S goedquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:22 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
volgende ronde invite ik je
Heb je een smart TV? Ik heb ook een LG, die kan ik eventueel met mijn telefoon besturenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:21 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Jawel, maar krijg hem nog steeds niet aan de praat. Originele afstandsbediening is 25 euro, maargoed, die 11 euro dus weer verneukt eignelijk.
races zijn lachen, deathmatch is pure competitiequote:
Racen is ook competitie?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
races zijn lachen, deathmatch is pure competitie
niet zo serieus op in gaan johquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:28 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Racen is ook competitie?
En hoeft niet persé deathmatch te zijn, maar bijvoorbeeld een missie kan ook. Dan kun je nog samenwerken ook. Beetje jammer dat het ALLEEN maar races is
Terwijl ik GTA online niet speel om ALLEEN maar te racen (en ja ik zou ook anderen kunnen joinen). Als ik alleen wil racen dan zet ik Forza/Gran Turismo wel aan, snap je?
mij ook ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:42 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
volgende ronde invite ik je
Er is een vaste locatie waar de ratloader altijd spawned, met een 20% kans oidquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:43 schreef Marco001 het volgende:
Lol, kon geen ratloader vinden.. Nu maar een BF injection gejad en gemod.
zit nu al een paar ingame dagen in Sandy Shores te zoeken naar dat ding..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:48 schreef kensei het volgende:
[..]
Er is een vaste locatie waar de ratloader altijd spawned, met een 20% kans oid
Zoek even op youtube er staat een guide jongequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
zit nu al een paar ingame dagen in Sandy Shores te zoeken naar dat ding..
heb jij nogal vaak last van of nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:50 schreef Marco001 het volgende:
werd gekickt......
Laat anders maar voor vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |