ja of ik confronteer hem gewoon met zijn lengtequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
goede reactie op dat: maar hitler is oorspronkelijk oostenrijks dus fuck jou!!!1
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:47 schreef xcachet het volgende:
Inso is m'n mattie. Verder niemand meer.
Dit zeg je 3x per dagquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:47 schreef xcachet het volgende:
is een anti woord voor liefdequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:48 schreef sararaats het volgende:
lobi? ik kom dit hier dikwijls tegen.
net zoals ik bij jou deed :squote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja of ik confronteer hem gewoon met zijn lengte
ah ok maar wat betekent het dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
is een anti woord voor liefde
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
ah ok maar wat betekent het dan?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
met anti bedoel ik Antilliaans btw
doei ik haat jequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:47 schreef xcachet het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
ah ok maar wat betekent het dan?
pics van jou in DMquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:49 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
In dat geval had mijn naam daar natuurlijk moeten staan.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:47 schreef xcachet het volgende:
Whehehequote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
ow ik snap het allobi betekent liefde.
volgens je moederquote:
die onderste van mijquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?by=&about=caslet¬intopic=0
okee niet relevant maar moest wel lachen
dit hoort bij mijn hosselquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist niet dat je pogingen deed om te slapenquote:
Hahahaquote:Op zondag 28 juli 2013 23:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik je hier zag, dacht ik, oh een nieuwe. En nog mijn leeftijd ook, dus ik dacht, dat is vast een hosselpoging waard. Toen ik er achter kwam dat je osuchi was dacht ik zo van oooohhhh iel bah gadver die slet waar ze het altijd over hebben, en toen dacht ik hmm eigenlijk valt dat wel mee, ik ga gewoon aardig doen en misschien maak ik wel een kansje. En nu vind ik je leuk
quote:
*popcorn erbij*quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met mij in je armen je weet toch bby
ik ben weer tevredenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met mij in je armen je weet toch bby
geilquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
werd vandaag trouwens een bezorgster aangereden voor de winkel door een fietsster (ze fietste op de stoep btw)
dat meisje op de fiets helemaal verontschuldigen: sorry sorry gaat het?? en die bezorgster werd helemaal wild
lekker boeiendquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:57 schreef Dearest het volgende:
^dat heet trouwens gewoon een fietser, tenzij ze een ster in fietsen was.
leuk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:57 schreef Dearest het volgende:
^dat heet trouwens gewoon een fietser, tenzij ze een ster in fietsen was.
was daar geil aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |