Hoeveel uur is een les bij jou dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik krijg na ongeveer 15 lessen de garantie al dat ik slaag. Zo niet kost dat mij niks extra dan. Maar moet wel mijn pakket van 25 lessen helemaal doen.
60 minquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoeveel uur is een les bij jou dan?
Wat is hetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dunno. Zo noemen we het hier en ja, ook ik vind het eigenlijk nergens op slaan. Macht der gewoonte
Meestal gaat hij er dik over heen hoor en heb ik 90 min terwijl 60 1 les is. Hij doet daar niet zo moeilijk mee tenzij iemand na mij meteen weer les heeft.quote:
Portugalquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:54 schreef Toto69 het volgende:
Ik ruik naar zweetze hebben mn deo ingenomen op het vliegveld
ratten
Nakken is eigenlijk negatief. Als je van iemand steelt nak je het van iemand. En als de kapper je kapsel verneukt heeft de kapper JOUW genakt.quote:
nakkie doenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nakken is eigenlijk negatief. Als je van iemand steelt nak je het van iemand. En als de kapper je kapsel verneukt heeft de kapper JOUW genakt.
Please don't ask.
Bij die van mij was alles strak ingepland dus geen minuutje meer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Meestal gaat hij er dik over heen hoor en heb ik 90 min terwijl 60 1 les is. Hij doet daar niet zo moeilijk mee tenzij iemand na mij meteen weer les heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Hahahaahquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nakken is eigenlijk negatief. Als je van iemand steelt nak je het van iemand. En als de kapper je kapsel verneukt heeft de kapper JOUW genakt.
Please don't ask.
ik ging maar een keer #trotsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahah jij weet als je ribba hebt sowieso ga je eerste weken ziek vaak maccie
40 lessen is het gemiddelde in Nederland. Als je in een grote stad woont dan doe je er nog wel langer over. Hoe lang heb jij er over gedaan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bij die van mij was alles strak ingepland dus geen minuutje meer.
Heb wel relatief best lang erover gedaan.
nakken is snuivenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Please don't ask.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |