quote:
Op maandag 14 oktober 2013 23:43 schreef Koral het volgende:Ik moest lachen van die laatste
Mijne is vast niet zo grappig. Ik werkte in een winkel voor meubels, en er werd mij gevraagd waar een artikel lag. Dus ik dat uitleggen aan die vrouw (ik was 18 ofzo, en mevrouw ergens in de 40). Die mevrouw draait zich om een loopt weg richting het pad wat ik had aangewezen. Loopt achter d'r een negerin met verschikkelijk dikke benen en stoot m;n collega aan en zeg per ongeluk hard op "moet je die benen zien". Hij schaamde zich rot maar gelukkig draaide de negerin zich niet om om zich te beklagen.
Even later komt mevrouw van in de 40 terug. Of er ergens anders nog meer liggen. Ik in de computer kijken en er moest nog ergens een voorraad zijn dus ik loop mee naar de locatie, en ondertussen loopt die vrouw voor me uit en loopt op een bepaalde manier haar kont en benen te showen. Terwijl ik dat artikel aan het pakken ben tuit ze een beetje haar lippen en vraagt ze me hoe laat ik klaar ben met werk en of ik zin heb om wat te gaan doen. Ik antwoorde eerlijk dat mijn collega al eerder naar huis ging dus dat ik tot het einde moest blijven (dr ging nog steeds geen lichtje bij me branden). Jammer zegt ze, je had met mij in de auto meegekund want je bent een leuke jongen maar zolang kan ik vandaag niet wachten. Maar ik kom binnenkort terug want ik krijg niet elke dag complimenten over mijn benen
Of ik dit als een gemiste kans zie doet niet meer ter zake. Dat was mijn anekdote, daar zult u het mee moeten doen.
edit: heb d'r trouwens nooit meer gezien. Was in mijn laatste maand daar.
Hahaha zonde man!, je had toch wel een ervaring met een "milf" rijker kunnen zijn!, achteraf kan je je zelf echt voor je kop slaan en wou je dat je gewoon een tijd machine had.
Hier nog een van mij.
Zelfde hotel, een paar maanden later, want ik werkte daar als uitzendkracht, en elke keer met andere mensen erbij

.
We waren dus aan het werk, blond meisje, 20 jaar, best wel leuk.
Dus wij werken en kloten, grapjes en zo elkaar plagen, en weer... zag ik dus niet dat ze zin had in een verzetje..

.. Anyway, de shift was bijna afgelopen dus wij alles opruimen, opgegeven moment komt onze supervisor en die stuurt precies ons twee naar de linnenkamer in de kelder (omdat het veel linnen was die daar neergezet moest worden).
Wij dus alle linnen pakken, in een kar en naar de lift toe. Eenmaal in de lift vroeg ze ineens "En heb je nog leuke meiden op onze uitzend bureau gezien?" waarop ik zeg, ja hoor zijn er wel een paar leuke (maar ik dacht aan wat andere meiden waarmee ik die dag dus niet werkte

). Zij kijkt me daarna nog diep aan waarop ik met me domme hoofd zeg "is er iets?". hahah
Toen kwamen we in het linnenhok, alles snel gesorteerd, en toen wou ik naar buiten lopen om af te melden, duwt ze me tegen de muur en blijft ze me aankijken, waarop ik haar aankeek en toen lachend de magische woorden zei... "je doet fakking stoer!" vervolgens buk ik en til haar over me schouder en draag haar zo naar de lift toe

... om me daarna rustig om te kleden en richting huis te gaan..
Twee maanden later zag ik haar weer, en was ze heel kortaf aan het doen en aan het "flirten" met iedereen om me heen om me jaloers te maken

, maar ze wou dus niet meer samen naar het linnenhok de bitch!.