauperquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je draaft echt zwaar door.
Je bent 2 maanden in Portugal geweest en je doet alsof daar het walhalla is en Nederland alleen uit criminele paupers bestaat
Italiëquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar kijk in de beschaafde wereld zoals duitsland of scandinavie en je ziet dat het ook beter kan
quote:
Vannacht dikke paniekaanvalquote:
Oh geen idee, 2 keer door Duitsland met de trein gereden en dat was prima maargoed. Die zullen ook weleens vertraging of iets hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar kijk in de beschaafde wereld zoals duitsland of scandinavie en je ziet dat het ook beter kan
Ohquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Vannacht dikke paniekaanval
En nu heb ik weer benauwd en hartslag die echt ongezond hoog is.![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jij bent een criminele pauper
Jij bent een vlaaienvretende kutlimburger die nooit geaccepteerd zal worden in Rotterdam har harquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jij bent een criminele pauper
Om limbo's lachen wij in Rotterdam.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent een vlaaienvretende kutlimburger die nooit geaccepteerd zal worden in Rotterdam har har
al druk?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mooi zo
Ja met mij ook wel. Vakantie is alleen een zo goed als voorbij
Inderdaad. Fucking dure treinenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Nederlanders die klagen over het OV
Kom engeland dan, buiten London.
ja, nu heb ik zin in vlaaiquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent een vlaaienvretende kutlimburger die nooit geaccepteerd zal worden in Rotterdam har har
huh, het is toch pas woensdag?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mooi zo
Ja met mij ook wel. Vakantie is alleen een zo goed als voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |