Ja gewoon racen met de crew, en missies doen, vooral die van Lester, Ron, Trevor en Martin betalen altijd leuk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:11 schreef iScream. het volgende:
[..]
JuistNog maar even sparen, tot nu toe nog maar 120K bij elkaar gesprokkeld
Hij gaat juist sparen voor huis en appartement dus dat laatste helpt niets om daarvoor te sparenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:28 schreef Lisker het volgende:
Gisteren alle upgrades voor mijn Entity kunnen kopen, holy crap wat is dat ding nu een raket op wielen.
En dit betekend dat ik die 500k voor andere dingen kan gebruiken
[..]
Ja gewoon racen met de crew, en missies doen, vooral die van Lester, Ron, Trevor en Martin betalen altijd leuk.
Als je de missie "the Los santos connetion" erbij krijgt moet je ook opletten dat je die kratten met drug kapot schiet, dat is zomaar 8k extra in die missie.
Wat ook altijd leuk is dat in de missies "Out of court settlement" en "Out of time" veel van die Felon GT's rondrijden van 9.5k, Gebruik dit feit door er eentje in je garage te steken voordat je de missie begint, bespaar je jezelf een hoop ellende om ze te moeten zoeken.
Jawel hoor, je kan tijdens de missie volgens mij die auto ook verkopen =P.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hij gaat juist sparen voor huis en appartement dus dat laatste helpt niets om daarvoor te sparen![]()
Maar voor de toekomst wel een goede tip.
Geduld.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:37 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Wanneer krijgen we eigenlijk die 500k, ik vind het erg stil, iemand al iets gekregen?
Je bent te dik, XXXL niet availablequote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:49 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Meer mensen waarbij je in de kledingwinkel niet je emblem op je vest/jas etc kan zetten? Staat bij mij een slotje bij terwijl crew-members van een lager level er wel mee rondlopen![]()
Normaal staat er wel bij wat je moet doen om te unlocken, bij mij staat alleen dat het not available is
Crew level te laag. Dat is het enige wat ik mij kan voorstellen. Je moet een bepaald level hebbenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:49 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Meer mensen waarbij je in de kledingwinkel niet je emblem op je vest/jas etc kan zetten? Staat bij mij een slotje bij terwijl crew-members van een lager level er wel mee rondlopen![]()
Normaal staat er wel bij wat je moet doen om te unlocken, bij mij staat alleen dat het not available is
Select indrukken, inventory>armor>none. Succes.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:11 schreef Multiply het volgende:
Heb eindelijk een sexy speedo gekocht alleen nu krijg ik dat kogelvrije vest niet uit. Argh.
Op woensdag 23 oktober 2013 10:13 schreef Lisker het volgende:
Crew embleem is op rang 1 ook al beschikbaar dus dat kan het niet zijn. Dat embleem kan ook niet op alle soorten kleding gezet worden. Vooral de nette kleding mag het niet opquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:18 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 23 oktober 2013 10:13 schreef Lisker het volgende:
[..]
Crew level te laag. Dat is het enige wat ik mij kan voorstellen. Je moet een bepaald level hebben
[..]
Ik ben nummer 1 van de crew dus dat kan het ook niet zijn...
Alles in bad sport is meer destruction derby. En mensen die je berichtjes blijven sturen voor een commend.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:52 schreef Furdinand het volgende:
Racen in de bad sport pool is niet aan te raden.... Meer een destruction derby dan een race.
ik heb nog niks gehad? Maar hoe werkt dat commenden? Ik wil hier zsm uit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:55 schreef Lisker het volgende:
[..]
Alles in bad sport is meer destruction derby. En mensen die je berichtjes blijven sturen voor een commend.
Start knop>online>players> (hier kan je ook zien wie in de lobby een mic heeft) > Kruisje > commend.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:02 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik heb nog niks gehad? Maar hoe werkt dat commenden? Ik wil hier zsm uit.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:24 schreef kensei het volgende:
Chrome entity![]()
Ik was die neger met die roze broek trouwens
Hihiquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:24 schreef Furdinand het volgende:
Een neger in roze shorts. Dat is wiwa natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |