abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132469970
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:58 schreef MTal het volgende:

[..]

Je kan je beter niet meer druk maken. Elke wedstrijd is het wel weer een groepje andere spelers waar men zich kapot aan ergert. Ze hebben er in elk geval wat scorend vermogen bij in de persoon van Denswil: 1 assist en 1 doelpunt. Wat is die jongen opbouwend een drama zeg.
Dat doe ik steeds minder, de beleving ebt langzaam een beetje, pijnlijk maar waar.
  Moderator woensdag 23 oktober 2013 @ 12:38:17 #102
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_132469984
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat zal best maar na 5 keer falen ga je toch iets anders proberen lijkt me
Dat lijkt me wel ja. Bij Feyenoord is het niet anders. Corners komen daar ook amper voorbij de eerste paal. Onbegrijpelijk vind ik dat. Het is juist iets waar je tot in den treurnis op kan oefenen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 23 oktober 2013 @ 12:39:41 #103
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_132470039
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat zal best maar na 5 keer falen ga je toch iets anders proberen lijkt me
Ik denk dat hoog voorgeven echt weinig zin had. Misschien was terugleggen en dan proberen in te draaien vanaf net buiten de 16 beter
pi_132470062
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel ja. Bij Feyenoord is het niet anders. Corners komen daar ook amper voorbij de eerste paal. Onbegrijpelijk vind ik dat. Het is juist iets waar je tot in den treurnis op kan oefenen.
Dit inderdaad. Ik ben nooit aanwezig op de trainingen maar je kan toch best na elke training een half uurtje voorzetjes gaan oefenen?
  woensdag 23 oktober 2013 @ 12:40:30 #105
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_132470065
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:07 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, idd, laten we gewoon weer alles gaan kopen. _O_
Ja, als er geen talent op zwakke posities is moet je kopen, dat is prima te verantwoorden aan het beleid (Staat er in zelfs). Met alleen 19jarige pikkies redt je het niet
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:01 schreef MTal het volgende:

[..]

Kortom, elke linie is aan vervanging toe.

Maar het loopt lekker, yeah right :D
Verdediging komt wel goed.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_132470086
die grote kans van Sightorsson kwam wel voort uit zo'n corner.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 12:41:05 #107
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_132470089
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:39 schreef Burrito het volgende:

[..]

Ik denk dat hoog voorgeven echt weinig zin had. Misschien was terugleggen en dan proberen in te draaien vanaf net buiten de 16 beter
Net zoveel zin als deze onzin iig.
pi_132470116
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:35 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

En waarom is dat gek?
Omdat het alleen met een structurele hogere begroting kan. Als Ajax volgend jaar geen CL haalt en weer de jaarcijfers met verlies presenteert, door de hogere salarissen en minder inkomsten, wil jij dood leuk elke keer dat geld even van de bank halen?

Dat kan, totdat er net zoals in 2011 niks meer opstaat en je opnieuw kan gaan saneren.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 12:42:02 #109
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_132470125
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:36 schreef Burrito het volgende:

[..]

Dat is precies wat we niet meer gaan doen. Lekker weer Luque's voor een hoog salaris halen.
Wie heeft het over Luque's :')

Ik heb het over spelers die goed presteren en ze te belonen met hogere salarissen puur om ze 1 of 2 seizoenen langer te houden zodat je wel wat europees klaar kunt spelen.

Geld wordt toch amper in aankopen gestopt en het staat maar op de bank dus wat is er mis om een gedeelte daarvan in salarissen van sterkhouders te stoppen?
  woensdag 23 oktober 2013 @ 12:43:36 #110
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_132470182
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:41 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Omdat het alleen met een structurele hogere begroting kan. Als Ajax volgend jaar geen CL haalt en weer de jaarcijfers met verlies presenteert, door de hogere salarissen en minder inkomsten, wil jij dood leuk elke keer dat geld even van de bank halen?

Dat kan, totdat er net zoals in 2011 niks meer opstaat en je opnieuw kan gaan saneren.
Een paar spelers voorzien van een beter salaris en geen gekke aankopen doen moet gewoon kunnen man :')
pi_132470186
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:42 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Ik heb het over spelers die goed presteren en ze te belonen met hogere salarissen puur om ze 1 of 2 seizoenen langer te houden zodat je wel wat europees klaar kunt spelen.

Geld wordt toch amper in aankopen gestopt en het staat maar op de bank dus wat is er mis om een gedeelte daarvan in salarissen van sterkhouders te stoppen?
Precies, afdankertjes als Bojan is natuurlijk geld weggooien. Ze moeten spelers kopen die zioch bewezen hebben en nog op niveau kunnen voetballen. Nigel de Jong en Sneijder moeten ze gewoon direkt terughalen
  woensdag 23 oktober 2013 @ 12:43:53 #112
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_132470195
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:42 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Omdat het zo vaak mis is gegaan dat Ajax nu dus een salarisplafond heeft. Bovendien kunnen we niet concureren qua salaris met andere competitities.
pi_132470203
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:36 schreef Burrito het volgende:

[..]

Dat is precies wat we niet meer gaan doen. Lekker weer Luque's voor een hoog salaris halen.
Met die visie is nationaal succes het hoogst haalbare en verlies je nog vaker wedstrijden in Europa.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 12:45:31 #114
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_132470256
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:44 schreef eight het volgende:

[..]

Met die visie is nationaal succes het hoogst haalbare en verlies je nog vaker wedstrijden in Europa.
De Boer en Overmars denken daar anders over. Blijkbaar ben jij het niet eens met het huidige Ajax bestuur dan.
pi_132470259
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:43 schreef Burrito het volgende:

[..]

Omdat het zo vaak mis is gegaan dat Ajax nu dus een salarisplafond heeft. Bovendien kunnen we niet concureren qua salaris met andere competitities.
Ah joh paar spelertjes kan wel joh, wat maakt het uit. :D
  woensdag 23 oktober 2013 @ 12:45:42 #116
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132470265
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:27 schreef BeamofLight het volgende:
Veel balbezit jullie hè, laatste tijd. Goed man.
Jullie nog wel en voor wie ben jullie?
pi_132470267
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:43 schreef Burrito het volgende:

[..]

Als je B-garnituur al niet meer kunt betalen, kan je net zo goed de hele club opdoeken.

Vitesse is momenteel de enige club met wat toekomstperspectief
  woensdag 23 oktober 2013 @ 12:46:11 #118
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132470289
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:45 schreef MTal het volgende:

[..]

Als je B-garnituur al niet meer kunt betalen, kan je net zo goed de hele club opdoeken.

_O-
pi_132470322
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:45 schreef MTal het volgende:

[..]

:') Deze kloon.
pi_132470449
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:45 schreef Burrito het volgende:

[..]

De Boer en Overmars denken daar anders over. Blijkbaar ben jij het niet eens met het huidige Ajax bestuur dan.
Eerst smijten ze met geld door talrijke middelmatige voetballers voor hoge bedragen aan te trekken (veelal paniekaankopen) en vervolgens passen ze het beleid aan door een salarisplafond te bepalen waardoor je nooit meer enig klein succes in Europa kunt verwachten.
Ze gaan van het een uiterste naar het andere. Waarom niet kiezen voor de middenweg?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_132470515
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:50 schreef eight het volgende:

[..]

Eerst smijten ze met geld door talrijke middelmatige voetballers voor hoge bedragen aan te trekken (veelal paniekaankopen) en vervolgens passen ze het beleid aan door een salarisplafond te bepalen waardoor je nooit meer enig klein succes in Europa kunt verwachten.
Ze gaan van het een uiterste naar het andere. Waarom niet kiezen voor de middenweg?
Omdat demente Johan denkt dathij met de jeugd weer een elftal kan neerzetten. Hoe naief kan je zijn, lol.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 12:56:14 #122
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_132470645
Waarom wordt er btw zogehaat op Van Der Hoorn, die gast speelde tegen Utrecht waar ik bij was best goed.
Hij maakte dan wel die foutje tegen Ac Milan maar dat was meer omdat Balotelli een door de wolf geverfde spits is die goed is in theater.

Zo zie je dat Denswil gisteren gewoon 2 ultra cruciale fouten maakt. :')
pi_132470777
Gelukkig is Eriksen weg. Hij vertraagde het spel enkel door zijn stilstand in zijn ontwikkeling.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:00:12 #124
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_132470788
quote:

[..]

Waar heb je het over?
pi_132470809
Ik ga even de wijsneus met de wijsheid achteraf spelen, wat ajax had kunnen doen is:

wat betreft de eigen eredivisie scouting poule al:
Maher, Matic, Djuricic, Tadic of Chadli halen. Dit was allemaal indertijd mogelijk en geen een van deze spelers had meer dan 7 miljoen hoeven kosten, iets dat ze wel waard zijn.

en nog iets dat mij vaak verbaast en waar niemand echt het fijne van weet. Hoe komt het in godsnaam dat clubs als Shakhtar Donetsk en Metalist Charkov de ene na de andere klasbak uit brazilie halen, ongetwijfeld voor een lage prijs, terwijl Ajax daar niet in slaagt? Dat vindt ik onvoorstelbaar, ik noem ze op:
- Taison, Fernandinho, Alez Teixeira, Jadson, Luiz Adriano, Willian, Cleiton Xavier, Bernard, Eduardo, Douglas Costa

Goed ik ga de vraag zelf beantwoorden, vergeef me. Het klopt dat sommige van deze brazilianen zijn gekocht voor hoge transfersommen : Bernard: 22 miljoen, Willian 14 miljoen,

maar sommige zijn echt voor een appel en een ei gekocht: Luiz Adriano -Shakhtar 3 miljoen, Taison 6 miljoen, Alex Teixeira 6 miljoen, Douglas Costa 6 miljoen, Eduardo (die kroatische braziliaan) 6 miljoen van Arsenal naar Shakhtar, Fernandinho 7 miljoen, Cleiton Xavier 4.5 miljoen.

Dit zijn allemaal spelers die twee klassen beter zijn dan wat er nu bij ajax op het middenveld en in de aanval rondloopt, die je voor max 11 miljoen euro (zou geen miskoop zijn, Luiz Adriano is europese top) kan halen. Het enige wat je hoeft te doen is een mannetje naar Brazilie te sturen. En je hoeft ze niet allemaal te halen, als je Taison, Luiz Adriano en Alex Teixeira had gehaald was je 15 miljoen euro armer geweest, had je de afgelopen twee jaar minimaal de kwartfinale gehaald, zou je dit jaar Milan en Celtic van de mat spelen, en deze jongens met winst doorverkopen.

Is het echt zo simpel? Ja, het heet scouting.
pi_132470818
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:56 schreef wickedmen het volgende:
Waarom wordt er btw zogehaat op Van Der Hoorn, die gast speelde tegen Utrecht waar ik bij was best goed.
Hij maakte dan wel die foutje tegen Ac Milan maar dat was meer omdat Balotelli een door de wolf geverfde spits is die goed is in theater.

Zo zie je dat Denswil gisteren gewoon 2 ultra cruciale fouten maakt. :')
Denswil speelt sinds dit jaar ongeveer 10 wedstrijden in de basis en maakt wat cruciale foutjes (Twente/Celtic). Ja, hij moet het via de harde weg leren maar die gast heeft zo fucking veel talent dat het echt wel goed komt.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:02:24 #127
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_132470874
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:00 schreef AmaninFull het volgende:
Ik ga even de wijsneus met de wijsheid achteraf spelen, wat ajax had kunnen doen is:

Maher, Matic, Djuricic, Tadic of Chadli halen. Dit was allemaal indertijd mogelijk en geen een van deze spelers had meer dan 7 miljoen hoeven kosten, iets dat ze wel waard zijn.

en nog iets dat mij vaak verbaast en waar niemand echt het fijne van weet. Hoe komt het in godsnaam dat clubs als Shakhtar Donetsk en Metalist Charkov de ene na de andere klasbak uit brazilie halen, ongetwijfeld voor een lage prijs, terwijl Ajax daar niet in slaagt? Dat vindt ik onvoorstelbaar, ik noem ze op:
- Taison, Fernandinho, Alez Teixeira, Jadson, Luiz Adriano, Willian, Cleiton Xavier, Bernard, Eduardo, Douglas Costa

Goed ik ga de vraag zelf beantwoorden, vergeef me. Het klopt dat sommige van deze brazilianen zijn gekocht voor hoge transfersommen : Bernard: 22 miljoen, Willian 14 miljoen,

maar sommige zijn echt voor een appel en een ei gekocht: Luiz Adriano -Shakhtar 3 miljoen, Taison 6 miljoen, Alex Teixeira 6 miljoen, Douglas Costa 6 miljoen, Eduardo (die kroatische braziliaan) 6 miljoen van Arsenal naar Shakhtar, Fernandinho 7 miljoen, Cleiton Xavier 4.5 miljoen.

Dit zijn allemaal spelers die twee klassen beter zijn dan wat er nu bij ajax op het middenveld en in de aanval rondloopt, die je voor max 11 miljoen euro (zou geen miskoop zijn, Luiz Adriano is europese top) kan halen. Het enige wat je hoeft te doen is een mannetje naar Brazilie te sturen. En je hoeft ze niet allemaal te halen, als je Taison, Luiz Adriano en Alex Teixeira had gehaald was je 15 miljoen euro armer geweest, had je de afgelopen twee jaar minimaal de kwartfinale gehaald, zou je dit jaar Milan en Celtic van de mat spelen, en deze jongens met winst doorverkopen.

:') Sorry maar hier kan ik echt helemaal niets mee
pi_132470881
quote:
99s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:00 schreef Burrito het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
;(
pi_132471130
quote:

_O-
pi_132471156
quote:

[..]

Paniekaankopen? Wie bedoel je?
pi_132471166
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:01 schreef Syntix het volgende:

[..]

Denswil speelt sinds dit jaar ongeveer 10 wedstrijden in de basis en maakt wat cruciale foutjes (Twente/Celtic). Ja, hij moet het via de harde weg leren maar die gast heeft zo fucking veel talent dat het echt wel goed komt.
Daarbij was dat tweede doelpunt geen fout. Hij stond in de baan van het schot en wilde de bal tegenhouden of misschien zelfs ontwijken, maar om dat nou een fout te noemen,. Het was gewoon ongelukkig.

Die eerste. Tsja, dat was niet slim.

Verder speelde Denswil foutloos.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:14:47 #132
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132471348
quote:

Noem liever wat Brazilianen op die nu nog in Brazilië spelen en relatief goedkoop zijn.
Oh.
pi_132471350
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:09 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Paniekaankopen? Wie bedoel je?
Jij snapt niet zo veel he?
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:17:40 #134
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_132471445
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:01 schreef Syntix het volgende:

[..]

En Van Der Hoorn niet?
pi_132471450
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Noem liever wat Brazilianen op die nu nog in Brazilië spelen en relatief goedkoop zijn.
Wij kijken nauwelijks Braziliaans voetbal. Je moet daar inderdaad iemand wegzetten en niet in zo'n 4de rangs voetballandje als Denemarken.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:18:05 #136
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132471462
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:17 schreef wickedmen het volgende:

[..]

En Van Der Hoorn niet?
Die heeft geen talent.
Oh.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:18:56 #137
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_132471480
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

:') Sorry maar hier kan ik echt helemaal niets mee
Hij heeft wel gelijk.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:19:07 #138
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132471487
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:17 schreef MTal het volgende:

[..]

Wij kijken nauwelijks Braziliaans voetbal. Je moet daar inderdaad iemand wegzetten en niet in zo'n 4de rangs voetballandje als Denemarken.
Aha. Daar hebben we ook totaal geen talenten vandaan gehaald. Ik ben het met je eens dat je meer mag scouten in andere werelddelen, maar noem dan wat spelers op die nu haalbaar zijn voor Ajax en een echte versterking zijn.
Oh.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:19:27 #139
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_132471496
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:18 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk.
Nah niet echt die spelers komen niet naar Ajax ook al haal je ze uit Brazilië
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:19:32 #140
131800 Tarado
capô de fusca
pi_132471498
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:17 schreef MTal het volgende:

[..]

Dat heb ik me weleens vaker afgevraagd, probleem is daar wel dat de meeste talentjes al jong onder contract staan bij niet al te frisse zaakwaarnemers/eigenaren, is moeilijk voor een transparante organisatie als Ajax zich hiermee in te laten.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:19:49 #141
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_132471503
Ne Ajax heeft liever Denen en middelmatige jonge negers. D
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:20:02 #142
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_132471511
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat heb ik me weleens vaker afgevraagd, probleem is daar wel dat de meeste talentjes al jong onder contract staan bij niet al te frisse zaakwaarnemers/eigenaren, is moeilijk voor een transparante organisatie als Ajax zich hiermee in te laten.
En die kiezen nog veel liever voor het geld
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:20:12 #143
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_132471516
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nah niet echt die spelers komen niet naar Ajax ook al haal je ze uit Brazilië
Ajax is een grote club, ook in Brazilie.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:20:20 #144
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132471520
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:19 schreef wickedmen het volgende:
Ne Ajax heeft liever Denen en middelmatige jonge negers. D
Ah Denswil wordt al weer afgemaakt lees ik _O- . Talenten mogen geen fouten maken blijkbaar :')
Oh.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:20:50 #145
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_132471532
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die heeft geen talent.
Van Der Hoorn heeft wel degelijk talent en wordt nog een grote, jammer dat je dat niet inziet.
pi_132471546
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

Frankrijk dan. Die brengen ook veel talent voort. Ik heb echt geen idee wat ze nog steeds bij die Deense clubjes doen. Het tijdperk Lerby, Olsen ligt al 25 jaar achter ons
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:21:56 #147
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_132471564
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ah Denswil wordt al weer afgemaakt lees ik _O- . Talenten mogen geen fouten maken blijkbaar :')
Natuurlijk wel, had ik eerder toegegeven, ik had het meer op Denswil, Serero die op dit moment nog gewoon middelmaat zijn maar zeker wel het talent bezitten.
Fischer ook btw.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:22:06 #148
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_132471566
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:20 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Ajax is een grote club, ook in Brazilie.
Dus?
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:22:08 #149
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132471567
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:20 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Van Der Hoorn heeft wel degelijk talent en wordt nog een grote, jammer dat je dat niet inziet.
Ach rot toch op man. Denswil heeft zo veel meer talent en Veltman wordt ook een stuk beter.
Oh.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 13:23:21 #150
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_132471609
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:21 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, had ik eerder toegegeven, ik had het meer op Denswil, Serero die op dit moment nog gewoon middelmaat zijn maar zeker wel het talent bezitten.
Fischer ook btw.
Dit hoort allemaal bij de ontwikkeling. Ook dat van Fischer. Dus moeten mensen niet meteen in paniek gaan schieten. Alleen bij spelers waar het echt niet meer kan moet je ingrijpen. Dus bij Poulsen, de Jong en Sigthorsson.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')