dacht alquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:57 schreef Dearest het volgende:
^dat heet trouwens gewoon een fietser, tenzij ze een ster in fietsen was.
Zal je het zelf wel naar gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ze probeert me voor schut te zetten ofzo weet ik veel ze mag me niet![]()
heuheuheuquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Zal je het zelf wel naar gemaakt hebben
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Zal je het zelf wel naar gemaakt hebben
meen je dezequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dearest installeer bbm voor iphone kunnen we pingen
nee ga weg je hebt mn wapp en imessage, genoeg dingen om mij op te stalkenquote:
spange bois proberen jou niet te hosselen in de city?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:01 schreef sararaats het volgende:
hatsjie
ik heb geen ping, niet nodig.
geen koelkast op je kamer hebbenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
nee ga weg je hebt mn wapp en imessage, genoeg dingen om mij op te stalken
mijn moeder appt me een link van iets, ik zo reageren met vraag waar ze is
zij: keuken, waarom?
ik: mooi, breng me eten
zij: oh
leuk gesprek
ik zou me dan doodschamen eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
geen koelkast op je kamer hebben
is handigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik zou me dan doodschamen eerlijk gezegd
Want jullie hebben geen koelkast beneden?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
om je cola in koud te zetten
huehuehue
jawel. maar meestal is die volquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Want jullie hebben geen koelkast beneden?
ja een boy hihahoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
heb liever iets anders op mn kamer
Nou genoeg in huis dus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jawel. maar meestal is die vol
moest lachenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
hh is gewoon te lui om telkens van de trap af te rollen
nee want ben potquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
spange bois proberen jou niet te hosselen in de city?
dit ook wel ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
*gniffel*quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
Daar is de binnenkant voor de deur toch voor?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dat iets vol is betekent niet dat het vol staat met drinken ofzo?
quote:
quote:
waarom zou ik dat doen als er ook een koelkast boven staat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar is de binnenkant voor de deur toch voor?
Haal je een andere fles eruit, zet je cola erin.
omdat je te lui bent om naar beneden te lopen en daarom dus al een koelkast in je room hebt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
waarom zou ik dat doen als er ook een koelkast boven staat?
./agreequote:
ja dus? moet ik toch zelf wetenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
omdat je te lui bent om naar beneden te lopen en daarom dus al een koelkast in je room hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |