Ik vind dat iedereen verplicht in een grote stad moet lessen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
40 lessen is het gemiddelde in Nederland. Als je in een grote stad woont dan doe je er nog wel langer over. Hoe lang heb jij er over gedaan?
Deventer is ALTIJD kutquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:57 schreef Toto69 het volgende:
!!!!!! Verstoring bij Deventer, we mogen nog even een uur wachten
deventer centraal?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:57 schreef Toto69 het volgende:
Dat komt omdat er in de hele vakantie overal in Nederland werk is aan het spoor. Had je kunnen weten van te voren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:57 schreef Toto69 het volgende:
OHHHHHHHHHHHHHH BRA BRA POWquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles is bij jouw snuiven
40 lessen van een uur ja, ik heb er wel ruim 50 uur gedaan denk ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
40 lessen is het gemiddelde in Nederland. Als je in een grote stad woont dan doe je er nog wel langer over. Hoe lang heb jij er over gedaan?
ik snuif niet dus dit is onzinquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles is bij jouw snuiven
Ik heb onwijs veel geluk dat ik voor CBR niet naar Amersfoort of Utrecht moet maar gewoon in Harderwijk kan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen verplicht in een grote stad moet lessen.
Hoorn groot genoeg?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen verplicht in een grote stad moet lessen.
Er is maar 1 station in deventer dacht ikquote:
is die ah2go er nog , zoja ga daar naar toe en vraag wie er werktquote:
colmschate heb je ofzoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is maar 1 station in deventer dacht ik
Dat is wel redelijk veel. Maar als je ouders het toch betalenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
40 lessen van een uur ja, ik heb er wel ruim 50 uur gedaan denk ik.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die niet op hun 17e al solo mochten rijden
nee, dat mocht nog niet toen ik lessen hadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan moet je met een begeleiderquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:59 schreef Insomnia_ het volgende:
oke, neem bier mee terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |