Dat zegt hij dan ook nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb jij liever dat Denswil volgend jaar weggaat of zijn contract verlengd en langer blijft, om zo maar een voorbeeldje te noemen?
Dat wanneer je niet meer beter wordt in de Eredivisie je zo snel mogelijk een stap moet maken naar een grotere competitiequote:
En als iemand als Sneijder zoiets zegt, is het toch goed mogelijk dat jongens als Denswil sneller denken dat ze weg moeten gaan? Tenminste, zo zie ik het.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat wanneer je niet meer beter wordt in de Eredivisie je zo snel mogelijk een stap moet maken naar een grotere competitie
Dan zie je het verkeerd en stel Denswil zou na dit seizoen per se willen vertrekken dan moet hij dat lekker doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En als iemand als Sneijder zoiets zegt, is het toch goed mogelijk dat jongens als Denswil sneller denken dat ze weg moeten gaan? Tenminste, zo zie ik het.
Geen geluk met de lotingen, maar toch. Laten we er maar eens verandering in brengen.twitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 13:46:191 - Ajax have won only one of their last 10 Champions League games. Nerves reageer retweet
Dan is de kans groter dat Denswil zichzelf, Ajax en Oranje te kort doet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zie je het verkeerd en stel Denswil zou na dit seizoen per se willen vertrekken dan moet hij dat lekker doen
Daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dan is de kans groter dat Denswil zichzelf, Ajax en Oranje te kort doet.
Denswil 3 seizoenen in de basis moet kunnen. Niets mis mee
Dat sowieso, aangezien hij komende zomer nog maar een eenjarig contract heeft. Je had jezelf alleen een wat makkelijkere positie gegeven als je meteen al het juiste contract had aangeboden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het zal me niet verbazen als Ajax probeert zijn contract op korte termijn te verlengen.
Niet alleen met de lotingen. Weet niet of je je de vorige wedstrijd nog kan herinneren?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:06 schreef Heeinz het volgende:
Geen geluk met de lotingen, maar toch. Laten we er maar eens verandering in brengen.twitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 13:46:191 - Ajax have won only one of their last 10 Champions League games. Nerves reageer retweet
Daar heb je wel gelijk in, maar je hebt er zelf invloed op. Als Hoorn met z'n fikken van Balotelli was afgebleven was er niks aan de hand. Van wedstrijden zoals Ajax - Real, je weet ongetwijfeld welke ik bedoel, baal ik dan veel meer. Dan word je de zege ontnomen. Tegen Milan, als jij als scheidsrechter ziet dat Balo z'n shirt helemaal is gerekt omdat Van der Hoorn eraan trekt en je niet doorhebt dat Balotelli al veel eerder aan het klooien was, dan geef je toch ook een penalty? Penalty was onterecht, maar ik kon me wel voorstellen dat hij hem gaf. Maar goed, daar is al genoeg over nagepraat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet alleen met de lotingen. Weet niet of je je de vorige wedstrijd nog kan herinneren?
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 15:33:3332. Goal Celtic o/19: Thomson zet de thuisploeg op een 1-0 voorsprong. Hij kreeg de bal op aangeven van O'Connell. #ajacel reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 15:35:4234. Goal Celtic o/19: Op aangeven van Lindsay maakt Henderson er 2-0 van in Livingston. #ajacel reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:37 schreef Heeinz het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-T(...)dia+by+SocialManager
Zo.
quote:"Andersen toont klasse."
quote:"Vermeer toont aan waarom hij op de bank zit."
Deze drie woorden. Kun je alle kritiek mee van tafel vegen.quote:
- We werden kampioen.quote:"Sana was een miskoop."
- We werden kampioen...quote:"Edwin moest nodig poepen."
Ik ook. Ik denk dat er twee mogelijke uitslagen zijn: 4-1 en 1-4. Of Ajax voetbalt Celtic van de mat, of Celtic stopt Ajax onder het gras.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok mooi, dan kan ik het gewoon thuis zien. Ik ben benieuwd of deze jonge selectie opgewassen is tegen vechtvoetbal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 15:57:51[NIEUWS] Niklas #Moisander is nog niet fit genoeg bevonden. De Fin zal vanavond niet in actie komen tegen Celtic. #celaja reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:59 schreef huffderobot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat jullie deze jongen tegenkomen vanavond, want deze jongen staat strak.
Oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:59 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 15:57:51[NIEUWS] Niklas #Moisander is nog niet fit genoeg bevonden. De Fin zal vanavond niet in actie komen tegen Celtic. #celaja reageer retweet
Zal mij benieuwen of Veltman hem weer mag vervangen danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Celtic is toch bij uitstek een match voor Horny Mike? Beetje bikkelen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen of Veltman hem weer mag vervangen dan
Snap ook niet dat Ligeon niet mee is, als ze toch al wisten dat Van Rhijn mogelijk niet kan spelen...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:15 schreef Heeinz het volgende:
Hoe zat het met Van Rhijn? Niet helemaal fris toch? Nou ben ik allesbehalve een fan van hem, maar ik moet er niet aan denken om wéér met een centrale verdediger op rechtsback te spelen.
Niet okselfris idd. Misschien stelt Frank Lasse wel op als RB vandaag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:15 schreef Heeinz het volgende:
Hoe zat het met Van Rhijn? Niet helemaal fris toch? Nou ben ik allesbehalve een fan van hem, maar ik moet er niet aan denken om wéér met een centrale verdediger op rechtsback te spelen.
Nou sorry maar dan gooi ik mezelf voor de treinquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niet okselfris idd. Misschien stelt Frank Lasse wel op als RB vandaag.
Ik gok op Horny Mike. Die man moet een keer een kans krijgen. En op snelheid gaat hij er echt niet uit worden gelopen door Samaras.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:14 schreef Heeinz het volgende:
Ik neem aan dat Frank Veltman opstelt. Van eigen kracht uitgaan, je niet aanpassen aan de tegenstander. Dat soort dingen.
Is ook weer zo. Daarnaast zijn wij natuurlijk net zo goed als Barcelona en lachen we om Juventus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze zitten in een negatieve reeks, de laatste twee immers verloren. Zo kun je het ook zien. Nietszeggende statistiek met slechts vijf relevante items. De rest is minstens vijf jaar geleden.
Zou je ervoor tekenen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mogen al blij zijn met een gelijkspel daar
Aangezien Ajax niet echt in vorm is , het krachtpatser voetbal en Celtic Park zou ik inderdaad een gelijkspel een goed resultaat vindenquote:
Wat zit je nou te blaten, ik heb nu pas een reden om te huilen op Endt omdat hij nu zo ergelijk in de media komt. Ik volg Ajax op de voet dus ik wist het al langerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:26 schreef fathank het volgende:
[..]
kom je er nu pas achter dat Inter zn 2e club is? Hij heeft er zelfs een boek over geschreven.
David Endt is een held. Die man is meer Ajax dan alle wijsneuzerige pubers die hier posten bij elkaar.
Ajax kan niet bikkelen dus moet daar ook niet aan meedoen. Als Ajax niet gaat voetballen verlies je, dus laat dat bikkelen maar achterwege en tik ze gewoon weg.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:10 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Celtic is toch bij uitstek een match voor Horny Mike? Beetje bikkelen.
Mwah, na Ajax - Milan vroeg ik me ook af of ik van te voren voor een gelijkspel zou tekenen, dat was echt niet zo. En ook met het thuisvoordeel van Celtic schat ik ze lager in dan Milan, dus ik teken echt niet voor een gelijkspel. Maar ik ben dan ook soms iets te optimistisch.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aangezien Ajax niet echt in vorm is , het krachtpatser voetbal en Celtic Park zou ik inderdaad een gelijkspel een goed resultaat vinden
Het is vooral dat fysieke voetbal en dat ligt Ajax totaal niet . Dan kan je wel zeggen :''wegtikken die handel'' maar daar missen we de kwaliteit voor .quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah, na Ajax - Milan vroeg ik me ook af of ik van te voren voor een gelijkspel zou tekenen, dat was echt niet zo. En ook met het thuisvoordeel van Celtic schat ik ze lager in dan Milan, dus ik teken echt niet voor een gelijkspel. Maar ik ben dan ook soms iets te optimistisch.
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 17:45:14De politie in Glasgow was een beetje bang voor de Ajaxfans, de Celticfans weten beter. #celaja http://t.co/7S0whbNtUU reageer retweet
Ja klopt. Maar nog buiten of het wel of geen penalty was, heb je ook gewoon pech dat Moisander uitvalt. Toen Mike klaarstond om in te vallen hield ik, en ik vermoed velen met mij, meteen al mijn hart vast. Maar goed, dan kan je het toch weer terugvoeren op kwaliteit (in dit geval kwaliteit op de bank)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, maar je hebt er zelf invloed op. Als Hoorn met z'n fikken van Balotelli was afgebleven was er niks aan de hand. Van wedstrijden zoals Ajax - Real, je weet ongetwijfeld welke ik bedoel, baal ik dan veel meer. Dan word je de zege ontnomen. Tegen Milan, als jij als scheidsrechter ziet dat Balo z'n shirt helemaal is gerekt omdat Van der Hoorn eraan trekt en je niet doorhebt dat Balotelli al veel eerder aan het klooien was, dan geef je toch ook een penalty? Penalty was onterecht, maar ik kon me wel voorstellen dat hij hem gaf. Maar goed, daar is al genoeg over nagepraat.
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:47 schreef Heeinz het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 17:45:14De politie in Glasgow was een beetje bang voor de Ajaxfans, de Celticfans weten beter. #celaja http://t.co/7S0whbNtUU reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |