abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132116723
Naar aanleiding van een topic "fails bij het flirten/gemiste kansen" op een andere forum, leek het me wel lachen om te weten wat voor fails de fokkers op dit gebied hebben meegemaakt.

Ik start met een schandalige fail van mij.

Ik was even iets aan het kijken in een winkel, maar kreeg ineens de drang om een sigaretje te roken, ik stap dus naar buiten en steek een peukje op, kijk een beetje in de rondte, terwijl ik geniet van de zonnestralen op mijn huid.

Wanneer ik bijna klaar ben met roken, komt er een rondborstige latina met een diepe decolletee naar me toegelopen, schat haar een jaartje of 28. Ze vroeg me om een peuk en wou me er wat dollars voor geven. Ik weigerde haar dollars en vroeg of ze een aansteker had, die ze dus niet bleek te hebben, pestte haar even dat je niet zo kan zijn, dat je als roker geen aansteker hebt.

Ineens zegt ze tegen mij "wat ga jij zometeen doen?", waarop ik antwoord "Niet veel.. ga zometeen fitnessen, en jij?", zij kijkt me diep in de ogen aan en zegt "ja weet het niet, ik zit alleen thuis en verveel me". Ik met mijn domme kop zeg op dat belangrijke moment dus "Ohh, dat is vervelend, nou uhhh je vind vast wel iets leuks om te doen!" wens haar een fijne dag en loop weg. |:( |:( :')

Pas toen ik om de hoek was, drong het tot me door dat ze me een hint had gegeven..

P.S als je gaat roepen dat ik een beta ben mag je aan me lala zuigen w/
Waz met jou!
  zondag 13 oktober 2013 @ 09:04:43 #2
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_132116742
Je bent een beta
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
  zondag 13 oktober 2013 @ 09:05:14 #3
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_132116802
Beta
  zondag 13 oktober 2013 @ 09:19:27 #5
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_132116866
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 09:04 schreef _NZT_ het volgende:
Je bent een beta
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 09:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Beta
Zijn jullie er al over uit wie er als eerste gaat zuigen?
  zondag 13 oktober 2013 @ 09:20:41 #6
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_132116874
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 09:19 schreef Woelwater het volgende:

[..]

[..]

Ja, je moeder aan mijn dollo
  zondag 13 oktober 2013 @ 09:22:12 #7
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_132116882
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 09:20 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

Ja, je moeder aan mijn dollo
maar wel cash afrekenen dan hè
pi_132116884
Ik zag twee hete tantes bij de bushalte zitten. Dus ik loop er op af en begin te fappen in de bosjes naast de bushalte. Toen kwam de politie en kreeg ik een boete.
  zondag 13 oktober 2013 @ 09:22:53 #9
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_132116885
Boeie, je moest die hoer toch geld geven
pi_132116892
Roken :')
  zondag 13 oktober 2013 @ 09:54:39 #11
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_132117159
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 09:22 schreef Woelwater het volgende:

[..]

maar wel cash afrekenen dan hè
Altijd!
pi_132126599
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 09:19 schreef Woelwater het volgende:

[..]

[..]

ze mogen allebei tegelijk zuigen :Y

OT: is iedereen hier dan echt zo een PUA pro?!...

ik vertel er wel nog een,

In een club aan het dansen, komt er een hele mooie arabische meid naar me toe en die vraagt of ze een foto van me mag nemen. Ze neemt de foto blijft even naar me staren zo van VERSIER ME!, ik zei nog ben je blij?, geef haar een thumbs up en loop vervolgens weg, mijn vrienden wouden me bijna in elkaar slaan omdat ik zo een kans had laten lopen _O- .
Waz met jou!
  zondag 13 oktober 2013 @ 16:19:10 #13
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_132126703
tvp voor de boze reacties van vrouwen die ik geweigerd heb
pi_132163843
blijkbaar zijn alle Fokkers hier alpha want ze hebben nooit een kans laten lopen,

Ik zal er nog maar een posten.

Werkte vroeger bij een hotel, had af en toe rook pauzes met een Poolse vrouw, dikke tetten en reet ^O^ .

Op een gegeven moment begonnen we steeds meer te praten en zo, maar ik zocht er met me domme kop natuurlijk niks achter. Op een dag was het rustig, en hadden we weer toevallig samen rookpauze, zij dus me hand vastpakken en zeggen ja kom je mee roken?, kom nou mee :D!. Ik was toevallig een week daarvoor gestopt met roken.. wat een timing :') |:( , en weigerde om mee te gaan met haar omdat ik anders verleid zou worden om te roken _O- , zij dus bovenste knoopje losmaken van haar bloesje en echt overdreven zeggen "phoeh heb het warm zeg", waarop ik vervolgens een ijsblokje pak en het in haar shirt doe en dan doodleuk wegloop om tegen me andere collega trots te vertellen dat ik de verleiding had kunnen weerstaan om te gaan roken.

Pas toen me shift klaar was, besefde ik dat ik haar dus in het linnenhoek in de pauze wat "liefde" had kunnen geven -O- . Vanaf dat moment weren de gezellige gesprekken permanent over ;(
Waz met jou!
pi_132176843
Ik moest lachen van die laatste :@

Mijne is vast niet zo grappig. Ik werkte in een winkel voor meubels, en er werd mij gevraagd waar een artikel lag. Dus ik dat uitleggen aan die vrouw (ik was 18 ofzo, en mevrouw ergens in de 40). Die mevrouw draait zich om een loopt weg richting het pad wat ik had aangewezen. Loopt achter d'r een negerin met verschikkelijk dikke benen en stoot m;n collega aan en zeg per ongeluk hard op "moet je die benen zien". Hij schaamde zich rot maar gelukkig draaide de negerin zich niet om om zich te beklagen.

Even later komt mevrouw van in de 40 terug. Of er ergens anders nog meer liggen. Ik in de computer kijken en er moest nog ergens een voorraad zijn dus ik loop mee naar de locatie, en ondertussen loopt die vrouw voor me uit en loopt op een bepaalde manier haar kont en benen te showen. Terwijl ik dat artikel aan het pakken ben tuit ze een beetje haar lippen en vraagt ze me hoe laat ik klaar ben met werk en of ik zin heb om wat te gaan doen. Ik antwoorde eerlijk dat mijn collega al eerder naar huis ging dus dat ik tot het einde moest blijven (dr ging nog steeds geen lichtje bij me branden). Jammer zegt ze, je had met mij in de auto meegekund want je bent een leuke jongen maar zolang kan ik vandaag niet wachten. Maar ik kom binnenkort terug want ik krijg niet elke dag complimenten over mijn benen :@

Of ik dit als een gemiste kans zie doet niet meer ter zake. Dat was mijn anekdote, daar zult u het mee moeten doen. :+

edit: heb d'r trouwens nooit meer gezien. Was in mijn laatste maand daar.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_132177731
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 23:43 schreef Koral het volgende:
Ik moest lachen van die laatste :@

Mijne is vast niet zo grappig. Ik werkte in een winkel voor meubels, en er werd mij gevraagd waar een artikel lag. Dus ik dat uitleggen aan die vrouw (ik was 18 ofzo, en mevrouw ergens in de 40). Die mevrouw draait zich om een loopt weg richting het pad wat ik had aangewezen. Loopt achter d'r een negerin met verschikkelijk dikke benen en stoot m;n collega aan en zeg per ongeluk hard op "moet je die benen zien". Hij schaamde zich rot maar gelukkig draaide de negerin zich niet om om zich te beklagen.

Even later komt mevrouw van in de 40 terug. Of er ergens anders nog meer liggen. Ik in de computer kijken en er moest nog ergens een voorraad zijn dus ik loop mee naar de locatie, en ondertussen loopt die vrouw voor me uit en loopt op een bepaalde manier haar kont en benen te showen. Terwijl ik dat artikel aan het pakken ben tuit ze een beetje haar lippen en vraagt ze me hoe laat ik klaar ben met werk en of ik zin heb om wat te gaan doen. Ik antwoorde eerlijk dat mijn collega al eerder naar huis ging dus dat ik tot het einde moest blijven (dr ging nog steeds geen lichtje bij me branden). Jammer zegt ze, je had met mij in de auto meegekund want je bent een leuke jongen maar zolang kan ik vandaag niet wachten. Maar ik kom binnenkort terug want ik krijg niet elke dag complimenten over mijn benen :@

Of ik dit als een gemiste kans zie doet niet meer ter zake. Dat was mijn anekdote, daar zult u het mee moeten doen. :+

edit: heb d'r trouwens nooit meer gezien. Was in mijn laatste maand daar.
Hahaha zonde man!, je had toch wel een ervaring met een "milf" rijker kunnen zijn!, achteraf kan je je zelf echt voor je kop slaan en wou je dat je gewoon een tijd machine had.

Hier nog een van mij.

Zelfde hotel, een paar maanden later, want ik werkte daar als uitzendkracht, en elke keer met andere mensen erbij :P.

We waren dus aan het werk, blond meisje, 20 jaar, best wel leuk.

Dus wij werken en kloten, grapjes en zo elkaar plagen, en weer... zag ik dus niet dat ze zin had in een verzetje.. o|O .. Anyway, de shift was bijna afgelopen dus wij alles opruimen, opgegeven moment komt onze supervisor en die stuurt precies ons twee naar de linnenkamer in de kelder (omdat het veel linnen was die daar neergezet moest worden).

Wij dus alle linnen pakken, in een kar en naar de lift toe. Eenmaal in de lift vroeg ze ineens "En heb je nog leuke meiden op onze uitzend bureau gezien?" waarop ik zeg, ja hoor zijn er wel een paar leuke (maar ik dacht aan wat andere meiden waarmee ik die dag dus niet werkte _O- ). Zij kijkt me daarna nog diep aan waarop ik met me domme hoofd zeg "is er iets?". hahah |:(

Toen kwamen we in het linnenhok, alles snel gesorteerd, en toen wou ik naar buiten lopen om af te melden, duwt ze me tegen de muur en blijft ze me aankijken, waarop ik haar aankeek en toen lachend de magische woorden zei... "je doet fakking stoer!" vervolgens buk ik en til haar over me schouder en draag haar zo naar de lift toe :') ... om me daarna rustig om te kleden en richting huis te gaan.. :{

Twee maanden later zag ik haar weer, en was ze heel kortaf aan het doen en aan het "flirten" met iedereen om me heen om me jaloers te maken :') , maar ze wou dus niet meer samen naar het linnenhok de bitch!.
Waz met jou!
pi_132179939
Weet je zeker dat je wel op vrouwen valt? Of moet je stiekem nog uit de linnenkast komen?

Zoveel vrouwen laten lopen....man, man, man
pi_132180396
Teveel verzonnen verhalen in dit topic...
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:08:43 #19
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_132180971
Gemiste kansen niet zozeer, wel de onvermijdelijke crashes....
* Ik stap op twee vrouwen af en zeg: "hey, hebben jullie zin om bij ons te komen zitten?" en eentje snauwt: "ZIE JE NIET DAT WE AAN HET PRATEN ZIJN"
* Ik stap op een groep met twee vrouwen af en probeer een praatje aan te knopen omdat eentje er echt <3 uit zag, zegt 1 van die gasten op iets wat ik zeg: "kerel, NIEMAND hier boeit dat"
* Ben twee uur aan het kletsen met een superlekkere Zweedse en ik zeg: "kom op, we gaan naar huis", zegt ze: "ik ga wel naar huis, maar niet met jou!"
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  Redactie Sport dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:58:04 #20
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132181762
TS denkt dat hoeren neuken onder hints vallen. :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132182488
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 08:10 schreef Deshain het volgende:
Erg overduidelijk ja :')
pi_132194546
Pff mensen zijn jaloers omdat ze nooit zulke kansen hebben gekregen?... maar is goed, als jullie denken dat ik internetheld wil spelen dan vind ik het ook goed :).

Maare.. ik weet heel zeker dat ik hetero ben, alleen ben ik niet goed in het opvangen van hints.. :').. ik heb er nog veel meer laten lopen helaas!. als ik daar nu aan terug denk word ik gewoon boos!. |:(
Waz met jou!
pi_132194919
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 08:10 schreef Deshain het volgende:
Haha ik dacht hetzelfde
pi_132195123
hmm ik vraag me wel af, hoezo denken jullie dat ik dit verzin _O- .
Waz met jou!
pi_132198079
Kijk anders hier:

R&P / Versierblunders #30

Staan leuke verhalen tussen ;)
It Never Hurts To Help!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')