Ook dat maar je moet ook wat zwart geld meebrengenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En die kiezen nog veel liever voor het geld
Denswil is geen talent. Die staat er bij gebrek aan beter. Vent kan echt helemaal geen bal inspelen naar een middenvelder. Het duo Veltman-Denswil is het meest rampzalige wat er ooit heeft gestaan bij Ajax centraal achterin.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah Denswil wordt al weer afgemaakt lees ik. Talenten mogen geen fouten maken blijkbaar
Denswil heeft idd meer talent alhoewel dat zou ik niet overschatten ten opzichte van Van Der Hoorn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach rot toch op man. Denswil heeft zo veel meer talent en Veltman wordt ook een stuk beter.
Dat soort jongens zijn gewoon totaal onhaalbaar voor Ajaxquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat maar je moet ook wat zwart geld meebrengen
De echte toppers wel jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat soort jongens zijn gewoon totaal onhaalbaar voor Ajax
Het zijn altijd dezelfde trollen. Gewoon negerenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah Denswil wordt al weer afgemaakt lees ik. Talenten mogen geen fouten maken blijkbaar
Overbodig dit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:23 schreef MTal het volgende:
[..]
Denswil is geen talent. Die staat er bij gebrek aan beter. Vent kan echt helemaal geen bal inspelen naar een middenvelder. Het duo Veltman-Denswil is het meest rampzalige wat er ooit heeft gestaan bij Ajax centraal achterin.
Klopt, maar dat betekent geen CL overwintering dit jaar, misschien zelfs geen EL. En dat is toch overbodig want Ajax heeft zoveel mogelijke middelen om verder te komen maar er wordt liever geïnvesteerd in de toekomst.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit hoort allemaal bij de ontwikkeling. Ook dat van Fischer. Dus moeten mensen niet meteen in paniek gaan schieten. Alleen bij spelers waar het echt niet meer kan moet je ingrijpen. Dus bij Poulsen, de Jong en Sigthorsson.
Je zou ze heel jong moeten halen, als ze eenmaal 18 zijn ben je kansloos.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De B garnituur ook die spelen namelijk in Rusland en Oekraïne
En dan nog steeds ben je aan het gokken met hele forse bedragenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zou ze heel jong moeten halen, als ze eenmaal 18 zijn ben je kansloos.
Wablief? Maar nee. Geen belg. Sterkhouder is nou niet behaald een papenwoord.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben je Belg? Sterkhouders, ik denk nog steeds dat Ajax kampioen wordt hoor.
Uhuhquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:27 schreef MTal het volgende:
Ik vraag me soms af waarom ze Bergkamp niet als super-sub gaan gebruiken. Die kan nog best 25 minuten mee voetballen zonder extra training. Dan heb je in elk geval iemand die een doelpunt kan maken. Best handig voor een voetbalclub.
Blijft inderdaad moeilijk, bij Shakhtar gaat het goed omdat ze met zoveel zijn, al zal dat in de club zelf ook wel problemen gevenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan nog steeds ben je aan het gokken met hele forse bedragen
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:27 schreef MTal het volgende:
Ik vraag me soms af waarom ze Bergkamp niet als super-sub gaan gebruiken. Die kan nog best 25 minuten mee voetballen zonder extra training. Dan heb je in elk geval iemand die een doelpunt kan maken. Best handig voor een voetbalclub.
Het is geïmporteerd uit Vlaanderen, volgens mij door die kale analyticusquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wablief? Maar nee. Geen belg. Sterkhouder is nou niet behaald een papenwoord.
Gezien de middelen zou EL haalbaar moeten zijn, overwintering CL normaal gesproken niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:25 schreef wickedmen het volgende:
Klopt, maar dat betekent geen CL overwintering dit jaar, misschien zelfs geen EL. En dat is toch overbodig want Ajax heeft zoveel mogelijke middelen om verder te komen maar er wordt liever geïnvesteerd in de toekomst.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:32 schreef eight het volgende:
[..]
Gezien de middelen zou EL haalbaar moeten zijn, overwintering CL normaal gesproken niet.
Dat zijn inderdaad de Ajax doelstellingen. Na de winter nog even meedoen met de Europese afdankertjes..........maar waarschijnlijk lukt ze dan niet eens.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:32 schreef eight het volgende:
[..]
Gezien de middelen zou EL haalbaar moeten zijn, overwintering CL normaal gesproken niet.
Cazorlaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We hebben iets van 40 miljoen op de bank, genoeg talent wat gescout/gekocht kan worden in Nederland en omgeving, desnoods koop je Cazorla van Arsenal die nu overbodig is en als hij wilt.
Maar er wordt liever in de toekomst gespendeerd ipv het nu.
Mooi he. Hopelijk kopen we deze winter Zlatan. Hebben we tenminste weer een echte spitsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cazorla![]()
Betaal jij zijn salaris dan?
Veltman & Denswil zijn toekomstige top.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:23 schreef MTal het volgende:
[..]
Denswil is geen talent. Die staat er bij gebrek aan beter. Vent kan echt helemaal geen bal inspelen naar een middenvelder. Het duo Veltman-Denswil is het meest rampzalige wat er ooit heeft gestaan bij Ajax centraal achterin.
Misschien kunnen we Lucas Moura ook nog halen bij PSG. Misschien hebben we geluk en hoeven we maar 30 miljoen neer te leggen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mooi he. Hopelijk kopen we deze winter Zlatan. Hebben we tenminste weer een echte spits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |