ja een boy hihahoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
heb liever iets anders op mn kamer
Nou genoeg in huis dus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jawel. maar meestal is die vol
moest lachenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
hh is gewoon te lui om telkens van de trap af te rollen
nee want ben potquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
spange bois proberen jou niet te hosselen in de city?
dit ook wel ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
*gniffel*quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
Daar is de binnenkant voor de deur toch voor?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dat iets vol is betekent niet dat het vol staat met drinken ofzo?
quote:
quote:
waarom zou ik dat doen als er ook een koelkast boven staat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar is de binnenkant voor de deur toch voor?
Haal je een andere fles eruit, zet je cola erin.
ligt het aan het weer of je verbinding?quote:
omdat je te lui bent om naar beneden te lopen en daarom dus al een koelkast in je room hebt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
waarom zou ik dat doen als er ook een koelkast boven staat?
./agreequote:
ja dus? moet ik toch zelf wetenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
omdat je te lui bent om naar beneden te lopen en daarom dus al een koelkast in je room hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |