Hahaha dat had ik gisteren en die gast was maar op mij aan het schieten en snapte niet dat er een gang attack actief was. Ik lag in een deuk, en hij werd kwaad en begon berichtjes te sturen dat ik een hacker was.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:50 schreef Zhano het volgende:
Schijtgangattacksaltijd triggeren wanneer e het niet wilt.
hoezo?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:58 schreef Lisker het volgende:
[..]
Hahaha dat had ik gisteren en die gast was maar op mij aan het schieten en snapte niet dat er een gang attack actief was. Ik lag in een deuk, en hij werd kwaad en begon berichtjes te sturen dat ik een hacker was.
bobbertquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:09 schreef Snoepje5 het volgende:
Wie is die gast met die kut muziek aan
Nou hij wilde mij killen omdat ik hem neergschoten had. Maar ik liep een gang attack in en dan kan je geen players meer neerschieten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:05 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
hoezo?
Je kan ook gewoon mercenaries op iemand afsturen via lester.
Oh haha wist ik niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:13 schreef Lisker het volgende:
[..]
Nou hij wilde mij killen omdat ik hem neergschoten had. Maar ik liep een gang attack in en dan kan je geen players meer neerschieten.
Wie is bobber in GTAO en wat doet ie dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Stop aub eens met die onzin bobbernaut?
die kleutermuziek op de achtergrond de hele tijdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Wie is bobber in GTAO en wat doet ie dan?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:58 schreef kensei het volgende:
haha elsavita, als je zelf begint kan je het terug krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |