Joekelsquote:
quote:
Say wutquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:16 schreef sararaats het volgende:
ach ja, ik ben het gewoon dat mensen me lelijk vinden.
Je kan er natuurlijk ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:16 schreef sararaats het volgende:
Zit honing in. Altijd lekkerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat het hopelijk godverdomme lekkere thee is
HOU OPquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:16 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk ook niks aan doen.
Het zijn gewoon een stelletje kansloze pubers.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:16 schreef sararaats het volgende:
Ja gewoon eerlijk tochquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
lees effe terug maar het kan me geen reet bommen.
Je hebt soms wat idioten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
lees effe terug maar het kan me geen reet bommen.
ik ben de pubertijd allang voorbij. gelukkig was ik een "normale" puber.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zijn gewoon een stelletje kansloze pubers.
Wel leuk dat je diegene die haar zo onderuit haalt zo aardig vind danquote:
Nee dat was je niet. Ik weet het nog als de dag van vandaag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik ben de pubertijd allang voorbij. gelukkig was ik een "normale" puber.
Heb ik nooit gedaan Fok-it..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel leuk dat je diegene die haar zo onderuit haalt zo aardig vind dan
Ik mocht hem niet wegjagen want hij was tof?quote:
een beetje respect mag op zich welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gewoon eerlijk toch
Om het nou openbaar en vernederend uit te spreken ben ik nou ook niet voor maar oke
oooh, ik begreep het verkeerd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik mocht hem niet wegjagen want hij was tof?
Wat ik al zei, gewoon ff normaal doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een beetje respect mag op zich wel
Dat bedoel ik toch ook. Ik moest gewoon lachenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een beetje respect mag op zich wel
mogen we brownie wel nog brownie noemen, of is dat dan crewbash?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:20 schreef Crack_ het volgende:
Oooooooooooh browwwwwwniee, kom eens kiiiiiiiijken.
niet hierquote:
'Kan ik ook niks aan doen'quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch ook. Ik moest gewoon lachenkan er ook niks aan doen
Buiten dat vond ik het ook respectloze opmerking natuurlijk. Je kan ook te ver gaan.
Ik vind het beetje racistisch..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogen we brownie wel nog brownie noemen, of is dat dan crewbash?
Dan heb je het fout, aangezien ik zelf 3,5 jaar in Belgie gezeten heb.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij is Nederland enige land met zwarte pieten. Zwitserland Frankrijk en Denemarken doen het namelijk alleen met Sinterklaas
Ken der ook niks an doen. Ja tog niet dan.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogen we brownie wel nog brownie noemen, of is dat dan crewbash?
Dat zei ik, maar meneer gelooft me niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:08 schreef sararaats het volgende:
hola wij hebben ook zwarte pieten hoor
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken der ook niks an doen. Ja tog niet dan.
Het is nou eenmaal zo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken der ook niks an doen. Ja tog niet dan.
Ja ik moest mezelf nog even verbeterenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan heb je het fout, aangezien ik zelf 3,5 jaar in Belgie gezeten heb.
Niet iedereen weet dat jij altijd de waarheid spreektquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zei ik, maar meneer gelooft me niet.
en little brownie mag al helemaal niet want, dan komen lilliputters misschien ook nog in opstandquote:
Alle kleine mensen in opstandquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en little brownie mag al helemaal niet want, dan komen lilliputters misschien ook nog in opstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |