Ik neem aanstoot van jouw mannetje. Ik eis compensatie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:37 schreef kensei het volgende:
Negers stelen mijn lapo, ik kaap hun topic
NEE WIWA IS GEEN HOST ZEG IK TOCHquote:
dat kan het einde van de crew betekenenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:51 schreef Pizzapuntje het volgende:
Waarom altijd racen eigenlijk? Waarom geen teamdeathmatch?
Kom vechten danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:51 schreef Pizzapuntje het volgende:
Expres?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:56 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik stop ermee, wordt de hele tijd gekicked.
2?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:00 schreef PicoMMP het volgende:
Hoeveel kansen heb je nodig![]()
![]()
Denk dat ik zo weer GTA aangooi boys
Doe dat!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:00 schreef PicoMMP het volgende:
Hoeveel kansen heb je nodig![]()
![]()
Denk dat ik zo weer GTA aangooi boys
Oh, ben je er zo eentje?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:02 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik heb laatst uit woede mijn (LG) afstandsbediening kapot gegooid. Nu 'n universele van 11 euro gekocht maar krijg hem niet aan de praat. Te lui om elke keer op te staan, dus blijf maar GTA doen ipv tv te kijken.
Geen boekje met codes erbij?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:02 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik heb laatst uit woede mijn (LG) afstandsbediening kapot gegooid. Nu 'n universele van 11 euro gekocht maar krijg hem niet aan de praat. Te lui om elke keer op te staan, dus blijf maar GTA doen ipv tv te kijken.
Jawel, maar krijg hem nog steeds niet aan de praat. Originele afstandsbediening is 25 euro, maargoed, die 11 euro dus weer verneukt eignelijk.quote:
join maarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:21 schreef Pizzapuntje het volgende:
Wie host 'n race? Wil wel meedoen als er nog plek is
Dit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:51 schreef Pizzapuntje het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:51 schreef Grielen het volgende:
[..]
dat kan het einde van de crew betekenen
volgende ronde invite ik jequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:21 schreef Pizzapuntje het volgende:
Wie host 'n race? Wil wel meedoen als er nog plek is
S goedquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:22 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
volgende ronde invite ik je
Heb je een smart TV? Ik heb ook een LG, die kan ik eventueel met mijn telefoon besturenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:21 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Jawel, maar krijg hem nog steeds niet aan de praat. Originele afstandsbediening is 25 euro, maargoed, die 11 euro dus weer verneukt eignelijk.
races zijn lachen, deathmatch is pure competitiequote:
Racen is ook competitie?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
races zijn lachen, deathmatch is pure competitie
niet zo serieus op in gaan johquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:28 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Racen is ook competitie?
En hoeft niet persé deathmatch te zijn, maar bijvoorbeeld een missie kan ook. Dan kun je nog samenwerken ook. Beetje jammer dat het ALLEEN maar races is
Terwijl ik GTA online niet speel om ALLEEN maar te racen (en ja ik zou ook anderen kunnen joinen). Als ik alleen wil racen dan zet ik Forza/Gran Turismo wel aan, snap je?
mij ook ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:42 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
volgende ronde invite ik je
Er is een vaste locatie waar de ratloader altijd spawned, met een 20% kans oidquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:43 schreef Marco001 het volgende:
Lol, kon geen ratloader vinden.. Nu maar een BF injection gejad en gemod.
zit nu al een paar ingame dagen in Sandy Shores te zoeken naar dat ding..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:48 schreef kensei het volgende:
[..]
Er is een vaste locatie waar de ratloader altijd spawned, met een 20% kans oid
Zoek even op youtube er staat een guide jongequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
zit nu al een paar ingame dagen in Sandy Shores te zoeken naar dat ding..
heb jij nogal vaak last van of nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:50 schreef Marco001 het volgende:
werd gekickt......
Laat anders maar voor vandaag.
Kan. Als ik hem een keer tegenkom neem ik hem mee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:54 schreef kensei het volgende:
[..]
Zoek even op youtube er staat een guide jonge
sorry mijn vrachtwagen remt niet zo goedquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:12 schreef kamikazebanaan het volgende:
raze wat is je probleem jongen?
tis goed met jequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:29 schreef Grielen het volgende:
ik mag jou nog 1 keer doodschieten om het even te maken
jij blaast zomaar mijn mule op waar nog geen insurance op zatquote:
Zomaar? jij rijd mij een minuut daarvoor gewoon plat op straat..of wacht dat zal wel per ongeluk geweest zijn?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:32 schreef Grielen het volgende:
[..]
jij blaast zomaar mijn mule op waar nog geen insurance op zat
ja mijn mule remt slechtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Zomaar? jij rijd mij een minuut daarvoor gewoon plat op straat..of wacht dat zal wel per ongeluk geweest zijn?
ik kon hem toch niet moddenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:35 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
wees dan blij dat ik dat ding voor je opblies
dus wat is het probleem dan? iets wat kut rijd niet remt en niet gemodded kan worden blaas ik op en daar word je boos om???quote:
nee ik heb voor het eerst meer dan 100,000. daar heb ik 2 minuten van kunnen genieten, jij hebt het professioneel door het putje gespoeld omdat ik met mijn vrachtwagen vastzat onder het viaduct. Morgen gaan we maar ff criminal records spelen maatjequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:36 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dus wat is het probleem dan? iets wat kut rijd niet remt en niet gemodded kan worden blaas ik op en daar word je boos om???
dan is het toch je eigen schuld?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:38 schreef Grielen het volgende:
[..]
Net zoals een kind dat een ijsje krijgt en de bovenkant pleurt bij de eerste hap op de grond
nee jij met je stickybombsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dan is het toch je eigen schuld?
Kun je dit gebruiken om Spinderella te halen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:46 schreef -CRASH- het volgende:
Bij GTA 4 was het schommelen. Nu mag je een (elke schuif)poort gebruiken.
De awardquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kun je dit gebruiken om Spinderella te halen?
Heb je je lesje geleerd?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:48 schreef thethoryd het volgende:
Aaah toee. Ik was alleen boos omdat Ajax verloren heeftik zal niet meer beuken
ik wil wel hallo zeggen maar iedereen slaapt hierquote:
Moet je m daar eigenlijk voor landen of niet?quote:
Zolang je spint krijg je de awardsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Moet je m daar eigenlijk voor landen of niet?
Zijn er hier nog mensen bezig om 30 platinum awards te scoren voor die trophy?
Ah ok, nice.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:54 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zolang je spint krijg je de awards
Maar ik denk dat je ze sneller hebt als de het doet met de cargo heli.quote:
morgenavond grijp ik je nog welquote:
Ja, maar mijn crewleden zijn allemaal of onder dat level of erbovenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Maar ik denk dat je ze sneller hebt als de het doet met de cargo heli.
ZO, net even een stokbroodje pesto en rosbief naar binnen gehacheldquote:
Ik krijg altijd de cargo bobquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, maar mijn crewleden zijn allemaal of onder dat level of erbovenBij mij spawnt standaard die Buzzard
Of kun je die Bob ergens anders oppikken?
Is dat lekker samen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ZO, net even een stokbroodje pesto en rosbief naar binnen gehacheld
28quote:
Wil ik best doen voor 10Kquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:27 schreef Furdinand het volgende:
Jongens ik help de hulp van mijn crewleden, lees:vrienden, nodig. Ik ben door een onfortuinlijk ongeval bad sport geworden.... Wie kan mij commenteren
Hoe ben je ookalweer bad sport geworden?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:38 schreef Furdinand het volgende:
Weet ik niet
Maar morgen kan ik toch niet spelen dus dat scheelt weer.
Dat commenden werkt voor geen meter, de helft van de mensen krijgt nog niet eens de optie. Er is ook nergens duidelijk beschreven hoeveel tijd er af gaat door een commend, ik heb gelezen een kwartier per commend maar ook dat je er 50 nodig zou hebben om er uit te komen. Blijkbaar moet je ook recentelijk een missie samen gedaan hebben om het te laten werken. Mijn advies, helaas uit ervaring, gewoon uitzitten en 2 dagen iets met je leven doen!quote:
dat wordt masturberen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:55 schreef Painore het volgende:
[..]
Dat commenden werkt voor geen meter, de helft van de mensen krijgt nog niet eens de optie. Er is ook nergens duidelijk beschreven hoeveel tijd er af gaat door een commend, ik heb gelezen een kwartier per commend maar ook dat je er 50 nodig zou hebben om er uit te komen. Blijkbaar moet je ook recentelijk een missie samen gedaan hebben om het te laten werken. Mijn advies, helaas uit ervaring, gewoon uitzitten en 2 dagen iets met je leven doen!
Hadden Trapz en ik ook vanochtend, toen begon ik echter de missie en hij kreeg meer...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:56 schreef poker4lifee het volgende:
waarom krijg ik steeds 2x zoveel voor een missie dan de rest die meedoet? allemaal voor het eerst.
Omdat ik de missie begon?
Je hebt drie soorten: low class, mid class, high class. De lagere classes hebben twee of zes parkeerplekken in de garage. De high class hebben er tien. Elke classe heeft zijn eigen eigen inrichting. Op Youtube staan daar video's van. Ik dacht dat je alleen met high class appartementen toekomstige heists kan plannen. Weet het niet zeker.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:00 schreef iScream. het volgende:
Maakt het nog wat uit wat voor appartement je koopt? Behalve het aantal plekken in je garage..
Thanksquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je hebt drie soorten: low class, mid class, high class. De lagere classes hebben twee of zes parkeerplekken in de garage. De high class hebben er tien. Elke classe heeft zijn eigen eigen inrichting. Op Youtube staan daar video's van. Ik dacht dat je alleen met high class appartementen toekomstige heists kan plannen. Weet het niet zeker.
Elk appartement heeft ook een ander uitzicht uiteraard. Met een goedkoop high class appartement kijk je alsnog tegen beton. Ik heb het een na duurste appartement van 391.000 dollar en deze heeft een prachtig uitzicht over de stad. De duurste kijkt meer richting de Vinewood Hills.
Koop die van 205K. Is precies hetzelfde als die van 391K en 400K.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:05 schreef iScream. het volgende:
[..]
ThanksIk verwacht zeer weinig uit het raam van een appartement in een spelletje te gaan turen, enige reden die ik heb om een appartement te kopen is de garage.. Ik las al eerder iets over die heists plannen in high-class appartement. Denk dat ik dus maar voor een cheapere variant van de high class ga
Juistquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Koop die van 205K. Is precies hetzelfde als die van 391K en 400K.
Een paar races winnen en je zit er zo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:11 schreef iScream. het volgende:
[..]
JuistNog maar even sparen, tot nu toe nog maar 120K bij elkaar gesprokkeld
I knowquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een paar races winnen en je zit er zo.
Ja gewoon racen met de crew, en missies doen, vooral die van Lester, Ron, Trevor en Martin betalen altijd leuk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:11 schreef iScream. het volgende:
[..]
JuistNog maar even sparen, tot nu toe nog maar 120K bij elkaar gesprokkeld
Hij gaat juist sparen voor huis en appartement dus dat laatste helpt niets om daarvoor te sparenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:28 schreef Lisker het volgende:
Gisteren alle upgrades voor mijn Entity kunnen kopen, holy crap wat is dat ding nu een raket op wielen.
En dit betekend dat ik die 500k voor andere dingen kan gebruiken
[..]
Ja gewoon racen met de crew, en missies doen, vooral die van Lester, Ron, Trevor en Martin betalen altijd leuk.
Als je de missie "the Los santos connetion" erbij krijgt moet je ook opletten dat je die kratten met drug kapot schiet, dat is zomaar 8k extra in die missie.
Wat ook altijd leuk is dat in de missies "Out of court settlement" en "Out of time" veel van die Felon GT's rondrijden van 9.5k, Gebruik dit feit door er eentje in je garage te steken voordat je de missie begint, bespaar je jezelf een hoop ellende om ze te moeten zoeken.
Jawel hoor, je kan tijdens de missie volgens mij die auto ook verkopen =P.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hij gaat juist sparen voor huis en appartement dus dat laatste helpt niets om daarvoor te sparen![]()
Maar voor de toekomst wel een goede tip.
Geduld.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:37 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Wanneer krijgen we eigenlijk die 500k, ik vind het erg stil, iemand al iets gekregen?
Je bent te dik, XXXL niet availablequote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:49 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Meer mensen waarbij je in de kledingwinkel niet je emblem op je vest/jas etc kan zetten? Staat bij mij een slotje bij terwijl crew-members van een lager level er wel mee rondlopen![]()
Normaal staat er wel bij wat je moet doen om te unlocken, bij mij staat alleen dat het not available is
Crew level te laag. Dat is het enige wat ik mij kan voorstellen. Je moet een bepaald level hebbenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:49 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Meer mensen waarbij je in de kledingwinkel niet je emblem op je vest/jas etc kan zetten? Staat bij mij een slotje bij terwijl crew-members van een lager level er wel mee rondlopen![]()
Normaal staat er wel bij wat je moet doen om te unlocken, bij mij staat alleen dat het not available is
Select indrukken, inventory>armor>none. Succes.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:11 schreef Multiply het volgende:
Heb eindelijk een sexy speedo gekocht alleen nu krijg ik dat kogelvrije vest niet uit. Argh.
Crew embleem is op rang 1 ook al beschikbaar dus dat kan het niet zijn. Dat embleem kan ook niet op alle soorten kleding gezet worden. Vooral de nette kleding mag het niet opquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:18 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 23 oktober 2013 10:13 schreef Lisker het volgende:
[..]
Crew level te laag. Dat is het enige wat ik mij kan voorstellen. Je moet een bepaald level hebben
[..]
Ik ben nummer 1 van de crew dus dat kan het ook niet zijn...
Alles in bad sport is meer destruction derby. En mensen die je berichtjes blijven sturen voor een commend.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:52 schreef Furdinand het volgende:
Racen in de bad sport pool is niet aan te raden.... Meer een destruction derby dan een race.
ik heb nog niks gehad? Maar hoe werkt dat commenden? Ik wil hier zsm uit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:55 schreef Lisker het volgende:
[..]
Alles in bad sport is meer destruction derby. En mensen die je berichtjes blijven sturen voor een commend.
Start knop>online>players> (hier kan je ook zien wie in de lobby een mic heeft) > Kruisje > commend.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:02 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik heb nog niks gehad? Maar hoe werkt dat commenden? Ik wil hier zsm uit.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:24 schreef kensei het volgende:
Chrome entity![]()
Ik was die neger met die roze broek trouwens
Hihiquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:24 schreef Furdinand het volgende:
Een neger in roze shorts. Dat is wiwa natuurlijk.
Je bent een schatquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:26 schreef kensei het volgende:
Trouwens ik heb de OP even een beetje smartphone friendly gemaakt, de afbeeldingen geoptimaliseerd zodat je nog maar 200kb aan data download IPV 1mb+
Ultra Bluequote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:19 schreef rene29 het volgende:
Weet niet wie het waren, maar was wel grappig op het strand gisteravond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eh, hebben we de 500k al gehad?!?!?!?!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:13 schreef marimbondo het volgende:
KOLERE! Rijd al dagen zo af en toe heen en weer naar de golfbaan om te kijken of de Tailgater daar eindelijk een spawned, met/zonder smsje van Simeone heb ik er nog geen geluk mee gehad. Daardoor de moed al opgegeven om deze meesterlijke bak in mijn garage te plaatsen, reed hij net voor mijn huis langs vlak voordat ik het spel af wilde sluiten xD:)!
Helaas geen geld om hem te tunen nu bij de vrienden van LSC, ben aan het sparen voor de Entity en de 500.000 die we van R* gekregen hebben heb ik al opgemaakt aan roze guns en luchtstrepen...
[ afbeelding ]
Ik zie je niet bij nieuwe aanmeldingen, had je het gister al aangevraagd?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:52 schreef CapitalC het volgende:
Invite voor de crew aangevraagdIngame: CapitalC
is al donequote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:56 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik zie je niet bij nieuwe aanmeldingen, had je het gister al aangevraagd?
Hoe duur is die dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:57 schreef kensei het volgende:
Even een testrit in de heavy dump truck gemaakt, ga hem toch maar niet kopen denk ik. Dat ding is echt niet vooruit te branden
[ afbeelding ]
Hij kost 1 miljoen, maar die bak ligt vol met zand dus denk dat je er ook afvalt als je gaat rijdenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:01 schreef Duuc-nl het volgende:
Kan je dan met ze 10en in de bak gaan zitten?
Als ik zou weten hoequote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:02 schreef Furdinand het volgende:
Kan iemand die online is eens kijken of hij mij kan commenden?
volgens mij moet je in dezelfde sessie/job zitten, anders gaat dat niet. Je zou het misschien via het crew menu item kunnen proberen maar ik betwijfel of dat werkt.quote:
Dat heb ik gisteren gedaan. Ongelofelijk hoeveel verschil het maakt met accelereren. HEt is nu een raket op wielen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:00 schreef SnuggLe het volgende:
Lol. Ik moet echt meer tijd hebben om alles te ontdekken. Ik ben al blij als ik mijn entity goed kan tunen. Te weinig cash.
Dat kan iid niet. Alleen wanneer iemand bad sports wordt en hij blijft in de sessie zitten dan kan dat nog wel dacht ikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:32 schreef PicoMMP het volgende:
Maar als iemand bad sport is, kun je toch niet met elkaar in de sessie zitten?
Ik heb al de roze RPG en de roze heavy sniper rifflequote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:35 schreef PicoMMP het volgende:
Wiwa, welk level zit je nu ondertussen? Ik neem aan dat je voor de roze minigun gaat één van deze dagen.
Addictquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:37 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb al de roze RPG en de roze heavy sniper riffle
110 nu :3
Hij kan gewoon heel goed races survival grinden. En ja als je de tijd hebt waarom niet zou ik zeggen =P.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:42 schreef Roces18 het volgende:
Heeft niemand hier andere verplichtingen ofzo? Lvl 110enzo, steek je er wel die-hard veel uren in.
Ik heb nu even wat meer tijd ja, dus waarom nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:42 schreef Roces18 het volgende:
Heeft niemand hier andere verplichtingen ofzo? Lvl 110enzo, steek je er wel die-hard veel uren in.
Don't mention ze war!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:44 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik samen met wiwa en een stel duitse kleuters
Vraag ik me ook wel is afquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:42 schreef Roces18 het volgende:
boven in de map bij het kruisje staat een mannetje met een koffer met 250kquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:54 schreef Snoepje5 het volgende:
Wat moet je daar nog voor doen dan? :S
Bij mij lag het verstopt in een schatkist op de bodem van het meer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:55 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
boven in de map bij het kruisje staat een mannetje met een koffer met 250k
Ik heb het oook nog niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:56 schreef iScream. het volgende:
[..]
Bij mij lag het verstopt in een schatkist op de bodem van het meer.
Nee die komt deze week, R* wil eerst 100% zeker weten dat de problemen met het verdwijnen van characters opgelost is met deze patch. Moet niet zo zijn dat je 500k krijgt en dan je character alsnog verliest.quote:
Gewoon via je telefoon joinen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:00 schreef Zolder het volgende:
Als ik het goed begrijp is er op dit moment niet de mogelijkheid om te kiezen, nu wil ik races gaan doen, of nu wil ik een tijdje DM´s gaan spelen.
Je kan wel op de map bijv een DM starten, maar 99 van de 100 keer joined er dan niemand..
Gevolg is dat ik amper DM´s kan spelen terwijl me dat wel erg leuk lijkt, en als er eens iemand een DM start dan zit je met 2 of 3 man in een match ofzo.
Is hier een oplossing voor?
wacht even 1 minuutquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:59 schreef kensei het volgende:
Ik ga nu wel hosten, verwacht een invite
Telefoon > Join race/mission/survival/etcquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:00 schreef Zolder het volgende:
Als ik het goed begrijp is er op dit moment niet de mogelijkheid om te kiezen, nu wil ik races gaan doen, of nu wil ik een tijdje DM´s gaan spelen.
Je kan wel op de map bijv een DM starten, maar 99 van de 100 keer joined er dan niemand..
Gevolg is dat ik amper DM´s kan spelen terwijl me dat wel erg leuk lijkt, en als er eens iemand een DM start dan zit je met 2 of 3 man in een match ofzo.
Is hier een oplossing voor?
Ja, dan zit je vervolgens met zn 2en in een potje. Dat is leuk zeg. Plus je moet ook nog maar eens wachten tot er iets voorbij komt, ik wil gewoon als ik gta online opstart een paar potjes deathmatch kunnen spelen.quote:
Wtf gratis geldquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:02 schreef White__Tiger het volgende:
Dit al voorbij gekomen?
Money in the Bank
Given some of the recent technical issues during these first days of GTA Online, and now that things are starting to look much smoother (touch wood!), we are planning to provide a special stimulus package for all who have played or will play Grand Theft Auto Online this month. We will be dropping a cool half a million GTA$ in the GTA Online bank accounts of all players this month, starting as early as next week.
‘Don’t Spend It All in One Place!’
In order to keep the current worldwide in-game economy balanced, we will be providing this GTA$ to players via two deposits of $250,000. We will announce specific dates as soon as possible, but are currently hoping to be able to make the first deposit by the end of next week (after we’ve confirmed that issues causing game progress loss have been fixed) with the second installment to happen by the end of the month. For players who experienced cloud server errors, connection issues, and lost game progress and characters in these first days of GTA Online, we hope this GTA$ helps to facilitate a fresh start or makes your continued life in Los Santos and Blaine County extra sweet.
Below are a few more details on how it will work. Stay tuned for tips on how to make the most of GTA$ cash, info on ways and places to earn more cash fast, as well as updates on all the new GTA Online content additions we’re working on for this fall and beyond.
•You must play or have played Grand Theft Auto Online at any time during the month of October 2013 in order to qualify for the GTA$500,000 deposit in your in-game bank account.
•Players will first have to install a forthcoming GTAV title update which we expect to happen next week. That title update (1.04) is expected to fix the remaining instances of issues that have caused vehicle purchase loss and will also enable the functionality through which we’ll be providing this GTA$ stimulus cash to players.
•We will announce at the Rockstar Newswire when each deposit is made.
•Each of the two GTA$250,000 deposits will be made by Rockstar and should automatically appear in the in-game GTA Online bank accounts of eligible players. Beyond downloading the forthcoming title update mentioned above, there should not be any additional special action required by eligible players to redeem.
zelf nooit problemen mee hoor, gewoon via telefoon en er zijn genoeg mensenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:03 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ja, dan zit je vervolgens met zn 2en in een potje. Dat is leuk zeg. Plus je moet ook nog maar eens wachten tot er iets voorbij komt, ik wil gewoon als ik gta online opstart een paar potjes deathmatch kunnen spelen.
Je bedoelt toch die smsjes die je krijgt met uitnodingen he?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:04 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
zelf nooit problemen mee hoor, gewoon via telefoon en er zijn genoeg mensen
nee gewoon join job op je telefoon blokje links middenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:04 schreef Zolder het volgende:
[..]
Je bedoelt toch die smsjes die je krijgt met uitnodingen he?
Bedanktquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:05 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
nee gewoon join job op je telefoon blokje links midden
Dat was al bekendquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:05 schreef kensei het volgende:
OMG SERIEUS KRIJGEN WE GELD VAN ROCKSTAR????????????
Ik wist van niks hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:06 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Dat was al bekend, ik had alleen de voorwaarden nog niet voorbij zien komen.
Voorwaarden?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:06 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Dat was al bekend, ik had alleen de voorwaarden nog niet voorbij zien komen.
Schiet opquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:11 schreef bobbernaut het volgende:
Oh wiwa is aan t racen? ik kom ook online! ff ps3 aanzetten
kom zoooquote:
Hahaha dat had ik gisteren en die gast was maar op mij aan het schieten en snapte niet dat er een gang attack actief was. Ik lag in een deuk, en hij werd kwaad en begon berichtjes te sturen dat ik een hacker was.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:50 schreef Zhano het volgende:
Schijtgangattacksaltijd triggeren wanneer e het niet wilt.
hoezo?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:58 schreef Lisker het volgende:
[..]
Hahaha dat had ik gisteren en die gast was maar op mij aan het schieten en snapte niet dat er een gang attack actief was. Ik lag in een deuk, en hij werd kwaad en begon berichtjes te sturen dat ik een hacker was.
bobbertquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:09 schreef Snoepje5 het volgende:
Wie is die gast met die kut muziek aan
Nou hij wilde mij killen omdat ik hem neergschoten had. Maar ik liep een gang attack in en dan kan je geen players meer neerschieten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:05 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
hoezo?
Je kan ook gewoon mercenaries op iemand afsturen via lester.
Oh haha wist ik niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:13 schreef Lisker het volgende:
[..]
Nou hij wilde mij killen omdat ik hem neergschoten had. Maar ik liep een gang attack in en dan kan je geen players meer neerschieten.
Wie is bobber in GTAO en wat doet ie dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Stop aub eens met die onzin bobbernaut?
die kleutermuziek op de achtergrond de hele tijdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Wie is bobber in GTAO en wat doet ie dan?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:58 schreef kensei het volgende:
haha elsavita, als je zelf begint kan je het terug krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |