Kan. Als ik hem een keer tegenkom neem ik hem mee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:54 schreef kensei het volgende:
[..]
Zoek even op youtube er staat een guide jonge
sorry mijn vrachtwagen remt niet zo goedquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:12 schreef kamikazebanaan het volgende:
raze wat is je probleem jongen?
tis goed met jequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:29 schreef Grielen het volgende:
ik mag jou nog 1 keer doodschieten om het even te maken
jij blaast zomaar mijn mule op waar nog geen insurance op zatquote:
Zomaar? jij rijd mij een minuut daarvoor gewoon plat op straat..of wacht dat zal wel per ongeluk geweest zijn?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:32 schreef Grielen het volgende:
[..]
jij blaast zomaar mijn mule op waar nog geen insurance op zat
ja mijn mule remt slechtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Zomaar? jij rijd mij een minuut daarvoor gewoon plat op straat..of wacht dat zal wel per ongeluk geweest zijn?
ik kon hem toch niet moddenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:35 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
wees dan blij dat ik dat ding voor je opblies
dus wat is het probleem dan? iets wat kut rijd niet remt en niet gemodded kan worden blaas ik op en daar word je boos om???quote:
nee ik heb voor het eerst meer dan 100,000. daar heb ik 2 minuten van kunnen genieten, jij hebt het professioneel door het putje gespoeld omdat ik met mijn vrachtwagen vastzat onder het viaduct. Morgen gaan we maar ff criminal records spelen maatjequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:36 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dus wat is het probleem dan? iets wat kut rijd niet remt en niet gemodded kan worden blaas ik op en daar word je boos om???
dan is het toch je eigen schuld?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:38 schreef Grielen het volgende:
[..]
Net zoals een kind dat een ijsje krijgt en de bovenkant pleurt bij de eerste hap op de grond
nee jij met je stickybombsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dan is het toch je eigen schuld?
Kun je dit gebruiken om Spinderella te halen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:46 schreef -CRASH- het volgende:
Bij GTA 4 was het schommelen. Nu mag je een (elke schuif)poort gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |