ja maar je krijgt dat echt niet uitgelegd aan mensen die niet in nederland zijn opgegroeid merk ik onderhandquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zwarte Piet is het hulpje van Sinterklaas en aangezien cadeautjes traditioneel door deschoorsteen worden bezorgd (wat ze met de Kerstman ook hebben overgenomen) is Piet zwart, van het roet uit de schoorsteen. Het heeft geen donder te maken met racisme
Wat ik al eerder zei, Nederland het enige land ter wereld dat zich aan past aan de nieuwe Nederlandersquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben dat gejank om racistisch gedoe gewoon zat. Ik ken ook meisjes in mn klas die gingen janken toen ze een onvoldoende hadden dat ze dat alleen kregen omdat ze zwart zijn. Mijngod.
Zelfde als met die negerzoen, grew up man godverdomme. En je maakt het hier volgens mij alleen maar erger mee. Niks tegen zwarte mensen, maar alsjeblieft, hou op.
Denk je dat nou echt?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei, Nederland het enige land ter wereld dat zich aan past aan de nieuwe Nederlanders
Ik ken alleen Enema of the Statequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
oe oe
22:20 Enemy of the state
Epische film vanaaf
Kroeshaar, creolen, rode lippen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zwarte Piet is het hulpje van Sinterklaas en aangezien cadeautjes traditioneel door deschoorsteen worden bezorgd (wat ze met de Kerstman ook hebben overgenomen) is Piet zwart, van het roet uit de schoorsteen. Het heeft geen donder te maken met racisme
Ja nouja het waren wel gewoon negers natuurlijk.. maar dat is het nú al tering lang niet meer en gewoon gaan zitten janken dat het 1000 jaar geleden wel zo is.. maar nu absoluut niet meer in geen enkel opzicht vind ik echt geen reden om er zo moeilijk over te doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik 26,23quote:
nee, omdat ook dat verhaal verzonnen is om de racisme roepers te sussen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar je krijgt dat echt niet uitgelegd aan mensen die niet in nederland zijn opgegroeid merk ik onderhand
Die is Nice inderdaad. Al zo vaak gezienquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
oe oe
22:20 Enemy of the state
Epische film vanaaf
Dat was nep, hè?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:04 schreef Crack_ het volgende:
Zelfde als met die negerzoen, grew up man godverdomme.
Kloptquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar je krijgt dat echt niet uitgelegd aan mensen die niet in nederland zijn opgegroeid merk ik onderhand
Daar gaat al mijn moneyzquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:05 schreef xcachet het volgende:
Hou op mensen. Als het 1 december is komen jullie maar weer verder zeiken
[..]
Ik 26,23
Ik win
Nouja, niks tegen zwarte mensen wat ik al zei en als er echt iets racistisch is dan vind ik dat ze het moeten afschaffen.. maar dat is dit gewoon nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei, Nederland het enige land ter wereld dat zich aan past aan de nieuwe Nederlanders
Super nep, daarom heten ze nu zoenen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was nep, hè?http://www.trouw.nl/tr/nl(...)door-marketing.dhtml
NEE GEEN DONDERquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een doos ook, inderdaad. Dat onderzoek was sowieso al onnodig en onzinnig maar door van te voren zoiets te roepen weet je ook al dat het geen goed onderzoek wordtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt
Maar helemaal dat onzin verhaal waarom moet Nederland 2 Sinterklazen hebben, de Kerstman is er toch al?![]()
Lees je eerst eens in voordat je zulke achterlijke dingen zegt mens
Marketingstunt door de fabrikant, dus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Super nep, daarom heten ze nu zoenen.
linkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:06 schreef xcachet het volgende:
oh we hebben een koppel wat aan het ruzieen is via fok.
Hold on. Even popcorn pakken.
Ho, ho, belgie doet ook aan sinterklaasquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ah daar hebben we de mierenneukerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was nep, hè?http://www.trouw.nl/tr/nl(...)door-marketing.dhtml
Open je fucking ogen het is zo!quote:
waar?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:06 schreef xcachet het volgende:
Van oorsprong misschien ja, maar dat slaat nu nergens meer op, ze zijn nu zwart vanwege het roet. En niet omdat slaafjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja nouja het waren wel gewoon negers natuurlijk.. maar dat is het nú al tering lang niet meer en gewoon gaan zitten janken dat het 1000 jaar geleden wel zo is.. maar nu absoluut niet meer in geen enkel opzicht vind ik echt geen reden om er zo moeilijk over te doen.
Dat gebeurd in heel Europa.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Open je fucking ogen het is zo!
Moet je in een ander land eens naar een instantie toe gaan en iets gerelged proberen te krijgen als je de taal niet spreekt![]()
link aubquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:06 schreef xcachet het volgende:
Fantastisch. De fabriek is het begonnen en zwarte mensen hebben het overgenomen. Dat weet je he? Want die vent doet ook lekker mee met de anti-zwarte pieten shit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Marketingstunt door de fabrikant, dus.
*datquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:06 schreef xcachet het volgende:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van oorsprong misschien ja, maar dat slaat nu nergens meer op, ze zijn nu zwart vanwege het roet. En niet omdat slaafjes
Volgens mij is Nederland enige land met zwarte pieten. Zwitserland Frankrijk en Denemarken doen het namelijk alleen met Sinterklaasquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ho, ho, belgie doet ook aan sinterklaas
Eens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van oorsprong misschien ja, maar dat slaat nu nergens meer op, ze zijn nu zwart vanwege het roet. En niet omdat slaafjes
Uhuh, dus zeg maar dag tegen 1 van Nederlands leukste traditiesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een doos ook, inderdaad. Dat onderzoek was sowieso al onnodig en onzinnig maar door van te voren zoiets te roepen weet je ook al dat het geen goed onderzoek wordt
Hoezo? Dat onderzoek is niet bindend, of zo. Lekker boeiend wat ze vinden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh, dus zeg maar dag tegen 1 van Nederlands leukste tradities
laat ons lekker sensatie zoekenquote:
Nou leukste tradities neequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh, dus zeg maar dag tegen 1 van Nederlands leukste tradities
oke, dan doe ik wel meequote:
Nja met de huidige regering? Ik heb er niet zoveel vertrouwen in..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo? Dat onderzoek is niet bindend, of zo. Lekker boeiend wat ze vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |