Is dat lekker samen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ZO, net even een stokbroodje pesto en rosbief naar binnen gehacheld
28quote:
Wil ik best doen voor 10Kquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:27 schreef Furdinand het volgende:
Jongens ik help de hulp van mijn crewleden, lees:vrienden, nodig. Ik ben door een onfortuinlijk ongeval bad sport geworden.... Wie kan mij commenteren
Hoe ben je ookalweer bad sport geworden?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:38 schreef Furdinand het volgende:
Weet ik niet
Maar morgen kan ik toch niet spelen dus dat scheelt weer.
Dat commenden werkt voor geen meter, de helft van de mensen krijgt nog niet eens de optie. Er is ook nergens duidelijk beschreven hoeveel tijd er af gaat door een commend, ik heb gelezen een kwartier per commend maar ook dat je er 50 nodig zou hebben om er uit te komen. Blijkbaar moet je ook recentelijk een missie samen gedaan hebben om het te laten werken. Mijn advies, helaas uit ervaring, gewoon uitzitten en 2 dagen iets met je leven doen!quote:
dat wordt masturberen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:55 schreef Painore het volgende:
[..]
Dat commenden werkt voor geen meter, de helft van de mensen krijgt nog niet eens de optie. Er is ook nergens duidelijk beschreven hoeveel tijd er af gaat door een commend, ik heb gelezen een kwartier per commend maar ook dat je er 50 nodig zou hebben om er uit te komen. Blijkbaar moet je ook recentelijk een missie samen gedaan hebben om het te laten werken. Mijn advies, helaas uit ervaring, gewoon uitzitten en 2 dagen iets met je leven doen!
Hadden Trapz en ik ook vanochtend, toen begon ik echter de missie en hij kreeg meer...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:56 schreef poker4lifee het volgende:
waarom krijg ik steeds 2x zoveel voor een missie dan de rest die meedoet? allemaal voor het eerst.
Omdat ik de missie begon?
Je hebt drie soorten: low class, mid class, high class. De lagere classes hebben twee of zes parkeerplekken in de garage. De high class hebben er tien. Elke classe heeft zijn eigen eigen inrichting. Op Youtube staan daar video's van. Ik dacht dat je alleen met high class appartementen toekomstige heists kan plannen. Weet het niet zeker.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:00 schreef iScream. het volgende:
Maakt het nog wat uit wat voor appartement je koopt? Behalve het aantal plekken in je garage..
Thanksquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je hebt drie soorten: low class, mid class, high class. De lagere classes hebben twee of zes parkeerplekken in de garage. De high class hebben er tien. Elke classe heeft zijn eigen eigen inrichting. Op Youtube staan daar video's van. Ik dacht dat je alleen met high class appartementen toekomstige heists kan plannen. Weet het niet zeker.
Elk appartement heeft ook een ander uitzicht uiteraard. Met een goedkoop high class appartement kijk je alsnog tegen beton. Ik heb het een na duurste appartement van 391.000 dollar en deze heeft een prachtig uitzicht over de stad. De duurste kijkt meer richting de Vinewood Hills.
Koop die van 205K. Is precies hetzelfde als die van 391K en 400K.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:05 schreef iScream. het volgende:
[..]
ThanksIk verwacht zeer weinig uit het raam van een appartement in een spelletje te gaan turen, enige reden die ik heb om een appartement te kopen is de garage.. Ik las al eerder iets over die heists plannen in high-class appartement. Denk dat ik dus maar voor een cheapere variant van de high class ga
Juistquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Koop die van 205K. Is precies hetzelfde als die van 391K en 400K.
Een paar races winnen en je zit er zo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:11 schreef iScream. het volgende:
[..]
JuistNog maar even sparen, tot nu toe nog maar 120K bij elkaar gesprokkeld
I knowquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een paar races winnen en je zit er zo.
Ja gewoon racen met de crew, en missies doen, vooral die van Lester, Ron, Trevor en Martin betalen altijd leuk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:11 schreef iScream. het volgende:
[..]
JuistNog maar even sparen, tot nu toe nog maar 120K bij elkaar gesprokkeld
Hij gaat juist sparen voor huis en appartement dus dat laatste helpt niets om daarvoor te sparenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:28 schreef Lisker het volgende:
Gisteren alle upgrades voor mijn Entity kunnen kopen, holy crap wat is dat ding nu een raket op wielen.
En dit betekend dat ik die 500k voor andere dingen kan gebruiken
[..]
Ja gewoon racen met de crew, en missies doen, vooral die van Lester, Ron, Trevor en Martin betalen altijd leuk.
Als je de missie "the Los santos connetion" erbij krijgt moet je ook opletten dat je die kratten met drug kapot schiet, dat is zomaar 8k extra in die missie.
Wat ook altijd leuk is dat in de missies "Out of court settlement" en "Out of time" veel van die Felon GT's rondrijden van 9.5k, Gebruik dit feit door er eentje in je garage te steken voordat je de missie begint, bespaar je jezelf een hoop ellende om ze te moeten zoeken.
Jawel hoor, je kan tijdens de missie volgens mij die auto ook verkopen =P.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hij gaat juist sparen voor huis en appartement dus dat laatste helpt niets om daarvoor te sparen![]()
Maar voor de toekomst wel een goede tip.
Geduld.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:37 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Wanneer krijgen we eigenlijk die 500k, ik vind het erg stil, iemand al iets gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |