en dan cola eruit pakken en dan niet eens terug er in leggen maar gewoon er bovenop zetten omdat ie te lui is om te bukkenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
omdat je te lui bent om naar beneden te lopen en daarom dus al een koelkast in je room hebt.
hjbquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
en dan cola eruit pakken en dan niet eens terug er in leggen maar gewoon er bovenop zetten omdat ie te lui is om te bukken![]()
#ooggetuige
ik maak mij er ook niet druk omquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja dus? moet ik toch zelf weten
ow dit gaat verquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
en dan cola eruit pakken en dan niet eens terug er in leggen maar gewoon er bovenop zetten omdat ie te lui is om te bukken![]()
#ooggetuige
Dat al helemaal niet met hun teletubby icoontjes in ios 7quote:
ja heeeeeeel veelquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
blijkbaar wel als je ziet hoeveel posts je eraan wijdt
ios 7 werkt lekkerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Dat al helemaal niet met hun teletubby icoontjes in ios 7
oke, dankjewel voor dit nuttige stukje informatie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:11 schreef sararaats het volgende:
ik heb een koelkast beneden en zit er niets mee in om telkens naar beneden te hobbelen. mijn drinken staat nooit in de koelkast.
ja ik denk dat het weer ermee te maken heeftquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
ligt het aan het weer of je verbinding?
ja maar het ziet er niet uitquote:
ellen page, vind dr ook niet mooiquote:
Lol .... zegt de meneer met zn ifailquote:
nee android ziet er geweldig uit wil je zeggenquote:
Denk dat android beter werkt dan al die apple meukquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nee android ziet er geweldig uit wil je zeggen![]()
en in tegenstelling tot android werkt een iphone wel naar behoren
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ECHT HEquote:
Ben nooit overgestaptquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:14 schreef Dearest het volgende:
[..]sorry maar nee.
als mn abo is afgelopen ga ik weer samsung all da way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Geen last vanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:14 schreef Dearest het volgende:
[..]
ECHT HE
ben ik de enige of heb ik na die update veel slechter internet
ja lekker eerst een virusscanner downloaden voordat je je telefoon fatsoenlijk kan gebruikenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Denk dat android beter werkt dan al die apple meuk
En dat baseer je op?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja lekker eerst een virusscanner downloaden voordat je je telefoon fatsoenlijk kan gebruiken
Dat verschilt aardig per telefoon maatquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik hoef geen ipadquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
En dat baseer je op?
oh je kan je geld weer weg gooien btw
http://tweakers.net/video/8376/apple-presenteert-de-ipad-air.html
Ja maar Samsung doet precies het zelfde ..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:18 schreef richolio het volgende:
Ook dat Apple bedrijven gaat aanklagen omdat ze te veel op hun model lijken.
Een rechthoekige telefoon met een knop is natuurlijk heel uniek.
oh ja want samsung, windows, lg en noem ze maar op doen dat niet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:18 schreef richolio het volgende:
Ook dat Apple bedrijven gaat aanklagen omdat ze te veel op hun model lijken.
Een rechthoekige telefoon met een knop is natuurlijk heel uniek.
android fanboy jijquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Typisch weer dit
iOS vs Android
Gebruik gewoon wat je fijn vindt.
anderequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Druk maken om wat anderen gebruiken
Ik heb geen Android (nog)quote:
Waarvoor heeft Samsung ook alweer rechtzaken aangespannen tegen Apple ed?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja maar Samsung doet precies het zelfde ..
Das gewoon patent trollen
Sukkelseks, oh dus zo heet datquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:17 schreef supersof het volgende:
http://www.upcoming.nl/ca(...)orden-in-de-van-dale
BWAHHAHAA
SHINEN
SUKKELSEKS
FLEXISEKSUEEL
OMG
Je staat daar in?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:20 schreef Dearest het volgende:
Nooit gedacht dat ik in een bangalijst zou staan trouwens
Ik ook.quote:
Geen keus. Als iemand je bombardeert met rechtzaken moet je het wel terug doen. Ik weet er eigenlijk zo veel niet van af, maar android is vetter, harder, louder.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh ja want samsung, windows, lg en noem ze maar op doen dat niet?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Kut telefoon
Dafuq @ plaatje in de op...
linkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
FOK!bangalijst wel te verstaanMet andere account
omg ben je zo makkelijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:20 schreef Dearest het volgende:
Nooit gedacht dat ik in een bangalijst zou staan trouwens
Oh jezusquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
topic link?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
Alleen met Bitterlemon.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt seks met iedereen
quote:
WhatsApp bby.quote:
jou ga ik niet meer serieus nemenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:22 schreef richolio het volgende:
[..]
Geen keus. Als iemand je bombardeert met rechtzaken moet je het wel terug doen. Ik weet er eigenlijk zo veel niet van af, maar android is vetter, harder, louder.
Teveel redenen om op te noemenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarvoor heeft Samsung ook alweer rechtzaken aangespannen tegen Apple ed?
Ik vind het maar onzin allemaal.
Pantentquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Teveel redenen om op te noemen
http://tweakers.net/nieuws/zoeken/?keyword=samsung+pantent
Pantentquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Teveel redenen om op te noemen
http://tweakers.net/nieuws/zoeken/?keyword=samsung+pantent
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jou ga ik niet meer serieus nemen
Dont look@ me, heb het ook niet bedacht...quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:27 schreef Dearest het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik altijd
Samsung Star shinen baby
Ga je jezelf omhoog stemmen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:28 schreef supersof het volgende:
wat was die link dat je op fokkers kon stemmen die je het leukste vond?
Patent*quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Dont look@ me, heb het ook niet bedacht...
het is patentquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Dont look@ me, heb het ook niet bedacht...
nee ik stond al best hoog en wilde even zien hoe het nu erbij staatquote:
Dat was de Fok!UserBazenlijst ofzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:28 schreef supersof het volgende:
wat was die link dat je op fokkers kon stemmen die je het leukste vond?
Ahquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik stond al best hoog en wilde even zien hoe het nu erbij staat
Doe de NSA de groetjes :s :squote:
Note2quote:
Ja dus, waar hebben die niet hun neus in zittenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe de NSA de groetjes :s :s
doe niks illegaalsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe de NSA de groetjes :s :s
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet iedereen weet dat jij altijd de waarheid spreekt
ja dat!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat was de Fok!UserBazenlijst ofzo
LG Nexus 4quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:29 schreef sararaats het volgende:
ik heb een LG Cookie en een Blackberry Curve 9320
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ach als het maar geen BlackBerry
is
N e e n.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
LG Nexus 4
Nu dan, o.a. een Desire, een Sensation XE en een HTC Windows mobile 6 phone gehad..
Oh, en 5 3310's, sloopte die altijd te snel
Ik heb 2 hele stemmen. 1 van mijquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:33 schreef supersof het volgende:
http://fok.bbqode.com/bazenusers.php
ja hier
nummer 12. best goed toch.
Note2quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
LG Nexus 4
Nu dan, o.a. een Desire, een Sensation XE en een HTC Windows mobile 6 phone gehad..
Oh, en 5 3310's, sloopte die altijd te snel
Stuartquote:
quote:
Tsu meisterquote:
Is de officiele uit?quote:
Uit en gratisquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is de officiele uit?
Of heb je Golden Master?
Waddupquote:
Cya Hamerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
maarja ik ga wat anders doen
doei stu
ik was datquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wie heeft nog meer op mij gestemd?
lg viewty snapquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Note2
Galaxy S3
Galaxy S2
Galaxy S
Iphail 4
Htc touch pro 2
Samsung D900
Lg Cookie
pff te veel !
Wat ben je nog meer aan het doen?quote:
Wel goed thanks, met jou? Druk op het forum vandaag zie ikquote:
GTA onlinequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat ben je nog meer aan het doen?
iWork en iLife is ook gratisquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie het
Doen ze even
Dan even de illegale versies weghalenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
iWork en iLife is ook gratis
quote:
Zuigt zwaar vind ik ...quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:37 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Heel erg, met allemaal mede Fokkers
Ook wel goed thanks. Topics gaan weer snel vandaagquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel goed thanks, met jou? Druk op het forum vandaag zie ik
ik heb een griepje denk ik. ik zag vanmorgen spierwit en moest iets heel vies doen. net een zombie.quote:
Jij overduidelijk niet..quote:
Wie zal het zeggenquote:
Ik zie het jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook wel goed thanks. Topics gaan weer snel vandaag
Hoop dat je snel opknaptquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb een griepje denk ik. ik zag vanmorgen spierwit en moest iets heel vies doen. net een zombie.
So sorry, zie het nu pas (na terug scrollen)quote:
Je reageerde op iedereens begroeting behalve op die van mijquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
So sorry, zie het nu pas (na terug scrollen)![]()
![]()
Als het werkt wel jaquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
stuwie al gezien dat mavericks gratis is?
ctrl+fquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:41 schreef Dearest het volgende:
Welke toetsencombinatie moet je ook alweer indrukken dat je dan een woord kan intypen en die hele webpagina kan scannen op dat woord?
Huh?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je reageerde op iedereens begroeting behalve op die van mij
ctrl f?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:41 schreef Dearest het volgende:
Welke toetsencombinatie moet je ook alweer indrukken dat je dan een woord kan intypen en die hele webpagina kan scannen op dat woord?
ctrl Fquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:41 schreef Dearest het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie het
Doen ze even
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
stuwie al gezien dat mavericks gratis is?
CTRL+f of CMD+f.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:41 schreef Dearest het volgende:
Ctrl F?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:41 schreef Dearest het volgende:
Stuwiequote:
Je hebt vast veel eigen ervaring met OS Xquote:
Sta ik er ook in?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:42 schreef Dearest het volgende:
Dankjullie.
4 stemmen van andere mensen
Foutjequote:
Gaat dit over een lijstje dat niet eens van FOK! isquote:
Link?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:42 schreef Dearest het volgende:
Dankjullie.
4 stemmen van andere mensen
Eigenlijk niet, maar mijn broer is er groot fan van en het is duur, dus ik moet het automatisch stom vinden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt vast veel eigen ervaring met OS X
Hoiquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gaat dit over een lijstje dat niet eens van FOK! is![]()
Omdat het duur is of omdat hij er fan van is? Of die combinatie samen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar mijn broer is er groot fan van en het is duur, dus ik moet het automatisch stom vinden.
Combinatie!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat het duur is of omdat hij er fan van is? Of die combinatie samen?
Door wie? Je kunt beter zeggen, of jij de rest accepteertquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:44 schreef essnhills het volgende:
Maar ik moet wel even bij houden of ik al geaccepteerd word hier
Leren! NOE GLIEK.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Fuck, ik moet echt beginnen met leren
Okayquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Combinatie!
Ik ben een zuinige jongen en ik mag niet de zelfde interesses hebben als mijn broer van mezelf!
Nummer 13, ohhh.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:44 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik accepteer jequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:44 schreef essnhills het volgende:
Maar ik moet wel even bij houden of ik al geaccepteerd word hier
Ik accepteer iedereen die lief isquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Door wie? Je kunt beter zeggen, of jij de rest accepteert
wat danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb iets liefs voor m. Ook voor jou
Same al vind ik niet iedereen liefquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik accepteer iedereen die lief is
quote:
11 stemmen maarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:44 schreef Dearest het volgende:
[..]
Dat komt omdat niet iedereen lief isquote:
Wut waar :Squote:
Kudt...quote:
Ow dan ben ik er zo weer uitquote:
Als het goed is niet, toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
LB, is iWorks niet alleen gratis als je een nieuw systeem koopt
Omdat 1. Iemand je zo inschreefquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:47 schreef Dearest het volgende:
Waarom hebben ze mijn naam geschreven als DeArEsT
Pages is free on the Mac App Store for qualifying Mac computers purchased on or after October 1, 2013. OS X Mavericks required.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
LB, is iWorks niet alleen gratis als je een nieuw systeem koopt
Dat begreep ik uit een artikel dat ik lasquote:
Ben wel benieuwd wie mij ten eerste inschreef en welke 4 mensen er daarna nog op mij stemdenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat 1. Iemand je zo inschreef
of 2. Omdat jij zo je account heb gemaakt
Ik denk 1.
Dat heeft Rodawa gedaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:47 schreef Dearest het volgende:
Waarom hebben ze mijn naam geschreven als DeArEsT
Ja dusquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Pages is free on the Mac App Store for qualifying Mac computers purchased on or after October 1, 2013. OS X Mavericks required.
Ohquote:
Ik wacht wel een paar dagen. Dan is het gewoon snel en kan ik het op mijn gemak doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Update is bezig met downloaden. Al wel hel langzaam
Je faaltquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:50 schreef richolio het volgende:
Een meisje vroeg of ik ooit Peter Pan (de echte) had gezien. Toen zei ze grappend, omdat ik hem nog nooit heb gezien, dat ik met haar kan kijken. Toen zei ik dat ik niet zo van Disney Films hou
quote:
Die reclame in apps is wel irritant jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:50 schreef Spatieloos het volgende:
Ondanks dat ik apple haat ben ik wel groot fan van mijn iPad. Behalve dan overal reclame en dat elke app zonder reclame geld kost, en ik niet wil jailbreaken.
Nouja, hij is nu aan het downloaden en als ik wil installeren moet ik dat apart aangeven, dus ik laat het gaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wacht wel een paar dagen. Dan is het gewoon snel en kan ik het op mijn gemak doen
Ik heb Office 2011quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh
Naja, heb het al, maar dan minder legaal
>>>>>>>> R&P / Post hier je gemiste kansen die je hebt gehad in de liefde/sex!!.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:50 schreef richolio het volgende:
Een meisje vroeg of ik ooit Peter Pan (de echte) had gezien. Toen zei ze grappend, omdat ik hem nog nooit heb gezien, dat ik met haar kan kijken. Toen zei ik dat ik niet zo van Disney Films hou
Je had gewoon moeten zeggen dat je een andere film met haar wou kijken, zoals pokemon the movie of een romantische comedy.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:50 schreef richolio het volgende:
Fair enoughquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, hij is nu aan het downloaden en als ik wil installeren moet ik dat apart aangeven, dus ik laat het gaan
Same ook al is het maar 1 stemquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie mij ten eerste inschreef en welke 4 mensen er daarna nog op mij stemden
Ik ookquote:
Faalhaasquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:50 schreef richolio het volgende:
2 dagen 22 uur wtfquote:
Nee maar ik wil eigenlijk helemaal geen film met haar kijken. Want daar komen kusjes van en kusjesquote:
Ik gebruik Word en Excel echt heel erg veelquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook
Moeten we hebben voor school
hey spate schatje met mij gaat het lekker en met jou?quote:
kusjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee maar ik wil eigenlijk helemaal geen film met haar kijken. Want daar komen kusjes van en kusjes
2e halve prijs bij de AHquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee maar ik wil eigenlijk helemaal geen film met haar kijken. Want daar komen kusjes van en kusjes
Wel godverdomme lekker godverdomme. Hersheys chocolaquote:
quote:
Allemaal mac gebruikers ofzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2 dagen 22 uur wtf
Ik draai al de golden master, dusja
Ik had dat een keer, vroeg een best wel erg aantrekkelijk meisje (volgens mij is ze model) aan me op school op een date. Het ging zo van (ik droeg kisten) 'hey kisten!' en toen draaide ik me om om te kijken wie het was, en toen 'oh een snor, daar houd ik van' En toen vroeg ze me: 'wil je met mij op een date' En toen zei ik automatisch neequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:51 schreef Dearest het volgende:
[..]
>>>>>>>> R&P / Post hier je gemiste kansen die je hebt gehad in de liefde/sex!!.
Ja, daar ben ik ook net geweest naturlich. Die super grote mega repen met 'n hazelnootjequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kusjes
[..]
2e halve prijs bij de AH
Die waren ook laatst ergens in de aanbieding.. jumbo ofzo?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Wel godverdomme lekker godverdomme. Hersheys chocolaMaar ook zo duur.
Ik zag hier ook al een flitsje, komt zo dus ook hierquote:
Jaa dat wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Kusjes zijn![]()
Van de juiste persoon dan
![]()
Zij is niet leuk?
Watquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had dat een keer, vroeg een best wel erg aantrekkelijk meisje (volgens mij is ze model) aan me op school op een date. Het ging zo van (ik droeg kisten) 'hey kisten!' en toen draaide ik me om om te kijken wie het was, en toen 'oh een snor, daar houd ik van' En toen vroeg ze me: 'wil je met mij op een date' En toen zei ik automatisch neeIk was gewoon veel te onzeker om te denken dat ze het echt meende ofzo, ik weet het niet meer. En toen ging ze nog vragen, ''waarom niet?!'' en toen omdat ik geen zin had en toen werd het awkward en toen vroeg ze of ik al een vriendin had en toen zei ik weer nee en toen werd ik heel verlegen enzo.
Ja dat maakt je verhaal lang niet zo spannendquote:
Zeker niet slecht. Behalve dan dat ik geen motivatie heb om te leren, maar boeien ik heb toch vakantie. Ehh ehhh ik weet niks te zeggen meer, leer mij gespreksonderwerpen! Zwarte piet moet blijven!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
hey spate schatje met mij gaat het lekker en met jou?
Wij hebben gratis gevulde speculaas van de baas. Wel over datum, natuurlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook net geweest naturlich. Die super grote mega repen met 'n hazelnootje![]()
. Maar alsnog duuurrr
Kan wel! Daar was ook Coca Cola Vanilla in de aanbiedingquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die waren ook laatst ergens in de aanbieding.. jumbo ofzo?
Awwquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had dat een keer, vroeg een best wel erg aantrekkelijk meisje (volgens mij is ze model) aan me op school op een date. Het ging zo van (ik droeg kisten) 'hey kisten!' en toen draaide ik me om om te kijken wie het was, en toen 'oh een snor, daar houd ik van' En toen vroeg ze me: 'wil je met mij op een date' En toen zei ik automatisch neeIk was gewoon veel te onzeker om te denken dat ze het echt meende ofzo, ik weet het niet meer. En toen ging ze nog vragen, ''waarom niet?!'' en toen omdat ik geen zin had en toen werd het awkward en toen vroeg ze of ik al een vriendin had en toen zei ik weer nee en toen werd ik heel verlegen enzo.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij hebben gratis gevulde speculaas van de baas. Wel over datum, natuurlijk
Ik heb niks van applequote:
Lekkerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Kan wel! Daar was ook Coca Cola Vanilla in de aanbieding
Hij geeft over datum eten wegquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij hebben gratis gevulde speculaas van de baas. Wel over datum, natuurlijk
Best wel jammerquote:
omg die milka oreo en daimquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb dus trouwens ook echt maar meteen 4 van die mega repen milka gekocht.. Maar eigenlijk wilde ik er meer.
Ik een telefoon en een laptop. Ik had 2 iPods maar die heb ik weggegevenquote:
For the love of god, don'tquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Als ze me bij de Ikea niet aannemen ga ik ook bij de AH solliciteren.
Ik alleen een iphone van me werk die ik zelden tot nooit gebruikquote:
Daar zullen de meningen over verdeeld zijnquote:
Ja aan onsquote:
Ja die milka oreo heb ik afgelopen 2 maanden echt te veel gekocht omdat ie iedere keer 2e gratis wasquote:
Dat weet ik en dat mag ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zullen de meningen over verdeeld zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |