Ow dan ben ik er zo weer uitquote:
Als het goed is niet, toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
LB, is iWorks niet alleen gratis als je een nieuw systeem koopt
Omdat 1. Iemand je zo inschreefquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:47 schreef Dearest het volgende:
Waarom hebben ze mijn naam geschreven als DeArEsT
Pages is free on the Mac App Store for qualifying Mac computers purchased on or after October 1, 2013. OS X Mavericks required.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:47 schreef Stuart het volgende:
LB, is iWorks niet alleen gratis als je een nieuw systeem koopt
Dat begreep ik uit een artikel dat ik lasquote:
Ben wel benieuwd wie mij ten eerste inschreef en welke 4 mensen er daarna nog op mij stemdenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat 1. Iemand je zo inschreef
of 2. Omdat jij zo je account heb gemaakt
Ik denk 1.
Dat heeft Rodawa gedaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:47 schreef Dearest het volgende:
Waarom hebben ze mijn naam geschreven als DeArEsT
Ja dusquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Pages is free on the Mac App Store for qualifying Mac computers purchased on or after October 1, 2013. OS X Mavericks required.
Ohquote:
Ik wacht wel een paar dagen. Dan is het gewoon snel en kan ik het op mijn gemak doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Update is bezig met downloaden. Al wel hel langzaam
Je faaltquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:50 schreef richolio het volgende:
Een meisje vroeg of ik ooit Peter Pan (de echte) had gezien. Toen zei ze grappend, omdat ik hem nog nooit heb gezien, dat ik met haar kan kijken. Toen zei ik dat ik niet zo van Disney Films hou
quote:
Die reclame in apps is wel irritant jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:50 schreef Spatieloos het volgende:
Ondanks dat ik apple haat ben ik wel groot fan van mijn iPad. Behalve dan overal reclame en dat elke app zonder reclame geld kost, en ik niet wil jailbreaken.
Nouja, hij is nu aan het downloaden en als ik wil installeren moet ik dat apart aangeven, dus ik laat het gaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wacht wel een paar dagen. Dan is het gewoon snel en kan ik het op mijn gemak doen
Ik heb Office 2011quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh
Naja, heb het al, maar dan minder legaal
>>>>>>>> R&P / Post hier je gemiste kansen die je hebt gehad in de liefde/sex!!.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:50 schreef richolio het volgende:
Een meisje vroeg of ik ooit Peter Pan (de echte) had gezien. Toen zei ze grappend, omdat ik hem nog nooit heb gezien, dat ik met haar kan kijken. Toen zei ik dat ik niet zo van Disney Films hou
Je had gewoon moeten zeggen dat je een andere film met haar wou kijken, zoals pokemon the movie of een romantische comedy.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:50 schreef richolio het volgende:
Fair enoughquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, hij is nu aan het downloaden en als ik wil installeren moet ik dat apart aangeven, dus ik laat het gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |