huh koop je die oostblok?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en grote fles hugo boss, die van de vorige trip is bijna op
Oke. Maar ga niet naar Praag ofzo hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en grote fles hugo boss, die van de vorige trip is bijna op
was toevallig.quote:
Even luisteren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
deze liedje ging ik luisteren en dat is wel truth.
wist niet dat eau de toilette goedkoper was daar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was toevallig.
was toen in dresden bij bij volkswagen. met een collega even de grens over naar tsjechie.
vlak over de grens daar lag een winkel die alleen maar alcohol, peuken en eau de toilette verkocht
ons gezelschap houdenquote:
Luister je ook Kendrick?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
deze liedje ging ik luisteren en dat is wel truth.
Hoezo?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:06 schreef Tjacka het volgende:
ik denk dat ik afstand neem van #teaminsomnia_
veel goedkoper zelfs. maar goed, voor bijna alle toiletspul ga ik naar duitsland. als een fles douchegel daar al de helft kost van hier loont het zich wel om af en toe groots in te slaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wist niet dat eau de toilette goedkoper was daar.
Ik stop.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan niet met mensen die drugs gebruiken omgaan
Jij kan niet met jezelf omgaan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan niet met mensen die drugs gebruiken omgaan
Nee, is serieus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
oke gequote je komt er niet meer onderuit.
Nee, ik kan niet met mate drinken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stop ook met roken. Drinken kan toch wel?
beter stoppen met drinkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stop ook met roken. Drinken kan toch wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |