Ja dat maakt je verhaal lang niet zo spannendquote:
Zeker niet slecht. Behalve dan dat ik geen motivatie heb om te leren, maar boeien ik heb toch vakantie. Ehh ehhh ik weet niks te zeggen meer, leer mij gespreksonderwerpen! Zwarte piet moet blijven!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
hey spate schatje met mij gaat het lekker en met jou?
Wij hebben gratis gevulde speculaas van de baas. Wel over datum, natuurlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook net geweest naturlich. Die super grote mega repen met 'n hazelnootje![]()
. Maar alsnog duuurrr
Kan wel! Daar was ook Coca Cola Vanilla in de aanbiedingquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die waren ook laatst ergens in de aanbieding.. jumbo ofzo?
Awwquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik had dat een keer, vroeg een best wel erg aantrekkelijk meisje (volgens mij is ze model) aan me op school op een date. Het ging zo van (ik droeg kisten) 'hey kisten!' en toen draaide ik me om om te kijken wie het was, en toen 'oh een snor, daar houd ik van' En toen vroeg ze me: 'wil je met mij op een date' En toen zei ik automatisch neeIk was gewoon veel te onzeker om te denken dat ze het echt meende ofzo, ik weet het niet meer. En toen ging ze nog vragen, ''waarom niet?!'' en toen omdat ik geen zin had en toen werd het awkward en toen vroeg ze of ik al een vriendin had en toen zei ik weer nee en toen werd ik heel verlegen enzo.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij hebben gratis gevulde speculaas van de baas. Wel over datum, natuurlijk
Ik heb niks van applequote:
Lekkerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Kan wel! Daar was ook Coca Cola Vanilla in de aanbieding
Hij geeft over datum eten wegquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij hebben gratis gevulde speculaas van de baas. Wel over datum, natuurlijk
Best wel jammerquote:
omg die milka oreo en daimquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb dus trouwens ook echt maar meteen 4 van die mega repen milka gekocht.. Maar eigenlijk wilde ik er meer.
Ik een telefoon en een laptop. Ik had 2 iPods maar die heb ik weggegevenquote:
For the love of god, don'tquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Als ze me bij de Ikea niet aannemen ga ik ook bij de AH solliciteren.
Ik alleen een iphone van me werk die ik zelden tot nooit gebruikquote:
Daar zullen de meningen over verdeeld zijnquote:
Ja aan onsquote:
Ja die milka oreo heb ik afgelopen 2 maanden echt te veel gekocht omdat ie iedere keer 2e gratis wasquote:
Dat weet ik en dat mag ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zullen de meningen over verdeeld zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |