quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De transfersom is inderdaad niet het obstakel al het geld wat naar investeringsmaatschappijen en louche zaakwaarnemers gaat daarin tegen wel en dan heb je ook nog de kwestie van het salaris Ajax gaat namelijk nooit 1 miljoen betalen aan salaris tenzij je het verdiend hebt zoals De Jong en spelers daar in Oekraïne en Rusland krijgen het dubbele.
Had ook Eriksen kunnen zeggen maar die speelt niet meer bij ons. Je kan wel als een triest ventje blijven haten op De Jong maar die man heeft ons wel persoonlijk aan twee titels geholpen.quote:
Echt waarom denk je dat. Omdat hij toevallig scoorde in de kampioenswedstrijd als SPITS?. Jij overschat Siem zo vreselijk erg, het is niet normaal.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had ook Eriksen kunnen zeggen maar die speelt niet meer bij ons. Je kan wel als een triest ventje blijven haten op De Jong maar die man heeft ons wel persoonlijk aan twee titels geholpen.
Moet ik er nog op reageren?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt waarom denk je dat. Omdat hij toevallig scoorde in de kampioenswedstrijd als SPITS?. Jij overschat Siem zo vreselijk erg, het is niet normaal.
Jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet ik er nog op reageren?
Hoezo? Sowieso dit altijd de betere volgorde ( helemaal als het om clubs als zagreb enz. gaat )..Eerst uit en dan thuis ipv je andersom flink teruggepakt zal wordenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gaan knokken met Schotten, dan moet je wel echt levensmoe zijn
'Toevallig'quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt waarom denk je dat. Omdat hij toevallig scoorde in de kampioenswedstrijd als SPITS?. Jij overschat Siem zo vreselijk erg, het is niet normaal.
Ah joh hij vergeet gewoon even voor het gemak hoe belachelijk goed hij speelde die twee seizoenenquote:
Jij vergeet voor het gemak dat hij aardig speelde in de spits, maar op het middenveld altijd knudde was. Een balletjesafwachter is het. Staat continu te diep.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah joh hij vergeet gewoon even voor het gemak hoe belachelijk goed hij speelde die twee seizoenen
Ik heb het idee dat onze grote vriend JR-Style-93 liever heeft dat Siem slecht speelt. Dan kan hij mooi zijn gelijk proberen te halen. 'ZIE JE WEL IK ZEI TOCH DAT SIEM SLECHT IS HAHA IK HAD GELIJK EN JULLIE NIET'. Beetje treurig. Maargoed, laten we elkaars mening proberen te respecteren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah joh hij vergeet gewoon even voor het gemak hoe belachelijk goed hij speelde die twee seizoenen
Sorry ik draaf soms door als mensen bepaalde spelers zo extreem overschatten. Zelfde voor Strootman.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat onze grote vriend JR-Style-93 liever heeft dat Siem slecht speelt. Dan kan hij mooi zijn gelijk proberen te halen. 'ZIE JE WEL IK ZEI TOCH DAT SIEM SLECHT IS HAHA IK HAD GELIJK EN JULLIE NIET'. Beetje treurig. Maargoed, laten we elkaars mening proberen te respecteren.
Op het middenveld was hij ook vaak genoeg goed, vooral de tweede seizoenshelft. Deze discussie hebben we echter al 56831 keer gevoerd, in val in herhaling. Ik begrijp niet helemaal waarom jij zodra de naam 'Siem de Jong' valt, meteen even moet benadrukken dat hij eigenlijk helemaal niet zo goed is naar jouw mening. We weten het nu wel. Echt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vergeet voor het gemak dat hij aardig speelde in de spits, maar op het middenveld altijd knudde was. Een balletjesafwachter is het. Staat continu te diep.
Ik wacht tot de rest het ook ziet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Op het middenveld was hij ook vaak genoeg goed, vooral de tweede seizoenshelft. Deze discussie hebben we echter al 56831 keer gevoerd, in val in herhaling. Ik begrijp niet helemaal waarom jij zodra de naam 'Siem de Jong' valt, meteen even moet benadrukken dat hij eigenlijk helemaal niet zo goed is naar jouw mening. We weten het nu wel. Echt.
Jammer dat je niet durft toe te geven dat je er compleet naast zat met betrekking tot Strootman.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sorry ik draaf soms door als mensen bepaalde spelers zo extreem overschatten. Zelfde voor Strootman.
Hij is iets beter geworden in Italië ja. Maar het is nog steeds een vrij beperkte speler.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jammer dat je niet durft toe te geven dat je er compleet naast zat met betrekking tot Strootman.
Dat Roma heeft nu even een opleving, maar die zakken nog wel in hoor. Die gaan echt geen kampioen worden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Strootman is zo overschat hij is een van de beste spelers in de Serie A![]()
![]()
![]()
Wat probeer je nou te zeggen want het slaat helemaal nergens opquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Roma heeft nu even een opleving, maar die zakken nog wel in hoor. Die gaan echt geen kampioen worden.
Ik zeg dat Roma nu even goed speelt met het team, maar dat ze nog wel gaan inzakken. En dan valt Kevin ook door de mand.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen want het slaat helemaal nergens op
Heb je hier ook een goed onderbouwde bron voor of zeg je nu maar wat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zeg dat Roma nu even goed speelt met het team, maar dat ze nog wel gaan inzakken. En dan valt Kevin ook door de mand.
Dat ik Juventus beter spelersmateriaal vind hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je hier ook een goed onderbouwde bron voor of zeg je nu maar wat?
Dat ben ik met je eens alleen is er nog wel wat meer nodig om kampioen te worden. AS Roma heeft gewoon na Juventus de sterkste selectie in Italië die kunnen zomaar kampioen worden als Juve zo blijft prutsen als tegen Fiorentina.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ik Juventus beter spelersmateriaal vind hebben.
Ach vind Napoli ook wel een goede ploeg hebben. En je ziet meestal dat die ploegen die heel goed beginnen ook nog wel een dip krijgenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens alleen is er nog wel wat meer nodig om kampioen te worden. AS Roma heeft gewoon na Juventus de sterkste selectie in Italië die kunnen zomaar kampioen worden als Juve zo blijft prutsen als tegen Fiorentina.
Dat was vorig jaar. Dat geldt niet voor dit jaarquote:Maar ik kan me herinneren dat jij nooit voetbal keek buiten Ajax om dus waarom ik deze discussie met jou voer is mij een raadsel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |