SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we even negatief blijven alsjeblieft.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:57 schreef tammepiet het volgende:
[ afbeelding ]
gevolgd door Cambuur en Roda tot de winterstop.
Enige goede vleugelspelers die net zo worden opgeleid als bij Ajax zijn die van Barcelona. Misschien toch maar weer daar shoppen dan? Cuenca is echt niet slechter dan De Sa of Fischer op dit moment...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Laten we het eens positief bekijken. In principe staat de basis van achteren wel goed nu. Met Cillessen, Van Rhijn/Ligeon, Veltman, Denswil, Boilesen en Blind als verdedigende middenvelder zou ik tevreden zijn. En in principe moet je die zes spelers nog wel minstens twee seizoenen kunnen behouden zonder dat ze gelijk naar een buitenlandse club gaan. Hopen dat De Jong deze zomer nog wat miljoenen oplevert en dan kijken of je nog een goede creatieve middenvelder kunt halen die kan concurreren met Duarte en Serero. Ook zou ik Andersen wel eens een keer op het middenveld willen zien. Alleen voorin blijft een probleem. Twee spitsen die eigenlijk allebei tekort komen. En te jonge vleugelspelers waar je geen constante prestaties kan van verwachten. Waar haal je een goede vleugelspeler vandaan?
Dat zei je een seizoen geleden ook over Eriksen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Die Fischer en Siggy moet je toch gewoon lekker in de Jupilerleague neerplempen man,
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:29 schreef GGMM het volgende:
Gewoon ongelukkig gisteren.Zonde, maar met zo'n jong team ga je dit soort wedstrijden wel eens verliezen, het is niet anders.
Veldman speelde als een baas trouwens. Mooi dat we weer 2 Nederlandse verdedigende talenten hebben. Na de winterstop gaan we weer knallen en worden we weer kampioen, ook zonder aankoop.
Ja, en ik vind het nog niets, die Eriksen, bij zijn "ik ga alleen naar een CL spelende topclub" Spurs, gewoon een matige club die nooit iets zullen winnen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:29 schreef GGMM het volgende:
Gewoon ongelukkig gisteren.Zonde, maar met zo'n jong team ga je dit soort wedstrijden wel eens verliezen, het is niet anders.
Veldman speelde als een baas trouwens. Mooi dat we weer 2 Nederlandse verdedigende talenten hebben. Na de winterstop gaan we weer knallen en worden we weer kampioen, ook zonder aankoop.
[..]
Dat zei je een seizoen geleden ook over Eriksen.![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en ik vind het nog niets, die Eriksen, bij zijn "ik ga alleen naar een CL spelende topclub" Spurs, gewoon een matige club die nooit iets zullen winnen.
Ok, ik overdrijf, maar komop, die 2 waren echt te kansloos voor woorden gisteren.quote:
*Veltmanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei je een seizoen geleden ook over Eriksen.![]()
Ja, eens. Siggy hoeft voor mij sowieso niet, ik zie liever een voetballende spits. Zeker omdat er toch geen fatsoenlijke voorzet van de flanken komt. Laat Hoesen dan spelen, die is met al zijn beperkingen toch nuttiger dan Siggy denk ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, ik overdrijf, maar komop, die 2 waren echt te kansloos voor woorden gisteren.
Fischer moet gewoon eens terug naar de basis, laat hem maar een paar keer bikkelen tegen VVV. Hij denkt nog steeds dat hij geweldig is, hij gaat doodleuk op 3 verdedigers af met de bal en denkt er als Messi wel doorheen te komen. Hij schiet op doel vanaf 30 meter, en die bal is echt niet in de buurt van "tussen de palen"quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Siggy hoeft voor mij sowieso niet, ik zie liever een voetballende spits. Zeker omdat er toch geen fatsoenlijke voorzet van de flanken komt. Laat Hoesen dan spelen, die is met al zijn beperkingen toch nuttiger dan Siggy denk ik.
Fischer moet je wmb gewoon vertrouwen blijven geven, die heeft echt wel talent, maar is gewoon jong en heeft z'n dip. Daarnaast heb je weinig wat op die plek uit de voeten kan.
Een Van Rhijn baart me eerlijk gezegd nog meer zorgen trouwens.
Als we iedereen die niet goed speelt het vertrouwen moeten blijven geven.. Sorry, maar hij heeft echt genoeg kansen gehad. Ik heb liever dat hij bij Jong Ajax zijn vorm probeert te vinden dan in het eerste. Zelfde met Sigthorsson, presteert ook niks en blijft erin staan. Ik weet niet of Hoesen het beter zou doen als hij een paar wedstrijden in de basis staat, maar veel erger dan dit kan het ook niet. Al kan Sigi daar niks aan doen, hij krijgt gewoon geen ballen..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Siggy hoeft voor mij sowieso niet, ik zie liever een voetballende spits. Zeker omdat er toch geen fatsoenlijke voorzet van de flanken komt. Laat Hoesen dan spelen, die is met al zijn beperkingen toch nuttiger dan Siggy denk ik.
Fischer moet je wmb gewoon vertrouwen blijven geven, die heeft echt wel talent, maar is gewoon jong en heeft z'n dip. Daarnaast heb je weinig wat op die plek uit de voeten kan.
Een Van Rhijn baart me eerlijk gezegd nog meer zorgen trouwens.
Ja, met Siggy heb ik meer het gevoel dat het geen spits is voor dit Ajax. Al moet die bal van gisteren er gewoon in natuurlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als we iedereen die niet goed speelt het vertrouwen moeten blijven geven.. Sorry, maar hij heeft echt genoeg kansen gehad. Ik heb liever dat hij bij Jong Ajax zijn vorm probeert te vinden dan in het eerste. Zelfde met Sigthorsson, presteert ook niks en blijft erin staan. Ik weet niet of Hoesen het beter zou doen als hij een paar wedstrijden in de basis staat, maar veel erger dan dit kan het ook niet. Al kan Sigi daar niks aan doen, hij krijgt gewoon geen ballen..
Bij mij komt hij juist extreem onzeker over. Blijft dingen proberen die hij (momenteel) niet kan. Je zou hem uit de basis kunnen halen, maar zo heel veel alternatieven hebben we imo niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fischer moet gewoon eens terug naar de basis, laat hem maar een paar keer bikkelen tegen VVV. Hij denkt nog steeds dat hij geweldig is, hij gaat doodleuk op 3 verdedigers af met de bal en denkt er als Messi wel doorheen te komen. Hij schiet op doel vanaf 30 meter, en die bal is echt niet in de buurt van "tussen de palen"
Nee, daar zit ook wel iets in, de selectie is gewoon veels te mager dit jaar. Je hebt echt niets op de bank. Al denk ik dat je gewoon meer aan Hoesen hebt, niet dat hij een killer is maar hij kan meevoetballen, Siggy kan echt nietsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, met Siggy heb ik meer het gevoel dat het geen spits is voor dit Ajax. Al moet die bal van gisteren er gewoon in natuurlijk.
[..]
Bij mij komt hij juist extreem onzeker over. Blijft dingen proberen die hij (momenteel) niet kan. Je zou hem uit de basis kunnen halen, maar zo heel veel alternatieven hebben we imo niet.
Wachten op Bojan dan maarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:48 schreef GGMM het volgende:
Ja, met Siggy heb ik meer het gevoel dat het geen spits is voor dit Ajax. Al moet die bal van gisteren er gewoon in natuurlijk.
Alweer?quote:
Ja, lullig voor Siggy, want ik denk dat als er wat voorzetten gegeven worden dat hij prima zou zijn. Hij werkt ook keihard, maar het is nu op dit moment gewoon heel weinig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, daar zit ook wel iets in, de selectie is gewoon veels te mager dit jaar. Je hebt echt niets op de bank. Al denk ik dat je gewoon meer aan Hoesen hebt, niet dat hij een killer is maar hij kan meevoetballen, Siggy kan echt niets.
Sja, wellicht, maar in het meevoetballen is het echt dramatisch, en ik zie hem al een tijdje ballen "doorkoppen" naar zichzelf zeg maarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, lullig voor Siggy, want ik denk dat als er wat voorzetten gegeven worden dat hij prima zou zijn. Hij werkt ook keihard, maar het is nu op dit moment gewoon heel weinig.
Ach.. Bojan heeft twee wedstrijden in de spits gespeeld, tegen Barcelona ging het goed en tegen PSV tot de 1-0 ook. Ik denk dat Bojan erg gemotiveerd is, dus erg lang zal het niet duren voordat hij in vorm is lijkt me. Of hij mag op linksbuiten om ons wonderkind te vervangen..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alweer?.
Nou ja, die begon eindelijk een beetje redelijk te voetballen voor zijn blessure, maar hoelang duurt het deze keer tot hij in vorm is?
En over vorm gesproken, de jong is echt een drama nog...
Ik zou ook gefrustreerd zijn als je zo verschrikkelijk veel beter bent en je verliest wederom.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:54 schreef tammepiet het volgende:
Zijn toch wat stoeltjes gesloopt en spullen gegooid naar vakken ernaast. Jammer
Ja, dan mag je met stoeltjes gooien idd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou ook gefrustreerd zijn als je zo verschrikkelijk veel beter bent en je verliest wederom.
Ik vind het wel een slecht teken, dat je blijkbaar 3 keer beter bent dan de tegenstander, maar wel 7 punten verliest. Ik vraag me af of je dan wel realistisch bent, want ondanks dat we beter zijn, verliezen we continu punten. Dat we slechts op 1 punt achter staan is de armoede van de competitie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:41 schreef over_hedge het volgende:
Als je de topic van vorig jaar (en het jaar ervoor en het jaar daarvoor) leest. Dan zie je precies de zelfde post. Verschil nu alleen is dat je maar 1 punt achter staat van de nummer 1. Dus zo slecht is het allemaal niet.
en 3e worden in de cl(poule) kan ook nog makkelijk.
En na de winterstop begint het straks weer te lopen en gaan die kansen er wel in en dan zijn we opeens weer de bestequote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:48 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind het wel een slecht teken, dat je blijkbaar 3 keer beter bent dan de tegenstander, maar wel 7 punten verliest. Ik vraag me af of je dan wel realistisch bent, want ondanks dat we beter zijn, verliezen we continu punten. Dat we slechts op 1 punt achter staan is de armoede van de competitie.
Oké oké, wacht. Stel nou wij winnen van Celtic 6 november. Dan hebben wij 4, Celtic 3 punten. Celtic speelt nog thuis tegen AC Milan.. Ik ga er vanuit dat ze dan op 6 staan. Dan moeten wij dus thuis van Barca, of uit bij Milan winnen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:41 schreef over_hedge het volgende:
Als je de topic van vorig jaar (en het jaar ervoor en het jaar daarvoor) leest. Dan zie je precies de zelfde post. Verschil nu alleen is dat je maar 1 punt achter staat van de nummer 1. Dus zo slecht is het allemaal niet.
en 3e worden in de cl(poule) kan ook nog makkelijk. Stelletje zuurpruimen.
Weet niet of Celtic zo makkelijk thuis wint van milaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oké oké, wacht. Stel nou wij winnen van Celtic 6 november. Dan hebben wij 4, Celtic 3 punten. Celtic speelt nog thuis tegen AC Milan.. Ik ga er vanuit dat ze dan op 6 staan. Dan moeten wij dus thuis van Barca, of uit bij Milan winnen.
Ik zeg niet dat het kut is, dat was het gisteren ook zeker niet. Ik zeg dat het niet realistisch is om altijd maar terug te vallen op "maar we waren beter". Steeds weer datzelfde verhaaltje:quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En na de winterstop begint het straks weer te lopen en gaan die kansen er wel in en dan zijn we opeens weer de besteHet springt hier nogal snel van alles is kut tot aan wij zijn de beste.
Zeggen dat het nu allemaal zo super kut is is ook niet realistisch. Zo slecht spelen we niet. Komt ook gewoon pech bij kijken. Tegen milaan een penalty die geen penalty was. Nu denswil die ongelukkig de de bal van richting veranderd. Als die 2 dingen niet gebeurd waren waren de post nu hier heel anders geweest.
Natuurlijk mogen we klagen. Alleen sommige (jij blijkbaar niet dusquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:01 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het kut is, dat was het gisteren ook zeker niet. Ik zeg dat het niet realistisch is om altijd maar terug te vallen op "maar we waren beter". Steeds weer datzelfde verhaaltje:
- Het veldspel was goed
- We hebben meer mogelijkheden gecreeerd
- We hebben weinig weggegeven
- kortom, we waren beter
Wat heb je daaraan?
Je aanval is uit vorm of mist kwaliteit en daarom verlies je wedstrijden. In de Nederlandse competitie kom je ermee weg. Internationaal lachen ze je uit.
Maar he, we laten het balletje goed rondgaan, dus waarom zouden we klagen?
wel eens, als 1 wedstrijd de bal er niet in wil gaan, dan kan ik me nog geruststellen met 'we waren beter'. Maar als ik Siem of Kolbeinn wedstrijden achter elkaar grote kansen naast zie schieten en Fischer die al het hele seizoen totaal niks toevoegt, dan ligt het toch gewoon ook bij kwaliteit of op zijn minst vorm.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:01 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het kut is, dat was het gisteren ook zeker niet. Ik zeg dat het niet realistisch is om altijd maar terug te vallen op "maar we waren beter". Steeds weer datzelfde verhaaltje:
- Het veldspel was goed
- We hebben meer mogelijkheden gecreeerd
- We hebben weinig weggegeven
- kortom, we waren beter
Wat heb je daaraan?
Je aanval is uit vorm of mist kwaliteit en daarom verlies je wedstrijden. In de Nederlandse competitie kom je ermee weg. Internationaal lachen ze je uit.
Maar he, we laten het balletje goed rondgaan, dus waarom zouden we klagen?
We hebben geluk dat Celtic - Milan niet de laatste wedstrijd is, anders zou het kunnen dat Milan met een B-elftal komt als ze al geplaatst zijn. Stel: Ajax wint van Celtic, Barcelona wint van AC Milan. Dan is Barcelona al geplaatst als ik het goed heb, en dan komt Ajax - Barcelona. Dan maken we een kansje, als ze niet meer vol gas gaan. AC Milan is dan nog niet zeker, gaat vol knallen tegen Celtic, AC Milan geplaatst, en dan moeten wij naar Milan en gaat Celtic naar Barcelona. Het speelschema is lief voor ons.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weet niet of Celtic zo makkelijk thuis wint van milaan.
Dat is inmiddels 3/4 jaar op rij zo in de CL.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:14 schreef Heeinz het volgende:
Het erge is dat je tegen Milan de punten alsnog uit handen geeft door een achterlijke penalty, de 1-0 gisteren valt in een fase dat het absoluut niet nodig is en nadat we zelf ook wat kansjes hadden na een domme overtreding van Denswil, waarvoor ook nog eens de bal niet werd weggewerkt door Veltman volgens mij, de 2-0 valt na een ongelooflijke kans, zoals altijd kut verdedigen van Van Rhijn en de bal komt perfect voor de voeten van die knul. Ik denk dat we een gebrek aan geluk hebben.
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 23-10-2013 om 11:13:4786 - Joël Veltman won 12 of his 14 duels (86%) against Celtic (2-1), more than any other player on the pitch. Imperious. reageer retweet
Boehoehoe Veltman heeft geen bodyquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:15 schreef Reemi het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 23-10-2013 om 11:13:4786 - Joël Veltman won 12 of his 14 duels (86%) against Celtic (2-1), more than any other player on the pitch. Imperious. reageer retweet
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:15 schreef Reemi het volgende:
Dan nog zat hij een aantal keer compleet mis met hoge ballen, ik vind zijn 'positioning' zoals de engelsen dat noemen niet echt goed.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:15 schreef Reemi het volgende:
Het is gewoon kwaliteit, pijnlijk maar waar. Dit seizoen al 7 uitwedstrijden op rij niet gewonnen. Verder kijk is waar we staan, dit is de slechte start ooit en we staan niet eens boven. Als je 3 jaar op rij kampioen wordt hoor je afstand te nemen van de rest.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:03 schreef Adames het volgende:
[..]
wel eens, als 1 wedstrijd de bal er niet in wil gaan, dan kan ik me nog geruststellen met 'we waren beter'. Maar als ik Siem of Kolbeinn wedstrijden achter elkaar grote kansen naast zie schieten en Fischer die al het hele seizoen totaal niks toevoegt, dan ligt het toch gewoon ook bij kwaliteit of op zijn minst vorm.
Die vond ik sterk spelen. Maar ik dacht dat die jonger was. Nu is 21 jaar niet oud, maar voor Ajax begrippen best wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:15 schreef Reemi het volgende:
Dus kampioen worden is daarvoor een garantie? Als je de groep bij elkaar had kunnen houden kan je dat wel eisen maar in dit geval niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:39 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Het is gewoon kwaliteit, pijnlijk maar waar. Dit seizoen al 7 uitwedstrijden op rij niet gewonnen. Verder kijk is waar we staan, dit is de slechte start ooit en we staan niet eens boven. Als je 3 jaar op rij kampioen wordt hoor je afstand te nemen van de rest.
Waarom mag Fischer steeds corners nemen als ze niet eens voorkomen. Als het een paar keer mislukt dan neemt toch iemand anders de corners?
Natuurlijk geen garantie maar je mag toch verwachten als er zoveel geld binnen komt, je afstand neemt van de rest.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus kampioen worden is daarvoor een garantie? Als je de groep bij elkaar had kunnen houden kan je dat wel eisen maar in dit geval niet.
Die corners inderdaad..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:39 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Het is gewoon kwaliteit, pijnlijk maar waar. Dit seizoen al 7 uitwedstrijden op rij niet gewonnen. Verder kijk is waar we staan, dit is de slechte start ooit en we staan niet eens boven. Als je 3 jaar op rij kampioen wordt hoor je afstand te nemen van de rest.
Waarom mag Fischer steeds corners nemen als ze niet eens voorkomen. Als het een paar keer mislukt dan neemt toch iemand anders de corners?
Slap excuus aangezien elke club z'n sterkhouders verliest. Ajax wat dat betreft nog wel de minste aangezien alleen Eriksen en Alderweireld eigenlijk uit de basis zijn vertrokken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus kampioen worden is daarvoor een garantie? Als je de groep bij elkaar had kunnen houden kan je dat wel eisen maar in dit geval niet.
Het is toch duidelijk aangegeven waar dat geld voor is, ik zie ook liever een sprankelend Ajax, dit team is daar heel ver vanaf maar wat was het laatste sprankelende team? Moet je wel heel ver terug.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:48 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Natuurlijk geen garantie maar je mag toch verwachten als er zoveel geld binnen komt, je afstand neemt van de rest.
Ben je Belg? Sterkhoudersquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Slap excuus aangezien elke club z'n sterkhouders verliest. Ajax wat dat betreft nog wel de minste aangezien alleen Eriksen en Alderweireld eigenlijk uit de basis zijn vertrokken.
Je kan je beter niet meer druk maken. Elke wedstrijd is het wel weer een groepje andere spelers waar men zich kapot aan ergert. Ze hebben er in elk geval wat scorend vermogen bij in de persoon van Denswil: 1 assist en 1 doelpunt. Wat is die jongen opbouwend een drama zeg.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:39 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we De Jong nogquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Slap excuus aangezien elke club z'n sterkhouders verliest. Ajax wat dat betreft nog wel de minste aangezien alleen Eriksen en Alderweireld eigenlijk uit de basis zijn vertrokken.
Leuk man, kampioen worden in Nederland tussen al die provincieclubjes.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben je Belg? Sterkhouders, ik denk nog steeds dat Ajax kampioen wordt hoor.
Kortom, elke linie is aan vervanging toe.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:59 schreef Catch22- het volgende:
Ajax moet deze winter gewoon 10-12 miljoen uittrekken voor een goede spits en een flankspeler. En afhankelijk van de ontwikkeling van Duarte een killer op het middenveld.
Alles loopt lekker, maar de kansen worden niet afgemaakt en we hebben geen beest die de boel op scherp kan zetten en iedereen kan motiveren.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:00 schreef MTal het volgende:
[..]
Leuk man, kampioen worden in Nederland tussen al die provincieclubjes.
Heeft er lang uitgelegen met een knieblessure, vandaar dat het allemaal wat langer heeft geduurd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die vond ik sterk spelen. Maar ik dacht dat die jonger was. Nu is 21 jaar niet oud, maar voor Ajax begrippen best wel.
Wordt wel tijd dat die zich ook herpaktquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we De Jong nog
Onze constante factor
Belangrijke speler
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies, laten we ons daar gewoon bij neerleggen. Het wordt toch nooit meer iets zolang er geen investeerders komen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]Het is gewoon duidelijk dat de Nederlandse top weinig in Europa te zoeken heeft
Zou jij hem niet in de spits willen zien?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt wel tijd dat die zich ook herpakt
Zonder hem wordt het middenveld wel heel licht en hij mist momenteel ook de scherpte voor de goalquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zou jij hem niet in de spits willen zien?
In de spits? Die knul helpt kansen om zeep die ik er geblinddoekt nog in schiet. Dat ze gvd een paar fatsoenlijke spelers hadden gekocht van dat geld van Eriksen. Toch niet normaal dat ze hun supporters naar deze stront laten kijken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zou jij hem niet in de spits willen zien?
Ja, idd, laten we gewoon weer alles gaan kopen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:59 schreef Catch22- het volgende:
Ajax moet deze winter gewoon 10-12 miljoen uittrekken voor een goede spits en een flankspeler. En afhankelijk van de ontwikkeling van Duarte een killer op het middenveld.
Dat zou een verademing zijn. Beter een paar goede scouts opleinden dan die prut uit de jeugd in de basis zetten. Ik ben er goed klaar mee. Verliezen van het Celtic van opa Samaras, belachelijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, idd, laten we gewoon weer alles gaan kopen.
nee, niet "alles" maar gewoon gericht waar nodig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is nog zacht uitgedrukt van je. Ze zijn verdomme PROF voetballer, ze verdienen tonnen zo niet miljoenen per jaar om tegen een bal te trappen. maar een bal met een corner op een metertje of 5 hoogte krijgen kunnen ze niet. te triest voor woorden! dat het 1 keer niet lukt doordat je bijv. in de grond trapt is acceptabel, maar gisteren was het zeker 10 keer. ik irriteerde mij er mateloos aan. het was niet alleen gisteren, je ziet het veel vaker in het Nederlandse voetbal. wat is hier moeilijk aan?!quote:
Ja, van mij mag ie wel op de bank, maar dat gaat toch niet gebeuren. In de spits speelt ie normaal gesproken nog een redelijke wedstrijd, terwijl die op het middenveld echt te veel verknoeid.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:07 schreef MTal het volgende:
[..]
In de spits? Die knul helpt kansen om zeep die ik er geblinddoekt nog in schiet. Dat ze gvd een paar fatsoenlijke spelers hadden gekocht van dat geld van Eriksen. Toch niet normaal dat ze hun supporters naar deze stront laten kijken.
Wat is weggooien? Kampioen wordt je nu ook en in de CL blijf je ook met wat aankopen zo goed als kansloosquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, niet "alles" maar gewoon gericht waar nodig.
Als je zelf toegeeft dat het doorstromen van jeugdspelers door het nieuwe beleid nog 2 jaar kan duren kan je niet even 2 jaar weggooien.
Je gelooft toch niet echt dat het beleid opeens talenten voortbrengt. De eerste de beste scout van City of Real haalt iemand die enigszins kan voetballen gelijk weg Ajax. Wat je overhoudt zijn van die figuren als Klaassen en Veltmanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, niet "alles" maar gewoon gericht waar nodig.
Als je zelf toegeeft dat het doorstromen van jeugdspelers door het nieuwe beleid nog 2 jaar kan duren kan je niet even 2 jaar weggooien.
Maar Serero was goed, 3 keer liever een De Jong in deze vorm hoor, is nog altijd beterquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, van mij mag ie wel op de bank, maar dat gaat toch niet gebeuren. In de spits speelt ie normaal gesproken nog een redelijke wedstrijd, terwijl die op het middenveld echt te veel verknoeid.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:11 schreef MTal het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet echt dat het beleid opeens talenten voortbrengt. De eerste de beste scout van City of Real haalt iemand die enigszins kan voetballen gelijk weg Ajax. Wat je overhoudt zijn van die figuren als Klaassen en Veltman
Zolang je geen uitwedstrijd wint wordt je echt geen kampioen hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is weggooien? Kampioen wordt je nu ook en in de CL blijf je ook met wat aankopen zo goed als kansloos
Smoofie?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:17 schreef MTal het volgende:
Cazorla is redelijk overbodig geworden bij Arsenal nu Ozil er voetbalt. Dat ze daar dan effe een bod van 30M op doen. Dan heb je in elk geval 1 creatieve middenvelder.
Dat komt ook wel weer goed, ik vind het steeds beter gaan qua spel, als je dan zo weinig punten achter staat, moet het wel weer lukken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zolang jij geen uitwedstrijd wint wordt je echt geen kampioen hoor.
Ik geef het nieuwe shirt de schuld, we hebben er nog geen wedstrijd in gewonnen, het is vervloekt.
En dan is het nog fucking lelijk ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zolang je geen uitwedstrijd wint wordt je echt geen kampioen hoor.
Ik geef het nieuwe shirt de schuld, we hebben er nog geen wedstrijd in gewonnen, het is vervloekt.
Eredivisie is niet aantrekkelijk genoeg voor dit spelersquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:17 schreef MTal het volgende:
Cazorla is redelijk overbodig geworden bij Arsenal nu Ozil er voetbalt. Dat ze daar dan effe een bod van 30M op doen. Dan heb je in elk geval 1 creatieve middenvelder.
Laatste wedstrijd vorig seizoen, 0-2 winst.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zolang je geen uitwedstrijd wint wordt je echt geen kampioen hoor.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:23 schreef eight het volgende:
[..]
Eredivisie is niet aantrekkelijk genoeg voor dit spelers
Als ze met geld rammelen komt iedereen. Denk je dat Falcao en zn voetbalplezier bij Monaco speelt in een stadionnetje waar amper 10.000 man in pastquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:23 schreef eight het volgende:
[..]
Eredivisie is niet aantrekkelijk genoeg voor dit spelers
Het geld op de bank aanspreken voor hogere salarissen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:15 schreef Sala-adin het volgende:
Het is elk seizoen een JONG team ALTIJD groei momentjes.
Laat ze GVD komende seizoenen al het opgespaarde geld investeren op hogere salarissen zodat ze wel langer blijven. Hoe the fuck wil je anders gaan competen tegen buitenlandse clubs? Niet eens kunnen winnen van fucking Celtic
O en Fischer moet maar weer lekker terug naar Denemarken of verkopen
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:26 schreef MTal het volgende:
[..]
Als ze met geld rammelen komt iedereen. Denk je dat Falcao en zn voetbalplezier bij Monaco speelt in een stadionnetje waar amper 10.000 man in past
Nogsteeds is de Ligue 1 groter dan de Eredivisie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:26 schreef MTal het volgende:
[..]
Als ze met geld rammelen komt iedereen. Denk je dat Falcao en zn voetbalplezier bij Monaco speelt in een stadionnetje waar amper 10.000 man in past
En gewoon 3 keer kampioen mee geworden, heerlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:27 schreef BeamofLight het volgende:
Veel balbezit jullie hè, laatste tijd. Goed man.
Ja, dat is waar maar Monaco of Atletico is wel even 4 klassen verschil in niveau en belevingquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:28 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Nogsteeds is de Ligue 1 groter dan de Eredivisie.
Deels waar, echter is daar het leefklimaat een stuk aangenamer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:26 schreef MTal het volgende:
[..]
En waarom is dat gek?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het geld op de bank aanspreken voor hogere salarissen.Ze worden steeds gekker hier.
Dat zal best maar na 5 keer falen ga je toch iets anders proberen lijkt mequote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:32 schreef Burrito het volgende:
Voor de 3de keer. De corners laag bij de eerste paal waren bewust. De bedoeling was dat iemand ze doorkopte/passed en dat iemand zn voet er tegenaankreeg. Kopduels gingen we toch niet winnen.
http://nos.nl/l/565729
kijk hier op 1.30 zie je het gebeuren. Het werkte inderdaad niet maar die ballen waren dus bewust niet hoog in de 16. Kap aub met steeds die commentator napraten.
Dat doe ik steeds minder, de beleving ebt langzaam een beetje, pijnlijk maar waar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:58 schreef MTal het volgende:
[..]
Je kan je beter niet meer druk maken. Elke wedstrijd is het wel weer een groepje andere spelers waar men zich kapot aan ergert. Ze hebben er in elk geval wat scorend vermogen bij in de persoon van Denswil: 1 assist en 1 doelpunt. Wat is die jongen opbouwend een drama zeg.
Dat lijkt me wel ja. Bij Feyenoord is het niet anders. Corners komen daar ook amper voorbij de eerste paal. Onbegrijpelijk vind ik dat. Het is juist iets waar je tot in den treurnis op kan oefenen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal best maar na 5 keer falen ga je toch iets anders proberen lijkt me
Ik denk dat hoog voorgeven echt weinig zin had. Misschien was terugleggen en dan proberen in te draaien vanaf net buiten de 16 beterquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal best maar na 5 keer falen ga je toch iets anders proberen lijkt me
Dit inderdaad. Ik ben nooit aanwezig op de trainingen maar je kan toch best na elke training een half uurtje voorzetjes gaan oefenen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja. Bij Feyenoord is het niet anders. Corners komen daar ook amper voorbij de eerste paal. Onbegrijpelijk vind ik dat. Het is juist iets waar je tot in den treurnis op kan oefenen.
Ja, als er geen talent op zwakke posities is moet je kopen, dat is prima te verantwoorden aan het beleid (Staat er in zelfs). Met alleen 19jarige pikkies redt je het nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdediging komt wel goed.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:01 schreef MTal het volgende:
[..]
Kortom, elke linie is aan vervanging toe.
Maar het loopt lekker, yeah right
Net zoveel zin als deze onzin iig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:39 schreef Burrito het volgende:
[..]
Ik denk dat hoog voorgeven echt weinig zin had. Misschien was terugleggen en dan proberen in te draaien vanaf net buiten de 16 beter
Omdat het alleen met een structurele hogere begroting kan. Als Ajax volgend jaar geen CL haalt en weer de jaarcijfers met verlies presenteert, door de hogere salarissen en minder inkomsten, wil jij dood leuk elke keer dat geld even van de bank halen?quote:
Wie heeft het over Luque'squote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:36 schreef Burrito het volgende:
[..]
Dat is precies wat we niet meer gaan doen. Lekker weer Luque's voor een hoog salaris halen.
Een paar spelers voorzien van een beter salaris en geen gekke aankopen doen moet gewoon kunnen manquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omdat het alleen met een structurele hogere begroting kan. Als Ajax volgend jaar geen CL haalt en weer de jaarcijfers met verlies presenteert, door de hogere salarissen en minder inkomsten, wil jij dood leuk elke keer dat geld even van de bank halen?
Dat kan, totdat er net zoals in 2011 niks meer opstaat en je opnieuw kan gaan saneren.
Precies, afdankertjes als Bojan is natuurlijk geld weggooien. Ze moeten spelers kopen die zioch bewezen hebben en nog op niveau kunnen voetballen. Nigel de Jong en Sneijder moeten ze gewoon direkt terughalenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:42 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wie heeft het over Luque's
Ik heb het over spelers die goed presteren en ze te belonen met hogere salarissen puur om ze 1 of 2 seizoenen langer te houden zodat je wel wat europees klaar kunt spelen.
Geld wordt toch amper in aankopen gestopt en het staat maar op de bank dus wat is er mis om een gedeelte daarvan in salarissen van sterkhouders te stoppen?
Omdat het zo vaak mis is gegaan dat Ajax nu dus een salarisplafond heeft. Bovendien kunnen we niet concureren qua salaris met andere competitities.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:42 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wie heeft het over Luque's
Ik heb het over spelers die goed presteren en ze te belonen met hogere salarissen puur om ze 1 of 2 seizoenen langer te houden zodat je wel wat europees klaar kunt spelen.
Geld wordt toch amper in aankopen gestopt en het staat maar op de bank dus wat is er mis om een gedeelte daarvan in salarissen van sterkhouders te stoppen?
Met die visie is nationaal succes het hoogst haalbare en verlies je nog vaker wedstrijden in Europa.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:36 schreef Burrito het volgende:
[..]
Dat is precies wat we niet meer gaan doen. Lekker weer Luque's voor een hoog salaris halen.
De Boer en Overmars denken daar anders over. Blijkbaar ben jij het niet eens met het huidige Ajax bestuur dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:44 schreef eight het volgende:
[..]
Met die visie is nationaal succes het hoogst haalbare en verlies je nog vaker wedstrijden in Europa.
Ah joh paar spelertjes kan wel joh, wat maakt het uit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:43 schreef Burrito het volgende:
[..]
Omdat het zo vaak mis is gegaan dat Ajax nu dus een salarisplafond heeft. Bovendien kunnen we niet concureren qua salaris met andere competitities.
Jullie nog wel en voor wie ben jullie?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:27 schreef BeamofLight het volgende:
Veel balbezit jullie hè, laatste tijd. Goed man.
Als je B-garnituur al niet meer kunt betalen, kan je net zo goed de hele club opdoeken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:43 schreef Burrito het volgende:
[..]
Omdat het zo vaak mis is gegaan dat Ajax nu dus een salarisplafond heeft. Bovendien kunnen we niet concureren qua salaris met andere competitities.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:45 schreef MTal het volgende:
[..]
Als je B-garnituur al niet meer kunt betalen, kan je net zo goed de hele club opdoeken.
Vitesse is momenteel de enige club met wat toekomstperspectief
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:45 schreef MTal het volgende:
[..]
Als je B-garnituur al niet meer kunt betalen, kan je net zo goed de hele club opdoeken.
Vitesse is momenteel de enige club met wat toekomstperspectief
Eerst smijten ze met geld door talrijke middelmatige voetballers voor hoge bedragen aan te trekken (veelal paniekaankopen) en vervolgens passen ze het beleid aan door een salarisplafond te bepalen waardoor je nooit meer enig klein succes in Europa kunt verwachten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:45 schreef Burrito het volgende:
[..]
De Boer en Overmars denken daar anders over. Blijkbaar ben jij het niet eens met het huidige Ajax bestuur dan.
Omdat demente Johan denkt dathij met de jeugd weer een elftal kan neerzetten. Hoe naief kan je zijn, lol.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:50 schreef eight het volgende:
[..]
Eerst smijten ze met geld door talrijke middelmatige voetballers voor hoge bedragen aan te trekken (veelal paniekaankopen) en vervolgens passen ze het beleid aan door een salarisplafond te bepalen waardoor je nooit meer enig klein succes in Europa kunt verwachten.
Ze gaan van het een uiterste naar het andere. Waarom niet kiezen voor de middenweg?
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:50 schreef eight het volgende:
[..]
Eerst smijten ze met geld door talrijke middelmatige voetballers voor hoge bedragen aan te trekken (veelal paniekaankopen) en vervolgens passen ze het beleid aan door een salarisplafond te bepalen waardoor je nooit meer enig klein succes in Europa kunt verwachten.
Ze gaan van het een uiterste naar het andere. Waarom niet kiezen voor de middenweg?
Denswil speelt sinds dit jaar ongeveer 10 wedstrijden in de basis en maakt wat cruciale foutjes (Twente/Celtic). Ja, hij moet het via de harde weg leren maar die gast heeft zo fucking veel talent dat het echt wel goed komt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:56 schreef wickedmen het volgende:
Waarom wordt er btw zogehaat op Van Der Hoorn, die gast speelde tegen Utrecht waar ik bij was best goed.
Hij maakte dan wel die foutje tegen Ac Milan maar dat was meer omdat Balotelli een door de wolf geverfde spits is die goed is in theater.
Zo zie je dat Denswil gisteren gewoon 2 ultra cruciale fouten maakt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:00 schreef AmaninFull het volgende:
Ik ga even de wijsneus met de wijsheid achteraf spelen, wat ajax had kunnen doen is:
wat betreft de eigen eredivisie scouting poule al:
Maher, Matic, Djuricic, Tadic of Chadli halen. Dit was allemaal indertijd mogelijk en geen een van deze spelers had meer dan 7 miljoen hoeven kosten, iets dat ze wel waard zijn.
en nog iets dat mij vaak verbaast en waar niemand echt het fijne van weet. Hoe komt het in godsnaam dat clubs als Shakhtar Donetsk en Metalist Charkov de ene na de andere klasbak uit brazilie halen, ongetwijfeld voor een lage prijs, terwijl Ajax daar niet in slaagt? Dat vindt ik onvoorstelbaar, ik noem ze op:
- Taison, Fernandinho, Alez Teixeira, Jadson, Luiz Adriano, Willian, Cleiton Xavier, Bernard, Eduardo, Douglas Costa
Goed ik ga de vraag zelf beantwoorden, vergeef me. Het klopt dat sommige van deze brazilianen zijn gekocht voor hoge transfersommen : Bernard: 22 miljoen, Willian 14 miljoen,
maar sommige zijn echt voor een appel en een ei gekocht: Luiz Adriano -Shakhtar 3 miljoen, Taison 6 miljoen, Alex Teixeira 6 miljoen, Douglas Costa 6 miljoen, Eduardo (die kroatische braziliaan) 6 miljoen van Arsenal naar Shakhtar, Fernandinho 7 miljoen, Cleiton Xavier 4.5 miljoen.
Dit zijn allemaal spelers die twee klassen beter zijn dan wat er nu bij ajax op het middenveld en in de aanval rondloopt, die je voor max 11 miljoen euro (zou geen miskoop zijn, Luiz Adriano is europese top) kan halen. Het enige wat je hoeft te doen is een mannetje naar Brazilie te sturen. En je hoeft ze niet allemaal te halen, als je Taison, Luiz Adriano en Alex Teixeira had gehaald was je 15 miljoen euro armer geweest, had je de afgelopen twee jaar minimaal de kwartfinale gehaald, zou je dit jaar Milan en Celtic van de mat spelen, en deze jongens met winst doorverkopen.
Is het echt zo simpel? Ja, het heet scouting.
quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:00 schreef AmaninFull het volgende:
Ik ga even de wijsneus met de wijsheid achteraf spelen, wat ajax had kunnen doen is:
Maher, Matic, Djuricic, Tadic of Chadli halen. Dit was allemaal indertijd mogelijk en geen een van deze spelers had meer dan 7 miljoen hoeven kosten, iets dat ze wel waard zijn.
en nog iets dat mij vaak verbaast en waar niemand echt het fijne van weet. Hoe komt het in godsnaam dat clubs als Shakhtar Donetsk en Metalist Charkov de ene na de andere klasbak uit brazilie halen, ongetwijfeld voor een lage prijs, terwijl Ajax daar niet in slaagt? Dat vindt ik onvoorstelbaar, ik noem ze op:
- Taison, Fernandinho, Alez Teixeira, Jadson, Luiz Adriano, Willian, Cleiton Xavier, Bernard, Eduardo, Douglas Costa
Goed ik ga de vraag zelf beantwoorden, vergeef me. Het klopt dat sommige van deze brazilianen zijn gekocht voor hoge transfersommen : Bernard: 22 miljoen, Willian 14 miljoen,
maar sommige zijn echt voor een appel en een ei gekocht: Luiz Adriano -Shakhtar 3 miljoen, Taison 6 miljoen, Alex Teixeira 6 miljoen, Douglas Costa 6 miljoen, Eduardo (die kroatische braziliaan) 6 miljoen van Arsenal naar Shakhtar, Fernandinho 7 miljoen, Cleiton Xavier 4.5 miljoen.
Dit zijn allemaal spelers die twee klassen beter zijn dan wat er nu bij ajax op het middenveld en in de aanval rondloopt, die je voor max 11 miljoen euro (zou geen miskoop zijn, Luiz Adriano is europese top) kan halen. Het enige wat je hoeft te doen is een mannetje naar Brazilie te sturen. En je hoeft ze niet allemaal te halen, als je Taison, Luiz Adriano en Alex Teixeira had gehaald was je 15 miljoen euro armer geweest, had je de afgelopen twee jaar minimaal de kwartfinale gehaald, zou je dit jaar Milan en Celtic van de mat spelen, en deze jongens met winst doorverkopen.
Paniekaankopen? Wie bedoel je?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:50 schreef eight het volgende:
[..]
Daarbij was dat tweede doelpunt geen fout. Hij stond in de baan van het schot en wilde de bal tegenhouden of misschien zelfs ontwijken, maar om dat nou een fout te noemen,. Het was gewoon ongelukkig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:01 schreef Syntix het volgende:
[..]
Denswil speelt sinds dit jaar ongeveer 10 wedstrijden in de basis en maakt wat cruciale foutjes (Twente/Celtic). Ja, hij moet het via de harde weg leren maar die gast heeft zo fucking veel talent dat het echt wel goed komt.
Noem liever wat Brazilianen op die nu nog in Brazilië spelen en relatief goedkoop zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:00 schreef AmaninFull het volgende:
En Van Der Hoorn niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:01 schreef Syntix het volgende:
[..]
Denswil speelt sinds dit jaar ongeveer 10 wedstrijden in de basis en maakt wat cruciale foutjes (Twente/Celtic). Ja, hij moet het via de harde weg leren maar die gast heeft zo fucking veel talent dat het echt wel goed komt.
Wij kijken nauwelijks Braziliaans voetbal. Je moet daar inderdaad iemand wegzetten en niet in zo'n 4de rangs voetballandje als Denemarken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Noem liever wat Brazilianen op die nu nog in Brazilië spelen en relatief goedkoop zijn.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]Sorry maar hier kan ik echt helemaal niets mee
Aha. Daar hebben we ook totaal geen talenten vandaan gehaald. Ik ben het met je eens dat je meer mag scouten in andere werelddelen, maar noem dan wat spelers op die nu haalbaar zijn voor Ajax en een echte versterking zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:17 schreef MTal het volgende:
[..]
Wij kijken nauwelijks Braziliaans voetbal. Je moet daar inderdaad iemand wegzetten en niet in zo'n 4de rangs voetballandje als Denemarken.
Dat heb ik me weleens vaker afgevraagd, probleem is daar wel dat de meeste talentjes al jong onder contract staan bij niet al te frisse zaakwaarnemers/eigenaren, is moeilijk voor een transparante organisatie als Ajax zich hiermee in te laten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:17 schreef MTal het volgende:
[..]
Wij kijken nauwelijks Braziliaans voetbal. Je moet daar inderdaad iemand wegzetten en niet in zo'n 4de rangs voetballandje als Denemarken.
En die kiezen nog veel liever voor het geldquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik me weleens vaker afgevraagd, probleem is daar wel dat de meeste talentjes al jong onder contract staan bij niet al te frisse zaakwaarnemers/eigenaren, is moeilijk voor een transparante organisatie als Ajax zich hiermee in te laten.
Ajax is een grote club, ook in Brazilie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nah niet echt die spelers komen niet naar Ajax ook al haal je ze uit Brazilië
Ah Denswil wordt al weer afgemaakt lees ikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:19 schreef wickedmen het volgende:
Ne Ajax heeft liever Denen en middelmatige jonge negers. D
Van Der Hoorn heeft wel degelijk talent en wordt nog een grote, jammer dat je dat niet inziet.quote:
Frankrijk dan. Die brengen ook veel talent voort. Ik heb echt geen idee wat ze nog steeds bij die Deense clubjes doen. Het tijdperk Lerby, Olsen ligt al 25 jaar achter onsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heb ik me weleens vaker afgevraagd, probleem is daar wel dat de meeste talentjes al jong onder contract staan bij niet al te frisse zaakwaarnemers/eigenaren, is moeilijk voor een transparante organisatie als Ajax zich hiermee in te laten.
Natuurlijk wel, had ik eerder toegegeven, ik had het meer op Denswil, Serero die op dit moment nog gewoon middelmaat zijn maar zeker wel het talent bezitten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah Denswil wordt al weer afgemaakt lees ik. Talenten mogen geen fouten maken blijkbaar
Dus?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ajax is een grote club, ook in Brazilie.
Ach rot toch op man. Denswil heeft zo veel meer talent en Veltman wordt ook een stuk beter.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:20 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Van Der Hoorn heeft wel degelijk talent en wordt nog een grote, jammer dat je dat niet inziet.
Dit hoort allemaal bij de ontwikkeling. Ook dat van Fischer. Dus moeten mensen niet meteen in paniek gaan schieten. Alleen bij spelers waar het echt niet meer kan moet je ingrijpen. Dus bij Poulsen, de Jong en Sigthorsson.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, had ik eerder toegegeven, ik had het meer op Denswil, Serero die op dit moment nog gewoon middelmaat zijn maar zeker wel het talent bezitten.
Fischer ook btw.
Ook dat maar je moet ook wat zwart geld meebrengenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En die kiezen nog veel liever voor het geld
Denswil is geen talent. Die staat er bij gebrek aan beter. Vent kan echt helemaal geen bal inspelen naar een middenvelder. Het duo Veltman-Denswil is het meest rampzalige wat er ooit heeft gestaan bij Ajax centraal achterin.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah Denswil wordt al weer afgemaakt lees ik. Talenten mogen geen fouten maken blijkbaar
Denswil heeft idd meer talent alhoewel dat zou ik niet overschatten ten opzichte van Van Der Hoorn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach rot toch op man. Denswil heeft zo veel meer talent en Veltman wordt ook een stuk beter.
Dat soort jongens zijn gewoon totaal onhaalbaar voor Ajaxquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat maar je moet ook wat zwart geld meebrengen
De echte toppers wel jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat soort jongens zijn gewoon totaal onhaalbaar voor Ajax
Het zijn altijd dezelfde trollen. Gewoon negerenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overbodig dit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:23 schreef MTal het volgende:
[..]
Denswil is geen talent. Die staat er bij gebrek aan beter. Vent kan echt helemaal geen bal inspelen naar een middenvelder. Het duo Veltman-Denswil is het meest rampzalige wat er ooit heeft gestaan bij Ajax centraal achterin.
Klopt, maar dat betekent geen CL overwintering dit jaar, misschien zelfs geen EL. En dat is toch overbodig want Ajax heeft zoveel mogelijke middelen om verder te komen maar er wordt liever geïnvesteerd in de toekomst.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit hoort allemaal bij de ontwikkeling. Ook dat van Fischer. Dus moeten mensen niet meteen in paniek gaan schieten. Alleen bij spelers waar het echt niet meer kan moet je ingrijpen. Dus bij Poulsen, de Jong en Sigthorsson.
Je zou ze heel jong moeten halen, als ze eenmaal 18 zijn ben je kansloos.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De B garnituur ook die spelen namelijk in Rusland en Oekraïne
En dan nog steeds ben je aan het gokken met hele forse bedragenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zou ze heel jong moeten halen, als ze eenmaal 18 zijn ben je kansloos.
Wablief? Maar nee. Geen belg. Sterkhouder is nou niet behaald een papenwoord.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben je Belg? Sterkhouders, ik denk nog steeds dat Ajax kampioen wordt hoor.
Uhuhquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:27 schreef MTal het volgende:
Ik vraag me soms af waarom ze Bergkamp niet als super-sub gaan gebruiken. Die kan nog best 25 minuten mee voetballen zonder extra training. Dan heb je in elk geval iemand die een doelpunt kan maken. Best handig voor een voetbalclub.
Blijft inderdaad moeilijk, bij Shakhtar gaat het goed omdat ze met zoveel zijn, al zal dat in de club zelf ook wel problemen gevenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan nog steeds ben je aan het gokken met hele forse bedragen
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:27 schreef MTal het volgende:
Ik vraag me soms af waarom ze Bergkamp niet als super-sub gaan gebruiken. Die kan nog best 25 minuten mee voetballen zonder extra training. Dan heb je in elk geval iemand die een doelpunt kan maken. Best handig voor een voetbalclub.
Het is geïmporteerd uit Vlaanderen, volgens mij door die kale analyticusquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wablief? Maar nee. Geen belg. Sterkhouder is nou niet behaald een papenwoord.
Gezien de middelen zou EL haalbaar moeten zijn, overwintering CL normaal gesproken niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:25 schreef wickedmen het volgende:
Klopt, maar dat betekent geen CL overwintering dit jaar, misschien zelfs geen EL. En dat is toch overbodig want Ajax heeft zoveel mogelijke middelen om verder te komen maar er wordt liever geïnvesteerd in de toekomst.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:32 schreef eight het volgende:
[..]
Gezien de middelen zou EL haalbaar moeten zijn, overwintering CL normaal gesproken niet.
Dat zijn inderdaad de Ajax doelstellingen. Na de winter nog even meedoen met de Europese afdankertjes..........maar waarschijnlijk lukt ze dan niet eens.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:32 schreef eight het volgende:
[..]
Gezien de middelen zou EL haalbaar moeten zijn, overwintering CL normaal gesproken niet.
Cazorlaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We hebben iets van 40 miljoen op de bank, genoeg talent wat gescout/gekocht kan worden in Nederland en omgeving, desnoods koop je Cazorla van Arsenal die nu overbodig is en als hij wilt.
Maar er wordt liever in de toekomst gespendeerd ipv het nu.
Mooi he. Hopelijk kopen we deze winter Zlatan. Hebben we tenminste weer een echte spitsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cazorla![]()
Betaal jij zijn salaris dan?
Veltman & Denswil zijn toekomstige top.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:23 schreef MTal het volgende:
[..]
Denswil is geen talent. Die staat er bij gebrek aan beter. Vent kan echt helemaal geen bal inspelen naar een middenvelder. Het duo Veltman-Denswil is het meest rampzalige wat er ooit heeft gestaan bij Ajax centraal achterin.
Misschien kunnen we Lucas Moura ook nog halen bij PSG. Misschien hebben we geluk en hoeven we maar 30 miljoen neer te leggen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mooi he. Hopelijk kopen we deze winter Zlatan. Hebben we tenminste weer een echte spits.
Er komt alleen maar onzin uit die gozer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Veltman & Denswil zijn toekomstige top.
Jij bent een kloon van 'GarryKasparov' zeker.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mooi he. Hopelijk kopen we deze winter Zlatan. Hebben we tenminste weer een echte spits.
Klopt ik was vergeten dat we geen geld hebben, of wacht...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dan een 1-jarig contract aanbieden want anders is het geld op.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Lucas Moura ook nog halen bij PSG. Misschien hebben we geluk en hoeven we maar 30 miljoen neer te leggen.
Ja, dat gaat zo makkelijk. Je zwaait met een zak geld en opeens wil iedereen komen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
Klopt ik was vergeten dat we geen geld hebben, of wacht...
Nou ja blijf dan maar een falende subtopper in Europa.
Ik ben het helemaal met je eens. Het lijkt wel alsof Frank is vergeten hoe we in '95 de CL hebben gewonnen: een MIX van jeugd en ervaring. Maar ik ben bang dat De Boer de realiteit al uit het oog is verloren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:00 schreef AmaninFull het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Realistisch doelstelling. Veel clubs waar je om de 3e plaats tegen zou strijden zijn gelijkwaardig aan Ajax. Ik zie Celtic als iets minder sterk, maar toch is het zeker geen schande als je in een uitwaarts verliest van hun.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:40 schreef MTal het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de Ajax doelstellingen. Na de winter nog even meedoen met de Europese afdankertjes..........maar waarschijnlijk lukt ze dan niet eens.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:51 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Het lijkt wel alsof Frank is vergeten hoe we in '95 de CL hebben gewonnen: een MIX van jeugd en ervaring. Maar ik ben bang dat De Boer de realiteit al uit het oog is verloren.
Laat ik vast zeggen: ik ben het er 100% mee eens dat we de jeugd de kans geven en dat we veel jeugd laten doorbreken.
Maar;
1. De spoeling is véél te dun. Spelers als Stefano Denswil en Lucas Andersen zijn uitstekende talenten, maar in de CL komen ze natuurlijk nog veel tekort. En het erge is is dat dit de enige spelers zijn die we hadden voor die posities. Doordat er zoveel jeugdspelers meededen werd er zelfs al van Denswil verwacht dat hij het team op sleeptouw zou nemen en dat kan hij natuurlijk nog niet. Die heeft een leider als Alderweireld naast zich nodig.
Tegen clubs als NEC of ADO kan je best een stuk of 3 jeugdspelers laten debuteren, maar niet in de CL tegen AC Milan of Celtic. En als het even niet lukt bij Ajax, zit er niemand op de bank die iets zou kunnen toevoegen. Die mensen die nu op de bank zitten, zitten er alleen omdat er 18 spelers nodig zijn voor een wedstrijd inschrijving. De Sa, Hoesen en Sana zijn heel leuk voor Roda of NAC, maar echt niet voor in de CL, en zelfs niet voor op de bank. Het was ook een beetje zielig om die De Sa in te brengen, want Frank wist heus wel dat hij niks zou toevoegen tegen Celtic.
2. Ik vrees dat bepaalde jeugdspelers gaan stagneren in hun ontwikkeling door het gebrek aan ervaren spelers. Ik denk dat Fischer meer leert van bijvoorbeeld een Djuricic, dan van Schöne of Andersen. Spelers als Sneijder en V/D Vaart konden zich optrekken aan het niveau van de ervaren spelers in het team en kijk wat daar van gekomen is.
3. De basis is van een belabberd niveau. De balans is ver te zoeken. Er zijn gewoon veel te veel jeugdspelers en de enige ''ervaren'' kracht die Ajax nu naar een hoger niveau kan tillen, is Siem de Jong die verschrikkelijk uit vorm is.
En als laatste: We hebben veel te weinig fysiek in te brengen. Ajax streeft naar een basiself vol met ballerina's, en dat kan alleen als die ballerina's Xavi, Iniesta of David Silva heten, maar niet als dat Sana en Hoesen zijn. Met Duarte hebben we al een stap gezet, met Virgil van Dijk hadden we er nog een kunnen zetten.
Op deze manier komen we telkens in dezelfde shit terecht. De toptalenten (Eriksen, Alderweireld en in de toekomst misschien wel die B-lichting) merken dat ze zich niet meer kunnen optrekken aan ervaren krachten omdat die er niet eens zijn en gaan naar het buitenland om zich door te ontwikkelen. Daardoor vertrekken die spelers al op hun 21ste en tekenen ze niet bij, waardoor je na 3 jaar werken een leuke 8 miljoen per speler krijgt, maar weer helemaal opnieuw kan beginnen.
Prima Frank, als je het zo wilt doen, maar verwacht dan niet dat Ajax zal overwinteren in de CL, want dat gebeurt gewoon niet, hoe gunstig de poule ook is.Ervaring is ook wel nodig hoor. Maar dan wel gekoppeld aan kwaliteit, en dus geen Poulsen. En de toppers die in de kracht van hun leven zitten komen niet meer naar Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Poulsen speelde een prima pot gister, maar die jongen kan niets meer goed doen bij sommigen en krijgt van alles de schuld.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ervaring is ook wel nodig hoor. Maar dan wel gekoppeld aan kwaliteit, en dus geen Poulsen. En de toppers die in de kracht van hun leven zitten komen niet meer naar Ajax.
Dit dus wat met afstand de beste middenvelderquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Poulsen speelde een prima pot gister, maar die jongen kan niets meer goed doen bij sommigen en krijgt van alles de schuld.
Het is gewoon geen speler voor Ajax. Hij deed het redelijk gisteren, maar met een goede speler op die positie zoals een Blind kan het spel zoveel sneller gaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Poulsen speelde een prima pot gister, maar die jongen kan niets meer goed doen bij sommigen en krijgt van alles de schuld.
Met ervaring heb ik het niet over iemand als Poulsen, want ik weet ook dat dat geen Ajax-materiaal is, ondanks z'n ervaring. Maar ik bedoel meer iemand die zich in de Eredivisie heeft bewezen als een van de smaakmakers. Tadic was bij Groningen voor 7 miljoen af te halen bijvoorbeeld en dan zou je nu iemand hebben die Sightorsson kon bedienen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ervaring is ook wel nodig hoor. Maar dan wel gekoppeld aan kwaliteit, en dus geen Poulsen. En de toppers die in de kracht van hun leven zitten komen niet meer naar Ajax.
Dit zijn dan ook de wedstrijden waarin je Poulsen moet gebruiken, en niet als je thuis tegen NEC moet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja die 3 punten krijg je niet meer terug helaas. Hopelijk kunnen we in elk geval een beter onderling resultaat halen. Jammer dat de 2e plek er al niet meer in zitquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:57 schreef inslagenreuring het volgende:
Daarnaast heeft dit jonge elftal zich totaal niet laten afbluffen op Celtic park. En gewoon het betere van het spel gehad. Dat verdient een compliment hoor. Zou mij niet verbazen als Celtic in Amsterdam met grote cijfers opzij wordt gezet. Alleen jammer van gisteren.
Hahaha!!! Poulsen was op het eerste gezicht aardig maar leed weer balverlies waar de 2-0 uitkwam.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan zal je wel snel moeten scoren want ze gaan nu met 11 voor de pot hangen in de ArenAquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:57 schreef inslagenreuring het volgende:
Daarnaast heeft dit jonge elftal zich totaal niet laten afbluffen op Celtic park. En gewoon het betere van het spel gehad. Dat verdient een compliment hoor. Zou mij niet verbazen als Celtic in Amsterdam met grote cijfers opzij wordt gezet. Alleen jammer van gisteren.
En jammer van Milan thuis. Dan heb je ineens 6 punten en roept niemand om al die gekke namen die ik hier voorbij zie komen. Hoe sommige mensen zich kunnen verliezen in de waan van de dag zal ik nooit begrijpen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:57 schreef inslagenreuring het volgende:
Blijkbaar waren ze niet overtuigd van Tadic bij Groningen toen. En Tadic is nou ook niet iemand die al zoveel ervaring heeft in de CL en met kampioen worden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:58 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Met ervaring heb ik het niet over iemand als Poulsen, want ik weet ook dat dat geen Ajax-materiaal is, ondanks z'n ervaring. Maar ik bedoel meer iemand die zich in de Eredivisie heeft bewezen als een van de smaakmakers. Tadic was bij Groningen voor 7 miljoen af te halen bijvoorbeeld en dan zou je nu iemand hebben die Sightorsson kon bedienen.
2e plek kan in de koelkast maar imo niet geheel uitgesloten. Als je wint van Celtic sta je op 4 punten en als Barça wint van Milan staan zij op 5. De ronde erna speel je tegen Milan wat dus echt de kaarten schudt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja die 3 punten krijg je niet meer terug helaas. Hopelijk kunnen we in elk geval een beter onderling resultaat halen. Jammer dat de 2e plek er al niet meer in zit
Nee, maar wat je net zelf zei: spelers met veel ervaring in de CL en met kampioen worden komen niet meer naar Ajax. Maar bijvoorbeeld Suarez en Huntelaar kwamen ook van Groningen en Heerenveen, maar dat waren de smaakmakers bij hun club en die behoorden tot de beste spelers van de Eredivisie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkbaar waren ze niet overtuigd van Tadic bij Groningen toen. En Tadic is nou ook niet iemand die al zoveel ervaring heeft in de CL en met kampioen worden.
Nope, de ronde erna spelen we tegen Barcelona thuis. Als laatste pas tegen Milan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
2e plek kan in de koelkast maar imo niet geheel uitgesloten. Als je wint van Celtic sta je op 4 punten en als Barça wint van Milan staan zij op 5. De ronde erna speel je tegen Milan wat dus echt de kaarten schudt.
Dat bedoel ik dus. Hij krijgt de schuld van de 2-0, terwijl Van Rhijn zich als een D-tje laat uitspelen door Samaras. Verder is die goal gewoon pure pech.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hahaha!!! Poulsen was op het eerste gezicht aardig maar leed weer balverlies waar de 2-0 uitkwam.
Ik vind ook wel dat Ajax elk jaar de groep moet versterken, beetje zoals Bayern nu doet. Maar ik denk dat ze wachten tot de grote talenten uit de jeugd doorbreken en dat ze dan een paar goede aankopen doen. Om dan een goede lichting te hebben waar je echt potten mee kan breken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:01 schreef Zanger_Rinus het volgende:
[..]
Nee, maar wat je net zelf zei: spelers met veel ervaring in de CL en met kampioen worden komen niet meer naar Ajax. Maar bijvoorbeeld Suarez en Huntelaar kwamen ook van Groningen en Heerenveen, maar dat waren de smaakmakers bij hun club.
Daarbij denk ik dat ze echt wel overtuigd waren van Tadic, maar dat ze gewoon te schijterig waren om 7 miljoen op tafel te leggen.
Eens met je.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En jammer van Milan thuis. Dan heb je ineens 6 punten en roept niemand om al die gekke namen die ik hier voorbij zie komen. Hoe sommige mensen zich kunnen verliezen in de waan van de dag zal ik nooit begrijpen.
Ah excuus je hebt gelijk. Maakt het wat lastiger maar nog steeds 9 punten te verdelen. Beetje optimisme is niet verkeerd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nope, de ronde erna spelen we tegen Barcelona thuis. Als laatste pas tegen Milan.
Want, je hebt de back-up voor Van Rhijn klaar staan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:04 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Hoelang blijft De Boer eigenlijk nog dat vertrouwen houden in Van Rhijn? V/D Hoorn, Schone en Fischer worden er wel volledig terecht uitgehaald, waarom mag Van Rhijn zich dan maar keer op keer laten uitspelen door de linksbuiten van FC Bal in de sloot 18?
Wie wil je daar hebben?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:04 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Hoelang blijft De Boer eigenlijk nog dat vertrouwen houden in Van Rhijn? V/D Hoorn, Schone en Fischer worden er wel volledig terecht uitgehaald, waarom mag Van Rhijn zich dan maar keer op keer laten uitspelen door de linksbuiten van FC Bal in de sloot 18?
Stom, vergeten dat Ligeon een blessure heeft. Hopen dat 'ie snel terugkeert, want slechter dan Ricardo kan op het moment niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Want, je hebt de back-up voor Van Rhijn klaar staan?
Van een routinier verwacht ik gewoon net wat meer. Vooral als je zijn palmares bekijkt. Die bal van A naar B krijgen is vaak al teveel gevraagd. Kan echt niet op CL niveau.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Hij krijgt de schuld van de 2-0, terwijl Van Rhijn zich als een D-tje laat uitspelen door Samaras. Verder is die goal gewoon pure pech.
Zoveel foute passes heeft hij niet gegeven hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Van een routinier verwacht ik gewoon net wat meer. Vooral als je zijn palmares bekijkt. Die bal van A naar B krijgen is vaak al teveel gevraagd. Kan echt niet op CL niveau.
Hij was zeker niet de slechtste gisteren, bij hem weet je ook wat z'n beperkingen zijn, er zijn nogal wat anderen die al een tijd onder hun niveau spelenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zoveel foute passes heeft hij niet gegeven hoor.
Hoe zuur het ook is, het is een gebrek aan kwaliteit dat je verliest.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En jammer van Milan thuis. Dan heb je ineens 6 punten en roept niemand om al die gekke namen die ik hier voorbij zie komen. Hoe sommige mensen zich kunnen verliezen in de waan van de dag zal ik nooit begrijpen.
Mee eensquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:41 schreef eight het volgende:
[..]
Hoe zuur het ook is, het is een gebrek aan kwaliteit dat je verliest.
Je ziet vaak hetzelfde spelbeeld bij Nederlandse ploegen die Europees spelen. Ze spelen goed mee en creëren meer kansen dan hun tegenstander, maar missen de effectiviteit (kwaliteit) om de kansen te verzilveren. Dit is niet incidenteel maar zie je nu al jaren telkens terugkomen bij europese wedstrijden van ajax, psv, feyenoord etc.
Denken dat je had moeten winnen is pas de waan van de dag.
Alsof hij de media zelf opzoekt om z'n verhaal te doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat zit je nou te blaten, ik heb nu pas een reden om te huilen op Endt omdat hij nu zo ergelijk in de media komt. Ik volg Ajax op de voet dus ik wist het al langer
Ik denk ook helemaal niet dat we hadden moeten winnen, ik zeg alleen dat het ook gewoon had gekund. Tegen Milan heb je de effectiviteit (kwaliteit) om een kans te verzilveren, maar krijg je een nogal dubieuze penalty tegen. Of is dat ineens weer wat anders?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:41 schreef eight het volgende:
[..]
Hoe zuur het ook is, het is een gebrek aan kwaliteit dat je verliest.
Je ziet vaak hetzelfde spelbeeld bij Nederlandse ploegen die Europees spelen. Ze spelen goed mee en creëren meer kansen dan hun tegenstander, maar missen de effectiviteit (kwaliteit) om de kansen te verzilveren. Dit is niet incidenteel maar zie je nu al jaren telkens terugkomen bij europese wedstrijden van ajax, psv, feyenoord etc.
Denken dat je had moeten winnen is pas de waan van de dag.
twitter:Theundertakers1 twitterde op woensdag 23-10-2013 om 12:27:43@Ajaxshowtimecom fucking scumbags and a shite fitba team http://t.co/nR5qQycS1c reageer retweet
Sja het is ook niet zo slim om zoiets te doen natuurlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:00 schreef tammepiet het volgende:
twitter:Theundertakers1 twitterde op woensdag 23-10-2013 om 12:27:43@Ajaxshowtimecom fucking scumbags and a shite fitba team http://t.co/nR5qQycS1c reageer retweet
quote:Ajax wacht straf na wangedrag aanhang op Celtic Park
Gepubliceerd: 23 oktober 2013 17:00 | Laatst gewijzigd: 23 oktober 2013 17:11
Ajax kan een sanctie tegemoet zien na wangedrag van de aanhang dinsdag tijdens het met 2-1 verloren Champions League-duel met Celtic.
De UEFA heeft een onderzoek ingesteld naar de ongeregeldheden en doet op 21 november uitspraak.
Volgens Schotse media zocht een kleine groep Ajax-supporters de confrontatie met politie en stewards. Daarbij werden tribunestoelen losgetrokken en gegooid.
Eén stewart raakte gewond doordat hij geraakt werd door een stoeltje.
Door: NUsport
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het de ME de schuld huil huil
In b4: jij snapt gewoon die passie niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het de ME de schuld huil huil
De passie om te slopen ? Als je zo redeneert mogen de Celtic fans de Arena afbranden .quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In b4: jij snapt gewoon die passie niet.
Beetje late reactie, maar een nogal vreemde keuze. Celtic had nauwelijks lengte meer overquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:32 schreef Burrito het volgende:
Voor de 3de keer. De corners laag bij de eerste paal waren bewust. De bedoeling was dat iemand ze doorkopte/passed en dat iemand zn voet er tegenaankreeg. Kopduels gingen we toch niet winnen.
http://nos.nl/l/565729
kijk hier op 1.30 zie je het gebeuren. Het werkte inderdaad niet maar die ballen waren dus bewust niet hoog in de 16. Kap aub met steeds die commentator napraten.
ik begrijp de jaloeziequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:31 schreef Tha_Duck het volgende:
Boefjes toch, hebben jullie je weer misdragen in Europa
die goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:37 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik ook, laatste keer speelden wij 4-0 tegen Celtic
Volslagen idioten zijn het.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:31 schreef Tha_Duck het volgende:
Boefjes toch, hebben jullie je weer misdragen in Europa
Ja, wat hebben ze eigenlijk gedaan? Een leeg limonadebekertje gegooid of gezongen dat de scheids blind was (haha, dat zou ironie zijn met Davey in je achterhoede!).quote:
staat een paar posts hogerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:45 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja, wat hebben ze eigenlijk gedaan? Een leeg limonadebekertje gegooid of gezongen dat de scheids blind was (haha, dat zou ironie zijn met Davey in je achterhoede!).
Nog even en je wordt opgepakt als je een scheet laatquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:46 schreef Adames het volgende:
[..]
staat een paar posts hoger
Volgens Schotse media zocht een kleine groep Ajax-supporters de confrontatie met politie en stewards. Daarbij werden tribunestoelen losgetrokken en gegooid.
Eén stewart raakte gewond doordat hij geraakt werd door een stoeltje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er ook vreselijk veel zin in. Laten we hopen dat we eerst flink wat vertrouwen tanken tegen RKC en Vitesse. Zal wel lekker sfeertje zijn in het stadion, ongelooflijk belangrijke wedstrijd..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:22 schreef tammepiet het volgende:
Netjes naar beneden, her en der rellen, een stoel die gesloopt wordt. Gebeurd eigenlijk elk duel wel, vreemd dat de media er nu zo bovenop zitten.
Hoe dan ook nu al zin in Ajax - Celtic
Tegen Rkc en wellicht vitesse maken we de kansen wel. Als we weer europa ingaan is het echter weer triest.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb er ook vreselijk veel zin in. Laten we hopen dat we eerst flink wat vertrouwen tanken tegen RKC en Vitesse. Zal wel lekker sfeertje zijn in het stadion, ongelooflijk belangrijke wedstrijd..
Zonder Bojan winnen we niet. Alles ist vorbei!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb er ook vreselijk veel zin in. Laten we hopen dat we eerst flink wat vertrouwen tanken tegen RKC en Vitesse. Zal wel lekker sfeertje zijn in het stadion, ongelooflijk belangrijke wedstrijd..
Litmanen jij hebt er echt de ballen verstand van of je trolt. Zoals ik al eerder uitlegde is de transfersom niet het obstakel, voor zover ik weet speelt Ajax verder WEL CL en Metalist Charkov niet, is Ajax qua historie wel een paar maatjes groter dan Shaktar of Metalist, en is het bovendien prettiger wonen in het vrije westen, dan in een armoedige mijnstad als Donetsk waar je niet buiten kan komen omdat de verwilderde honden je dan in je kuit bijten. Hoezo onhaalbaar dus? En ik had het over toen, niet nu, als je m'n comment goed had gelezen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De B garnituur ook die spelen namelijk in Rusland en Oekraïne
Maar wel naar Metalist Charkiv? denk even na zeg.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
twee miljoen per jaar voor een Taison, of een Andersen, Fischer en De Sa? ik zou het wel weten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:38 schreef Smoofie het volgende:
Oekrainse en russische club betalen loon in zwart geld dus nauwelijks belasting. Vandaar dat ze hogere lonen kunnen bieden, vaak rond 2-3 mil, vandaar dat ze naar dat soort landen gaan.
Maduroooooooooooquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:40 schreef j0rdiiii het volgende:
In de winterstop zullen ze John en Cuenca wel weer polsen, op zeker.
Maduro is wel beter.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Gebruik dan Blind maar totdat Bazoer er klaar voor is.
Jawel, mac is te duur voor wat je krijgt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef AmaninFull het volgende:
Het ergerlijke is dat het Sulejmannidebakel bij sommigen van jullie heeft geleid tot de verkeerde conclusies. Er is a priori niets mis met het bedrag zelf, het gaat erom dat de speler verkeerd was ingeschat. Wat goed is, mag ook wat kosten. Jullie gaan toch ook geen MacBook afzweren, omdat ie bij voorbaat zo duur is? Het is altijd een kost-kwaliteit afweging.
quote:
Maduro is even traag als Poulsen. Gewoon niet halen.quote:
Oh wat ergerde ik me aan Maduro zeg met zijn trage spel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[..]
Maduro is even traag als Poulsen. Gewoon niet halen.
Mooi, ik moet overigens wel zeggen dat de "alles op de jeugd" theorie heel vermakelijk is. Het wordt bijna een uitdaging. Hoeveel te zwakke jeugdspelers kunnen we opstellen om toch kampioen te worden of wedstrijdjes te winnen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel, mac is te duur voor wat je krijgt.
Maar ik ben het er wel mee eens dat de "niet kopen maar jeugd" wel is doorgeslagen hier.
Klaassen maakt ons kampioenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:51 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Mooi, ik moet overigens wel zeggen dat de "alles op de jeugd" theorie heel vermakelijk is. Het wordt bijna een uitdaging. Hoeveel te zwakke jeugdspelers kunnen we opstellen om toch kampioen te worden of wedstrijdjes te winnen.
Mwah, als hij nog zijn niveau kan halen van een jaar geleden is hij zeker van toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[..]
Maduro is even traag als Poulsen. Gewoon niet halen.
Niet ten opzichte van het salaris dat hij wil gaan verdienen. Of hij zal veel in willen leveren. Maar het beste halen we hem gewoon niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, als hij nog zijn niveau kan halen van een jaar geleden is hij zeker van toegevoegde waarde.
Ja, het salaris kan een probleem zijn. Maar misschien dat hij wel wat wil inleveren gezien zijn huidige situatie. Of hopen dat Boil weer in vorm geraakt en Blind op CVM laten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Niet ten opzichte van het salaris dat hij wil gaan verdienen. Of hij zal veel in willen leveren. Maar het beste halen we hem gewoon niet.
Zelfs dan nog niet. Lekker daar in Spanje laten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, het salaris kan een probleem zijn. Maar misschien dat hij wel wat wil inleveren gezien zijn huidige situatie. Of hopen dat Boil weer in vorm geraakt en Blind op CVM laten.
Wij zijn het ook nog nooit eens met elkaar geweestquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zelfs dan nog niet. Lekker daar in Spanje laten.
nquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wij zijn het ook nog nooit eens met elkaar geweest.
Vanavond rooten we wel samen voor BoSox.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wij zijn het ook nog nooit eens met elkaar geweest.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
n
[..]
Vanavond rooten we wel samen voor BoSox.
Niks aan de hand idd. Behalve dat we al onder het vergrootglas van de Uefa liggen. Celtic moet ook niet huilen want die dagen zelf ook uit natuurlijk..smerige club dat het isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:22 schreef tammepiet het volgende:
Netjes naar beneden, her en der rellen, een stoel die gesloopt wordt. Gebeurd eigenlijk elk duel wel, vreemd dat de media er nu zo bovenop zitten.
Hoe dan ook nu al zin in Ajax - Celtic
Stoel gooien...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niks aan de hand idd. Behalve dat we al onder het vergrootglas van de Uefa liggen. Celtic moet ook niet huilen want die dagen zelf ook uit natuurlijk..smerige club dat het is
wedstrijd zonder publiek gok ik trouwens
Niet slim iddquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stoel gooien.... Dat moet je gewoon niet doen.
Dat denk ik niet hoor. Zal wel bij een boete blijven.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niks aan de hand idd. Behalve dat we al onder het vergrootglas van de Uefa liggen. Celtic moet ook niet huilen want die dagen zelf ook uit natuurlijk..smerige club dat het is
wedstrijd zonder publiek gok ik trouwens
Oh ja wacht.. eerst een flinke boete en daarna een wedstrijd zonder publiek. Maar die komt wel dichterbij want de afgelopen jaren zijn er veel 'incidenten' geweest volgens de uefaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor. Zal wel bij een boete blijven.
Stadion was in zeer slechte staat trouwens. Gast naast me stond gewoon op zn stoeltje en die ging al kapot. En nee hij was niet dikAls dan die stoeltjes letterlijk voor het oprapen liggen moet je er niet raar van opkijken als er dan iemand die dingen opraakt en er een gooi mee geeft als reactie op twente shirts, anti vak410 doeken en palestijnse vlaggen.
die lui stonden alleen maar te provoceren.
Als we hem voor +-6 miljoen hadden gehaald had je ook niemand horen zeuren. Vooral het begin van vorig jaar begon die echt goed met iets van 10 goals tot zijn blessure. Maarja 17 miljoen voor een speler die er 29 inschiet in 5 jaar is wel erg karig natuurlijk. Heeft overigens maar 1 seizoen meer dan 10 of meer goals gemaakt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Sulejmani was gewoon altijd goed voor 10+ goals en 7-13 assists. Beste buitenspeler van de afgelopen 10 jaar na suarez.
De transfersom is inderdaad niet het obstakel al het geld wat naar investeringsmaatschappijen en louche zaakwaarnemers gaat daarin tegen wel en dan heb je ook nog de kwestie van het salaris Ajax gaat namelijk nooit 1 miljoen betalen aan salaris tenzij je het verdiend hebt zoals De Jong en spelers daar in Oekraïne en Rusland krijgen het dubbele.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:31 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Litmanen jij hebt er echt de ballen verstand van of je trolt. Zoals ik al eerder uitlegde is de transfersom niet het obstakel, voor zover ik weet speelt Ajax verder WEL CL en Metalist Charkov niet, is Ajax qua historie wel een paar maatjes groter dan Shaktar of Metalist, en is het bovendien prettiger wonen in het vrije westen, dan in een armoedige mijnstad als Donetsk waar je niet buiten kan komen omdat de verwilderde honden je dan in je kuit bijten. Hoezo onhaalbaar dus? En ik had het over toen, niet nu, als je m'n comment goed had gelezen.
Kindervak was het zeker niet, heb alleen maar volwassen gasten gezien die er alles aan deden om ons op te naaienquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oh ja wacht.. eerst een flinke boete en daarna een wedstrijd zonder publiek. Maar die komt wel dichterbij want de afgelopen jaren zijn er veel 'incidenten' geweest volgens de uefa![]()
Je hoort ook overal kindervak maar dat viel wel mee dus. Hoe was de stad trouwens?
ach de meeste zien het toch niet die staan allemaal met de rug naar je toequote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gaan knokken met Schotten, dan moet je wel echt levensmoe zijn
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De transfersom is inderdaad niet het obstakel al het geld wat naar investeringsmaatschappijen en louche zaakwaarnemers gaat daarin tegen wel en dan heb je ook nog de kwestie van het salaris Ajax gaat namelijk nooit 1 miljoen betalen aan salaris tenzij je het verdiend hebt zoals De Jong en spelers daar in Oekraïne en Rusland krijgen het dubbele.
Had ook Eriksen kunnen zeggen maar die speelt niet meer bij ons. Je kan wel als een triest ventje blijven haten op De Jong maar die man heeft ons wel persoonlijk aan twee titels geholpen.quote:
Echt waarom denk je dat. Omdat hij toevallig scoorde in de kampioenswedstrijd als SPITS?. Jij overschat Siem zo vreselijk erg, het is niet normaal.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had ook Eriksen kunnen zeggen maar die speelt niet meer bij ons. Je kan wel als een triest ventje blijven haten op De Jong maar die man heeft ons wel persoonlijk aan twee titels geholpen.
Moet ik er nog op reageren?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt waarom denk je dat. Omdat hij toevallig scoorde in de kampioenswedstrijd als SPITS?. Jij overschat Siem zo vreselijk erg, het is niet normaal.
Jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet ik er nog op reageren?
Hoezo? Sowieso dit altijd de betere volgorde ( helemaal als het om clubs als zagreb enz. gaat )..Eerst uit en dan thuis ipv je andersom flink teruggepakt zal wordenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gaan knokken met Schotten, dan moet je wel echt levensmoe zijn
'Toevallig'quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt waarom denk je dat. Omdat hij toevallig scoorde in de kampioenswedstrijd als SPITS?. Jij overschat Siem zo vreselijk erg, het is niet normaal.
Ah joh hij vergeet gewoon even voor het gemak hoe belachelijk goed hij speelde die twee seizoenenquote:
Jij vergeet voor het gemak dat hij aardig speelde in de spits, maar op het middenveld altijd knudde was. Een balletjesafwachter is het. Staat continu te diep.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah joh hij vergeet gewoon even voor het gemak hoe belachelijk goed hij speelde die twee seizoenen
Ik heb het idee dat onze grote vriend JR-Style-93 liever heeft dat Siem slecht speelt. Dan kan hij mooi zijn gelijk proberen te halen. 'ZIE JE WEL IK ZEI TOCH DAT SIEM SLECHT IS HAHA IK HAD GELIJK EN JULLIE NIET'. Beetje treurig. Maargoed, laten we elkaars mening proberen te respecteren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah joh hij vergeet gewoon even voor het gemak hoe belachelijk goed hij speelde die twee seizoenen
Sorry ik draaf soms door als mensen bepaalde spelers zo extreem overschatten. Zelfde voor Strootman.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat onze grote vriend JR-Style-93 liever heeft dat Siem slecht speelt. Dan kan hij mooi zijn gelijk proberen te halen. 'ZIE JE WEL IK ZEI TOCH DAT SIEM SLECHT IS HAHA IK HAD GELIJK EN JULLIE NIET'. Beetje treurig. Maargoed, laten we elkaars mening proberen te respecteren.
Op het middenveld was hij ook vaak genoeg goed, vooral de tweede seizoenshelft. Deze discussie hebben we echter al 56831 keer gevoerd, in val in herhaling. Ik begrijp niet helemaal waarom jij zodra de naam 'Siem de Jong' valt, meteen even moet benadrukken dat hij eigenlijk helemaal niet zo goed is naar jouw mening. We weten het nu wel. Echt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vergeet voor het gemak dat hij aardig speelde in de spits, maar op het middenveld altijd knudde was. Een balletjesafwachter is het. Staat continu te diep.
Ik wacht tot de rest het ook ziet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Op het middenveld was hij ook vaak genoeg goed, vooral de tweede seizoenshelft. Deze discussie hebben we echter al 56831 keer gevoerd, in val in herhaling. Ik begrijp niet helemaal waarom jij zodra de naam 'Siem de Jong' valt, meteen even moet benadrukken dat hij eigenlijk helemaal niet zo goed is naar jouw mening. We weten het nu wel. Echt.
Jammer dat je niet durft toe te geven dat je er compleet naast zat met betrekking tot Strootman.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sorry ik draaf soms door als mensen bepaalde spelers zo extreem overschatten. Zelfde voor Strootman.
Hij is iets beter geworden in Italië ja. Maar het is nog steeds een vrij beperkte speler.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jammer dat je niet durft toe te geven dat je er compleet naast zat met betrekking tot Strootman.
Dat Roma heeft nu even een opleving, maar die zakken nog wel in hoor. Die gaan echt geen kampioen worden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Strootman is zo overschat hij is een van de beste spelers in de Serie A![]()
![]()
![]()
Wat probeer je nou te zeggen want het slaat helemaal nergens opquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Roma heeft nu even een opleving, maar die zakken nog wel in hoor. Die gaan echt geen kampioen worden.
Ik zeg dat Roma nu even goed speelt met het team, maar dat ze nog wel gaan inzakken. En dan valt Kevin ook door de mand.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen want het slaat helemaal nergens op
Heb je hier ook een goed onderbouwde bron voor of zeg je nu maar wat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zeg dat Roma nu even goed speelt met het team, maar dat ze nog wel gaan inzakken. En dan valt Kevin ook door de mand.
Dat ik Juventus beter spelersmateriaal vind hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je hier ook een goed onderbouwde bron voor of zeg je nu maar wat?
Dat ben ik met je eens alleen is er nog wel wat meer nodig om kampioen te worden. AS Roma heeft gewoon na Juventus de sterkste selectie in Italië die kunnen zomaar kampioen worden als Juve zo blijft prutsen als tegen Fiorentina.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ik Juventus beter spelersmateriaal vind hebben.
Ach vind Napoli ook wel een goede ploeg hebben. En je ziet meestal dat die ploegen die heel goed beginnen ook nog wel een dip krijgenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens alleen is er nog wel wat meer nodig om kampioen te worden. AS Roma heeft gewoon na Juventus de sterkste selectie in Italië die kunnen zomaar kampioen worden als Juve zo blijft prutsen als tegen Fiorentina.
Dat was vorig jaar. Dat geldt niet voor dit jaarquote:Maar ik kan me herinneren dat jij nooit voetbal keek buiten Ajax om dus waarom ik deze discussie met jou voer is mij een raadsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |