quote:From alright to handsome, from one room to mansions
From hanging on the block to throwing parties in the Hamptons
From, broke as a joke to rich as a bitch, I bought a
Plane and a boat and six other whips, no MARTA
From dice on the curb to stacking up chips, but harder
From birds on my nerves to chicks on my DICK! Guard your
Women dawg I went from ashy to classy
Went from a, kiss on the cheek to doing the nasty
Reach your hand up in the air and you can play with the stars
It's not the hand that you're dealt but how you're playing your cards
Krijg je ook wiskundevakken?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, bedrijfskunde is verkapte ce.
ohw, dat is niet echt veelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb eerste 2 uur gehad. Nu al geen zin meer
Waarom niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb eerste 2 uur gehad. Nu al geen zin meer
Ja, is pas over drie kwartierquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:46 schreef Crack_ het volgende:
Huh, je had die date toch vandaag pork?!':'(
veel plezier in de stad tot vanvaond fokkiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:46 schreef Fok-it het volgende:
Oke ik ben in een vervelende kutbuien ik ga naar de stad
Kusjes
Lobi voor Jordi hoor
Ja, maar niet echt moeilijke wiskundequote:
Jordi =/= Jordyquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:46 schreef Fok-it het volgende:
Oke ik ben in een vervelende kutbuien ik ga naar de stad
Kusjes
Lobi voor Jordi hoor
wat is er niet leuk aan?quote:
Weet niet. Vond het leuk om een keer te doen maar kan er gewoon niet tegen als iets niet lukt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ver gaat het?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, maar niet echt moeilijke wiskunde
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet. Vond het leuk om een keer te doen maar kan er gewoon niet tegen als iets niet lukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Weet niet. Vond het leuk om een keer te doen maar kan er gewoon niet tegen als iets niet lukt.Ik vond autolessen ook altijd kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was veel te perfectionistisch
Maar nu met rijbewijs gwn elke dag maccie jeweet![]()
Jaaa, en tegen mij half één zeggen he!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, is pas over drie kwartier
ahahah jij weet als je ribba hebt sowieso ga je eerste weken ziek vaak macciequote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:47 schreef jordyqwerty het volgende:
Maar nu met rijbewijs gwn elke dag maccie jeweet
ja toch anders stel je echt niks voor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Sowieso net als HMF 4 universitaire studies doen toch
sws enige reden waarom ik rijbewijs heb gehaaldquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahah jij weet als je ribba hebt sowieso ga je eerste weken ziek vaak maccie
okquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
sws enige reden waarom ik rijbewijs heb gehaald
Bij mij ging het echt meer dan goed al. Kan alleen niet snel optrekken en reed al wel binnen en buiten de bebouwde kom. Ik raak dan gefrustreerd dat dat steeds niet lukt en dan vind ik het niks meer aan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vond autolessen ook altijd kutWas veel te perfectionistisch
Maar nu met rijbewijs gwn elke dag maccie jeweet
Eerste paar lessen is het leren, daarna is het steeds hetzelfde tot je afrijdt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij mij ging het echt meer dan goed al. Kan alleen niet snel optrekken en reed al wel binnen en buiten de bebouwde kom. Ik raak dan gefrustreerd dat dat steeds niet lukt en dan vind ik het niks meer aan.
inso ik noem jou emogifmanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:49 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die niet in 12 lessen shit fixen
Ik was eerste keer gezakt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:49 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die niet in 12 lessen shit fixen
Je moet gewoon bij brada leren rijden bespaard veel geld. Daarna paar lesjes om te perfectioneren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Eerste paar lessen is het leren, daarna is het steeds hetzelfde tot je afrijdt.
Ja moet ook niet zo snel opgevenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Eerste paar lessen is het leren, daarna is het steeds hetzelfde tot je afrijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |