Same ook al is het maar 1 stemquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie mij ten eerste inschreef en welke 4 mensen er daarna nog op mij stemden
Ik ookquote:
Faalhaasquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:50 schreef richolio het volgende:
Een meisje vroeg of ik ooit Peter Pan (de echte) had gezien. Toen zei ze grappend, omdat ik hem nog nooit heb gezien, dat ik met haar kan kijken. Toen zei ik dat ik niet zo van Disney Films hou
2 dagen 22 uur wtfquote:
Nee maar ik wil eigenlijk helemaal geen film met haar kijken. Want daar komen kusjes van en kusjesquote:
Ik gebruik Word en Excel echt heel erg veelquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook
Moeten we hebben voor school
hey spate schatje met mij gaat het lekker en met jou?quote:
kusjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee maar ik wil eigenlijk helemaal geen film met haar kijken. Want daar komen kusjes van en kusjes
2e halve prijs bij de AHquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee maar ik wil eigenlijk helemaal geen film met haar kijken. Want daar komen kusjes van en kusjes
Wel godverdomme lekker godverdomme. Hersheys chocolaquote:
quote:
Allemaal mac gebruikers ofzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2 dagen 22 uur wtf
Ik draai al de golden master, dusja
Ik had dat een keer, vroeg een best wel erg aantrekkelijk meisje (volgens mij is ze model) aan me op school op een date. Het ging zo van (ik droeg kisten) 'hey kisten!' en toen draaide ik me om om te kijken wie het was, en toen 'oh een snor, daar houd ik van' En toen vroeg ze me: 'wil je met mij op een date' En toen zei ik automatisch neequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:51 schreef Dearest het volgende:
[..]
>>>>>>>> R&P / Post hier je gemiste kansen die je hebt gehad in de liefde/sex!!.
Ja, daar ben ik ook net geweest naturlich. Die super grote mega repen met 'n hazelnootjequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kusjes
[..]
2e halve prijs bij de AH
Die waren ook laatst ergens in de aanbieding.. jumbo ofzo?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Wel godverdomme lekker godverdomme. Hersheys chocolaMaar ook zo duur.
Ik zag hier ook al een flitsje, komt zo dus ook hierquote:
Jaa dat wel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Kusjes zijn![]()
Van de juiste persoon dan
![]()
Zij is niet leuk?
Watquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had dat een keer, vroeg een best wel erg aantrekkelijk meisje (volgens mij is ze model) aan me op school op een date. Het ging zo van (ik droeg kisten) 'hey kisten!' en toen draaide ik me om om te kijken wie het was, en toen 'oh een snor, daar houd ik van' En toen vroeg ze me: 'wil je met mij op een date' En toen zei ik automatisch neeIk was gewoon veel te onzeker om te denken dat ze het echt meende ofzo, ik weet het niet meer. En toen ging ze nog vragen, ''waarom niet?!'' en toen omdat ik geen zin had en toen werd het awkward en toen vroeg ze of ik al een vriendin had en toen zei ik weer nee en toen werd ik heel verlegen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |