Denk dat android beter werkt dan al die apple meukquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nee android ziet er geweldig uit wil je zeggen![]()
en in tegenstelling tot android werkt een iphone wel naar behoren
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ECHT HEquote:
Ben nooit overgestaptquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:14 schreef Dearest het volgende:
[..]sorry maar nee.
als mn abo is afgelopen ga ik weer samsung all da way
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Geen last vanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:14 schreef Dearest het volgende:
[..]
ECHT HE
ben ik de enige of heb ik na die update veel slechter internet
ja lekker eerst een virusscanner downloaden voordat je je telefoon fatsoenlijk kan gebruikenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Denk dat android beter werkt dan al die apple meuk
En dat baseer je op?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja lekker eerst een virusscanner downloaden voordat je je telefoon fatsoenlijk kan gebruiken
Dat verschilt aardig per telefoon maatquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik hoef geen ipadquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
En dat baseer je op?
oh je kan je geld weer weg gooien btw
http://tweakers.net/video/8376/apple-presenteert-de-ipad-air.html
Ja maar Samsung doet precies het zelfde ..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:18 schreef richolio het volgende:
Ook dat Apple bedrijven gaat aanklagen omdat ze te veel op hun model lijken.
Een rechthoekige telefoon met een knop is natuurlijk heel uniek.
oh ja want samsung, windows, lg en noem ze maar op doen dat niet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:18 schreef richolio het volgende:
Ook dat Apple bedrijven gaat aanklagen omdat ze te veel op hun model lijken.
Een rechthoekige telefoon met een knop is natuurlijk heel uniek.
android fanboy jijquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Typisch weer dit
iOS vs Android
Gebruik gewoon wat je fijn vindt.
anderequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Druk maken om wat anderen gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |