Je bent een schatquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:26 schreef kensei het volgende:
Trouwens ik heb de OP even een beetje smartphone friendly gemaakt, de afbeeldingen geoptimaliseerd zodat je nog maar 200kb aan data download IPV 1mb+
Ultra Bluequote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:19 schreef rene29 het volgende:
Weet niet wie het waren, maar was wel grappig op het strand gisteravond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eh, hebben we de 500k al gehad?!?!?!?!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:13 schreef marimbondo het volgende:
KOLERE! Rijd al dagen zo af en toe heen en weer naar de golfbaan om te kijken of de Tailgater daar eindelijk een spawned, met/zonder smsje van Simeone heb ik er nog geen geluk mee gehad. Daardoor de moed al opgegeven om deze meesterlijke bak in mijn garage te plaatsen, reed hij net voor mijn huis langs vlak voordat ik het spel af wilde sluiten xD:)!
Helaas geen geld om hem te tunen nu bij de vrienden van LSC, ben aan het sparen voor de Entity en de 500.000 die we van R* gekregen hebben heb ik al opgemaakt aan roze guns en luchtstrepen...
[ afbeelding ]
Ik zie je niet bij nieuwe aanmeldingen, had je het gister al aangevraagd?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:52 schreef CapitalC het volgende:
Invite voor de crew aangevraagdIngame: CapitalC
is al donequote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:56 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik zie je niet bij nieuwe aanmeldingen, had je het gister al aangevraagd?
Hoe duur is die dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:57 schreef kensei het volgende:
Even een testrit in de heavy dump truck gemaakt, ga hem toch maar niet kopen denk ik. Dat ding is echt niet vooruit te branden
[ afbeelding ]
Hij kost 1 miljoen, maar die bak ligt vol met zand dus denk dat je er ook afvalt als je gaat rijdenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:01 schreef Duuc-nl het volgende:
Kan je dan met ze 10en in de bak gaan zitten?
Als ik zou weten hoequote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:02 schreef Furdinand het volgende:
Kan iemand die online is eens kijken of hij mij kan commenden?
volgens mij moet je in dezelfde sessie/job zitten, anders gaat dat niet. Je zou het misschien via het crew menu item kunnen proberen maar ik betwijfel of dat werkt.quote:
Dat heb ik gisteren gedaan. Ongelofelijk hoeveel verschil het maakt met accelereren. HEt is nu een raket op wielen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:00 schreef SnuggLe het volgende:
Lol. Ik moet echt meer tijd hebben om alles te ontdekken. Ik ben al blij als ik mijn entity goed kan tunen. Te weinig cash.
Dat kan iid niet. Alleen wanneer iemand bad sports wordt en hij blijft in de sessie zitten dan kan dat nog wel dacht ikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:32 schreef PicoMMP het volgende:
Maar als iemand bad sport is, kun je toch niet met elkaar in de sessie zitten?
Ik heb al de roze RPG en de roze heavy sniper rifflequote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:35 schreef PicoMMP het volgende:
Wiwa, welk level zit je nu ondertussen? Ik neem aan dat je voor de roze minigun gaat één van deze dagen.
Addictquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:37 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb al de roze RPG en de roze heavy sniper riffle
110 nu :3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |