Maduro is wel beter.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Gebruik dan Blind maar totdat Bazoer er klaar voor is.
Jawel, mac is te duur voor wat je krijgt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef AmaninFull het volgende:
Het ergerlijke is dat het Sulejmannidebakel bij sommigen van jullie heeft geleid tot de verkeerde conclusies. Er is a priori niets mis met het bedrag zelf, het gaat erom dat de speler verkeerd was ingeschat. Wat goed is, mag ook wat kosten. Jullie gaan toch ook geen MacBook afzweren, omdat ie bij voorbaat zo duur is? Het is altijd een kost-kwaliteit afweging.
quote:
Maduro is even traag als Poulsen. Gewoon niet halen.quote:
Oh wat ergerde ik me aan Maduro zeg met zijn trage spel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[..]
Maduro is even traag als Poulsen. Gewoon niet halen.
Mooi, ik moet overigens wel zeggen dat de "alles op de jeugd" theorie heel vermakelijk is. Het wordt bijna een uitdaging. Hoeveel te zwakke jeugdspelers kunnen we opstellen om toch kampioen te worden of wedstrijdjes te winnen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jawel, mac is te duur voor wat je krijgt.
Maar ik ben het er wel mee eens dat de "niet kopen maar jeugd" wel is doorgeslagen hier.
Klaassen maakt ons kampioenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:51 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Mooi, ik moet overigens wel zeggen dat de "alles op de jeugd" theorie heel vermakelijk is. Het wordt bijna een uitdaging. Hoeveel te zwakke jeugdspelers kunnen we opstellen om toch kampioen te worden of wedstrijdjes te winnen.
Mwah, als hij nog zijn niveau kan halen van een jaar geleden is hij zeker van toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[..]
Maduro is even traag als Poulsen. Gewoon niet halen.
Niet ten opzichte van het salaris dat hij wil gaan verdienen. Of hij zal veel in willen leveren. Maar het beste halen we hem gewoon niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, als hij nog zijn niveau kan halen van een jaar geleden is hij zeker van toegevoegde waarde.
Ja, het salaris kan een probleem zijn. Maar misschien dat hij wel wat wil inleveren gezien zijn huidige situatie. Of hopen dat Boil weer in vorm geraakt en Blind op CVM laten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Niet ten opzichte van het salaris dat hij wil gaan verdienen. Of hij zal veel in willen leveren. Maar het beste halen we hem gewoon niet.
Zelfs dan nog niet. Lekker daar in Spanje laten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, het salaris kan een probleem zijn. Maar misschien dat hij wel wat wil inleveren gezien zijn huidige situatie. Of hopen dat Boil weer in vorm geraakt en Blind op CVM laten.
Wij zijn het ook nog nooit eens met elkaar geweestquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zelfs dan nog niet. Lekker daar in Spanje laten.
nquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wij zijn het ook nog nooit eens met elkaar geweest.
Vanavond rooten we wel samen voor BoSox.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wij zijn het ook nog nooit eens met elkaar geweest.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
n
[..]
Vanavond rooten we wel samen voor BoSox.
Niks aan de hand idd. Behalve dat we al onder het vergrootglas van de Uefa liggen. Celtic moet ook niet huilen want die dagen zelf ook uit natuurlijk..smerige club dat het isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:22 schreef tammepiet het volgende:
Netjes naar beneden, her en der rellen, een stoel die gesloopt wordt. Gebeurd eigenlijk elk duel wel, vreemd dat de media er nu zo bovenop zitten.
Hoe dan ook nu al zin in Ajax - Celtic
Stoel gooien...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niks aan de hand idd. Behalve dat we al onder het vergrootglas van de Uefa liggen. Celtic moet ook niet huilen want die dagen zelf ook uit natuurlijk..smerige club dat het is
wedstrijd zonder publiek gok ik trouwens
Niet slim iddquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stoel gooien.... Dat moet je gewoon niet doen.
Dat denk ik niet hoor. Zal wel bij een boete blijven.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niks aan de hand idd. Behalve dat we al onder het vergrootglas van de Uefa liggen. Celtic moet ook niet huilen want die dagen zelf ook uit natuurlijk..smerige club dat het is
wedstrijd zonder publiek gok ik trouwens
Oh ja wacht.. eerst een flinke boete en daarna een wedstrijd zonder publiek. Maar die komt wel dichterbij want de afgelopen jaren zijn er veel 'incidenten' geweest volgens de uefaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor. Zal wel bij een boete blijven.
Stadion was in zeer slechte staat trouwens. Gast naast me stond gewoon op zn stoeltje en die ging al kapot. En nee hij was niet dikAls dan die stoeltjes letterlijk voor het oprapen liggen moet je er niet raar van opkijken als er dan iemand die dingen opraakt en er een gooi mee geeft als reactie op twente shirts, anti vak410 doeken en palestijnse vlaggen.
die lui stonden alleen maar te provoceren.
Als we hem voor +-6 miljoen hadden gehaald had je ook niemand horen zeuren. Vooral het begin van vorig jaar begon die echt goed met iets van 10 goals tot zijn blessure. Maarja 17 miljoen voor een speler die er 29 inschiet in 5 jaar is wel erg karig natuurlijk. Heeft overigens maar 1 seizoen meer dan 10 of meer goals gemaakt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Sulejmani was gewoon altijd goed voor 10+ goals en 7-13 assists. Beste buitenspeler van de afgelopen 10 jaar na suarez.
De transfersom is inderdaad niet het obstakel al het geld wat naar investeringsmaatschappijen en louche zaakwaarnemers gaat daarin tegen wel en dan heb je ook nog de kwestie van het salaris Ajax gaat namelijk nooit 1 miljoen betalen aan salaris tenzij je het verdiend hebt zoals De Jong en spelers daar in Oekraïne en Rusland krijgen het dubbele.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:31 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Litmanen jij hebt er echt de ballen verstand van of je trolt. Zoals ik al eerder uitlegde is de transfersom niet het obstakel, voor zover ik weet speelt Ajax verder WEL CL en Metalist Charkov niet, is Ajax qua historie wel een paar maatjes groter dan Shaktar of Metalist, en is het bovendien prettiger wonen in het vrije westen, dan in een armoedige mijnstad als Donetsk waar je niet buiten kan komen omdat de verwilderde honden je dan in je kuit bijten. Hoezo onhaalbaar dus? En ik had het over toen, niet nu, als je m'n comment goed had gelezen.
Kindervak was het zeker niet, heb alleen maar volwassen gasten gezien die er alles aan deden om ons op te naaienquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oh ja wacht.. eerst een flinke boete en daarna een wedstrijd zonder publiek. Maar die komt wel dichterbij want de afgelopen jaren zijn er veel 'incidenten' geweest volgens de uefa![]()
Je hoort ook overal kindervak maar dat viel wel mee dus. Hoe was de stad trouwens?
ach de meeste zien het toch niet die staan allemaal met de rug naar je toequote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gaan knokken met Schotten, dan moet je wel echt levensmoe zijn
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De transfersom is inderdaad niet het obstakel al het geld wat naar investeringsmaatschappijen en louche zaakwaarnemers gaat daarin tegen wel en dan heb je ook nog de kwestie van het salaris Ajax gaat namelijk nooit 1 miljoen betalen aan salaris tenzij je het verdiend hebt zoals De Jong en spelers daar in Oekraïne en Rusland krijgen het dubbele.
Had ook Eriksen kunnen zeggen maar die speelt niet meer bij ons. Je kan wel als een triest ventje blijven haten op De Jong maar die man heeft ons wel persoonlijk aan twee titels geholpen.quote:
Echt waarom denk je dat. Omdat hij toevallig scoorde in de kampioenswedstrijd als SPITS?. Jij overschat Siem zo vreselijk erg, het is niet normaal.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had ook Eriksen kunnen zeggen maar die speelt niet meer bij ons. Je kan wel als een triest ventje blijven haten op De Jong maar die man heeft ons wel persoonlijk aan twee titels geholpen.
Moet ik er nog op reageren?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt waarom denk je dat. Omdat hij toevallig scoorde in de kampioenswedstrijd als SPITS?. Jij overschat Siem zo vreselijk erg, het is niet normaal.
Jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet ik er nog op reageren?
Hoezo? Sowieso dit altijd de betere volgorde ( helemaal als het om clubs als zagreb enz. gaat )..Eerst uit en dan thuis ipv je andersom flink teruggepakt zal wordenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gaan knokken met Schotten, dan moet je wel echt levensmoe zijn
'Toevallig'quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt waarom denk je dat. Omdat hij toevallig scoorde in de kampioenswedstrijd als SPITS?. Jij overschat Siem zo vreselijk erg, het is niet normaal.
Ah joh hij vergeet gewoon even voor het gemak hoe belachelijk goed hij speelde die twee seizoenenquote:
Jij vergeet voor het gemak dat hij aardig speelde in de spits, maar op het middenveld altijd knudde was. Een balletjesafwachter is het. Staat continu te diep.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah joh hij vergeet gewoon even voor het gemak hoe belachelijk goed hij speelde die twee seizoenen
Ik heb het idee dat onze grote vriend JR-Style-93 liever heeft dat Siem slecht speelt. Dan kan hij mooi zijn gelijk proberen te halen. 'ZIE JE WEL IK ZEI TOCH DAT SIEM SLECHT IS HAHA IK HAD GELIJK EN JULLIE NIET'. Beetje treurig. Maargoed, laten we elkaars mening proberen te respecteren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah joh hij vergeet gewoon even voor het gemak hoe belachelijk goed hij speelde die twee seizoenen
Sorry ik draaf soms door als mensen bepaalde spelers zo extreem overschatten. Zelfde voor Strootman.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat onze grote vriend JR-Style-93 liever heeft dat Siem slecht speelt. Dan kan hij mooi zijn gelijk proberen te halen. 'ZIE JE WEL IK ZEI TOCH DAT SIEM SLECHT IS HAHA IK HAD GELIJK EN JULLIE NIET'. Beetje treurig. Maargoed, laten we elkaars mening proberen te respecteren.
Op het middenveld was hij ook vaak genoeg goed, vooral de tweede seizoenshelft. Deze discussie hebben we echter al 56831 keer gevoerd, in val in herhaling. Ik begrijp niet helemaal waarom jij zodra de naam 'Siem de Jong' valt, meteen even moet benadrukken dat hij eigenlijk helemaal niet zo goed is naar jouw mening. We weten het nu wel. Echt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vergeet voor het gemak dat hij aardig speelde in de spits, maar op het middenveld altijd knudde was. Een balletjesafwachter is het. Staat continu te diep.
Ik wacht tot de rest het ook ziet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Op het middenveld was hij ook vaak genoeg goed, vooral de tweede seizoenshelft. Deze discussie hebben we echter al 56831 keer gevoerd, in val in herhaling. Ik begrijp niet helemaal waarom jij zodra de naam 'Siem de Jong' valt, meteen even moet benadrukken dat hij eigenlijk helemaal niet zo goed is naar jouw mening. We weten het nu wel. Echt.
Jammer dat je niet durft toe te geven dat je er compleet naast zat met betrekking tot Strootman.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sorry ik draaf soms door als mensen bepaalde spelers zo extreem overschatten. Zelfde voor Strootman.
Hij is iets beter geworden in Italië ja. Maar het is nog steeds een vrij beperkte speler.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jammer dat je niet durft toe te geven dat je er compleet naast zat met betrekking tot Strootman.
Dat Roma heeft nu even een opleving, maar die zakken nog wel in hoor. Die gaan echt geen kampioen worden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Strootman is zo overschat hij is een van de beste spelers in de Serie A![]()
![]()
![]()
Wat probeer je nou te zeggen want het slaat helemaal nergens opquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Roma heeft nu even een opleving, maar die zakken nog wel in hoor. Die gaan echt geen kampioen worden.
Ik zeg dat Roma nu even goed speelt met het team, maar dat ze nog wel gaan inzakken. En dan valt Kevin ook door de mand.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen want het slaat helemaal nergens op
Heb je hier ook een goed onderbouwde bron voor of zeg je nu maar wat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zeg dat Roma nu even goed speelt met het team, maar dat ze nog wel gaan inzakken. En dan valt Kevin ook door de mand.
Dat ik Juventus beter spelersmateriaal vind hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je hier ook een goed onderbouwde bron voor of zeg je nu maar wat?
Dat ben ik met je eens alleen is er nog wel wat meer nodig om kampioen te worden. AS Roma heeft gewoon na Juventus de sterkste selectie in Italië die kunnen zomaar kampioen worden als Juve zo blijft prutsen als tegen Fiorentina.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ik Juventus beter spelersmateriaal vind hebben.
Ach vind Napoli ook wel een goede ploeg hebben. En je ziet meestal dat die ploegen die heel goed beginnen ook nog wel een dip krijgenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens alleen is er nog wel wat meer nodig om kampioen te worden. AS Roma heeft gewoon na Juventus de sterkste selectie in Italië die kunnen zomaar kampioen worden als Juve zo blijft prutsen als tegen Fiorentina.
Dat was vorig jaar. Dat geldt niet voor dit jaarquote:Maar ik kan me herinneren dat jij nooit voetbal keek buiten Ajax om dus waarom ik deze discussie met jou voer is mij een raadsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |