Hoorn groot genoeg?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen verplicht in een grote stad moet lessen.
Er is maar 1 station in deventer dacht ikquote:
is die ah2go er nog , zoja ga daar naar toe en vraag wie er werktquote:
colmschate heb je ofzoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is maar 1 station in deventer dacht ik
Dat is wel redelijk veel. Maar als je ouders het toch betalenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
40 lessen van een uur ja, ik heb er wel ruim 50 uur gedaan denk ik.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die niet op hun 17e al solo mochten rijden
nee, dat mocht nog niet toen ik lessen hadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan moet je met een begeleiderquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:59 schreef Insomnia_ het volgende:
oke, neem bier mee terugquote:
sigaretten en eau de toilette zijn ook goedquote:
Nee, geen alcohol meer wil ik eigenlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sigaretten en eau de toilette zijn ook goed
Oh dat is waar ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:02 schreef xcachet het volgende:
Ik pas met oud en nieuw. Lekker rebels omdat ik dan niet meer legaal mag drinken.
Ik word er echt depressief van wakker tegenwoordigquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb je er elke ochtend last van dan?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:02 schreef xcachet het volgende:
Ik pas met oud en nieuw. Lekker rebels omdat ik dan niet meer legaal mag drinken.
Von 'm gisterr ook wel goed spelen.quote:
Dat moet je niet willen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:03 schreef Tjacka het volgende:
ik wil wel stoppen met doordeweeks drinken
begin een inso te worden
Sinds ik goedkope vodka heb hier gevonden bij polish shop, jezuschristus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:03 schreef Tjacka het volgende:
ik wil wel stoppen met doordeweeks drinken
begin een inso te worden
en grote fles hugo boss, die van de vorige trip is bijna opquote:
Daar wil ik het niet over hebbenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Von 'm ginger ook wel goed spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |